VALORANT’a Sor #9 yayınlandı. Riot Games tarafından, VALORANT için merak edilen sorulara cevaplar verildi.
https://twitter.com/VALORANTtr/status/1314234187281555460?s=20
Riot Games tarafından, merak edilen sorulara verilen cevaplara aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Her takımın oyunu duraklatma hakkı olmalı çünkü biz de insanız. Arada acil ihtiyaçlarımız olabiliyor.
Oyun içinde ve tur öncesinde takım duraklatmalarıyla ilgili birkaç kabataslak deneme yaptık. Tur esnasında karşılaşmayı duraklatmak oyunun rekabetçi bütünlüğünü tehlikeye sokacak birkaç oynanış sorununa yol açabiliyor. Oyunun rekabetçi bütünlüğünü VALORANT’ın en temel parçalarından biri olarak gördüğümüz için de tur esnasında duraklatmaları oyuna eklememeye karar verdik.
Sizin deyiminizle arada bir “acil ihtiyaçlar” olabildiğini biliyoruz. Herkesin işlerini halledebilmesi için tur öncesinde oyunu duraklatmayı sağlayan birkaç farklı yöntemi araştırmaya devam edeceğiz. Bu, çatışmaların sonucuna etki etmeden karşılaşmayı duraklatabilmenizi sağlayacak.
Biz ayrıntıları halledene kadar sizden işinizi bekletmenizi isteyemeyiz. Bu yüzden biz bu işi çözerken sizin de tuvalete gitmenizi öneriyoruz.
– Kıdemli Yapımcı Steven Eldredge
Legends of Runeterra’daki deste sistemi kodları gibi nişangâh ayarlarını paylaşmamızı sağlayan bir sistem gelecek mi?
Gelecekte daha fazla nişangâh özelleştirme seçeneği eklemeyi kesinlikle düşünüyoruz, bunlarla birlikte özelleştirdiğiniz nişangâhları arkadaşlarınızla da paylaşabileceksiniz. Ne de olsa hayat paylaştıkça güzel, değil mi?
– Kıdemli Yapımcı Steven Eldredge
Sırada beklerken poligonda vakit geçirme şansımız olacak mı?
Sırada beklerken poligona geçmenizi sağlayacak teknolojiyi uygulamamız kolay olur ancak bu doğrultuda ilerlemek istemiyoruz çünkü hem genel anlamda pek verimli bir yöntem değil hem de sıradayken erişebileceğiniz bir nişan alma eğitmeni gibi farklı alternatifler daha fazla ilgimizi çekiyor.
Bir poligon “karşılaşması” şu anda sunucuya standart 5’e 5 bir karşılaşmayla aynı yükü bindiriyor. Fakat her bir poligon yalnızca tek bir oyuncu barındırdığı için 10 kat daha az verimli oluyor. Sunucularımızın gücünü esas olarak rekabetçi karşılaşmalar için ayırmak istiyoruz.
Alternatiflere gelecek olursak… Tıklama ihtiyacınıza iyi gelecek basit bir nişan alma eğitmeninden bahsetmiştim. Bu, ASA Ölüm Kalım Savaşı gibi oyunlar için sıraya girdiğinizde uygulayabileceğimiz potansiyel bir çözüm olabilir. Böylesine bir şeyi oyuna eklemeden önce çözmemiz gereken bir sürü teknoloji var ama bu doğrultuda amaçladığımız ilk adımlardan birisiyse devam eden ASA Ölüm Kalım Savaşı oyunlarına katılabilme özelliği. Bunu önümüzdeki yılın başlarında uygulamaya geçirmeyi planlıyoruz.
– Baş Oyun Modu Yapımcısı Jared Berbach