9.2 yama notları şu an itibarıyla paylaşıldı. Birçok şampiyonun ve eşyanın etkilendiği bu yama, League of Legends 2019 sezonunu açıyor. Yeni şampiyon Sylas’ın da yer aldığı bu liste beraberinde birçok kostüm de getiriyor. İşte 9.2 yama notlarına ilişkin paylaşılan o dev liste:
İlginizi çekebilir: Awaken sinematik videosundan masaüstü arka planınız için harika wallpaper’lar
9.2 yama notları
2019 yılındaki dereceli tırmanışınız bu yamayla birlikte başlıyor. Bu sezon gelecek değişikleri özetlemek gerekirse:
YERLEŞTİRMELER
İlk dereceli oyununuzu oynadıktan sonra geçici bir dereceye sahip olacaksınız. Bu, yerleştirmelerde alabileceğiniz en düşük derece olacak. Yerleştirme oyunlarını kazanmak ilave LP verecek ama kaybettiğiniz oyunlar LP’nizi düşürmeyecek. Yerleştirmelerinizi tamamlamanızın ardından dereceniz diğer oyuncularca da görülebilecek.
AŞAMALAR VE KÜMELER
Bronz’un altında yer alan Demir Aşaması’nı ve Ustalık ile Şampiyonluk’un arasında yer alan Üstatlık Aşaması’nı ekledik. 5. kümeler tüm aşamalardan kaldırıldı.
DERECELİ ZIRHI
Yeni bir ödül olan dereceli zırhı, mevcut derecenizi profilinizde, dereceli durumu ekranında, bilgi kartınızda ve oyun lobisinde gözler önüne seriyor.
MEVSİMLER
2019 Sezonu üç farklı mevsime ayrılacak. Her bir mevsimde gösterdiğiniz performans, dereceli zırhınızı geliştirecek. Mevsimler arasında kısmi sıfırlamalar veya geçiş dönemleri olmayacak. Sezon sonu ödülleri hâlâ sezon boyunca gösterdiğiniz genel performansa göre verilecek.
KONUM DERECELERİ
Konum derecelerinin önizlemesi, 1.Mevsim’de Kore ve Kuzey Amerika sunucularında gerçekleşecek. Şu anki planımız bu özelliği 2. Mevsim’le birlikte bütün sunuculara getirmek. Her konumun kendi eşleştirme puanı ve derecesi olacak. Oynadığınız konum için LP kazanırken, buna ek olarak tırmanışınız sırasında gösterdiğiniz gelişmeyi takip etmek adına diğer konumlar için de bir miktar LP elde edeceksiniz.
OYUN MODLARI
Ateş Çemberleri, Savaş Kızakları ve yürüyen merkezlerle dolu bir aydan sonra, Merkez Baskını sıraları bu haftanın başında devre dışı bırakıldı. Oynadığınız için teşekkürler! Bu oyun modu için yaptığımız planları önümüzdeki dönemde sizinle paylaşacağız.Eğer yüksek tempolu yeni bir oyun modu arayışı içerisindeyseniz, bu yamanın ilerleyen bölümlerinde sizi büyük bir sürpriz bekliyor! Takipte kalın.
Şampiyonlar
Aatrox
Q’nun hasar oranı azaldı. E’nin yenilenme süresi arttı.
Ölümsüz ve kadim canavar Aatrox, Sezon Öncesi Dönem’de getirdiğimiz zayıflatmalardan sağ çıktı ve hâlâ hem profesyonel maçlarda hem de normal oyunlarda yüreklere korku salıyor. Bu yamada verdiği hasarı genel olarak azaltıyoruz (E’sinin bekleme süresi artacağı için Q’suna eskisi kadar güvenemeyecek). Ayrıca oyunun erken safhalarında sahip olduğu güce özellikle odaklanıyoruz.
Q – Darkin Kılıcı
E – Karanlık Hücum
Aurelion Sol
Q’nun yeniden kullanma süresi azaldı. Hızlıca yeniden kullanıldığında sersemletme süresi daha kısa, büyük yıldız çekirdekleri içinse daha uzun.
Aurelion Sol’ün Q yeteneği Felaket Yıldızı’nın her zaman iki büyük sorunu vardı. İlk olarak, yeteneğin yeniden kullanılması sırasındaki gecikme Aurelion Sol’ün yoğun saldırılara açık hale gelmesinde önemli bir rol oynasa da Q’sunu hemen patlatamaması yeteneğin anlaşılırlığını kötü etkiliyordu. İkincisiyse, haritanın öbür ucundan getirdiğiniz dev yıldızı isabet ettirmenin ödülü yeterince tatmin edici değildi. Felaket Yıldızı’nın sersemletme süresini arttırmak, Aurelion Sol’ün yoğun saldırılara açık olma özelliğini tamamen ortadan kaldırmadan her iki soruna da çözüm getirmemizi sağlıyor.
