Connect with us

LoL

League of Legends 12.10 Yama Notları yayınlandı

Oyundaki pek çok noktaya dokunan League of Legends 12.10 Yama Notları detayları oyuncular ile paylaşıldı.

League of Legends 12.10 Yama Notları yayınlandı
Görsel: leagueoflegends.com

Dün yayınlanan VALORANT 4.10 Yama Notları ile aynı gün, League of Legends 12.10 Yama Notları da oyuncular ile paylaşıldı. Neredeyse oyundaki bütün şampiyonlara irili ufaklı dokunuşların yapıldığı League of Legends 12.10 Yama Notları detaylarına hızlıca göz atalım.

League of Legends 12.10 Yama Notları

Şampiyon Dayanıklılığı Güncellemesi

Dayanıklılık Taban Nitelikleri Paketi

  • Tüm şampiyonlara aşağıdaki Dayanıklılık Taban Nitelikleri Paketi geliyor.
  • Taban Can: +70
  • Can Büyüme Oranı: +14
  • Zırh Büyüme Oranı: +1,2
  • Büyü Direnci Büyüme Oranı: +0,8
  • Zavallı Kayıp Ruh Thresh’in Dayanıklılık Taban Nitelikleri Paketi kendine özgü olacak.

İyileştirmeler, Kalkanlar, Hayatta Kalma ve Ağır Yara

  • İyileştirme: Oyunun erken safhalarında yaklaşık %10, ileri safhalarında yaklaşık %28 azaltıldı (şampiyondan şampiyona değişiklik gösteriyor).
  • Kalkan: Yaklaşık %10 azaltıldı.
  • Mutlak Sömürü: Yaklaşık %10 azaltıldı.
  • Ağır Yara: %40 İyileştirme Azaltması ⇒ %30 İyileştirme Azaltması
  • Güçlendirilmiş Ağır Yara: %60 İyileştirme Azaltması ⇒ %50 İyileştirme Azaltması

