Connect with us

Espor

League of Legends 13.5 Yama Notları yayınlandı

Yeni yama ile birlikte Yuumi’ye büyük bir güncelleme geldi ve yeni kostümler çıktı.

League of Legends 13.5 Yama Notları

Riot Games 8 Mart Çarşamba günü yayınladığı yeni League of Legends 13.5 Yama Notları ile birçok şampiyonda yeni düzenlemeler yaptı. Bunun yanında yeni gelecek kostümlerin 9 Mart 2023’te çıkacağı haberi verildi.

Yeni yamada en büyük değişiklik yapılan şampiyonlardan olan Yuumi, yenilenerek ve yetenekleri düzenlenerek karşımıza çıkıyor. Özellikle pasifinde önemli bir değişiklik yapılan Yuumi’nin amacının artık koridordaki öneminin arttırılması gerektiği açıklandı. League of Legends 13.5 Yama Notları birçok hatanın da giderildiği ve aram değişikliklerinin yapıldığı bir güncelleme oldu. Eşyalara getirilen yenilikler ve bazı özelliklerin çıkarılması oyunun gidişatını ne yönde değiştirecek şimdiden merak konusu olmaya başladı.

League of Legends 13.5 Yama Notları ile birlikte oyuna “Bozulmuş Yemin” kostümleri geldi. Miss Fortune için bu kostümün bir de prestij versiyonu olacak ve ihtişamlı mağazada sizleri bekliyor. Yeni şampiyon bedelleri güncellemesini de bu yama ile birlikte oyuna eklendi.

League of Legends 13.5 Yama Notları Şampiyonlar

Yuumi

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 84 ⇒ 69
  • TABAN MANA: 400 ⇒ 440

Pasif – En İyi Arkedişim

  • YENİTABAN ZIRH: Yuumi’nin şampiyonları etkileyen saldırıları ve yetenekleri kendisini iyileştirir ve takım arkadaşları için bir iyileştirme yükü biriktirir. Sonraki 4 saniye içinde bir takım arkadaşına yapışırsa onu da iyileştirir. Yapışık haldeyken bu etki otomatik olarak gerçekleşir.
  • YENİHAYAT ARKADAŞLARLA GÜZEL: Yuumi yapıştığı takım arkadaşı bir şampiyon katlettiğinde veya minyon biçtiğinde onunla arkadaşlık kazanır. Her takım arkadaşıyla arasında farklı bir arkadaşlık puanı vardır. En iyi arkadaşına yapıştığında Yuumi’nin yetenekleri ilave etkiler kazanır.
  • BEKLEME SÜRESİ: 1-11. seviyelerde 20-10 saniye
  • İYİLEŞTİRME MİKTARI: 1-18. seviyelerde 25-110 (+%15 YG)
  • TIRMALAYAN PASİF: Yuumi’nin pasifi kullanıma hazırken normal saldırı menzili 50 artar.

Q – Sinsi Atış

  • YETENEK AÇIKLAMASI: Yuumi isabet ettiği ilk rakibi yavaşlatan bir atış yapar. Yuumi bu yeteneği yapışık haldeyken kullanırsa atışı kısa süreliğine kontrol edebilir. Ardından atış güçlenerek büyük ölçüde hızlanır ve rakipleri daha fazla yavaşlatır.
  • EN İYİ ARKADAŞ İLAVESİ: Bu yetenek her zaman güçlendirilmiş yavaşlatma uygular ve rakip şampiyonlara isabet ettiğinde Yuumi’nin takım arkadaşına 5 saniyeliğine 10/12/14/16/18/20 (+%10 YG) İsabet Halinde Hasar sağlar. Bu hasar Yuumi’nin takım arkadaşının kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak en fazla %75 artar.
  • BEKLEME SÜRESİ: 7,5/7,25/7,0/6,75/6,5/6,25 saniye
  • MANA BEDELİ: 50/55/60/65/70/75
  • HASAR: 60/90/120/150/180/210 (+%20 YG)
  • YAVAŞLATMA: 1 saniyeliğine %20
  • EN İYİ ARKADAŞ İLAVESİYLE GÜÇLENDİRİLMİŞ HASAR: 80/140/200/260/320/380 (+%35 YG)
  • EN İYİ ARKADAŞ İLAVESİYLE GÜÇLENDİRİLMİŞ YAVAŞLATMA: 2 saniye boyunca azalarak %20 olacak şekilde %55/60/65/70/75/80
  • ATIŞIN GENİŞLİĞİ: 65 ⇒ 60
  • YENİKEDİ GÖZÜ: Artık Yuumi’nin Q’su isabet ettiği rakipleri açığa çıkarıyor. (Not: Bu etki gizlenmiş rakipleri açığa çıkarmaz.)

