Hızla yükselen oyun VALORANT tasarımcısı Volcano, oyuncuların şikayette bulunduğu konulardan biri olan köşeler hakkında yayınında bazı açıklamalar yaptı.
Riot Games’in stratejik nişancı oyunu VALORANT’ın tasarımcılarından Volcano, yaptığı yayın esnasında oyunda bulunan köşelerden ve neden bu kadar fazla olduklarından bahsetti. Volcano, bu köşelerin bu kadar fazla olmasının geçerli bir sebebi olduğundan ve oyunun mekaniklerin oyuncular tarafından hâlâ tam olarak kavranamadığından dem vurdu.
“Oyunda ne kadar hızlı hareket yeteneği ve görüş yeteneği olduğunu göz önüne alırsanız öyle olmasının bir sebebi var. Takımlar bunları saldıran tarafta kullanmakta ustalaşınca bu köşelerde durmak savunanlara yardımcı olabiliyor.”
Kendisi, oyunun eski versiyonunda bu kadar köşe olmadığını ve atak ajanlarındaki yeteneklere karşılık verip herhangi bir yeri tutmanın çok zor olduğundan bahsetti.
“Haritanın o köşeler olmayan bir versiyonuna sahiptik, fakat bir yerleri tutmak karşı taraftaki görüş ve hız yetenekleriyle iyice zor oluyordu.”
Jett’in havaya sıçraması, Phoenix’in attığı flaş gibi yetenekler gerçekten de oyunun tasarımcısının dediklerini doğrular nitelikte.