Şampiyonlar

  • Aatrox
    • E – Şampiyonlardan Elde Edilen İyileştirme: Verilen Hasarın %20/22,5/25/27,5/30’u ⇒ Verilen Hasarın %18/20/22/24/26’sı
    • E (R Sırasında Güçlendirilmiş) – Şampiyonlardan Elde Edilen İyileştirme: Verilen Hasarın %26/32/38/44/50’si ⇒ Verilen Hasarın %25/30/35/40/45’i
    • R – Kendine Sağladığı İyileştirme Artışı: %30/45/60 ⇒ %25/40/55
  • Ahri
    • Pasif – Tam Yükte Elde Edilen İyileştirme (Minyonlar ve canavarlara karşı): 1-18. seviyelerde 40-120 (+%25 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 35-95 (+%20 YG)
    • Pasif – Şampiyonlar Alt Edildiğinde Elde Edilen İyileştirme: 1-18. seviyelerde 80-200 (+%35 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 75-165 (+%30 YG)
  • Akshan
    • Pasif – Kalkan: 1-18. seviyelerde 40-300 (+%40 İlave SG) ⇒ 1-18. seviyelerde 40-280 (+%35 İlave SG)
  • Alistar
    • Pasif – Kendine Sağladığı İyileştirme: 1-18. seviyelerde 25-161 ⇒ 1-18. seviyelerde 23-142 (not: takım arkadaşları için hâlâ bu değerlerin iki katı geçerli)
  • Annie
    • E – Kalkan: 40/90/140/190/240 (+%40 YG) ⇒ 40/85/130/175/220 (+%35 YG)
  • Aphelios
    • Severum – Normal Saldırılardan Elde Edilen İyileştirme: 1-18. seviyelerde verilen hasarın %3-10’u ⇒ 1-18. seviyelerde verilen hasarın %2,5-9’u
    • Severum – Yeteneklerle Verilen Hasardan Elde Edilen İyileştirme: 1-18. seviyelerde verilen hasarın %9-30’u ⇒ 1-18. seviyelerde verilen hasarın %8,3-30’u
    • Severum – Fazlalık İyileştirmeden Elde Edilen Kalkan: Değişmedi
    • R (Severum) – Şampiyonlara İsabet Ettiğinde Elde Edilen İyileştirme: 6/11/16. seviyelerde 275/400/525 ⇒ 6/11/16. seviyelerde 250/350/450
  • Azir
    • E – Kalkan: 80/120/160/200/240 (+%70 YG) ⇒ 70/110/150/190/230 (+%60 YG)
  • Bard
    • W – Asgari İyileştirme: 30/60/90/120/150 (+%30 YG) ⇒ 25/50/75/100/125 (+%30 YG)
      W – Azami İyileştirme: 60/105/150/195/240 (+%60 YG) ⇒ 50/80/110/140/170/200 (+%60 YG)
  • Camille
    • PASİF – Değişken Kalkan: Azami canın %20’si ⇒ Azami canın %17’si
  • Cassiopeia
    • E – Zehirlenmiş Hedeflerden Elde Edilen İyileştirme: %12/14/16/18/20 YG ⇒ %10/11,5/13/14,5/16 YG (hâlâ minyonlara ve küçük canavarlara karşı %75 daha az etkili)
  • Cho’Gath
    • PASİF – İyileştirme: 1-18. seviyelerde 20-71 ⇒ 1-18. seviyelerde 18-52
  • Darius
    • Q – Şampiyonlardan ve Büyük Canavarlardan Elde Edilen İyileştirme: İsabet alan şampiyon başına (en fazla 3) eksik canın %15’i ⇒ İsabet alan şampiyon başına (en fazla 3) eksik canın %13’ü
  • Diana
    • W – Kalkan:  30/45/60/75/90 (+%30 YG) (+%10 İlave Can) ⇒ 25/40/55/70/85 (+%25 YG) (+%9 İlave Can)
  • Dr. Mundo
    • R – Artan Taban İyileştirme: Eksik canın %15/20/25’i ⇒ Eksik canın %10/15/20’si
  • Ekko
    • W – Kalkan: 80/100/120/140/160 (+%150 YG) ⇒ 70/90/110/130/150 (+%150 YG)
  • Elise
    • Pasif (Örümcek hali) – Normal Saldırılardan Elde Edilen İyileştirme: 4/6/8/10 (+%10 YG) ⇒ 4/6/8/10 (+%8 YG)
  • Fiora
    • Pasif- Zayıf Noktalardan Elde Edilen İyileştirme: 1-18. seviyelerde 40-115 ⇒ 1-18. seviyelerde 35-100
    • R – Saniye Başına İyileştirme: 80/110/140 (+%60 İlave SG) ⇒ 75/110/125 (+%60 İlave SG)
  • Fiddlesticks
    • W – Canavarlardan Elde Edilen İyileştirme: Verilen hasarın %50’si ⇒ Verilen hasarın %45’i (minyonlara karşı hâlâ verilen hasarın %15’i)
    • W – Şampiyonlardan Elde Edilen İyileştirme: Verilen hasarın %30/40/50/60/70’i ⇒ Verilen hasarın %25/32,5/40/47,5/55’i
  • Galio
    • W – Büyü Hasarı Kalkanı: Azami canın %8/9,75/11,5/13,25/15’i ⇒ Azami canın %7,5/9/10,5/11/13,5’i
  • Gangplank
    • W – İyileştirme: 50/75/100/125/150 (+%15 Eksik Can) ⇒ 45/70/95/120/145 (+%13 Eksik Can)
  • Garen
    • Pasif – Can Yenilenmesi: 1-18. seviyelerde her 5 saniyede azami canın %1,5-10,1’i ⇒ 1-18. seviyelerde her 5 saniyede azami canın %1,2-9’u
    • W – Kalkan: 70/95/120/145/170 (+%20 İlave Can) ⇒ 65/85/105/125/145 (+%18 İlave Can)
  • Gragas
    • Pasif – İyileştirme: Azami canın %8’i ⇒ Azami canın %6,5’i
  • Gwen
    • Pasif – Şampiyonlardan Elde Edilen İyileştirme: Verilen hasarın %70’i ⇒ Verilen hasarın %60’ı
    • Pasif – Şampiyonlardan Elde Edilen Azami İyileştirme: 1-18. seviyelerde 12-30 (+%7 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 10-25 (+%6,5 YG)
