Connect with us

LoL

Clash hakkında ne biliyoruz?

League of Legends’ın merakla beklenen ögelerinden Clash için bir “/geliştir” yazısı paylaşıldı.

LoL Clash

League of Legends‘ın merakla beklenen ögelerinden Clash için bir “/geliştir” yazısı paylaşıldı. Oyunun resmi internet sitesi üzerinden yapılan bu açıklamada, Clash’a dair net açıklamalar yapıldı.

Clash Değişiklikleri

Clash’i amacımız doğrultusunda yenilemek için mevcut planımız şöyle:

Grupların başlama zamanlarını yaymak: Her bir beceri seviyesindeki maçların aynı anda başlaması (mesela herkesin saat 5’te girişini kesinleştirmesi) yerine, takımınız birkaç saatlik bir zaman dilimi boyunca kesinleştirmesini gerçekleştirebilecek. Kesinleştirme tamamlandıktan sonra, bir grupta yer açılır açılmaz takımınız buraya yerleştirilecek ve maçlar başlayacak. Bu sayede maçların başlangıç saatlerini çakışmayacak şekilde düzenleyebileceğiz ve kesinleştirme zamanına yetişemeyen oyuncular da turnuvaya katılabilecek.

Tek günlük iki turnuva: Üç günlük bir turnuva yerine, Clash hafta sonlarını değiştirerek tek günlük iki farklı turnuva düzenleyeceğiz. Bu, turnuvaların karmaşıklığını epey azaltacak ve herhangi bir sebepten ötürü bozulan grupları ve maçları onarmamızı kolaylaştıracak. Her iki günde de 8 takımlık gruplar oluşturulacak ve takımınız ister bir ister iki gün boyunca turnuvaya katılabilecek.

Grup iyileştirmeleri: Turnuva yapısının basitleştirilmesiyle birlikte, turnuva sırasında ortaya çıkabilecek sorunları çözmek için ek bir grup onarım teknolojisi inşa ediyoruz. Mesela maç başlamadan önce rakibinizin bağlantısı koparsa, ilk maçınızda sizi farklı bir takımla eşleştirerek grubunuzu onarmaya çalışabileceğiz.

Sonraki Adımlarımız

Clash’i çıkarmaya hazır hale getirmek için aşağıdaki adımları izleyeceğiz:

  1. Geliştirme (üzerinde çalışıyoruz): Yeni bir format oluşturduğumuzdan, bunu destekleyebilmesi için Clash’te bazı düzenlemeler yapmamız gerekiyor.
  2. Kendi aramızda daha fazla test (yakında başlayacağız): Clash’i oyunculara sunmadan önce mümkün olan her şeyi test etmek istiyoruz.
  3. Sunucu testleri (2019 yazı): Yaptığımız değişikliklerden emin olmak için sunucu testleri gerçekleştireceğiz. Eğer sunucu testleri başarılı olursa (veya sadece çözümü kolay sorunlarla karşılaşırsak), modu tüm sunucularda çıkarabileceğimizden emin olana kadar daha fazla sunucu testi gerçekleştireceğiz.
  4. Küresel beta (henüz belli değil): Sunucu testleri sorunsuz bir şekilde tamamlandıktan sonra, birkaç sunucuya aynı anda getireceğimiz daha büyük bir beta çıkaracağız.
  5. Çıkış (henüz belli değil): Yeni tasarımımızın ölçeklenebilirliğine ve esnekliğine daha fazla güveniyoruz. Başarılı bir küresel beta gerçekleştirdikten ve yeni sistemin tüm sunucularda düzgün çalıştığını gördükten sonra, Clash çıkmaya hazır olacak.

Son Sözler

Clash’e inanıyoruz ve özelliğin başarılı olmasını sizin kadar çok istiyoruz. Yukarıda bahsettiğimiz hedeflere ulaştıkça sizi bilgilendireceğiz. Sabrınız ve desteğiniz için teşekkür ederiz.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


LoL