Riot, geçtiğimiz günlerde yapacakları güncellemeler ile birlikte üst koridorun oyuna etkisini arttıracağını söylemişti. Bugün gelen istatistiklere göre üst koridor oyuncularının oyun istatistikleri inanılmaz bir yükselişte. League of Legends oyun direktörü Andrei “Meddler” van Roon, bugünün geliştirici blog yayınına göre, üst şeridin etkisini ve tercihini artırmak için yapılan değişikliklerin amaçlandığı gibi çalıştığını açıkladı. Rol daha popüler hale geldi ve üst koridorun bir maçın sonucunda daha fazla etkisi olduğu görülüyor.
Top lane – more tower takes, kills, damage contributed.
Balance framework adjustments to avoid power creep
Events – Pass adjustments, getting a bit more narrative into events, agreed on need for a short event mode sometime without random champ selecthttps://t.co/QDLlkSuTbP
— Andrei van Roon (@RiotMeddler) March 27, 2020
Oyun yönetmeni, “Üst koridorun ilk kulenin alındığı koridor haline geldiğini gördük, takım dövüşlerinde üst koridorlardan daha fazla hasar, üst koridorlardan daha fazla öldürme vb. sayıları artmış” Dedi. Meddler’e göre, üst koridorun oyunlarda artan etkisine ek olarak, oyuncuların üst koridoru tercih etmeleri de artmış görünüyor. Ve rol hem hedeflenen alanlarda, etki ve tercihte iyileştiği için, Riot üst koridora daha fazla güçlendirme yapmayı durdurma kararı aldı.
Riot, bir aydan fazla bir süredir üst koridorun etkisini iyileştirmenin farklı yollarını araştırıyordu. Şirket, üst koridorun bir oyunun sonucu üzerinde çok az etkisi olduğunu keşfettikten sonra, özellikle daha yüksek kademelerde ve profesyonel oyunlarda, bir şeyler yapmaya karar vermişti.
3 Comments