  • Illaoi
    • Pasif – İyileştirme: Dokunaçlar en az bir şampiyona isabet ettiğinde Illaoi’nin eksik canının %5’ini iyileştirir ⇒ Dokunaçlar en az bir şampiyona isabet ettiğinde Illaoi’nin eksik canının %4’ünü iyileştirir
  • Irelia
    • Q – İyileştirme: %8/10/12/14/16 SG ⇒ %7/8/9/10/11 SG
  • Ivern
    • E – Kalkan: 80/115/150/185/220 (+%80 YG) ⇒ 70/100/130/160/190 (+%75 YG)
  • Janna
    • E – Kalkan: 80/110/140/179/200 (+%65 YG) ⇒ 75/100/125/150/175 (+%60 YG)
    • R – Saniye Başına İyileştirme: 100/150/200 (+%50 YG) ⇒ 90/145/200 (+%45 YG)
  • Jarvan IV
    • W – Taban Kalkan: 60/85/110/135/160 ⇒ 60/80/100/120/140
    • W – Kalkan Artışı: İsabet alan rakip şampiyon başına azami canın %1,5’i ⇒ İsabet alan rakip şampiyon başına azami canın %1,3’ü
  • Kai’Sa
    • R – Kalkan: 75/100/125 (+%100/150/200 SG) (+%100 YG) ⇒ 70/90/110 (+%90/135/180 SG) (+%90 YG)
  • Karma
    • W (R ile güçlendirilmiş) – İyileştirme: Eksik canın %20’si (her 100 YG başına +%1) ⇒ Eksik canın %17’si (her 100 YG başına +%1)
    • E – Kalkan: 90/135/180/225/270 (+%50 YG) ⇒ 80/120/160/200/240 (+%45 YG)
    • E (R ile güçlendirilmiş) – Birincil Kalkan: 25/80/135/190 (+%50 YG) ⇒ 25/70/120/170 (+%45 YG)
  • Katarina
    • R – Uygulanan Ağır Yara: %60 ⇒ %50
  • Kayle
    • W – İyileştirme: 60/90/120/150/180 (+%30 YG) ⇒ 55/80/105/130/155 (+%25 YG)
  • Kayn
    • Pasif (DARKİN Katil) – Şampiyonlara Yönelik Yeteneklerden Elde Edilen İyileştirme: 1-18. seviyelerde verilen fiziksel hasarın %30-40’ı ⇒ 1-18. seviyelerde verilen fiziksel hasarın %25-35’i
    • E – İyileştirme: 100/115/130/145/160 (+%40 İlave SG) ⇒ 90/100/110/120/130 (+%35 İlave SG)
    • R (DARKİN Katil ) – İyileştirme: Hedefin azami canının %10,5’i (her 100 İlave SG başına +%9,1) ⇒ Hedefin azami canının %9,75’i (her 100 İlave SG başına +%8,45) (Verilen hasarın %70’i ⇒ Verilen hasarın %65’i)
  • Kha’Zix
    • W – İyileştirme: 60/85/110/135/160 (+%50 YG) ⇒ 55/75/95/115/135 (+%50 YG)
  • Kindred
    • W (Pasif) – Tam Yükte Elde Edilen İyileştirme: Eksik cana bağlı olarak 49-100 ⇒ Eksik cana bağlı olarak 47-81
    • R – İyileştirme: 250/325/400 ⇒ 225/300/375
  • Kled
    • Pasif – SKAARL’ın Döndükten Sonraki Canı: 1/6/11/16. seviyelerde Skaarl’ın azami canının %50/60/70/80’i ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde Skaarl’ın azami canının %45/55/65/75’i
    • Q (Binekli) – Çektikten Sonra Uyguladığı Ağır Yara: %60 ⇒ %50
  • Lee Sin
    • W1 – Kalkan: 55/110/165/220/275 (+%80 YG) ⇒ 50/100/150/200/250 (+%80 YG)
    • W2 – İlave Can Çalma ve Can Emme: %5/10/15/20/25 ⇒ %5/9,5/14/18,5/23
  • Lillia
    • Pasif – Büyük Canavarlardan Elde Edilen İyileştirme: 1-18. seviyelerde 27-104 (+%6 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 24-75 (+%5,4 YG)
    • Pasif – Şampiyonlardan Elde Edilen İyileştirme: 1-18. seviyelerde 12-140 (+%20 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 11-125 (+%18 YG)
  • Lissandra
    • R – Kendine Yönelik Asgari İyileştirme: 100/150/200 (+%30 YG) ⇒ 90/140/190 (+%25 YG)
  • Lulu
    • E – Kalkan: 80/120/160/200/240 (+%40 YG) ⇒ 75/110/145/180/215 (+%35 YG)
    • R – İlave Can: 300/450/600 (+%50 YG) ⇒ 275/425/575 (+%45 YG)
  • Lux
    • W – Kalkan: 45/65/85/105/125 (+%35 YG) ⇒ 40/55/70/85/100 (+%35 YG)
  • Malphite
    • Pasif – Kalkan: Azami canın %10’u ⇒ Azami canın %9’u
  • Maokai
    • Pasif – Güçlendirilmiş Normal Saldırılardan Elde Edilen İyileştirme: 17. seviyeye kadar 5-65 (+%5-15 Azami Can) ⇒ 15. seviyeye kadar 5-45 (+%4,5-11 Azami Can)
  • Mordekaiser
    • W – Kalkanın Cana Dönüşme Oranı: %40/42,5/45/47,5/50 ⇒ %35/37,5/40/42,5/45
  • Morgana
    • Pasif – Yeteneklerden Elde Edilen İyileştirme: Şampiyonlara, büyük minyonlara, orta ve büyük boy canavarlara verilen hasarın %20’si ⇒ Şampiyonlara, büyük minyonlara, orta ve büyük boy canavarlara verilen hasarın %18’i
  • Nami
    • W – İyileştirme: 60/85/110/135/160 (+%30 YG) ⇒ 55/75/95/115/135 (+%25 YG)
  • Nasus
    • Pasif – Can Çalma: 1/7/13. seviyelerde %10/16/22 ⇒ 1/7/13. seviyelerde %9/14/19
  • Nautilus
    • W – Kalkan: 45/55/65/75/85 (+%9/10/11/12/13 Azami Can) ⇒ 40/50/60/70/80 (+%8/9/10/11/12 Azami Can)
  • Nidalee
