Connect with us

LoL

League of Legends 8.19 Yaması’nda neleri değiştirecek, işte resmi açıklama

League of Legends 8.19 Yaması’nda neleri değiştirecek, işte resmi açıklama:

League of Legends 8.19 Yaması için yine birçok şey planlıyor. Oyunun resmi forumu üzerinden, Melanj tarafından yapılan açıklamada 8.19 Yaması’nda düşünenlerden bahsedildi. İşte o planlar:

  • Janna – Geçen hafta da belirttiğimiz gibi, pasifinin normal saldırı ve W hasarına yaptığı katkıyı arttırmayı test ediyoruz. Bu hafta biraz daha büyük bir güçlendirmeyi (sadece oyunun ileri safhaları yerine tüm seviyelerde %35) denesek de giderek artan değerlere geri dönebiliriz. Bu değişikliğin sağlayacağı gücü tam olarak ölçmek istiyoruz.
  • Kog’Maw – Kog’Maw’ın Q’sunun zırh ve büyü direnci eksiltme etkisini arttıracak değişiklikler test ediyoruz. Buradaki amacımız onu tanklara karşı biraz daha güçlü bir seçim haline getirmek. Kendisi şu anda biraz zayıf olduğu ve geçmişte hep bu yönüyle öne çıktığı için, tanklara karşı sahip olduğu etkiye biraz daha odaklanmanın değerli olacağını düşündük.
  • Thresh – Oyunun erken safhalarındaki uzun süreli takas/avlama durumlarında Thresh’i biraz daha güçlendirmek; ancak bunu bütün gücüyle saldırdığı anlardaki gücünü arttırmadan yapmak istiyoruz. Dolayısıyla Q mana bedelini ve bekleme süresini azaltmayı test ediyoruz.
  • Nunu – YG dizilimleri diğer tank dizilimlerine göre epey zayıf göründüğünden, bunları biraz güçlendiriyoruz. Buradaki hedefimiz tank dizilimlerinin gücünü biraz arttırmak ve YG tarafında dikkatli davranarak bunun tercih edilen tek dizilime dönüşmesini engellemek.

İlginizi çekebilir:

  1. Sadece fotoğraflarından bu esporcuları tanıyabilir misin?
  2. League of Legends’ta hangi rolde oynamalısın?

Kassadin

Kassadin de gözden geçirdiğimiz şampiyonlar arasında; ancak onun değişiklikleri muhtemelen 8.20 Yaması’yla gelecek. Muhtemelen Q’sunun hasarını veya E’sinin YG oranlarını biraz azaltarak rüzgârı arkasına aldığı durumlarda şu anki kadar baskın hale gelmemesini sağlayacağız. Çünkü oyunun erken safhalarında azalan ulti bekleme süresi sayesinde böyle durumlara artık daha kolay gelebiliyor. Tabii bu değişiklikleri henüz test etmediğimizden, çalışmalarımız devam ettikçe daha farklı bir yaklaşıma yönelmemiz olası.

Uzay Serüveni Sıralamaları

Eğer hâlâ görmediyseniz, Uzay Serüveni gurur tablosunu hem bölge bölge hem de genel olarak ilk 10 sırayı gösterecek şekilde, düzenli olarak paylaşıyoruz.

https://boards.tr.leagueoflegends.com/tr/c/duyurular/Zoacy97R-uzay-seraveni-alakarma-oyun-modu-gurur-tablosu-17-eylalde-gancellendi

Oyuncuların bu skorları elde etmek için kullandığı farklı takım kompozisyonlarını görmek özellikle hoşumuza giden bir durum. Başlarda sık sık birden fazla Yasuo seçiliyordu. Son zamanlardaysa 1 Sona/4 Jinx gibi yeni kompozisyonların epey güzel sonuçlar aldığını görüyoruz.

İlginizi çekebilir:

  1. Şampiyonluk Ligi hakkında ne kadar bilgi sahibisin?
  2. League of Legends’ı ne kadar tanıyorsun?
  3. TBF hakkında ne biliyorsun?

Neden her zaman şampiyonların kimliklerini belirleyen yönlerini güçlendirmiyoruz

Geçen hafta Janna’nın normal saldırılarını ve W’sunu güçlendirmekten bahsettiğimizde, birçok kişi neden savunmaya/korumaya yönelik yönlerini değil de hasarını güçlendirdiğimizi sordu; sonuçta oyuncular şampiyonu bu yönleri için seçiyor. Şampiyonları güçlendirirken genellikle kimliklerini belirleyen yönlerini hedef alarak, farklı şampiyonlar arasında çeşitlilik oluşturmaya ve var olan çeşitliliği korumaya çalışıyoruz. Tabii bazı durumlarda bu güçlü yönleri daha da güçlü hale getirmek diğer sorunlar ortaya çıkarabiliyor. Janna’ya çok fazla savunma ve kalkan veya Soraka’ya çok fazla iyileştirme eklemek, korudukları takım arkadaşlarının biraz fazla güvende olmasıyla sonuçlanabilir. Bu da uzun süreler boyunca düşük etkileşim ve önem barındıran bir oynanış ortaya koyabilir. Bu da böyle şampiyonları güçlendirmek istediğimizde farklı yönlerine odaklanmamızı gerektiriyor. Son dönemde suikastçılara gelen bazı güçlendirmelerde de benzer bir durum oluşmuştu. Karakterleri bir hedefi çabucak ortadan kaldırma becerileri üstüne kurulu olsa da bu, anlık hasarlarını arttırmayı her zaman doğru karar haline getirmiyor. Rengar’ın ulti bekleme süresi ve hedeflere erişimine odaklanmamız veya Kha’Zix’in W’sunun yavaşlatma yüzdesini arttırmamız bu yaklaşımımıza örnek olarak gösterilebilir.

emre@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


LoL