Q – Felaket Yıldızı
Brand
Pasifinin zamanla verdiği hasar azaldı.
Brand yeteneklerini kullanıp geri çekilerek riske girmeden çok fazla hasar verebiliyor. Ancak bize göre başarılı olmak için daha tehlikeli, daha agresif hamleler yapması gerekmeli.
Genel
Pasif – Alev
Cassiopeia
W’nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde arttı; hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
Geçen yılın sonlarında getirdiğimiz Zehirli Patlama zayıflatmasından sonra, Zehir’in verimliliğini de azaltıyoruz. Böylece Cassiopeia hasar vermek için İkiz Diş’e daha fazla güvenmek zorunda kalacak. Bu değişiklikle birlikte hasar verebilmek için rakiplerine yaklaşması gerekecek. Dolayısıyla rakipleri uzakta çaresizce erimek yerine ona karşı koyabilecek.
W – Zehir
Galio
Q’nun hasarı azaldı, bedeli arttı. E’nin hasarı ilk yetenek seviyelerinde azaldı.
Profesyonel maçlardaki gücünü azaltıp normal oyunlardaki gücünü arttırmak için geçtiğimiz yılın sonunda Galio’ya çok büyük değişiklikler getirmiştik. Mekanik değişikliklerinin ardından şampiyon şu anda her iki rekabet düzeyinde de fazla güçlü. Bu yüzden gücünü doğrudan azaltmaya yöneliyoruz.
Q – Savaş Yelleri
E – Adalet Yumruğu
Irelia
Pasifin kalkanlara karşı ilave hasarı kalktı. Q’su minyonlara iki kat hasar vermek yerine, ilave hasar veriyor. R’nin süresi ileri yetenek seviyelerinde azaldı; hasarı arttı; yavaşlatma etkisi arttı; yetenek artık silahsız bırakmıyor.
Irelia gerçekten güçlü yeteneklere sahip bir şampiyon. Bu da onu birçok takım kompozisyonu ve durumda son derece etkili hale getiriyor. Bu yüzden bıçaklarıyla dans ettiği dövüş stili için çok da gerekli olmayan bazı mekanikleri kaldırıyoruz. Ayrıca Uçarbıçak’ın oyunun ileri safhalardaki, seri minyon dalgası temizleme özelliğini de dizginliyoruz.
Pasif – Ionia Azmi
Q – Uçarbıçak
R – Keskin Hapis
Jarvan IV
E’nin saldırı hızı arttı.
Jarvan’ın hem orman temizleme hızını arttırıyor hem de takımına sağladığı özel hareyi güçlendiriyoruz.
E – Demacia Sancağı
Jax
Saldırı gücü azaldı. Q’nun hasarı ilk yetenek seviyelerinde azaldı.
Jax’in oyunun erken safhalarındaki hasarını azaltıyoruz. Böylece ileri safhalarda tam bir bölüm sonu canavarına dönüşme hızını biraz düşürecek ve rakiplerine onu katletmek için daha geniş bir aralık sunacağız.
Taban nitelikler
Q – Sıçrama Saldırısı
Kayn
Dönüşüm gereksinimleri artık daha akıcı ve anlaşılır.
Aşağıda uzunca bir yazı var; fakat özetle: Kırmızı ve Mavi Kayn’in dönüşüm ilerlemesi artık birbirinden ayrı değil (şiddet her zaman sizi dönüşüme yaklaştırıyor). Ayrıca oyunun orta safhalarında tek bir şampiyon türüne karşı uygun fırsatları değerlendirmek artık diğer biçimi açmak için gösterdiğiniz çabayı tehlikeye atmayacak. Eğer sonunda istemediğiniz biçimi açarsanız, diğer şampiyon türüne hasar vererek istediğiniz biçimi de daha hızlı şekilde açabileceksiniz.
Pasif – Darkin Tırpan
Dönüşüm Netliği
- Dönüşüm göstergesine sinyal vermek, takım arkadaşlarına Kayn’in biçim değiştirmesine ne kadar kaldığını kabaca söyler (dönüşüm sürecinin başlarında, dönüşümün ortalarında veya dönüşmeye çok yakın).
