Connect with us

LoL

Akali için gelecek planlar açıklandı

Akali, %40’lara inen zafer oranı sonrasında masaya yatırıldı.

Akali için birtakım istatistik değişimlerine gidileceği açıklandı. League of Legends’ın popüler suikastçisi Akali mevcut yama ile %40 zafer oranına ulaşınca tasarımcıların gözünden kaçmadı.

Yeni gelecek değişiklik ile Akali’nin bütün yeteneklerinin istatistiklerinde değişimlerin meydana geleceği görülüyor. Bu değişiklikler gerçekleştiğinde ise en gözle görülebilen elementlerin pasif hareket hızı ve hasar olacağını tahmin ediyoruz. Peki bu değişikler nelerdir? İşte yetenek yetenek Akali’nin göreceği değişiklikler:

Suikastçının Damgası (P):

  • [YENİ] : Büyüyle bir şampiyona hasar vermek, dairenin dışına çıkmak veya saldırı yapmak Akali’ye 3 saniyeliğine hareket hızı verecek.
  • Daire yönü: 4 -> 3
  • Saldırı güçlendirmesi: 4 -> 3
  • Hasar: 39-180 (+60% EKSTRA AD)(+50%AP) -> 0 (+60% TOPLAM AD)(+50%AP)
  • Hareket hızı: (1/6/11/16) seviyelerinde (40/50/60/70%)-> bütün seviyelerde 40%

Beş Nokta Saldırısı(Q)

  • Bekleme süresi: bütün seviyelerde 1.5 -> bütün seviyelerde 4

Alacakaranlık Perdesi (W)

  • Bekleme süresi: 25/22/19/16/13 -> bütün seviyelerde 20
  • Enerji yenilenmesi: 40/50/60/70/80 -> bütün seviyelerde 60

Çevik Silah(E)

  • Shuriken hasarı: 70/105/140/175/210 (+70% EKSTRA SG) -> 50/75/100/125/150 (+70% TOPLAM AD)(+40%YG)
  • Atılma hasarı: 50/80/110/140/170 (+140% EKSTRA SG) -> 50/75/100/125/150 (+70% TOPLAM AD)(+40%YG)
  • Bekleme süresi: 16/14.5/13/11.5/10 -> 18/16/14/12/10

Kusursuz İnfaz(R)

  • İlk atılma hasarı: 85/150/215 (+50% EKSTRA AD) -> 80/120/160 (+50% EKSTRA AD)
  • İkinci atılma hasarı: (85/150/215) +(30%AP) -> 80/120/160 (+50%AP)
  • İlk kullanım hedeflemesi:  serbest hedef, alan etkili saldırı çapı -> hedef alınmış, tek hedef
  • Yeniden kullanma süresi: 2.5 seconds -> 1 second.

Akali’nin profesyonel ellerde nasıl kullanılabileceğini en son IG takımından TheShy göstermişti.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

KAÇIRMAYIN

LoL

error: İçerik kopyalanmasına izin veremiyor.