W – Sen ve Ben!

  • KALDIRILDIDEĞİŞKEN KUVVET İLAVESİ: Artık Yuumi ve yapıştığı takım arkadaşı ilave değişken kuvvet nitelikleri kazanmıyor.
  • KALDIRILDIZAMANSIZ ÇAĞIRMA: Yuumi’nin W’su artık Aery’yi Çağır rünü için olumlu etki olarak sayılmıyor.
  • EN İYİ ARKADAŞ İLAVESİ: Yuumi takım arkadaşının seviyesine bağlı olarak fazladan %10-20 İyileştirme ve Kalkan Gücü, en iyi arkadaşıysa isabet halinde 3/5/7/9/11 (+%4 YG) İyileştirme kazanır. Bu miktar Yuumi’nin iyileştirme ve kalkan gücüne bağlı olarak artar.

E – Çıldırrr

  • YENİİYİLEŞTİRME GİTTİ, KALKAN GELDİ: Artık takım arkadaşlarını iyileştirmek yerine onlara kalkan kazandırıyor.
  • BEKLEME SÜRESİ: 12/11,5/11/10,5/10 saniye
  • MANA BEDELİ: 80/90/100/110/120
  • KALKAN GÜCÜ: 90/120/150/180/210 (+%30 YG)
  • HAREKET HIZI İLAVESİ: Yuumi’nin E’sinin kalkanı etkin olduğu sürece (kalkan kırılana veya 3 saniye içinde azalarak kaybolana dek) takım arkadaşları %20 İlave Hareket Hızı kazanır.
  • SALDIRI HIZI İLAVESİ: %35 (100 YG başına +%8)
  • YAPIŞILAN TAKIM ARKADAŞINA YÖNELİK MANA YENİLEMESİ: Yuumi yapıştığı takım arkadaşına 20/24/28/32/36 Mana kazandırır fakat kendi manasını yenileyemez. Bu miktar takım arkadaşının eksik manasına bağlı olarak (%30 ila %80 Eksik Mana) en fazla %100 artar.
  • YARDIM PATİSİ: E – Çıldırrr yeteneğine özgü bir en iyi arkadaş ilavesi yok çünkü gerçek bir Yuumi tüm takım arkadaşlarını kurtarabilmeli.

R – Son Sayfa

  • YETENEK AÇIKLAMASI: Yuumi 3,5 saniye boyunca hem rakiplerini hem de takım arkadaşlarını etkileyen 5 büyülü dalga gönderir. Yuumi, yeteneği yapışık haldeyken kullanırsa dalgaları fareyle yönlendirebilir. Dalgalar takım arkadaşlarını iyileştirir. İyileştirme miktarı en iyi arkadaş için %130 artar. Fazlalık iyileştirmenin tümü kalkana dönüşür. Bu kalkan, yetenek sona erdikten sonraki 3 saniye boyunca varlığını korur. Dalgalar rakiplere hasar verir ve biriken bir yavaşlatma etkisi uygular.
  • BEKLEME SÜRESİ: 110/100/90 saniye ⇒ 120/110/100 saniye
  • DALGA BAŞINA BÜYÜ HASARI: 60/80/100 (+%20 YG) ⇒ 75/100/125 (+%20 YG)
  • DALGA BAŞINA İYİLEŞTİRME: 35/50/65 (+%15 YG)
  • YAVAŞLATMA SÜRESİ: 1,25 saniye
  • YAVAŞLATMA MİKTARI: %10 + isabet eden dalga başına %10 (en fazla %50 yavaşlatma)
  • EN İYİ ARKADAŞ İLAVESİ: Dalgalar Yuumi’nin en iyi arkadaşına yeteneğin süresi boyunca 20/40/60 (+%10 YG) Zırh ve Büyü Direnci de kazandırır.