    • E – Taban İyileştirme:  35/55/75/95/115 (+%32,5 YG) ⇒ 35/50/65/80/95 (+%27,5 YG)
  • Nocturne
    • Pasif – Güçlendirilmiş Normal Saldırılardan Elde Edilen İyileştirme: 1-18. seviyelerde isabet alan rakip başına 15-40 (+%15 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde isabet alan rakip başına 13-30 (+%30 YG) (minyonlara karşı hâlâ %50 daha az etkili)
  • Nunu ve Willump
    • Q – Şampiyonlar Dışındaki Birimlerden Elde Edilen Taban İyileştirme: 75/110/145/180/215 (+%90 YG) (+%10 İlave Can) ⇒ 65/95/125/155/185 (+%70 YG) (+%6 İlave Can) (şampiyonlara karşı hâlâ %60 etkili)
  • Olaf
    • Pasif – Can Çalma: 1-18. seviyelerde %10-30 ⇒ 1-18. seviyelerde %9-22,5
    • W – Kalkan: 10/45/80/115/150 (+%25 Eksik Can) ⇒ 10/40/70/100/130 (+%22,5 Eksik Can)
  • Orianna
    • E – Kalkan: 60/100/140/180/220 (+%50 YG) ⇒ 55/90/125/160/195 (+%45 YG)
  • Poppy
    • Pasif – Kalkan: 1/7/13. seviyelerde azami canın %15/17,5/20’si ⇒ 1/7/13. seviyelerde azami canın %13/15,5/18’i
  • Pyke
    • Pasif – Gri Can Üst Sınırı: Azami canın %60’ı ⇒ Azami canın %55’i
    • Pasif – Gri Cana Dönüştürülen Hasar: %10 (1 Zırh Deşme başına +%0,25) ⇒ %9 (1 Zırh Deşme başına +%0,2)
    • Pasif – Yakınında Birden Fazla Şampiyon Varken Gri Cana Dönüştürülen Hasar: %45 (1 Zırh Deşme başına +%0,5) ⇒ %40 (1 Zırh Deşme başına +%0,4)
  • Rakan
    • Pasif – Kalkan: 1-18. seviyelerde 33-254 (+%90 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 30-225 (+%85 YG)
    • Q – İyileştirme: 1-18. seviyelerde 18-120 (+%70 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 18-90 (+%55 YG)
    • E – Kalkan: 40/65/90/115/140 (+%80 YG) ⇒ 35/60/85/110/135 (+%70 YG)
  • Rell
    • Q – İsabet Alan Şampiyon Başına Elde Edilen İyileştirme: 10/15/20/25/30 (+%5 Eksik Can) ⇒ 10/15/20/25/30 (+%4 Eksik Can)
    • W (Sert İniş) – Kalkan: 40/70/100/130/160 (+%13 Azami Can) ⇒ 35/60/85/110/135 (+%12 Azami Can)
  • Renata Glasc
    • E – Kalkan: 50/70/90/110/130 (+%50 YG) ⇒ 50/65/80/95/110 (+%50 YG)
  • Renekton
    • Q – Şampiyonlar Dışındaki Birimlerden Elde Edilen İyileştirme: 2/3/4/5/6 (+%3 İlave SG) ⇒ 2/3/4/5/6 (+%2 İlave SG)
    • Q – Şampiyonlardan Elde Edilen İyileştirme: 12/18/24/30/36 (+%16 İlave SG) ⇒ 10/14/18/22/26 (+%15 İlave SG)
    • Q (Güçlendirilmiş) – Şampiyonlar Dışındaki Birimlerden Elde Edilen İyileştirme: 6/9/12/15/18 (+%9 İlave SG) ⇒ 6/9/12/15/18 (+%6 İlave SG)
    • Q (Güçlendirilmiş) – Şampiyonlardan Elde Edilen İyileştirme: 36/54/72/90/108 (+%48 İlave SG) ⇒ 30/42/54/66/78 (+%45 İlave SG)
  • Riven
    • E – Kalkan: 85/115/145/175/205 (+%120 İlave SG) ⇒ 80/105/130/155/180 (+%110 İlave SG)
  • Rumble
    • E – Kalkan: 60/95/130/165/200 (+%50 YG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%45 YG)
  • Senna
    • Q – İyileştirme: 40/60/80/100/120 (+%40 İlave SG) (+%40 YG) (1 Zırh Deşme başına +1,6) ⇒ 40/55/70/85/100 (+%30 İlave SG) (+%40 YG) (1 Zırh Deşme başına +1,6)
    • R – Kalkan: 120/160/200 (+%40 YG) (sis başına +1,5) ⇒ 100/150/200 (+%40 YG) (sis başına +1,5)
  • Seraphine
    • W – Kalkan: 60/80/100/120/140 (+%40 YG) ⇒ 50/70/90/110/130 (+%35 YG)
    • W – Takım Arkadaşı Başına Sağladığı İyileştirme: Hedefin eksik canının %5/5,5/6/6,5/7’si (100 YG başına +%0,75) ⇒ Hedefin eksik canının %5/5,5/6/6,5/7’si (100 YG başına +%0,6)
  • Shen
    • Pasif – Kalkan: 1-18. seviyelerde 50-101 (+%14 İlave Can) ⇒ 1-18. seviyelerde 50-101 (+%12 İlave Can)
    • R – Kalkan: 140/320/500 (+%17,5 İlave Can) ⇒ 130/290/450 (+%16 İlave Can)
  • Singed
    • Q (R Sırasında) – Zehirli İz Yeteneğinin Uyguladığı Ağır Yara: %40 ⇒ %30
  • Sion
    • W – Kalkan: 60/85/110/135/160 (+%10/11/12/13/14 Azami Can) ⇒ 60/85/110/135/160 (+%8/9/10/11/12 Azami Can)
  • Skarner
    • W – Kalkan: Azami canın %10/11/12/13/14’ü (+%80 YG) ⇒ Azami canın %9/10/11/12/13’ü (+%80 YG)
  • Sona
    • W – Kalkan: 25/50/75/100/125 (+%30 YG) ⇒ 25/45/65/85/105 (+%25 YG)
    • W – İyileştirme: 30/50/70/90/110 (+%20 YG) ⇒ 30/45/60/75/90 (+%15 YG)
  • Soraka
    • W – İyileştirme: 100/130/160/200/220 (+%65 YG) ⇒ 90/110/130/150/170 (+%50 YG)
    • R – İyileştirme: 130/215/300 (+%55 YG) ⇒ 125/205/285 (+%50 YG)
  • Swain
