Connect with us

Taktik Savaşları

Taktik Savaşları Yama Notları: 9.16

9.16 hoş geldi! Yeni yamayla birlikte Taktik Savaşları’nda değişen şeyler şöyle:

Taktik Savaşları Yama Notları paylaşıldı. 9.16 Yaması’yla birlikte oyunda birçok şey değişti. Peki bu değişenler ne?

Hextech

Hextech şampiyonların hepsi güçlü ve bireysel becerilere sahip ama birlikteyken eşyalara karşı etkili olabiliyorlar. Tabii bombaya karşı çeşitli stratejiler geliştirmek de mümkün. Bunun moda yeni ve ilgi çekici bir dinamik getirmesini umuyoruz.

  • Özellik: Eşyası olan bir rakip birime bomba atar ve 1/2 hücrelik bir alandaki tüm eşyaları 8 saniyeliğine devre dışı bırakır

Taktik Savaşları dereceli sistemiyle ilgili bilmeniz gereken minik detaylar

Camille

  • Yetenek: Camille’in yeteneği Hextech Ültimatomu, bir rakibi sabitler ve menzilindeki takım arkadaşlarını mevcut hedefine saldırmaya zorlar.
  • Sınıf: Kılıç ustası
  • Bedel: 1 Altın
  • Yetenek hasarı: 200/325/450

Jayce

  • Yetenek: Gürleyen Darbe’siyle bir birimi geriye savurarak rakibin ön saflarını dağıtır. Daha sonra Merkür Topu’na geçerek artan saldırı hızı ve menzilli hasarıyla takıma katkıda bulunur.
  • Sınıf: Şekil değiştirici
  • Bedel: 2 Altın
  • Yetenek hasarı: 200/350/500

Vi

  • Yetenek: En uzaktaki rakibi hedef alır ve ona doğru hücuma geçer. Hücumu sırasında yoluna çıkan tüm rakiplere hasar verir ve onları kenara savurur. Hedefine ulaştığındaysa onu havaya savurur ve ona hasar verir.
  • Sınıf: Dövüşçü
  • Bedel: 3 Altın
  • Yetenek hasarı: 250/450/650

Jinx

  • Yetenek: İlk kez bir rakibi alt ettiğinde Ay Çok Heyecanlı! yeteneğini kullanarak ilave saldırı hızı kazanır. İkinci alt etmenin ardındansa roketatarı Kılçık’ı çekip saldırılarının alan etkili hasar vermesini sağlar.
  • Sınıf: Silahşor
  • Bedel: 4 Altın
  • Roket hasarı: Toplamda 3 hücreyi kapsayan bir patlamayla 100/225/350 Büyü Hasarı verir.

Sistemler

Eşleştirme

Aynı oyuncunun veya onun kopyasının art arda iki ya da daha fazla kez karşınıza gelmesinin önüne geçmek için, eşleştirme sistemini iyileştirdik. Bu durumla artık neredeyse hiçbir zaman karşılaşmayacaksınız.

https://playerbros.com/en-iyi-anlar-taktik-savaslari/

URF Uzatmaları Modu

Kimse beraberliklerden hoşlanmaz. Böyle durumlar hiç eğlenceli değildir. Artık savaşlar başladıktan 30 saniye sonra URF Uzatmaları devreye giriyor ve 15 saniyeliğine işleri hızlandırıyor. Berabere kalmak hâlâ mümkün ama bu eskisine göre çok daha az gerçekleşecek.

  • Savaşlar başladıktan 30 saniye sonra URF Uzatmaları ilavesi etkinleşir.
  • Saldırı hızı %300 artar.
  • Yetenek hasarı %200 artar.
  • Kitle kontrolü etkilerinin süresi %66 azalır.
  • İyileştirme %66 azalır.
  • Deniz memelilerine duyulan sevgi %30 artar.

Dereceli Değişiklikleri

Taktik Savaşları’nın dereceli sistemi genel olarak iyi bir noktada. Yine de durumu değerlendiriyor ve birkaç ayarlama getiriyoruz. Özellikle de modu istenilenden daha rahat hale getiren birkaç hata ve tutarsızlığı ortadan kaldırmak istiyoruz. Artık 0 LP’deyken oynadığınız bir oyunda LP kaybettiğinizde neredeyse her zaman küme düşeceksiniz (biz zaten hep böyle olmasını hedeflemiştik). Ayrıca küme düşen Üstatlık ve Şampiyonluk Aşaması oyuncuları artık Ustalık Aşaması’nı atlayıp doğrudan Elmas 1’e gönderilecek (bunun sebebi Üstatlık ve Şampiyonluk Aşamalarındaki oyuncuların bir hatadan ötürü asla küme düşememesi). Değişiklikler hakkında daha fazla bilgi almak ve bunları neden getirdiğimizi öğrenmek için buraya göz atabilirsiniz!