Aatrox

W – Cehennem Prangası

  • BEKLEME SÜRESİ: 20/18,5/17/15,5/14 saniye ⇒ 20/18/16/14/12 saniye
  • YAVAŞLATMA: Bütün yetenek seviyelerinde %25 ⇒ %25/27,5/30/32,5/35

R – Dünyaların Sonu

  • İLAVE SALDIRI GÜCÜ: %20/30/40 Saldırı Gücü ⇒ %20/32,5/45 Saldırı Gücü

Ashe

Q – Pürdikkat

  • MANA BEDELİ: 50 ⇒ 30
  • GÜÇLENDİRME SÜRESİ: 4 saniye ⇒ 6 saniye

W – Yaylım Ateşi

  • FİZİKSEL HASAR: 20/35/50/65/80 (+%100 SG) ⇒ 10/25/40/55/70 (+%100 SG)

R – Büyülü Kristal Ok

  • BEKLEME SÜRESİ: 80/70/60 ⇒ 100/80/60

Aurelion Sol

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 100 ⇒ 95
  • ZIRH BÜYÜME ORANI: 4,6 ⇒ 4,3

Q – Işığın Nefesi

  • TETİKLENEN ANLIK HASAR: Seviyeye bağlı olarak 20-40 (+40/50/60/70/80) (+%40 YG) (+ hedefin azami canının (%0,031 Yıldız Tozu yükü) kadarı) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 20-40 (+40/50/60/70/80) (+%35 YG) (+ hedefin azami canının (%0,031 Yıldız Tozu yükü) kadarı)

Azir

Taban nitelikler

  • TABAN CAN: 622 ⇒ 550
  • ZIRH BÜYÜME ORANI: 4,2 ⇒ 5
  • TABAN MANA: 380 ⇒ 320
  • MANA BÜYÜME ORANI: 36 ⇒ 40
  • SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 2,8 ⇒ 3,5
  • TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 (Not: Değişmedi.)
  • SALDIRI HIZI ORANI: 0,625 ⇒ 0,694
  • SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI: %3 ⇒ %5

Pasif – Shurima’nın Mirası

  • SÜRE: 60 saniye ⇒ 30 saniye
  • HASAR: 150 (dakika başına +4) (+%15 YG) Fiziksel Hasar ⇒ Seviyeye bağlı olarak 230-410 (+%40 YG) Büyü Hasarı
  • KALDIRILDIŞAMPİYONLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: %37,5 İlave Hasar ⇒ %0 İlave Hasar
  • YENİGÜNEŞ ÇARPMASI: Azir’in Güneş Kursu artık Azir’in yetenek etkilerini tek hedefli yetenek şeklinde uyguluyor.
  • GÜNEŞ KURSU’NUN CANI: 2550 ⇒ 3000
  • GÜNEŞ KURSU’NUN ZIRHI: 60 (dakika başına +1) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-90
  • GÜNEŞ KURSU’NUN BÜYÜ DİRENCİ: 100 (dakika başına +1) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-90
  • GÜNEŞ KURSU’NUN ZAYIFLAMASI: Azir çok uzaklaştığında veya katledildiğinde Güneş Kursu 100 Zırh kaybeder ⇒ Azir çok uzaklaştığında veya katledildiğinde Güneş Kursu 100 Zırh ve Büyü Direnci kaybeder
  • BEKLEME SÜRESİ: 180 saniye ⇒ 90 saniye (Not: Bekleme süresi Güneş Kursu yıkıldıktan sonra başlar.)
  • GİDERİLEN HATA: Güneş Kursu artık Azir hedef alınamaz hale geldiğinde zırh ve büyü direnci kaybetmiyor.