- “Açılan biçim” düğmesine sinyal vermek, takım arkadaşlarına Kayn’in dönüşebileceği biçimi söyler.
- “Kilitli biçim” düğmesine sinyal vermek, takım arkadaşlarına biçimin açılmasına ne kadar süre kaldığını söyler.
E – Gölge Yolu
R – Davetsiz Misafir
Gölge Suikastçı Kayn’in zor durumlardan kaçma ihtimali artık daha yüksek.
Giderilen Hatalar
Neeko
W klonunun ve hızlanma etkisinin süresi arttı. Klon, artık hedef alınan bölgeye dolanarak gitmek yerine hedef yönde ilerliyor. R artık yavaşlatmıyor; fakat Neeko zıpladıktan sonra daha hızlı bir şekilde yere iniyor.
Neeko’nun Kandırıkçı yeteneğini kullanarak klonuyla rakipleri tuzağa düşürme potansiyelini arttırıyoruz. Ayrıca Ruh Çiçeği’nin gereksiz gücünün bir kısmını kırpıyoruz (değişikliği dengelemek adına ufak da bir güçlendirme getiriyoruz).
W – Kandırıkçı
R – Ruh Çiçeği
Ornn
Can ve zırh miktarı arttı.
Son yamada Ornn’un mekaniklerini gözden geçirirken, amacımız onu genel olarak biraz güçlendirmekti. Fakat oyuncuların Harlı Ateş’in sağladığı kalkan olmadan koridorda zorlandığını gözlemledik. Bu yüzden taban dayanıklılığını biraz güçlendiriyoruz.
Taban nitelikler
Rakan
Zırh miktarı azaldı. W’nun atılma hızı azaldı; fakat hedef bölgeye ulaştığında daha hızlı bir şekilde devreye giriyor.
Bu yamada getireceğimiz değişikliklerle, Rakan’ın R-W kombosunun takım savaşı başlatma gücünü azaltacağız. Seri Cazibe’nin hız artışı Zarif Uçuş’un atılma hızını fazla arttırarak, Rakan’ın atılma mesafesindeki rakipleri çabucak ayartıp, onları havaya savurabiliyordu. Koordinasyonlu takımlarda da Rakan’ın takım arkadaşları, havaya savrulan rakiplere çok yüksek miktarda hasar verebiliyordu. Zarif Uçuş’un atılma hızını azaltmak, Rakan saldırmadan önce; rakiplere tepki verme fırsatı verecek. Ayrıca yeteneğin etki gecikmesini azaltmak, Rakan havalı kombolar yapmayı denemiyorken de Zarif Uçuş’un etkili olmasını sağlayacak.
Genel
Taban nitelikler
W – Zarif Uçuş
R – Seri Cazibe
Shyvana
Pasifin ejderlere verdiği ilave hasar arttı. E’nin işaret hasarı arttı.
Shyvana uzun bir süredir zayıf durumda. Bu yüzden kendine has ejder kesme becerisini güçlendiriyor ve dayanıklı hedeflere verdiği hasarı arttırıyoruz.
Pasif – Ejderkanının Hiddeti
E – Alevli Nefes
Tahm Kench
Şampiyonlarla çatışma halinde bulunan takım arkadaşları artık R’sine atlayamıyor.
Tahm Kench’in ultisinin bu şekilde kullanılması ona “ikinci bir Ham Yap” sunuyordu. Biraz gözün doysun be Tahm.
R – Lezzet Yolculuğu
Urgot
Zırh miktarı azaldı. Q’nun bedeli arttı. W’nun bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı.
Bunun vakti geldi de geçiyor, Urgot. Diğer üst koridor şampiyonlarına da şans tanımak adına, yengeç adamın oyunun erken safhalarındaki gücünü azaltıyoruz.
Taban nitelikler
Q – Çürüten Bomba
W – İmha
Volibear
E’nin atılmakta olan veya havadaki hedeflere verdiği ilave hasar, azami can hasarına dönüştü. R’nin oranı arttı; kullanım halindeki yıldırımlar daha hızlı oluşuyor; yıldırımlar anında sekiyor.
Tıpkı diğer ezergeçerler gibi Volibear de çoğu zaman ona en yakın duran şampiyona saldırmak zorunda kalıyor. Bu yüzden Haşmetli Kükreme’yi sadece takım savaşlarında arkada duran kırılgan şampiyonlara karşı değil, dövüşçülere ve tanklara karşı da etkili olacak şekilde değiştiriyoruz. Ayrıca fırsat bu fırsat, Fırtına Pençe’yi de daha seri hale gelecek şekilde değiştiriyoruz.
