Connect with us

LoL

League of Legends 8.20 Yama Notları yayınlandı

League of Legneds 8.20 Yama Notları paylaşıldı. Şampiyon güçleri, rün dengeleri ve daha fazlası…

Dünya Şampiyonası 8.19 Yaması ile oynanırken Riot Games, şimdiden 8.20 Yaması’nın tüm içeriklerini oyunculara sunmaya karar verdi. Paylaşılan 8.20 Yaması’na ait bilgilerde gördüğümüz kadarıyla yeni Ezreal güncellemesi yeni yama ile vadiye inecek gibi gözüküyor. Öte yandan Ahri, Evelynn, Graves, Jhin, Nami ve Sion’a dengeleme geliyor. Ayrıca “Kara Hasat” rününün taban hasarı düşürüldüğü görülüyor. Gelin hep beraber bu değişikliklere göz atalım.

İlginizi çekebilir: Dereceli liginizi gösteren simgelerde değişiklik yapılacak

İşte 8.20 yaması değişiklikleri

Şampiyonlar

Ezreal

  • W’su yeniden tasarlandı.
  • Ezreal’ın şampiyon güncellemesi, Dahi Kâşif’in seviyesini görsel, ses ve hikâye yönünden önemli ölçüde yukarı taşıyor. Tabii Ezreal güncellemesi, oynanış açısından diğer görsel ve oynanış yenilemelerine kıyasla epey farklı. Şampiyonun yetenek seti, yıllar boyunca güncelliğini koruduğu için yalnızca W’su Özüt Akışı’nı yenilememiz gerekti. Ezreal’ın usta büyücü kimliğini öne çıkaran yetenek setinde, Özüt Akışı epey yavan kalıyordu. Dolayısıyla Dahi Kâşif’e yetenek setinde daha önemli bir yere sahip olacak ve hatta Ezreal oyuncularına üstünde düşünmelerini gerektirecek birkaç seçenek daha sunacak, yeni bir W ekledik.
  • Ayrıca bu güncellemenin ardından da korumak istediğimiz YG Ezreal oynanışına da bir parantez açalım. Yeni Özüt Akışı rakiplerin içinden geçen bir yetenek atışı olmaktan epey uzak; ancak yine de YG eşyaları seçildiğinde yığınla hasar verebiliyor. Ek olarak, YG Ezreal’ın yapılara verdiği hasarı önemli ölçüde arttırmasının yanı sıra Sihir Geçişi’ni daha da güvenilir hale getiriyor.

Genel

  • GÜNCELLENDİ: Ezreal ve tüm kostümleri kapsamlı görsel ve ses güncellemelerine kavuştu!
  • AÇILIŞ GÖRSELLERİ: Temel, Buzul, TPA, Kazanova, Maça Ası ve Arcade Ezreal’ın açılış görselleri, Ezreal’ın yeni tasarımına uygun şekilde güncellendi. Nottingham’lı, Şimşek Santrfor, Kâşif ve Pulsefire Ezreal içinse yepyeni açılış görselleri hazırlandı.
  • HİKÂYE: Ezreal’ın hikâyesi güncellendi.

İlginizi çekebilir: Ezreal için yeni bir kısa hikaye paylaşıldı: Müzecinin Oyunu

 YENİ W – Özüt Akışı

  • Ezreal, isabet ettiği ilk şampiyon veya harita hedefine yapışan bir küre fırlatır. Küreye bir yetenek veya saldırı isabet ettirmek onu patlatır. Eğer patlatmak için yetenek kullanıldıysa, mana bedeli iade edilir.
  • HASAR 75/120/165/210/255 Büyü Hasarı
  • ORAN 0,6 İlave Saldırı Gücü + 0,7 Yetenek Gücü
  • MENZİ L1150 (Q – Gizemli Atış ile aynı)
  • BEKLEME SÜRESİ 12 saniye
  • KÜRE SÜRESİ 4 saniye
  • BEDEL 50 Mana
  • YETENEKLE PATLATILDIĞINDA MANA İADESİ 60 artı Özüt Akışı’nı patlatan yeteneğin bedeli
  • HEDEF Özüt Akışı, şampiyonlara, destansı canavarlara, kulelere, inhibitörlere ve merkeze yapışabilir.

 Q – Gizemli Atış

  • ORAN 0,4 Yetenek Gücü  0,3 Yetenek Gücü

 E – Sihir Geçişi

  • YENİ ÖZÜT ÇEKİMİ Sihir Geçişi, artık Özüt Akışı etkisi altındaki rakiplere öncelik veriyor.

 R – İsabet Dalgası

  • SİMGELEŞMİŞ Denge veya mekanik yönünden herhangi bir değişiklik olmadı. Bu maddeyi sadece yeni simgesini göstermek için ekledik.

 Pasif – Büyü Gücü Yükselişi

  • SİMGELEŞMİŞ Denge veya mekanik yönünden herhangi bir değişiklik olmadı. Bu maddeyi sadece yeni simgesini göstermek için ekledik.

