Connect with us

VALORANT

VALORANT 2.06 Yama Notları yayınlandı

Nerf’ler, Buff’lar ve yeni teknolojiler bu güncellemede oyuna eklendi.

VALORANT 2.06 Yama Notları yayınlandı

VALORANT 2.06 Yama Notları, Riot Games ekibinden Jeff Landa tarafından 30 Mart Salı günü paylaşıldı. Hem profesyonel oyuncuların hem de oyuncu topluluğunun çoğunun beklediği Nerf ve Buff’lar bu güncelleme ile oyuna eklendi.

Yeni güncellemenin notlarına kısaca göz attığımızda Viper ve Yoru ajanlarında düzenlemeler yapıldığını, oldukça güçlü olan Bucky silahının Nerf’lendiğini ve daha iyi ayak sesleri, şarjör değiştirme sesleri ve yeniden doğma sesleri duyabileceğiniz HRTF teknolojisinin oyuna eklendiğini görüyoruz.

Hızlıca VALORANT 2.06 Yama Notları turumuza başlayalım.

VALORANT 2.06 Yama Notları

Ajan Güncellemeleri

Viper

  • Zehir(Pasif)
    • Viper’ın Zehir Bulutu, Zehir Perdesi veya Viper’ın İni’nin içinden geçen düşmanlara anında en az 50 çürüme uygulanacak. Zehre maruz kalma süresine göre çürüme oranı artacak.
    • Diğer ajanların Viper’ın Zehir Bulutu’ndan çıktıktan sonra can yenileyebilmek için beklemesi gereken süre azaldı: 2,5 sn. >>> 1,5 sn.
  • Zehir Bulutu (Q)
    • Artık yerden alınır alınmaz tekrar yerleştirilebilir ama kalıcı bir yüke sahip olmak yerine geçici bir yük kazandıracak.
    • Zehir Bulutu etkinken Viper ölürse, iki saniye daha veya Viper’ın yakıtı bitene kadar haritada kalmaya devam edecek.
    • Yerdeki bombanın alınabileceği menzil arttı: 200 >>> 400
  • Zehir Perdesi (E)
    • Zehir Perdesi etkinken Viper ölürse, devre dışı kalmadan önce iki saniye daha haritada kalacak.
    • Duvardan kaynaklanan tam körleşme mesafesi, sislerin kenarlarından itibaren etkili olan tam körleşme mesafesiyle daha uyumlu olacak şekilde arttırıldı.
  • Asit Havuzu (C)
    • Kuşanma süresi azaldı: 1,1 sn. >>> 0,8 sn.

Yoru

  • Kör Nokta (Q)
    • Flaş etkinleştirme süresi 0,8’den >>> 0,6 saniyeye azaldı.
    • Flaş süresi 1.1’den >>> 1.5’e yükseltildi
  • Çatkapı (E)
    • Çatkapı yeteneği artık birini öldürünce yenilenmeyecek; onun yerine her 35 saniyede bir yenilenecek.
    • Çatkapı küresinin oyunda kalma süresi arttı: 20 sn. >>> 30 sn.
    • Çatkapı küresinin görünür olma menzili azaldı: 7 m >>> 4 m
    • Hareket eden kürenin görünürlük menzilini gösteren görseller eklendi.
  • Boyutlararası Geçiş (X)
    • Gereken ulti puanı azaldı: 7 >>> 6 Yoru artık Boyutlararası Geçiş sırasında Çatkapı’yı yeniden etkinleştirebilecek.

Killjoy

  • Nanosürü (C)
    • Killjoy artık yerleştirdiği Nanosürü bombalarını, satın alma evresinde geri alarak yetenek yükünü geri kazanabilecek.

 Silah Güncellemeleri

Bucky

  • Temel atışın (sol tık) saçılma oranı azaldı: 3,4 >>> 2,6
  • Alternatif atışın (sağ tık) saçılma oranı azaldı: 3,4 >>> 2
  • Hem temel hem de alternatif atışın hasar verme oranı güncellendi.
    • 0–8 metre arasında saçma başına 20 Hasar
    • 8–12 metre arasında saçma başına 12 Hasar
    • 12 metreden uzakta saçma başına 9 Hasar
  • Alternatif atışın attığı saçma miktarı azaldı: 15 >>> 5

Mod Güncellemeleri

Tırmanış

Yetenekler

  • Raze’in Nefes Kesen yeteneği artık iki tane Patlayıcı Çanta yüküyle geliyor ve bu yükler yere bastığınız anda yenileniyor.
  • Kartopu Atar artık Buz Pateni’yle geliyor. Böylece, ölümcül silahlardan kaçınmak için daha fazla hareket imkânınız olacak.
  • Büyük Bıçak artık bir tane Rüzgâr Gibi (Jett’in ileri atılma yeteneği) yüküyle geliyor ve birini öldürdüğünüzde bu yük doluyor.
  • Mühimmat çeşitliliği biraz daha sürprizli olacak ve nadiren karşınıza çıkacak.