E – Haşmetli Kükreme
R – Fırtına Pençe
Yorick
Sis’in Hanımı, artık Yorick koridoru terk etse bile onu takip ediyor. Sis’in Hanımı’nın canı, oyun ilerledikçe daha fazla artıyor. Mezarlar ileri seviyelerde daha sık ortaya çıkıyor. Sis Gezginleri ve Sis’in Hanımı, artık Yorick’ten uzaktayken daha az hasar vermiyor.
Yorick, Sis’in Hanımı ile çok daha güçlü; fakat koridorda kalmadığında bu gücü kaybediyor. Bu da ayrık ittirmeyi bırakıp takımına yardım ettiğinde takım savaşlarına yeterince katkıda bulunamamasına sebep oluyor. Yorick’e Sis Gezginlerini ve Sis’in Hanımı’nı yanında getirme şansı tanıyoruz. Böylece onları ister takım savaşlarında ister başka bir koridordaki kuleleri yıkmak için kullanabilecek. Ek olarak oyunun ileri safhalarında, Sis Gezginlerinin ortaya çıkma ihtimalini (özellikle de takım arkadaşlarının, Yorick’in Son Dua’yla son vuruş yapmasına izin vermediği durumlarda) arttırdık.
Genel
Pasif – Ruhların Çobanı
E – Sisin Matemi
R – Adaların Ağıdı
Zyra
Mana yenilenmesi azaldı.
Daha düşük mana yenilenmesiyle birlikte Zyra’nın Ölümcül Sarmaşık ve Kapan Kökler’ini kullanmadan önce bir daha düşünmesi gerekecek. Aksi takdirde kaynakları tükendiği için, baskından kendini koruyamayacak veya tüm gücüyle saldırması gereken durumlarda etkili olamayacak.
Taban nitelikler
Evelynn
Yaşam kalitesi değişiklikleri ve düzeltmeler.
Q – Nefret Dikeni
W – Yürek Yakan
E – Kırbaç
R – Dul Bırakan
Mini Harita Üstünden Hedef Alma
Bu yeteneklerle genellikle ekranın dışında kalan hedefleri tutturmaya çalıştığınızı göz önünde bulundurarak, yetenekleri yanlışlıkla kullanmanın önüne geçmek için mini harita üstünden hedef almayı devre dışı bırakıyoruz.
Eşyalar
Bilinmezlik Küresi
Bedeli arttı, yetenek gücü azaldı.
Bilinmezlik Küresi oyunun erken safhalarında Sihirbaz Pabuçları’yla beraber büyü nüfuzu yükü biriktirebildiği için büyücüler tarafından sık sık tercih ediliyor. Madem böyle, niye büyü nüfuzunu zayıflatmadık? Bilinmezlik Küresi’nin yetenek oranlarına olan katkısını azaltarak, eşyayı oyunun ileri safhalarında güçlenen büyücüler için daha az çekici hale getiriyoruz. Yine de yüksek taban hasara sahip veya ana dizilim eşyalarını tamamlamadan önce erken güç patlaması yakalamak isteyen şampiyonlar için ilk tercih olmaya devam edecek.
Morellonomikon
Yetenek gücü azaldı.
Yukarıda Bilinmezlik Küresi’nde olduğu gibi, Morellonomikon’u daha özgün bir hale getirmek istiyoruz. Yani büyü hasarı veren ve Ağır Yaralar açan bir eşya olmasıyla ön plana çıkmasını istiyoruz. Rakibin yeterince iyileştirme veya yenilenmesi yoksa, Morellonomikon’u tamamlamanın Bilinmezlik Küresi’ni bekletip başka bir eşya almaktan daha az çekici gelmesi lazım.
Günateşi Pelerini
Bedeli azaldı.
Günateşi Pelerini geçmişte tank ve dövüşçü dizilimlerinde sık sık alınsa da artık çok da tercih edilmiyor. Bedelini azaltmak, eşyanın tam güç Alev Kusan etkisine erkenden erişmeyi mümkün kulacak. Dolayısıyla kullanıcılarına koridorda avantaj sağlayacak ve ilk eşya olarak farklı seçeneklere yönelen şampiyonlarının yeniden Günateşi Pelerini dizilimlerine dönmesinin önünü açacak.