    • Pasif – Tayf Başına Elde Edilen İyileştirme: 1/6/11/16. seviyelerde azami canın %4/5,5/7/9’u ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde azami canın %3,5/4,5/5,5/7’si
    • R – Saniye Başına Can Çalma: 15/40/65 (+%25 YG) ⇒ 15/30/45 (+%20 YG)
  • Sylas
    • W – İyileştirme: 25/50/75/100/125 (+%40 YG) ⇒ 20/40/60/80/100 (+%35 YG)
  • Tahm Kench
    • Q – İyileştirme: 10/15/20/25/30 (+%4/4,5/5/5,5/6 Eksik Can) ⇒ 10/12,5/15/17,5/20 (+%3/3,5/4/4,5/5 Eksik Can)
    • E – Gri Can Olarak Biriktirilen Hasar: %15/25/35/45/55 ⇒ %13/21/29/37/45
    • E – Gri Can Olarak Biriktirilen İlave Hasar: %45/50/55/60/65 ⇒ %40/42,5/45/47,5/50
  • Talon
    • Q – İyileştirme: 1-18. seviyelerde 10-70 ⇒ 1-18. seviyelerde 9-55
  • Taric
    • Q – İyileştirme: 30 (%20 YG) (+ Taric’in azami canının %1’i) ⇒ 25 (%15 YG) (+ Taric’in azami canının %0,75’i)
    • W – Kalkan: Hedefin azami canının %8/9/10/11/12’si ⇒ Hedefin azami canının %7/8/9/10/11’i
  • Thresh
    • Can Büyüme Oranı: 95 ⇒ 115
    • Zırh Büyüme Oranı: Değişmedi (Dayanıklılık Taban Nitelikleri Paketi uygulanmadı)
    • W – Kalkan: 60/90/120/150/180 (ruh başına +2) ⇒ 50/75/100/125/150 (ruh başına +2)
  • Trundle
    • Pasif – İyileştirme: 1-18. seviyelerde rakibin azami canının %2-7’si ⇒ 1-18. seviyelerde rakibin azami canının %1,8-5,5’i
  • Tryndamere
    • Q – Asgari İyileştirme: 30/40/50/60/70 (+%30 YG) ⇒ 25/33/41/49/57 (+%30 YG)
    • Q – Öfke Başına Elde Edilen İlave İyileştirme: 0,5/0,95/1,4/1,85/2,3 (+%1,2 YG) ⇒ 0,45/0,75/1,05/1,35/1,65 (+%1,2 YG)
  • Udyr
    • W – Kalkan: 60/95/130/165/200/235 (+%50 YG) ⇒ 60/90/120/150/180/210 (+%45 YG)
    • W – İyileştirme: Eksik cana bağlı olarak %2,5-5 ⇒ Eksik cana bağlı olarak %2-4
  • Urgot
    • E – Kalkan: 60/80/100/120/140 (+%150 İlave SG) (+%15 İlave Can) ⇒ 55/75/95/115/135 (+%135 İlave SG) (+%13,5 İlave Can)
  • Varus
    • E – Ağır Yara: %40 ⇒ %30
  • Vi
    • Pasif – Kalkan: Azami canın %15’i ⇒ Azami canın %13’ü
  • Viego
    • Pasif – Ele Geçirme Halinde İyileştirme: Hedefin azami canının %3’ü (+%3 İlave SG) (+%2 YG) (%100 Saldırı Hızı başına +%5) ⇒ Hedefin azami canının %2,5’i (+%2,5 İlave SG) (+%2 YG) (%100 Saldırı Hızı başına +%5)
    • Q – İşaretlenmiş Şampiyonlara Yönelik Normal Saldırılardan Elde Edilen İyileştirme: %150 ⇒ %135
    • Q – İşaretlenmiş Canavarlara Yönelik Normal Saldırılardan Elde Edilen İyileştirme: %155 ⇒ %145 (minyonlara karşı hâlâ %10 etkili)
  • Viktor
    • Q – Kalkan: 1-18. seviyelerde 30-115 (+%20 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 27-105 (+%18 YG)
  • Vex
    • W – Kalkan: 50/80/110/140/170 (+%80 YG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%75 YG)
  • Vladimir
    • Q – İyileştirme: 20/25/30/35/40 (+%35 YG) ⇒ 20/25/30/35/40 (+%30 YG)
    • Q (Güçlendirilmiş) – İlave İyileştirme: 1-18. seviyelerde 30-200 (+%5 Eksik Can (+%4 YG)) ⇒ 1-18. seviyelerde 30-200 (+%5 Eksik Can (+%3,5 YG))
    • Q (Güçlendirilmiş) – Minyonlardan Elde Edilen İyileştirme: %35 oranında etkili ⇒ %30 oranında etkili
    • R – Birden Fazla Hedefe Uygulanınca Elde Edilen İyileştirme: Hasarın %50’si ⇒ Hasarın %40’ı
  • Volibear
    • W – İyileştirme: 20/35/50/65/80 (+ Volibear’in eksik canının %8/10/12/14/16’sı) ⇒ 20/35/50/65/80 (+ Volibear’in eksik canının %7/8,5/10/11,5/13’ü)
    • E – Kalkan: Azamı canın %15’i (+%80 YG) ⇒ Azami canın %14’ü (+%75 YG)
    • R – İlave Can: 200/400/600 ⇒ 175/350/525
  • Warwick
    • Q – İyileştirme Yüzdesi: %30/45/60/75/90 ⇒ %25/37,5/50/62,5/75
  • Xin Zhao
    • Pasif – İyileştirme: 1-18. seviyelerde 7-92 (+%10 SG) (+%55 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 6-74 (+%7 SG) (+%55 YG)
  • Yasuo
    • Pasif – Kalkan: 1-18. seviyelerde 115-525 ⇒ 1-18. seviyelerde 100-475
  • Yone
    • W – Kalkan: 1-18. seviyelerde 40-60 (+%60 İlave SG) ⇒ 1-18. seviyelerde 35-55 (+%55 İlave SG)
  • Yorick
    • Q – Asgari İyileştirme: 1-18. seviyelerde 12-82 ⇒ 1-18. seviyelerde 10-68
  • Yuumi
    • Pasif – Kalkan: 1-18. seviyelerde 60-400 (+%30 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 56-360 (+%25 YG)
    • E – İyileştirme: 70/100/130/160/190 (+%35 YG) ⇒ 65/90/115/140/165 (+%25 YG)
  • Zac
    • Pasif – Pelteleri Topladığında Elde Ettiği İyileştirme: Azami canın %4/5/6/7’si ⇒ Azami canın %4/4,75/5,5/6,25’i