Q – Kumların Fatihi

  • BÜYÜ HASARI: 70/90/110/130/150 (+%30 YG) ⇒ 60/80/100/120/140 (+%35 YG) (Not: Bu değişiklik, 200 Yetenek Gücünden itibaren güçlendirme anlamına geliyor.)
  • MANA BEDELİ: 55 ⇒ 65/70/75/80/85

W – İleri!

  • ELİ AĞIR ASKERLER: %15/25/35/45/55 Pasif Saldırı Hızı ⇒ Fazladan 50/60/70/80/90 Büyü Hasarı
  • TOPLAM BÜYÜ HASARI: Seviyeye bağlı olarak 50-150 (+%55 YG) ⇒ Seviyeye ve W yeteneğinin seviyesine bağlı olarak 50-200 (+%55 YG)
  • KALDIRILDIHER KAFADAN BİR SES: Azir’in 3 askere sahipken kazandığı ilave saldırı hızı kaldırıldı.

E – Kayan Kumlar

  • BÜYÜ HASARI: 60/100/140/180/220 (+%55 YG) ⇒ 60/100/140/180/220 (+%40 YG)

Caitlyn

Taban nitelikler

  • TABAN ZIRH: 28 ⇒ 27
  • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 62 ⇒ 60

Fizz

W – Deniztaşı Zıpkın

  • YENİLENEN MANA: 20/28/36/44/52 ⇒ 30/40/50/60/70 (Not: Bu değerler yeteneğin mana bedeline eşit.)

E – Oyunbaz / Düzenbaz

  • BÜYÜ HASARI: 70/120/170/220/270 (+%90 YG) ⇒ 80/130/180/230/280 (+%90 YG)
  • MANA BEDELİ: 90/95/100/105/110 ⇒ 75/80/85/90/95

Gangplank

Pasif – Ateşle İmtihan

  • İLAVE GERÇEK HASAR: 55-310 (+%100 İlave SG) (kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak +0-200) ⇒ 50-250 (+%100 İlave SG) (kritik vuruş ihtimaline bağlı olarak +0-200)

E – Barut Fıçısı

  • YENİFIÇI GÖRÜNDÜ!: Artık tüm oyuncular Gangplank’in sahip olduğu fıçı miktarını mana göstergesinin altında görebiliyor.
  • FIÇI YENİLENME HIZI: 18/17/16/15/14 saniye ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 18 saniye

Jinx

Taban nitelikler

  • SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI: %1 ⇒ %1,36

W – Cızzt!

  • MANA BEDELİ: 50/55/60/65/70 ⇒ 40/45/50/55/60
  • YAVAŞLATMA: %30/40/50/60/70 ⇒ %40/50/60/70/80

R – Manyak Güçlü Ölüm Roketi!

  • CANAVARLARA YÖNELİK HASAR SINIRI: 800 ⇒ 1200

Kennen

Q – Gürleyen Yıldız

  • BEKLEME SÜRESİ: 8/7/6/5/4 saniye ⇒ 7/6,25/5,5/4,75/4 saniye
  • BÜYÜ HASARI: 75/120/165/210/255 (+%75 YG) ⇒ 75/125/175/225/275 (+%85 YG)

W – Elektrik Dalgası

  • YENİŞOK ALANI: Bir rakip şampiyon işaretlendiğinde artık Kennen için bir menzil göstergesi beliriyor.

E – Şimşek Gibi

  • MİNYONLARA YÖNELİK HASAR ÇARPANI: %50 ⇒ %65

LeBlanc

Q – Şer Mührü

  • YENİMANA HOKKABAZLIĞI: Şer Mührü’nün iki kısmından biriyle bir birimi katlettiğinizde artık yeteneğin mana bedelinin %100’ü ve kalan bekleme süresinin %30’u iade ediliyor.
  • YENİYOK OLUN MİNYONLAR!: Şer Mührü artık minyonlara 1-18. seviyelerde fazladan 10-146 Hasar veriyor.

R – Taklit

  • YENİTAKLİT – ŞER MÜHRÜ: R > Q kullanımı artık orijinal yeteneğin minyonlara yönelik ilave hasarını taklit ediyor.