  • Artık 0 LP’deyken oynadığınız bir oyunda LP kaybetmek, küme düşmenize sebep oluyor.
  • Küme düşen Üstatlık ve Şampiyonluk Aşaması oyuncuları artık Ustalık Aşaması’nı atlayıp doğrudan Elmas 1’e gönderiliyor. Bu değişiklik League of Legends’da da geçerli.
  • Ayrıca istisnai durumlar için LP kazanç ve kayıplarında da bazı değişikliklere gittik. Tabii bu ayarlamaların ardından birçoğunuz herhangi bir değişiklik görmeyeceksiniz.

Oyuncu Hasarı

9.15’te oyuncu hasarına bazı değişiklikler getirdik ve bunlar genel anlamda iyi sonuç verdi. Fakat özellikle de savaşlar başabaş giderken, oyunların süresi istenilenden daha fazla uzuyordu. Bu yüzden bazı ayarlamalara gidiyoruz. Genel hasar hâlâ mod ilk çıktığı zamanlardakinden daha az.

  • Taban hasar artık aşamalar ilerledikçe artıyor.
  • Aşama 1-2: 1 Hasar
  • Aşama 3-4: 2 Hasar
  • Aşama 5: 3 Hasar
  • Aşama 6: 4 Hasar
  • Aşama 7 ve sonrası: 5 Hasar

Özellikler

Dövüşçü

Dövüşçüler epey güçlü ve özelliklerinden çok fazla can kazanıyor. Bu miktarı biraz düşürüyoruz.

  • İlave can: 300/700/1200 ⇒ 300/600/1000

İblis

İblis özellik ilavesini yeteneklere dayalı birimleri tamamen etkisiz hale getirmeyecek şekilde yeniden tasarladık. Artık iblisler mana emerek yeteneklerini daha erken kullanabiliyor.

  • İblisler normal saldırılarıyla %40 ihtimalle hedefin 20 Manasını yakar ve 15/30/45 Mana kazanır.

Ninja

Ninjalar neredeyse her takımla uyumlu, tek başına da güçlü birimler olmalı. Şu anda durum böyle değil; bu yüzden özelliği ve bazı şampiyonları güçlendiriyoruz.

  • İlave saldırı gücü ve yetenek gücü: 40/60 ⇒ 50/70

Soylu

Soyluların performansı, oyun sonunda etkili olması gereken bir kökene göre hâlâ çok düşük. Bu durumu çözüme kavuşturmak için daha büyük değişiklikler yapmamız gerekiyor ama şimdilik ufak bir güçlendirmeyle yetinmek zorundalar.

  • İlave zırh ve büyü direnci: 60 ⇒ 70

Büyücü

Büyücüler üç birime ulaştıklarında çok yönlülüklerinden ötürü biraz fazla güçlü oluyor.

  • İlave yetenek gücü: %45/%100 ⇒ %40/%100

Vahşi

Vahşilerin performansı hâlâ düşük. Bu yüzden onları biraz daha güçlendiriyoruz.

  • Saldırı hızı: Yük başına %10 ⇒ Yük başına %12

1. Aşama Şampiyonlar

Elise

  • Can: 450 ⇒ 500
  • Örümcek yavrularının saldırı hızı: 0,6 ⇒ 0,7

Kha’Zix

  • Yalnız olmayan birimlere verilen hasar: 150/300/450 ⇒ 150/250/350

Mordekaiser

  • Yetenek kullanımının başlangıcında menzili içinde bir rakip yoksa artık yeteneği kullanmıyor.

Nidalee

Dönüştüğünde artık her zaman iki birimi iyileştiriyor. Değişiklik öncesinde Nidalee takımınızdaki en az canlı birimse, sadece kendini iyileştiriyordu.

Vayne

  • Saldırı hızı: 0,75 ⇒ 0,7
  • Yetenek hasarı (azami can yüzdesi): %8/%10/%12 ⇒ %8/%12/%16

2. Aşama Şampiyonlar

Braum

  • Can: 750 ⇒ 650

Lissandra

  • Toplam mana (yeteneğini kullanabilmesi için gerekli olan mana): 150 ⇒ 125

Lulu

  • Yeteneğin sağladığı can: 300/475/650 ⇒ 300/400/500

Zed

  • Can: 500 ⇒ 550
  • Saldırı hızı: 0,65 ⇒ 0,7
  • Yetenek hasarı: 200/300/400 ⇒ 200/350/500

3. Aşama Şampiyonlar

Aatrox

  • Yetenek kullanımının başlangıcında menzili içinde bir rakip yoksa artık yeteneği kullanmıyor.