Eşyalar

  • Çivili Zırh
    • DİKEN – AĞIR YARA: %40 ⇒ %30
    • ŞAMPİYONLAR HAREKETSİZ BIRAKILDIĞINDA UYGULANAN AĞIR YARA: %60 ⇒ %50
  • Dikenli Yelek
    • DİKEN – AĞIR YARA: %40 ⇒ %30
  • Fani Hatıratı
    • KAN ZEHİRLENMESİ – AĞIR YARA: %40 ⇒ %30
    • KAN ZEHİRLENMESİ – ŞAMPİYONLARA YÖNELİK 3 SALDIRIDAN SONRA UYGULANAN AĞIR YARA: %60 ⇒ %50
  • Zaun Zincirkılıcı
    • DOĞRA – AĞIR YARA: %40 ⇒ %30
    • DOĞRA – CANI %50’NİN ALTINDAKİ HEDEFLERE UYGULANAN AĞIR YARA: %60 ⇒ %50
  • Celladın Çağrısı
    • ÇEK KOPAR – AĞIR YARA: %40 ⇒ %30
  • Morellonomikon
    • İLLET – AĞIR YARA: %40 ⇒ %30
    • İLLET – CANI %50’NİN ALTINDAKİ HEDEFLERE UYGULANAN AĞIR YARA: %60 ⇒ %50
  • Kimyasal Çürütücü
    • POFKEP TOKSİNİ – AĞIR YARA: %40 ⇒ %30
    • POFKEP TOKSİNİ – SİZİN VE GÜÇLENDİRİLMİŞ TAKIM ARKADAŞINIZIN BİR SONRAKİ HASARINDA UYGULANAN AĞIR YARA: %60 ⇒ %50
  • Bilinmezlik Küresi
    • LANETLİ – AĞIR YARA: %40 ⇒ %30
  • Hiçlik Değneği
    • BÜYÜ NÜFUZU: %45 ⇒ %40
  • Felaket Mücevheri
    • BÜYÜ NÜFUZU: %15 ⇒ %13
  • Dominik Efendi’nin Hürmetleri
    • ZIRH DELME: %35 ⇒ %30
  • Son Fısıltı
    • ZIRH DELME: %20 ⇒ %18
  • Uğursuz Koruma
    • YAKMA HASARI: Azami canın %2’si (yakın dövüşçü) / %1,2’si (menzilli) ⇒ Azami canın %1,8’i (yakın dövüşçü) / %1’i (menzilli)
  • Dinçleştirici Aytaşı
    • YILDIZ IŞIĞI – İYİLEŞTİRME: 70 ⇒ 60
    • İYİLEŞTİRME VE KALKAN GÜCÜ: Yük başına %6 ⇒ Yük başına %5 (hâlâ en fazla 5 yük birikebilir)
    • İHTİŞAMLI PASİF: Sahip olunan efsanevi eşya başına +10 Yıldız Işığı iyileştirmesi ⇒ Sahip olunan efsanevi eşya başına +8 Yıldız Işığı iyileştirmesi (Ornn’un şaheser eşyası Yıldızkaydıran için de geçerli)
  • Günateşi Kalkanı
    • HASAR ARTIŞI: Yük başına %12 ⇒ Yük başına %10 (hâlâ en fazla 6 yük birikebilir) (Ornn’un şaheser eşyası Ocakateşi Sorguç için de geçerli)
  • Ölümün Dansı
    • İYİLEŞTİRME: %175 İlave SG ⇒ %150 İlave SG
  • İlahsindiren
    • İYİLEŞTİRME: Azami canın %7,8’i (yakın dövüşçü) / %3,6’sı (menzilli) ⇒ Azami canın %6’sı (yakın dövüşçü) / %3’ü (menzilli)
  • Doran’ın Yüzüğü
    • SÖMÜRÜ – MANA YENİLENMESİ: Saniyede 0,75 mana yeniler, rakip şampiyonlara hasar verince bu miktar 1,25’e yükselir ⇒ Saniyede 1 mana yeniler, rakip şampiyonlara hasar verince bu miktar 10 saniyeliğine 1,5’e yükselir
    • MANA YERİNE CAN YENİLENMESİ: Sömürü değerinin %50’si ⇒ Sömürü değerinin %45’i
  • Hiddet Karışımı
    • FİZİKSEL SÖMÜRÜ: %15 ⇒%12
  • Son Kış
    • KALKAN: 100-200 (+%5 Mevcut Mana) ⇒ 100-180 (+%4,5 Mevcut Mana)
  • Gargoyl Taşzırhı
    • KALKAN: 100 (+%100 İlave Can) ⇒ 100 (+%90 İlave Can)
  • Kaniçen
    • MUTLAK SÖMÜRÜ: %10 ⇒ %8 (Ornn’un şaheser eşyası Bitmez Açlık için %15 ⇒ %10)
    • İYİLEŞTİRME: %25 SG (+ eksik canın %10’u) ⇒ %20 SG (+ eksik canın %8’i)
  • Dolukılıcı
    • MUTLAK SÖMÜRÜ: %8 ⇒ %7
  • Közbıçak
    • MUTLAK SÖMÜRÜ: %8 ⇒ %7
  • Şövalyenin Adağı
    • KENDİNE SAĞLADIĞI İYİLEŞME: Layık takım arkadaşınızın verdiği hasarın %8’i ⇒ Layık takım arkadaşınızın verdiği hasarın %7’si
  • Demir Solari’nin Broşu
    • KALKAN: Hedef 1-18. seviyelerdeyken 200-365 ⇒ Hedef 1-18. seviyelerdeyken 180-330 (Ornn’un şaheser eşyası Altın Şafağın Emaneti için de geçerli)
  • Malmortius’un Ağzı
    • MUTLAK SÖMÜRÜ: %12 ⇒ %10
  • Mikael’in Lütfu
    • İYİLEŞTİRME: 1-18. seviyelerde 100-200 ⇒ 1-18. seviyelerde 100-180
  • Ağırkan
    • İYİLEŞTİRME: Azami canın %2’si (yakın dövüşçü) / %1’i (menzilli) ⇒ Azami canın %1,6’sı (yakın dövüşçü) / %0,8’i (menzilli)
  • Kefaret
    • İYİLEŞTİRME: Hedef 1-18. seviyelerdeyken 200-400 ⇒ Hedef 1-18. seviyelerdeyken 180-340
  • Vadiyaran
    • MUTLAK SÖMÜRÜ: %8 ⇒ %7 (Ornn’un şaheser eşyası Icathia’nın Laneti için %10 ⇒ %8)
  • Seraph’ın Şefkati
    • İYİLEŞTİRME: Harcanan mananın %35’i ⇒ Harcanan mananın %25’i
  • Gerçek Buz Parçası
    • TABAN MANA YENİLENMESİ: %100 ⇒ %115
  • Sterak’ın Güvencesi
    • KALKAN: %75 İlave Can ⇒ %70 İlave Can
  • Vampirî Asa
    • CAN ÇALMA: %8 ⇒ %7
  • Kanasusamış
    • CAN ÇALMA: %20 ⇒ %18
    • FAZLALIK İYİLEŞTİRMEDEN ELDE EDİLEN KALKAN: 1-18. seviyelerde 50-350 ⇒ 1-18. seviyelerde 50-320
  • Kararma
    • MUTLAK SÖMÜRÜ: %8 ⇒ %7 (Ornn’un şaheser eşyası Semavi Dizilim için %10 ⇒ %8)
    • KALKAN: 180 (+%40 SG) ⇒ 160 (+%35 SG) (menzilli şampiyonlar için hâlâ %50 daha az etkili)
  • Ölümsüz Kalkanyay
    • CAN ÇALMA: %8 ⇒ %7 (Ornn’un şaheser eşyası Kan Koruması için %10 ⇒ %8)
    • KALKAN: 1-18. seviyelerde 275-700 ⇒ 1-18. seviyelerde 250-630

Rünler

  • Kondisyon
    • TOPLAM ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ ARTIŞI: %5 ⇒ %4
  • Yenilmez
    • MUTLAK SÖMÜRÜ: %9 (yakın dövüşçü) / %8 (menzilli) ⇒ %6 (yakın dövüşçü) / %5 (menzilli)
  • Yaşam Kaynağı
    • İŞARETLENMİŞ ŞAMPİYONLARA SALDIRAN TAKIM ARKADAŞLARININ ELDE ETTİĞİ İYİLEŞTİRME: 5 (+%1 Azami Can) ⇒ 5 (+%0,9 Azami Can)
  • Hortlağın Pençesi
    • İYİLEŞTİRME: Azami canın %2’si (yakın dövüşçü) / %1,2’si (menzilli) ⇒ Azami canın %1,7’si (yakın dövüşçü) / %1,02’si (menzilli)
    • HASAR: Azami canın %4’ü (yakın dövüşçü) / %2,4’ü (menzilli) ⇒ Azami canın %3,5’i (yakın dövüşçü) / %2,1’i (menzilli)
  • Muhafız
    • KALKAN: 1-18. seviyelerde 50-130 (+%15 YG) (+%9 İlave Can) ⇒ 1-18. seviyelerde 45-120 (+%12,5 YG) (+%8 İlave Can)
  • Soğuran Küre
    • BÜYÜ HASARI KALKANI: 1-18. seviyelerde 40-120 (+%15 İlave SG) (+%10 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 35-110 (+%14 İlave SG) (+%9 YG)
  • Şifa Taşkını
    • AZAMİ KALKAN: 10 (+%10 Azami Can) ⇒ +10 (+%9 Azami Can)
  • Aery’yi Çağır
    • KALKAN: 1-18. seviyelerde 35-80 (+%40 İlave SG) (+%25 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 30-75 (+%35 İlave SG) (+%22,5 YG)
  • Kan Tadı
    • İYİLEŞTİRME: 1-18. seviyelerde 18-35 (+%20 İlave SG) (+%10 YG) ⇒ 1-18. seviyelerde 16-30 (+%15 İlave SG) (+%8 YG)
  • Zafer
    • İYİLEŞTİRME: Eksik canın %12’si ⇒ Eksik canın %10’u