Rünler
Şifa Taşkını
Takım arkadaşlarınızı iyileştirmek daha az kalkan sağlıyor; kendi kendini iyileştirmek oyunun ileri safhalarında daha fazla kalkan veriyor. Kalkan bir anda yok olmak yerine zamanla bozunuyor.
Şifa Taşkını’nın etkisi takım arkadaşlarınızın sizi haddinden fazla iyileştirmesine bağlı. Maalesef bu tekli sırada her zaman gerçekleşmeyebiliyor. Rünün organize oyunlardaki gücünü, tek başına da yeterli olacak şekilde değiştiriyoruz. Ayrıca kalkan bozunmasını, Kanasusamış’ta görülen bozunma gibi yaparak, Şifa Taşkını’nı oyuncuyu devamlı olarak ödüllendiren bir savunma tercihi haline getiriyoruz.
Efsane: Kan
Yük başına can çalma miktarı azaldı; azami yük sayısı ikiye katlandı.
Kan ile Çeviklik arasında seçim yapmak yeterince zor değil. Çoğu potansiyel kullanıcı fazla düşünmeden Çeviklik’i tercih ediyor. Kan’ı oyunun ileri safhalarında daha güçlü olacak bir seçim haline getiriyoruz. Bunu, “saldırı hızı” veya “can çalma”ya ek olarak yeni bir tercih yapma noktası ekleyerek sağlıyoruz.
Biç Devir
İlave hasar, sabit azami can farkı yerine azami canın yüzdelik farkına göre artıyor. Azami ilave hasarı azaldı.
Seviye artışı ve eşyalar devreye girmeden önce sabit can farkının az olmasından ötürü, Biç Devir’in ilave hasarı oyun süresi ilerledikçe önemli ölçüde artıyor. Sağladığı ilave hasarın yüzdeler üstünden artması, rünün oyunun erken safhalarındaki etkisini arttıracak. Bu artışı dengelemek için de azami ilave hasarını azaltıyoruz.
Mutlak Odak
Değişken nitelikleri azaldı.
Mutlak Odak, özellikle de ilave niteliklerden PvE değeri kazanan şampiyonlar (nişancılar ve ormancılar) için aşırı derecede güçlü. Bu yüzden genel etkisini azaltıyoruz.
Rün Nitelikleri
Değişken hasar azaldı. Zırh ve büyü direnci miktarı arttı.
>Değişken hasar niteliği saldırı ve özellikle de esnek yuvasında en iyi seçenek durumunda; bu yüzden onu zayıflatıyoruz. Büyü direnci ve zırh rünlerini güçlendirerek, esnek yuvasını genel olarak dengeleyeceğiz. Büyü direnci rünüyse şimdilik çok büyük bir güçlendirmeye ihtiyaç duymuyor. Bireysel güçlendirmeler ve zayıflatmalar önemsiz gibi görünse de seçilme oranlarında ortaya çıkacak değişiklik aradaki farkı çok daha net bir şekilde yansıtacak. Esnek yuvasında değişken hasar yerine zırh veya büyü dirence seçecek şampiyonlar bir yerine on hasar kaybedecek.
Sihirdar Büyüleri
Tutuştur
Hasarı ve bekleme süresi azaldı.
Tutuştur’un hasar zayıflatması çok da şaşırtıcı olmamalı. Birden fazla koridorda, sık sık tercih edilen bir büyüydü. Bekleme süresi ilk bakışta biraz kafa karıştırıcı gelebilir, ama Tutuştur’un yakma hasarını azaltmak ve bekleme süresini azaltmak büyüyü tamamen etkisizleştirmeden büyük değişiklikler yapmamızı sağlıyor.
Oyun Akışı
Baron’un Yaveri
Baron güçlendirmesi oyunun erken safhalarında daha zayıf olacak.
Sezon Öncesi Dönem’de, Baron güçlendirmesini merkez kuşatmaları için (minyonları güçlendirerek) daha az gerekli hale getirdik. Böylece oyun eskisi kadar Baron’a bağlı değildi. Tek bir güzel hareket sonucu kartopu etkisiyle bir anda sonlanan oyun sayısını azaltmak için, erken safhalarda kesilen Baron’un çatışmalarda sağladığı gücü aşağı çekiyoruz.
Baron’un Yaveri
İnhibitör ve Merkez Kuleleri
İnhibitör ve merkez kulelerinin, oyunun ileri safhalarında sahip olduğu dirençler artık her zaman geçerli.