Pantheon

Taban nitelikler

  • TABAN CAN YENİLENMESİ: 5 saniyede bir 7,5 Can ⇒ 5 saniyede bir 6 Can
  • SALDIRI HIZI: 0,644 ⇒ 0,658

Q – Meteor Mızrağı

  • BEKLEME SÜRESİ: 13/11,75/10,5/9,25/8 saniye ⇒ 11/10,25/9,5/8,75/8 saniye
  • MANA BEDELİ: 30 ⇒ 25
  • Q’NUN BASIP ÇEKEREK KULLANMA SÜRESİ: 0,25 saniye ⇒ 0,2 saniye

E – Siperli Saldırı

  • BEKLEME SÜRESİ: 22/20,5/19/17,5/16 saniye ⇒ 22/21/20/19/18 saniye

Qiyana

Q – Ixtal Bıçağı / Elementlerin Öfkesi

  • FİZİKSEL HASAR: 50/80/110/140/170 (+%75 İlave SG) ⇒ 50/85/120/155/190 (+%75 İlave SG)

E – Cüret

  • BEKLEME SÜRESİ: 12/11/10/9/8 saniye ⇒ 11/10/9/8/7 saniye

Rammus

Taban nitelikler

  • SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 3,5 ⇒ 2,75

Q – Güç Topu

  • BÜYÜ HASARI: 100/130/160/190/220 (+%100 YG) ⇒ 100/125/150/175/200 (+%100 YG)

Rumble

E – Elektro Zıpkın

  • İSABET EDEN BİR ZIPKININ EKSİLTTİĞİ BÜYÜ DİRENCİ: %10 ⇒ %12/14/16/18/20
  • İSABET EDEN İKİ ZIPKININ EKSİLTTİĞİ BÜYÜ DİRENCİ: %20 ⇒ %24/28/32/36/40

Samira

Pasif – Deliduman

  • YÜK BAŞINA HAREKET HIZI: Yük başına %1/2/3/4 (azami yükte %6-24) ⇒ Yük başına %2/2,5/3/3,5 (azami yükte %12-21)

Tryndamere

Taban nitelikler

  • CAN BÜYÜME ORANI: 112 ⇒ 115
  • SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 3,7 ⇒ 4

Twitch

E – Bulaştır

  • YÜK BAŞINA BÜYÜ HASARI: %35 YG ⇒ %30 YG

Xayah

E – Keskin Çekim

  • FİZİKSEL HASAR: 55/65/75/85/95 (+%60 İlave SG) ⇒ 50/60/70/80/90 (+%60 İlave SG)
  • BEKLEME SÜRESİ: 10/9,5/9/8,5/8 saniye ⇒ 11/10,5/10/9,5/9 saniye

Yorick

E – Sisin Matemi

  • SİS GEZGİNLERİNİN İLAVE HASARI: %40 ⇒ %30 (Not: Bu etki Sis Gezgini başına en fazla 8 defa uygulanabilir.)

Zed

Taban nitelikler

  • BÜYÜ DİRENCİ: 32 ⇒ 29

E – Gölge Darbesi

  • BEKLEME SÜRESİ: 5/4,75/4,5/4,25/4 saniye ⇒ 5/4,5/4/3,5/3 saniye

Orman Düzenlemeleri

  • KARŞI ORMAN HASARI: Ormancılar kendi kamplarına ve Yampiri Yengeç’e %20 daha fazla hasar verir ⇒ Ormancılar tüm kamplara %20 daha fazla hasar verir.
  • MAVİ GÖZCÜ: 80 Altın ⇒ 90 Altın
  • GROMP: 70 Altın ⇒ 80 Altın
  • KAYACILLAR (ORTA): 5 Altın ⇒ 10 Altın
  • KAYACILLAR (KÜÇÜK): 13 Altın ⇒ 14 Altın
  • BÜYÜK ALACAKURT: 50 Altın ⇒ 55 Altın
  • KIZIL KESKİNGAGA (BÜYÜK): 30 Altın ⇒ 35 Altın
  • KESKİNGAGALAR (KÜÇÜK): 7 Altın ⇒ 8 Altın
  • KIRMIZI KORKABUK: 80 Altın ⇒ 90 Altın
  • ORMANCILARIN KORİDORDAN ELDE ETTİĞİ DENEYİM: Toplam deneyimin %75’i ⇒ 0-14. dakika arasında toplam deneyimin %40-75’i