Ahri

  • R’nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı.
  • Ahri’nin oyunun erken safhalarında öne geçtiği durumları hızlı galibiyetlere çevirmedeki başarısını göz önüne alarak, Ruh Saldırısı’nı şampiyonun koridordaki rakiplerini bu kadar sık tehdit edemeyecek şekilde değiştirmeye karar verdik. Bu, rakip orta koridora toparlanmak için daha fazla fırsat verecektir. Ayrıca atılma becerilerini sergileyemediği durumlarda Ahri’yi etkisiz hale getirmeyi kolaylaştıracaktır.

 R – Ruh Saldırısı

  • BEKLEME SÜRESİ 110/95/80 saniye  130/105/80 saniye

Evelynn

  • Güçlendirilmiş E’nin hasarı ilk yetenek seviyelerinde azaldı. R’nin hasarı azaldı.
  • Evelynn, özellikle de oyunun erken ve orta safhalarında rakiplerini Yürek Yakan kullanmadan alt etme konusunda biraz fazla başarılı.

 E – Kırbaç

  • GÜÇLENDİRİLMİŞ HASAR 95/115/135/155/175  75/100/125/150/175

 R – Dul Bırakan

  • HASAR 150/275/400  125/250/375
  • İNFAZ HASARI 300/550/800  250/500/750

Graves

  • Taban SG miktarı azaldı.
  • Güç artışı oranlarının ne kadar iyi olduğunu düşündüğümüzde, Graves oyunun erken safhalarında hâkimiyet kurma konusunda gereğinden fazla güvenilir.

Taban nitelikler

  • TABAN SG66  63

Jhin

  • Jhin çatışma dışındayken pasifi artık Keskin Sağanak’tan güç kazanmıyor.
  • Aşağıdaki ”giderilen hata” etiketi sizi yanıltmasın. Bu değişiklik, Keskin Sağanak Jhin’in gücünü önemli ölçüde aşağı çekecek. İlave saldırı hızı Jhin’in hem saldırı gücünü hem de kritik vuruşlardan kazandığı hareket hızını arttırıyor. Dolayısıyla çoğu şampiyon Keskin Sağanak’ın ilk normal saldırılarına %75-125 İlave Saldırı Hızı eklemesinden pek etkilenmese de Jhin bu hatadan önemli ölçüde faydalanabiliyordu.

 Pasif – Suflör

  • GİDERİLEN HATA: Jhin çatışma dışındayken Keskin Sağanak’ın sağladığı ilave saldırı hızının Suflör saldırı hızı dönüşümlerine katkı yapması hatası giderildi. (Davranış artık bütün şampiyonlar için aynı.)

Nami

  • W’nun iyileştirme miktarı azaldı.
  • Nami ve koridordaki arkadaşını agresif rakip koridorlardan gelen tehditlere karşı biraz daha dayanıksız hale getiriyoruz.

 W – Med Cezir

  • İYİLEŞTİRME 65/95/125/155/185 (+0,3 Yetenek Gücü) 60/85/110/135/160 (+0,3 Yetenek Gücü) (rakip şampiyonlara verdiği hasar değişmedi)

Sion

  • Taban can yenilenmesi azaldı.
  • Can yenilenmesinin aşağı çekilmesi, Sion’un koridorda hayatta kalabilmek için kalkanına ve yaptığı son vuruşlardan kazandığı can ilavelerine daha bağımlı hale gelmesini sağlayacak.

Taban nitelikler

  • TABAN CAN YENİLENMESİ Her 5 saniyede 9 ⇒ Her 5 saniyede 7,5

Rünler

Kara Hasat

  • Taban hasarı azaldı.
  • Kara Hasat’ın oyunun ileri bölümlerindeki güç artışını korumak istiyoruz. Tabii rün, bunun yanında oyunun erken/orta safhalarında hasar için en iyi seçim olmamalı.
  • TABAN HASAR1-18. seviyelerde 40-80  1-18. seviyelerde 20-60

Sezon Sonu Ödülleri İçin Uygunluk

Bu yılın Şanlı kostümünü almaya uygun olup olmadığınızı görebilmeniz için profillerinize bir simge ekledik. İmlecinizi bu simgenin üstüne getirerek ne kazanacağınızı görebilirsiniz.

Giderilen Hatalar

  • Jarvan’ın Pasif – Ordu Marşı yeteneğinin Tiamat’ın pasifiyle bir araya geldiğinde istenenden daha az hasar vermesi hatası giderildi.
  • Vi’ın birkaç kostümünün bazı görsel efektleri geri getirildi.
  • Tristana’nın E – Patlayıcı Yük pasifi, Fırtınabiçen’in garanti kritik vuruşuyla tetiklendiğinde artık daha az hasar vermiyor.
  • Tahm Kench’in midesinden doğrudan Taliyah’nın R – Örgü Duvar yeteneğine atlamak artık uzun süreliğine şampiyonunuzun kontrolünü kaybetmenize yol açmıyor.
  • Nautilus Q – Demir At yeteneğine yoğunlaşırken artık gösterge üstünde tuhaf yazılar belirmiyor.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz. Tam çözünürlükte açılış görselleri için LoL Görüntüleri uygulamasını edinin!

Ejderha Terbiyecisi Heimerdinger

Zebani Amumu

Hextech Malzahar

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:

Ejderha Terbiyecisi Tristana

Ejderha Terbiyecisi Lulu

Zebani Amumu

Kaynak: League of Legends

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


LoL