Baron’un Yaveri’nde olduğu gibi, merkez savunmalarını kuşatmalara karşı daha dayanıklı hale getiriyoruz. Böylece oyunun erken safhalarında gerçekleşecek iyi bir ittirmeyle, oyun çevrilemez hale gelmeyecek.
Orman
Orman Kampı Deneyimi
Kamp deneyimindeki artış azaldı. Aynı zamanda Yampiri Yengeç altın artışı da azaldı.
Sezon Öncesi Dönem’de kamp deneyimi üzerinde yaptığımız değişiklikler ormancı gücünü ve etkisini yeterince azaltmadı, bu yüzden bazı eklemeler yapıyoruz.
Küçük Kamplar
Deneyim seviye başına değil, her iki seviye başına artıyor; artış +%50’den +%25’e düştü.
Güçlendirme Kampları
Deneyim her bir seviyede değil, her iki seviyede bir artıyor; artış +%57’den +%25’e düştü.
Yampiri Yengeç
Altın ve deneyim artışı +%100’den +%80’e düşürüldü.
Cüretli Çarp
Hasarı azaldı. Artık hedefin görülmesini sağlamıyor.
Cüretli Çarp’ın ormancılara sağladığı katletme baskısının dizginliyoruz.
Giderilen Hatalar
- Jayce’in menzilli normal saldırısının animasyonu, saldırının asıl hazırlığı ve gerçekleşmesiyle senkronize olacak şekilde düzeltildi.
- Kai’Sa R – Ölümcül Dürtü yeteneğiyle artık hedef alınamaz bir rakibin üzerine düzgün bir şekilde atılabiliyor.
- Fiora infaz eşiğinin altındayken artık W – Karşı Hamle yeteneğiyle, Pyke’ın R – Derinlerin İntikamı yeteneğini engelleyebiliyor.
- Fiora’nın Q – Hamle yeteneği kullanılırken, W – Karşı Hamle kullanmak artık hedefin ilk pozisyonu yerine, göstergenin belirlediği alanda etkinleşiyor.
- İmlecinizi üzerine getirdiğinizde, Lissandra’nın Pasif – Buzdoğan İtaati katledilen rakiplerin hangi mesafede Donmuş Köle olacağını doğru bir şekilde gösteriyor.
- Mordekaiser’ın W – Ölüm İşlemez yeteneği yeniden kullanıldığında, her iki alanın da isabet ettiği rakiplerden, Pasif – Demir Adam yeteneğinin sağlaması gereken kalkanın iki katı verilmiyor.
- İlk normal saldırı rakip şampiyonu kamuflajdan çıkarınca, Keskin Sağanak doğru bir şekilde tetikleniyor (örn. Twitch, Q – Pusu, Rengar, R – Av Heyecanı)
- Rek’Sai’nin Q – Kraliçe’nin Gazabı saldırıları artık Keskin Sağanak’la doğru bir şekilde etkileşime giriyor.
- Tam yüklü Ölü Adamın Zırhı satıldığında veya iade edildiğinde, Keskin Sağanak’ın bekleme süresinin sıfırlanamamasına sebep olan durum giderildi.
- Saldırı esnasında Avlandı etkinleşirse, Nidalee’nin normal saldırısı artık iptal edilmiyor.
- Lux’ın W – Prizmatik Bariyer yeteneği azami menzile eriştiği anda normal saldırı yapıldığında, bu saldırı iptal olmuyor.
- Aynı oyunda birden fazla aynı isme sahip Önemli Anlar kaydedince, artık hepsi varsayılan isme sahip olduğu için birbirinin üzerine yazılmıyor.
- Yasuo’nun temel, Vahşi Batılı ve KOD ADI kostümlerinde Q – Çelik Fırtına yeteneğinin isabet etkisi görsel efektleri doğru bir şekilde çalışıyor.
- Yasuo’nun temel, Vahşi Batılı ve KOD ADI kostümlerinde E – Atılgan Kılıç ve Q – Çelik Fırtına kombosu kullanıldığında görsel efektlerin ortaya çıkmamasına sebep olan hata giderildi.
- Yasuo’nun temel ve KOD ADI kostümlerinde R – Son Nefes kullanıldıktan sonra güçlendirme parçacık efektlerinin ortaya çıkmamasına sebep olan hata giderildi.
- Yasuo’nun Vahşi Batılı ve KOD ADI kostümlerinde normal saldırı efektlerinin kaybolmasına sebep olan hata giderildi.
- W – Vahşet Sevdası bekleme süresinde olduğunda Kled’in normal saldırılarının ses efektlerinin kaybolmasına sebep olan hata giderildi.