Riot Games’in popüler FPS oyunu olan VALORANT 4.0 Yama Notları paylaşıldı, yeni bölümün ilk yaması!
Yeni ajan Neon, yepyeni Savaş Bileti ve kaplama setinin yanı sıra 4.0 Yaması gölgelerin içindeki bazı silahları gün yüzüne çıkarıyor, diğer silahları biraz dizginliyor ve yakın dövüşü geliştiriyor. Bind ve özellikle Breeze’de, saldıran/savunan taraflar arasındaki dinamikleri düzenleyecek bazı bölge değişiklikleri yapıldı. Derecelide oynamak için ulaşılması gereken bir hesap seviyesi sınırı getirildi.
VALORANT 4.0 Yama Notları AJAN GÜNCELLEMELERİ
Neon ajan kadrosuna dahil oluyor!
- Yeteneklerini ajanlar sayfamızda bulabilirsiniz.
- Tanıtım videosunu izleyin, güzel şarkısı günlerce kafanızda çalacak.
VALORANT 4.0 Yama Notları SİLAH GÜNCELLEMELERİ
YAKIN DÖVÜŞ
Yakın dövüş silahıyla hedef almak çok zor olduğu için ona bel bağlamak pek mümkün olmuyordu. Bu yüzden, sağ ve sol tıkla yapılan yakın dövüş saldırılarını daha tutarlı bir hale getirdik.
- Sağ tıkla yapılan saldırıların isabet alanı artık 1,5 kat daha fazla. Sol tıkla yapılan saldırıların isabet alanı artık sağ tıka göre daha büyük ve biraz daha uzun bir menzile sahip.
- Bıçak saldırılarının merkezine daha yakın olan hedefler ilk önce isabet alacak. Böylece, hâlâ isabetli saldırılar yapabilirsiniz.
- Bonus: Artık bıçaklarla duvarlara saldırdığınızda duvarda anında bıçak izleri göreceksiniz (bu istemci tarafında hesaplanıyor).
SPECTRE
Spectre’ın çok yönlülüğünden memnunuz fakat uzun menzilli çatışmalarda fazla iyiydi ve esas amacını oluşturan yakın menzilde hareket ederek yapılan atışlarda daha da iyi performans gösteriyordu. İsabetlilik hata payının daha erken devreye girmesi ve yatay düzlemde daha fazla kayma olması, uzun menzilde skor almak için etrafı taramayı biraz zorlaştıracak diye umuyoruz. Aynı şekilde, yakın mesafede taramanın etkili olması için silahı daha iyi kontrol etmeniz gerekecek.
- Atış hata payı, silahla tararken daha erken aşamalarda devreye girecek.
- Örneğin, ateşlenme sırasına göre 4., 7. ve 10. mermilerde hata payının devreye girmesi yerine artık 3., 6. ve 8. mermilerde hata payı devreye girecek.
- Koşarken/zıplarken/tırmanırkenki dikey ve yatay geri tepme çarpanları arttı: 1,25 >>> 1,5
- Tararken yatay sapmadan korunan mermi sayısı azaldı: 8 mermi >>> 5 mermi
- Yatay sapmanın devreye girme süresi azaldı: 0,24 sn >>> 0,18 sn
- Silahla tararken yatay sapma artık çok daha hızlı devreye girecek. Başka bir deyişle, yatay sapmayla daha sık karşılaşacaksınız.
ARES
Spectre’a gelen düzenlemelerle birlikte Ares’in oyuncuya verdiği hissi ve gücünü biraz daha arttırmak ve onu aynı bedel kademesindeki diğer silahların gölgesinden kurtarmak istedik.
- Döner şarjörün hazırlanma süresi kaldırıldı.,
- Atış hızı arttı: 10 >>> 13
GUARDIAN
Guardian’ın kendisi gibi tam otomatik silahlara bakınca atış hızı hata payına ihtiyacı olmadığını düşündüğümüz için bunu kaldırıyoruz. Silahın sapmaya başlamasından önce bir mermi daha atabilmesi, tekli atışlar yapıldığında silahın daha etkili olmasını sağlayacak ve savaşlardaki genel verimliliğini arttıracak.
- Yakınlaştırarak nişan alırkenki atış hızı hata payı kaldırıldı.
- Silah toparlanma aşamasına geçmeden önce fazladan bir mermi daha atabilecek.
BULLDOG
Daha ucuz fakat çok yönlü bir tüfeğe ihtiyacınız olduğu durumlarda size daha iyi bir silah seçeneği sunabilmek adına Bulldog’a bir güzellik yaptık.
- Nişansız atış hızı arttı: 9,5 >>> 10
- Seri atış toparlanması iyileştirildi: 0,4 >>> 0,35
- Her silahta, kendi silah yenilenme süresi tamamlanmadan tekrar ateş edildiğinde isabetsizlik etkisi gerçekleşir. Toparlanma süresinin azalmasıyla birlikte seri atış verimliliği artmalı.
- Seri atış toparlanması iyileştirildi: 0,4 >>> 0,35
VALORANT 4.0 Yama Notları ile birlikte haritalarda da büyük güncellemeler geldi.