Rekabet Güncellemeleri

  • Artık oyun içi liderlik tablosundan oyuncuların kariyerlerine bakabileceksiniz.
    • Bazılarınızın, oyunun en iyilerinin karşılaşmalarda nasıl performans gösterdiği hakkında daha fazla bilgi almak istediğini duyduk. Artık liderlik tablosundaki bir oyuncunun üstüne sağ tıklayarak oyuncunun karşılaşma geçmişini, karşılaşmalarıyla ilgili detayları ve Kısım Kademesi ilerlemesini görebileceksiniz.
    • Liderlik tablosundaysanız ama başkalarının sizi görmesini istemiyorsanız istemcideki ayarı kullanarak “Gizli Ajan” olarak görünmeyi seçebilirsiniz.

Yaşam Kalitesi

  • Anlaşılırlığı iyileştirme adına mega haritada artık sinyal vermek için nişangâh değil sadece farenin imleci kullanılacak.

HRTF (Anatomik Transfer Fonksiyonu)

  • Ses ayarları paneline HRTF’i açıp kapatma seçeneği eklendi.
    • HRTF teknolojisi, kulaklık takan oyuncuların sesleri simüle edilmiş üç boyutlu sesler olarak duymasını sağlıyor.
    • Şu anda HRTF etkinken sadece adımlar, şarjör değiştirme ve Ölüm Kalım Savaşı’ndaki yeniden doğma sesleri üç boyutlu olarak oluşturulacak
    • Bu özellik etkinken diğer üç boyutlu ses işleme uygulamalarının kapatılmasını tavsiye ediyoruz.

Hatalar

Ajanlar 

  • Raze, Savunanlar bölgesinde Bombot gönderdiğinde Bombot’un Spike’a çarpınca patlamasına sebep olan hata giderildi.
  • Viper, Zehir Küresi ve Zehir Perdesi’ni devre dışı bıraktığında istenmeyen bir gecikmeye sebep olan hata giderildi.
  • Yoru’yu oynayan oyuncunun Çatkapı sırasında duyduğu sesin, bazen ışınlayıcıdan geçerken iki kere duyulmasına sebep olan hata giderildi.
  • Astra’nın var olan bir yıldızın yakınına başka bir yıldız koymaya çalışırken yıldızı bırakır gibi görünüp yıldız yerleştirmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Astra’nın yıldız hedeflemesinin merdivenlerde ve rampalarda tutarsız çalışmasına sebep olan hata giderildi.
  • Oyuncuların oynadığı ajanın, alıkoyulduğunda “ele geçirilebilir” listesinden kaldırılmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Cypher’ın Gizli Kamera’sının, Sage’in Bariyer Küresi’nin yakınına yerleştirildiğinde Sage’in duvarını kırmasına sebep olan hata giderildi. Numaralarınız gözümüzden kaçmıyor.
  • Öldükten sonra Astra’yı izleyen Omen’ın Astra’nın araçlarını kullanarak haritayı hedefleyebilmesini sağlayan hata giderildi.
  • Reyna ve Yoru’nun saydam haldeyken çürüme hasarı almasına sebep olan hata giderildi.

Yaşam Kalitesi

  • Öldükten sonra Astra Omen’ı izlerken Karanlık Örtü yeteneği kullanıldığında haritanın pembe görünmesine sebep olan hata giderildi.

Rekabetçi Mod

  • Kısım Kademesi Rozeti’nin en iyi galibiyetlerinizi karışık şekilde göstermesine sebep olan hata giderildi.
  • Bir arkadaşınızın kariyer sayfasına bakarken “Kısım Kademesi’ni Gizle” düğmesinin görünmesine sebep olan hata giderildi.
  • Grup liderlerinin özel oyun lobisindeki gözlemcileri atmasına engel olan hata giderildi.
  • Son turun çatışma skorunun bazen doğru görünmemesine neden olan hata giderildi.

Sosyal

  • AFK uyarılarının oyun sonu ekranında görünmesine engel olan hata giderildi.
  • İletişim uzaklaştırması olan oyuncuların, dereceli sırasına girmeye çalıştığında görmesi gereken açıklama metnini görememesine sebep olan hata giderildi.
  • Sıra kısıtlaması alan oyuncuların ceza aldıktan sonra dereceli oyunlara ne zaman girebileceğini gösteren bir geri sayım sayacı eklendi.
  • Takım içi sesli sohbet ibarelerinin bazen tur sonunda görünmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Oyuncuyu Raporla menüsündeki yorum alanında özel karakter ve bazı imla işaretlerinin kullanılmasını engelleyen hata giderildi.
  • Vanguard’ın hile tespit etmesi sebebiyle iptal olan karşılaşmalarda suçsuz oyuncuların AFK kalma cezası almasına sebep olan hata giderildi.

Eğer VALORANT 2.06 Yama Notları hakkında daha detaylı bilgi almak isterseniz buraya tıklayarak playvalorant.com üzerinde yayınlanan makaleye ulaşabilirsiniz.


İlginizi Çekebilir:

Red Bull M.E.O. PUBG Mobile Batı Dünya Finali’nde şampiyon Blaze Esports

Hip Hop, espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


VALORANT