Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SEOFriendlyImages has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/playerbros.com/public_html/wp-content/plugins/seo-image/seo-friendly-images.class.php on line 2
TFT: Galaksiler Sistem Güncellemeleri!
Connect with us

Taktik Savaşları

TFT: Galaksiler Sistem Güncellemeleri!

TFT: Galaksiler de çember, ekonomi, eşyalar gibi sistemler güncelleniyor

tft yeni turnuva

TFT’nin temelini iyileştirmek için de her zaman fırsat kollayan Riot, Yeni Teamfight Tactics setinin gelişiyle birlikte, güncellenmesi gereken bazı temel sistemleri oyunculara sundu. Olumlu sonuçlar doğuracağını düşündükleri birkaç değişiklik üçüncü kart seti Galaksiler ile geliyor.

Çember

  • Öncelikle ilk çember 2 Altın değil, sadece 1 Altın karşılığında alınabilen şampiyonlardan oluşacak.
  • Spatula yeniden çemberdeki yerini alıyor ama eskisine göre çok daha nadir. (Elementlerin Yükselişinde kaldırılmıştı)
  • Tamamlanmış eşyalar beşinci çemberden önce de çıkabiliyor.
  • Bileşen eşyalar altıncı çember ve sonrasında çıkabiliyor.
  • Pek çok yeni çember düzeni eklendi.

Riot ayrıca “Bunların hepsi, uyum sağlamayı oyundaki en önemli beceri haline getirme hedefimiz doğrultusunda getirdiğimiz değişiklikler. Mesela ikinci çemberde çıkan eşyaların hepsi tamamlanmış eşyalar olabilir. Bu durumda hızlı düşünmeli ve planınızı ona göre değiştirmelisiniz. Çember aşamalarının gidişatı artık bambaşka olabilecek!” dedi. Yani oyuncular mevcut olan ve alışagelmiş oyun stratejilerinden kurtulacak.

TFT Galaksiler

Gelir

  • Pasif gelir (aşamaya göre): 1-2-5-4-5-5… >>> 0-2-2-3-4-5-5…
  • İçinden altın ve şampiyon çıkan orta boy kutular ilk iki PvE turunda düşmüyor.
  • 3. seviyedeyken şampiyonların düşme olasılığı (şampiyon aşamasına göre): (%70/25/5/0/0) >>> (%70/30/0/0/0)
  • Seri eşikleri: 2-3 (1 Altın), 4-6 (2 Altın), 7+ (3 Altın) >>> 2-3 (1 Altın), 4-5 (2 Altın), 6+ (3 Altın)
  • Seri altını artık PvE turlarında da veriliyor.
  • Çember aşamasından alınan şampiyon satmayı kaldırdık.

Oyuncu Hasarı

TFT “Ayrıca ne kadar geride olduğunuza bağlı olarak turdan tura aldığınız hasar arasındaki farkı da azaltıyoruz. Fakat ne kadar hasar alacağınızı kestirmek artık daha kolay. Ayrıca çok güçlü bir kompozisyona sahip, süper güçlü bir rakibe denk gelmek eskisi kadar tehlikeli değil.”

  • Aşama başına taban hasar: 0/2/3/4/5/6/7 >>> 0/3/4/6/10/14/20
  • Hayatta kalan şampiyonlar, artık bedellerine veya yıldız seviyelerine bakılmaksızın fazladan 1 Hasar veriyor.

Çatışma

  • Yakın dövüşçü şampiyonlar çatışmanın başında artık menzilli şampiyonlara kıyasla biraz daha erken hareket ediyor.
  • Şampiyonlar artık bir hücreden başka bir hücreye geçiş yaparken daha akıcı bir şekilde hareket ediyor.
  • Bir şampiyon hedefinin saldırı menzilindeyse ve hedef menzilden çıkarsa, artık saldıran şampiyon en yakındaki diğer rakibe geçmeden önce hedefini sadece bir hücre boyunca takip ediyor.
  • Ağır Yara: %80 İyileşme Azaltması >>> %50 İyileşme Azaltması
  • Artık tüm şampiyonların yetenekleri, yetenek gücüyle güçleniyor. Yetenek gücü hasar, iyileştirme ve kalkan dışındaki şeyleri de güçlendirebiliyor.

Diğer Önemli Sistem Değişiklikleri

“7. seviyedeyken efsanevi bir şampiyonla karşılaşma olasılığını azaltıyoruz. Onların hâlâ 7. seviyeden itibaren çıkmasını istiyoruz ve bunu değiştirmeyeceğiz; ancak oyuncuları seviye atlamaya daha fazla teşvik etmek istiyoruz. Kompozisyonunuzu tamamlamak için efsanevi şampiyona ihtiyacınız varsa, 8. seviyeye ulaşmak sizin için daha iyi olacak.”

  • 7. seviyedeyken şampiyonların düşme oranları: (%20/30/33/15/2) >>> (%20/30/33/16/1)
  • Yetiş Neeko’nun tüm kutulardan çıkma ihtimali yaklaşık olarak %35 azaltıldı.
  • Altın kutulardan Spatula çıkma ihtimali arttırıldı.
  • Silahsız bırakma etkisi artık yetenek kullanımlarını engellemiyor. Sadece normal saldırıları engelliyor.

Riot’un güncelleme notlarının tamamına buradan ulaşabilirsiniz. TFT Galaksiler’de iyi eğlenceler!

Daha fazla galaksiler haberine buradan ulaşabilirsiniz.

Çocukluğundan beri oyunlarla büyümüş ve üniversitede de dijital oyun tasarımı ve geliştirmeye yönelmiş sıradan biri.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

400x400

KAÇIRMAYIN

Taktik Savaşları