Arayıcı Mercek

  • BEKLEME SÜRESİ: 90-60 saniye ⇒ Ortalama seviyeye bağlı olarak 120-60 saniye

Eşyalar

Kozmik Hızlandırıcı

  • TARİF: Şeytani Külliyat + Ruh Yeli + Yakut Kristal + 850 Altın ⇒ Şeytani Külliyat + Ruh Yeli + Kuvvet Kitabı + 815 Altın
  • KALDIRILDICAN: 200 Can ⇒ 0 Can
  • YETENEK GÜCÜ: 65 YG ⇒ 90 YG

Çelik Kaplamalı Çizme

  • YENİANORMAL SALDIRI DİYE BİR ŞEY YOK: Çelik Kaplamalı Çizme artık sadece normal saldırı olarak etiketlenmiş normal saldırılar yerine tüm normal saldırılardan alınan hasarı azaltıyor.

Seraph’ın Şefkati

  • YETENEK GÜCÜ: 80 YG ⇒ 70 YG
  • CAN: 250 ⇒ 200

Başmelek Asası

  • YETENEK GÜCÜ: 80 YG ⇒ 70 YG

Rünler

Hortlağın Pençesi

  • KALDIRILDIYÜZDELİK AZAMİ CAN İYİLEŞTİRMESİ: %1,7 (yakın dövüşçü şampiyonlar) / %1,02 (menzilli şampiyonlar) ⇒ %1,2 + 3 (yakın dövüşçü şampiyonlar) / %0,72 +1,8 (menzilli şampiyonlar)
  • KAZANILAN AZAMİ CAN: 5 (yakın dövüşçü şampiyonlar) / 3 (menzilli şampiyonlar) ⇒ 7 (yakın dövüşçü şampiyonlar) / 4 (menzilli şampiyonlar)

Zafer

  • ALT ETME BAŞINA İYİLEŞTİRME: Eksik canın %10’u ⇒ Azami Can’ın %2,5’i (+ eksik canın %5’i)

ARAM Düzenlemeleri

  • KALDIRILDIHADİ KULE KULE: Kule molozları oyundan kaldırıldı.
  • Dış Kuleler

    • KULE HASARI: 185 Taban Hasar, 8 dakika içinde artarak 233 Hasar ⇒ 185 Taban Hasar, 12 dakika içinde artarak 293 Hasar
    • KULE ZIRHI: 70 Taban Zırh, 8 dakika içinde artarak 78 Zırh ⇒ 75 Taban Zırh, 8 dakika içinde artarak 96 Zırh
    • KULE BÜYÜ DİRENCİ: 75 Taban Büyü Direnci, 8 dakika içinde artarak 83 Büyü Direnci ⇒ 75 Taban Büyü Direnci, 8 dakika içinde artarak 96 Büyü Direnci
    • YENİSAVUNAMAYANLAR: Oyunun 12. dakikasına gelindiğinde dış kulelerin zırh ve büyü direnci 40’a sabitlenir.

    İnhibitör Kuleleri

    • YENİTAHKİMAT GÜÇLENDİRMESİ: Takımınızın dış kulesi düştüğünde bu kule 60 saniyeliğine %30 Hasar Azaltma kazanır.
    • KULE HASARI: 195 Taban Hasar, 8 dakika içinde artarak 243 Hasar ⇒ 195 Taban Hasar, 15 dakika içinde artarak 375 Taban Hasar
    • KULE ZIRHI: 70 Taban Zırh, 8 dakika içinde artarak 78 Zırh ⇒ 75 Taban Zırh, 8 dakika içinde artarak 96 Zırh
    • KULE BÜYÜ DİRENCİ: 75 Taban Büyü Direnci, 8 dakika içinde artarak 83 Büyü Direnci ⇒ 75 Taban Büyü Direnci, 8 dakika içinde artarak 96 Büyü Direnci