Sihirdar Büyüleri

  • Bariyer
    • KALKAN: 1-18. seviyelerde 115-455 ⇒ 1-18. seviyelerde 105-411
  • Şifa
    • İYİLEŞTİRME: 1-18. seviyelerde 90-345 ⇒ 1-18. seviyelerde 80-318
  • Tutuştur
    • AĞIR YARA: %60 ⇒ %50
  • Çarp
    • İYİLEŞTİRME: 90 (+ azami canın %10’u) ⇒ 80 (+ azami canın %7,5’i)

Sistemler

  • Dağ Ejderi
    • DAĞ EJDERİ RUHU – KALKAN: 200 (+%18 İlave SG) (+%13,5 YG) (+%13,5 İlave Can) ⇒ 180 (+%16 İlave SG) (+%12 YG) (+%12 İlave Can)
  • Okyanus Ejderi
    • OKYANUSUN İRADESİ (BİRİKEN GÜÇLENME) – CAN YENİLENMESİ: Kesilen Okyanus Ejderi başına eksik canın %2,5/5/7,5/10’u ⇒ Kesilen Okyanus Ejderi başına eksik canın %2/4/6/8’i
    • OKYANUS EJDERİ RUHU – İYİLEŞTİRME: 160 (+%36 İlave SG) (+%22,5 YG) (+%9 İlave Can) ⇒ 130 (+%26 İlave SG) (+%17 YG) (+%7 İlave Can)
  • Baron Nashor
    • SALDIRI GÜCÜ: 125 (dakika başına +8) ⇒ 150 (dakika başına +10)
    • AZAMİ SALDIRI GÜCÜ: 40. dakikada 435 ⇒ 40. dakikada 520
    • HİÇLİK UĞURSUZLUĞU – BÜYÜ HASARI: 60 (+%20 SG) ⇒ 70 (+%20 SG)
    • [GÜNCELLENDİ] ŞANSSIZLIĞA SON: Artık hasar aldıktan sonra Baron’un seviye atlayıp can gibi nitelikler kazanması için aradan 30 saniye geçmesi gerek.
  • Kuleler
    • DIŞ KULELERİN SALDIRI GÜCÜ: Oyun başından 13:30’a kadar 152-278 ⇒ Oyun başından 13:30’a kadar 167-391
    • İÇ KULELERİN SALDIRI GÜCÜ: Oyun başından 13:30’a kadar 170-305 ⇒ Oyun başından 13:30’a kadar 187-427
    • İNHİBİTÖR KULELERİNİN SALDIRI GÜCÜ: Oyun başından 13:30’a kadar 170-305 ⇒ Oyun başından 13:30’a kadar 187-427
    • MERKEZ KULELERİN SALDIRI GÜCÜ: Oyun başından 13:30’a kadar 150-285 ⇒ Oyun başından 13:30’a kadar 165-405

Orta Ölçekli Güncellemelere Ek Değişiklikler

Swain

  • R – Karanlığın Zirvesi
    • [GÜNCELLENDİ] R – Karanlığın Zirvesi sona erdiğinde Swain artık İblis Ateşi yeteneğini otomatik olarak kullanıyor. Fakat R – Karanlığın Zirvesi Swain katledildiği için sona ererse bu özellik devreye girmiyor.
    • [GÜNCELLENDİ] Swain artık şampiyon katlettiğinde İblis Gücü’nü tamamen dolduruyor.

Taliyah

  • Giderilen Hatalar
    • Taliyah’nın yeteneklerini doğru şekilde sıraya koymasına engel olan birkaç hata giderildi.
    • Q – Taş Hasadı yeteneği İşlenmiş Zemin üzerinde kullanıldığında doğru bekleme süresine girmemesine yol açabilen hata yeniden giderildi.
    • Taliyah’nın İşlenmiş Zemin etkileşimlerinde oynatılan birkaç ses efekti hatası giderildi.

Davranış ve Rekabet Sistemleri

Takdir Dönüşü

Oyun içinde sergileyebilmeniz için oyuna yeni bir takdir dönüşü görsel efekti eklendi. Bu dönüşe aşağıdaki oyuncular otomatik olarak sahip olacak:

  • 5. takdir seviyesine ulaşmış oyuncular
  • 3. takdir seviyesi veya üstüne ulaşmış VE oynadığı son oyunda birlikte girmediği bir takım arkadaşı tarafından takdir edilmiş oyuncular
  • 3. takdir seviyesi veya üstüne ulaşmış VE oynadığı son oyunda birlikte girdiği takım arkadaşlarından en az ikisi tarafından takdir edilmiş oyuncular

Şampiyonluk Dönüşü

Takdir Dönüşü ile birlikte Şampiyonluk dönüşü animasyonu da yenilendi. İki dönüşe de sahipseniz öncelik, takdir dönüşü yerine Şampiyonluk dönüşünde olacak.

Arkadaşlık İsteği Engelleme

Artık arkadaşlık isteği penceresinden oyuncuları engelleyebilirsiniz.

Yüksek MMR İçin Çiftli Sıra Kısıtlamaları (Sadece Kore ve Amerika İçin Geçerli)

12.10 Yaması’nda sadece Kore ve Amerika sunucularındaki zirve aşamaları için bir çiftli sıra değişikliği test ediliyor olacak. Bu değişiklik şöyle aktarılıyor:

“Çiftli sıraya girmek küçük de olsa bir avantaj teşkil ediyor ve mevcut sistem şu anki zirve aşamaları oyuncularının çiftli sıraya girmesine engel oluyor. Fakat bu sistem oyuncuların yalnızca o anki derecesini göz önünde bulunduruyor. Bu değişiklikle beraber zirve aşamasındaki kısıtlamayı sıkılaştırarak sistemin MMR’ı da hesaba katmasını sağlayacağız.

Buradaki amacımız yan hesapların zirve aşamalarına iki kişilik gruplarla oynayarak çıkabilmelerini engellemek. Bu oyuncular dışında, aktif olmadıkları için zirve aşamalarından düşenler ve Elmas I’de yer alan en yetenekli oyuncular da bu değişiklikten etkilenebilir.

Şu ana dek bu oyuncular iki kişilik gruplarla sıraya girip kolayca zirve aşamalarına ualaşabiliyorlardı. Bu durumu adil bulmadık çünkü rakipleri çiftli sıraya giremiyorlardı. Bu değişiklikler beklediğimiz sonuçları verirse aynı sistemi diğer sunucularda da uygulamayı sezon başlamadan önce tekrar gözden geçireceğiz.”

Görsel Efekt Güncellemeleri

  • Nami
    • TEMEL NAMI: Baştan aşağı yenilendi.
    • KOİ NAMI: Yeni temel kostümün efektleri yeniden renklendirildi.
    • IRMAK RUHU NAMI: Yeni temel kostümün efektleri yeniden renklendirildi.
    • MANATİ NAMI: Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.
    • DERİN DENİZ NAMI: Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.
    • SKT T1 NAMI: Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.
    • ROBOTİK NAMI: Küçük değişiklikler yapıldı.
    • MUHTEŞEM ASA NAMI: Değişiklik yok.
    • KOZMİK KADER NAMI: Değişiklik yok.
    • CADI NAMI: Değişiklik yok.
  • Twisted Fate
    • TEMEL TWISTED FATE: Baştan aşağı yenilendi.
    • PAX TWISTED FATE: Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.
    • KUPA VALESİ TWISTED FATE: Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.
    • MUHTEŞEM TWISTED FATE: Baştan aşağı yenilendi.
    • TANGOCU TWISTED FATE: Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.
    • VAHŞİ BATILI TWISTED FATE: Baştan aşağı yenilendi.
    • SİLAHŞÖR TWISTED FATE: Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.
    • YERALTI AVCISI TWISTED FATE: Baştan aşağı yenilendi.
    • HAKEM TWISTED FATE: Yeni temel kostümünün efektleriyle aynı.
    • YANKESİCİ TWISTED FATE: Yeni temel kostümün efektlerini yansıtıyor.
    • KANLI AY TWISTED FATE: Yeni temel kostümün efektlerini yansıtıyor.
    • PULSEFIRE TWISTED FATE: Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.
    • UZAY SERÜVENİ TWISTED FATE: Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.
    • SUÇ ŞEHRİ TWISTED FATE: Yeni temel kostümün efektlerini yansıtacak küçük değişiklikler yapıldı.

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • İPUCU TEMİZLİĞİ: Daha tutarlı, net ve doğru olmaları için birkaç ipucu güncellendi.
  • SHYVANA YAŞAM KALİTESİ DEĞİŞİKLİKLERİ: Shyvana’nın Q – Çifte Isırık yeteneği artık diğer normal saldırı sıfırlama yetenekleri (Nasus’un Q – Sömürü Darbesi yeteneği gibi) gibi azıcık saldırı menzili artışı sağlıyor.
  • Shyvana’nın Ejderha Biçimi’ndeyken kullandığı Q – Çifte Isırık yeteneği artık inhibitör ve merkeze iki kez saldırıyor.
  • Kled’in R – Hücuuuuuuuum!!! yeteneği artık rakibin bakış açısından senkronizasyonu bozulmuş biçimde görünmesine sebep olmuyor.
  • Sion artık E – İnfazcının Kükremesi yeteneğiyle Vadi’nin Alameti’ni geri savuramıyor.
  • Ruh Gömleği artık doğru bir şekilde mutlak sömürüden elde edilen iyileştirmeyi arttırıyor.
  • Rengar’ın Q – Yabani yeteneğinin kulelere karşı kullanıldığında ilave saldırı hızı sağlamamasına yol açan hata giderildi.
  • Bazı kitle kontrolüne karşı bağışıklık etkileri artık takım arkadaşlarının patlattığı Saçartohumlardan ötürü kaybedilmiyor (Dr. Mundo’nun Pasif – Nereye İsterse
  • Oraya Gider yeteneği, Malzahar’ın Pasif – Hiçlik Geçişi yeteneği ve Morgana’nın E – Kara Kalkan yeteneği).
  • Kog’Maw’ın Pasif – Icathia Sürprizi yeteneği artık kendi Ölümsüz Kalkanyay aktif etkisini tetiklemiyor.
  • Ölümcül Tempo artık rakip şampiyonların kopyalarına karşı tetikleniyor.
  • Anathema’nın Zincirleri’nin bekleme süresinin eşya yetenek hızına bağlı olarak değişmemesine yol açan hata giderildi.
  • Buzul Takviyesi artık bu rüne uygun bir kitle kontrolü olmayan tüm şampiyonlarda İlk Vuruş ile değiştiriliyor.
  • Destansı olmayan orman canavarlarının bazen Savaş Sisi’nin içinde olmalarına rağmen ortaya çıkma veya katledilme seslerinin duyulmasına yol açan bir ses efekti hatası giderildi.
  • Bazen oyuncular bakmadığı halde Hexgeçitlerin kullanılma seslerinin duyulmasına yol açan ses efekti hatası giderildi.
  • Rakip takımdaki Nocturne’ün R – Paranoya yeteneği esnasında Pyke’ın W – Hayalet Sular yeteneğini kullanmak ve sona erdirmek artık ekrandaki kızıl tonun kaldırılmasına yol açmıyor.
  • Yorick’in W – Kara Tören ve E – Sisin Matemi yeteneklerindeki bazı görsel tutarsızlıklar giderildi.
  • Bazı yavaşlatma etkilerinin “Ani Felç” iddiasının ilerlemesine katkıda bulunmalarına yol açan hata giderildi.
  • Bazı katletme katılımlarının “Aktif Katılım” iddiasının ilerlemesine bazen katkıda bulunmalarına yol açan hata giderildi.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

  • Vahşi Batılı Sion
  • Vahşi Batılı Viktor
  • Vahşi Batılı Samira
  • Vahşi Batılı Tahm Kench
  • Vahşi Batılı Twitch

İlginizi Çekebilir:

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


LoL