Geçtiğimiz hafta sonu oynanan Clash turnuvasında birçok League of Legends oyuncusu yüksek ping ve lag probleminden şikayet etmişti. Eğer bu grubun içindeyseniz size bir haberimiz var; Riot Games bu sorunun farkında ve çözmek için çalışmaya başladı.
We are looking into the causes of high ping & lag over the weekend, especially during Clash games. You shouldn’t have lag when you play League, but especially not in Clash where the stakes are high. I will update with more info when we find the root causes of this
— Riot Brightmoon (@RiotBrightmoon) March 16, 2020
2018 yılında hüsranla sonuçlanan ilk turnuvadan beri sistemin adeta lanetlendiğini söylersek yanılmış olmayız. Sürekli olarak teknik sıkıntılardan dolayı ertelenen turnuvaların başlangıcından bu yana iki yıl geçti fakat hala problemsiz bir şekilde işlediğini söyleyemeyiz.
-
İlginizi çekebilir: Valorant’ın giriş ve başlangıç ekranları sızdırıldı!
Haftasonu oynanan Clash turnuvasında birçok oyuncu normalde 20 olan pinglerinin 80-120 arası değiştiğini, bununla birlikte oyundaki gecikmenin sanki 200 pingde oynuyormuş hissiyatı yarattığını söyledi. Bazı oyuncular ise tamamıyla sunucudan atıldı ve geri bağlanamayarak takımlarını eksik bırakmak zorunda kaldı.
İstemcilerin de sunucu problemleri yüzünden oldukça buglı olduğunu da eklemek gerekiyor. Bazı oyuncular scouting aşamasına bile geçemedi, bazıları ise rakip bekleniyor ekranında takılı kaldı.
Bu elbette birçok oyuncunun deneyimini zedeledi ve galibiyet almasına engel oldu. Clash’in hala düzgün bir şekilde çalışmamasının büyük hayal kırıklığı olduğunu söylemek gerekiyor. Aralık ayında testleri oldukça iyi giden Clash’ın şu anda bu kadar büyük çaplı bir kullanıma hazır olup olmadığı sorusu ise cevapsızlığını koruyor.