    Merkez Kuleleri

    • KULE HASARI: 175 Taban Hasar, 8 dakika içinde artarak 223 Hasar ⇒ 195 Taban Hasar, 15 dakika içinde artarak 375 Taban Hasar
    • KULE ZIRHI: 70 Taban Zırh, 8 dakika içinde artarak 78 Zırh ⇒ 75 Taban Zırh, 8 dakika içinde artarak 96 Zırh
    • KULE BÜYÜ DİRENCİ: 75 Taban Büyü Direnci, 8 dakika içinde artarak 83 Büyü Direnci ⇒ 75 Taban Büyü Direnci, 8 dakika içinde artarak 96 Büyü Direnci

    Çalı Değişiklikleri

    • Tam Dengede: Köprünün ortasındaki üç çalı iki takıma da eşit uzaklıkta olacak şekilde düzenlendi. Mavi takımın artık kendi çalısına koşarken yarım Teemo boyunda bir mesafe avantajı olmayacak.

    Denge Düzenlemeleri – Güçlendirmeler

    • Hecarim: Verdiği Hasar: %100 ⇒ %105

    Denge Düzenlemeleri – Zayıflatmalar

    • Annie: Verdiği Hasar: %100 ⇒ %95, Kalkan Çarpanı: %100 ⇒ %80
    • Ryze: Verdiği Hasar: %110 ⇒ %105
    • Udyr: Verdiği Hasar: %105 ⇒ %100

Davranış Sistemleri

  • Bilgisayar Başından Ayrılan Oyuncular İçin Sırada Bekleme Cezası: Bilgisayar başından ayrılan veya oyundan çıkan tüm oyunculara artık 1 dakika sırada bekleme cezası uygulanacak.
  • Ne Uçan Kurtulur Ne Kaçan: Sıklıkla oyundan çıkan oyuncuların bazen ceza almamasına yol açan hata giderildi.

32-Bit İşletim Sistemlerine Yönelik Desteğimizi Sonlandırıyoruz

32-bit Windows işletim sistemleri için desteğimiz 4 Nisan 2023’te sona eriyor. Bu tarihten itibaren League of Legends ve Teamfight Tactics oynamak için oyuncuların 64-bit Windows işletim sistemine sahip olması gerekecek. Ayrıntılar için lütfen minimum sistem gereksinimlerimize göz atın.

Rekabet Sistemleri

  • İlk ayrılma: -3 LP ⇒ -5 LP
  • Üst üste ayrılma: -10 LP ⇒ -15 LP

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Şampiyon Seçimi Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • Rol ve metin filtreleri bir şampiyon kilitlediğinizde ya da yasakladığınızda ve şampiyon seçim ekranından ayrıldığınızda temizlenecek.
  • Bir kostüm için seçilen renk artık farklı kostümler arasında geçiş yaparken sıfırlanmayacak.