Evelynn

  • Yeteneğini kullanırken artık mevcut hedefine öncelik veriyor.
  • Yetenek kullanımının başlangıcında menzili içinde bir rakip yoksa artık yeteneği kullanmıyor.

Katarina

  • Yetenek kullanımının başlangıcında menzili içinde bir rakip yoksa artık yeteneği kullanmıyor.
  • Saldırı gücü: 50 ⇒ 65

Kennen

  • Yetenek kullanımının başlangıcında menzili içinde bir rakip yoksa artık yeteneği kullanmıyor.

Shyvana

  • Hedefine daha etkili vurkaçlar yapabilmesi için atlayışı sırasındaki yapay zekâsını iyileştirdik.

4. Aşama Şampiyonlar

Akali

  • Saldırı gücü: 70 ⇒ 80

Brand

  • Yetenek hasarı: 200/375/550 ⇒ 250/450/650
  • Başlangıç manası ve toplam mana: 0/125 ⇒ 50/150

Cho’Gath

  • Yetenek hasarı: 250/500/750 ⇒ 175/350/525

5. Aşama Şampiyonlar

Karthus

  • Başlangıç manası ve toplam mana: 0/85 ⇒ 40/125

Kayle

  • Saldırı hızı: 1,1 ⇒ 1,0

Miss Fortune

  • Can: 650 ⇒ 700
  • Toplam mana: 100 ⇒ 75

Eşyalar

Sustur

  • Yenilendi: Artık isabet halinde %33 ihtimalle rakip şampiyonun mana kazanmasını dört saniyeliğine engelleyebiliyor (bu mekaniğe mana kilidi diyoruz).

Ebedi Kılıç

  • Kritik vuruş hasarı: %150 ⇒ %200

İyon Kıvılcımı

  • Hasar: 150 ⇒ 125. Artık doğru bir şekilde birikiyor.

Demir Solari’nin Broşu

  • Kalkan süresi: 4 saniye ⇒ 6 saniye

Morellonomikon

  • Yanma hasarı: 5 saniye boyunca %20 Azami Can ⇒ 10 saniye boyunca %20 Azami Can

Kırmızı Güçlendirme

  • Yanma hasarı: 5 saniye boyunca %13 Azami Can ⇒ 10 saniye boyunca %20 Azami Can

Kefaret

  • İyileştirme miktarı: 1000 Can ⇒ 1500 Can

Statikk Hançer

  • Hasar ve sekmeler: 4 sekme, sekme başına 90 Hasar ⇒ 3 sekme, sekme başına 100 Hasar

Warmog’un Zırhı

  • İyileştirme miktarı: Artık tetiklenme başına en fazla 400 Can iyileştiriyor. Bu değişiklik daha çok PvE turlarında eşyanın ejderin üstündeki etkisini zayıflatmaya yönelik.

Koruyucu Melek

  • Dirilme halinde can: 800 ⇒ 500
  • İpucu eşyanın işlevini doğru bir şekilde yansıtacak şekilde güncellendi (yetenekleri engellemez veya olumlu güçlendirmeleri kaldırmaz). Artık Ağır Yara’yı hedefin üstünden kaldırıyor ve kullanıcısını doğru bir şekilde diriltiyor.

Yeni Eşya Düşme Mekaniği

  • Artık nadiren de olsa ayrı ayrı iki parça yerine, tamamlanmış bir eşya da düşebiliyor.

Giderilen Hatalar

  • Örümcek yavruları ve golem de doğru bir şekilde Donmuş Yürek, Kindred, Swain, Karthus, Shen ve Veigar’ın hedefi haline gelebiliyor.
  • Graves’in menzili, artık Bombardıman Topu’yla doğru bir şekilde artıyor.
  • Birden fazla Donmuş Yürek kullanıldığında, eşya artık hedefleri çok fazla yavaşlatmıyor.
  • Eşya yuvalarının gösterilmemesine veya garip yerlerde belirmesine sebep olan hata giderildi.
  • Galibiyet/mağlubiyet serisi altınlarının bir önceki PvP turunda verilmesi yerine, PvE turunda verilmesine sebep olan hata giderildi (seri altınları tüm PvP turları sonunda kazanılmalı ve PvE turlarının ardından verilmemeli).
  • Minik efsanelerin alt edikten sonra, başka minik efsanelerle çakışmasına sebep olan hata giderildi (bu durum paylaşımlı seçim sırasında oyuncuların yürürken engellenmesine sebep oluyordu).
  • Blitzcrank’in hedef alınamaz rakipleri başarısız bir şekilde çekmeye çalışmasına ve yeteneğini kullanamamasına sebep olan hata giderildi.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

KAÇIRMAYIN

Taktik Savaşları