Giderilen Hatalar

  • Gözcü Totemtaşı’nın totemlerinde yerleştirme göstergesinin görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Vadi’nin Alameti belli bir anda kesildiğinde simgesinin oyun boyunca kaybolmamasına yol açan hata giderildi.
  • Rakan’ın E – Savaş Dansı yeteneğinin verdiği kalkan kırıldıktan sonra görsel efektlerinin kaybolmamasına yol açan hata giderildi.
  • Vahşi Hydra’nın Biç etkisinin doğru tetiklenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Oyuncunun can göstergesinin arayüzün belli kısımlarının üstünde görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Aurelion Sol’ün Q – Işığın Nefesi yeteneğinin en yüksek seviyedeyken mana yenilenmesini hesaba katmayıp sona ermesine yol açan hata giderildi.
  • Azir’in Kumdan Askerleriyle saldırırken menzil göstergesinin yanlış görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Kalista R – Ecelin Çağrısı yeteneğini kullandığında bağlandığı oyuncunun kendi ekranında yeteneğin görsel efektlerini görememesine yol açan hata giderildi.
  • Aurelion Sol E yeteneğiyle bir rakibi infaz ettiğinde Draven’ın pasifinden altın kazanmasına yol açan hata giderildi.
  • Azir ve Sivir’in etkileşim seslendirmelerinin oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
  • Lee Sin’in R – Ejderha’nın Gazabı yeteneğiyle tekmelediği rakiplerin bazen diğer rakip şampiyonları havaya savurmamasına yol açan hata giderildi.
  • Viego Aurelion Sol’ün bedenini ele geçirdikten sonra kendi bedenine döndüğünde Q ve E yeteneklerinin menzil göstergelerinin Aurelion Sol’ün Q yeteneğinin menzil göstergesiyle aynı görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Aurelion Sol’ün R – Yıldız Kayması yüzey şekillerinin içindeyken kullanıldığında yeteneğin görsel efektlerinin görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Viego’nun Malzahar’ın bedenini ele geçirdikten sonra Mordekaiser’in R – Ölüler Âlemi’ne girememesine yol açan hata giderildi.
  • Fiora’nın W’sunun Zeri’nin Q pasifinden gelen hasarı engellememesine yol açan hata giderildi.
  • Annie’nin E – Alev Kalkanı yeteneğinin yansıttığı hasarın Büyü Hırsızının Marifeti’ni tetiklememesine yol açan hata giderildi.
  • K’Sante’nin ultisini isabet ettirdiği rakip tam o sırada katledildiğinde ultinin bekleme süresine girmesine yol açan hata giderildi.
  • Akali’nin E – Çevik Silah yeteneğiyle Mordekaiser’in R – Ölüler Âlemi yeteneğinden kaçabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Normal saldırı komutu Caitlyn’in saldırı menzili dışında verildiğinde Caitlyn’in Pasif – Tam Kafadan yeteneğinin güçlendirilmiş normal saldırısını iptal etmesine yol açan hata giderildi.
  • Asırlık Sopa’nın simgesinin eşya alınıp iade edildiğinde oyuncuların çantasından kaybolmamasına yol açan hata giderildi.
  • Ezreal’ın Q – Gizemli Atış yeteneğinin Shen’in W – Ruh Sığınağı yeteneği tarafından engellenmesine rağmen kendi W yeteneğini tetikleyebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Nunu’nun W – Büsbüyük Kartopu yeteneğinin tam Savaş Sisi’nden çıktığı an bırakıldığında olduğu yerde takılıp kalmasına yol açan hata giderildi.
  • Tahm Kench’in ultisinin bazen Erdem Işığı’yla doğru bir şekilde etkileşime girmemesine yol açan hata giderildi.
  • Ivern katledildikten sonra R – Daisy! yeteneğinin kaybolmamasına yol açan hata giderildi.
  • Aurelion Sol’ün Q yeteneğinin en yüksek seviyedeyken süresiz açık kalmamasına yol açan hata giderildi.
  • Mundo’nun R – Doz Aşımı yeteneğinden anında taban can kazanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Veigar’ın temel kostümünün şeytani kahkahasının R – Ezeli Patlama yeteneğiyle bir rakibi katlettikten sonra oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
  • Kindred’ın seslendirmesinin ormancı eşyaları alırken düzgün oynatılmamasına yol açan hata giderildi.

Kostümlere Özel Düzeltmeler

  • Efsanebaz Garen artık kulelere saldırırken farklı bir ses efekti kullanıyor.
  • Şu renk paketlerinin Mağaza, şampiyon seçim ekranı ve Koleksiyon sekmesi görselleri güncellendi: Savaş Tavşanı Miss Fortune, Astronot Ivern ve K/DA ALL OUT Ahri (BADDEST).
  • Mistik Rakan: Bazı boşta durma animasyonları sırasında kolu artık anormal bir şekilde hareket etmiyor.
  • Yıldız Muhafızı Rakan: Artık katledildikten sonra bedeni görünür kalmıyor.

İletişim: esrasenekci@gmail.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor