Connect with us

Espor

League of Legends 10.21 Yama Notları belli oldu!

League of Legends 10.21 Yama Notları belli oldu.

League of Legends 10.21 Yama Notları belli oldu.

League of Legends 10.21 Yama Notları belli oldu. Yeni yamada bazı karakterler güçlenirken, bazıları da zayıflatıldı.

Riot Games tarafından yayınlanan yama notlarına aşağıdan ulaşabilirsiniz.

İçerik gizle

League of Legends 10.21 Yama Notları

 Havada yağmur kokusu var, soğuk rüzgârlar esmeye başladı ve Dünya Şampiyonası’nı Kim Alır tahminleri tam gaz devam ediyor. Mutlu ekimler ve 10.21 Yaması’na hoş geldiniz!

Bu da şampiyonanın ve dereceli sezon sonunun pürüzsüz geçmesini sağlamak için bazı ayarlamalar yaptığımız küçük bir yama olacak. Hedefimiz, istikrar ve dengeyi korumak. Bu yüzden büyük değişikliklere gitmiyoruz. Ruhani bir ruhu ve semavi bir silahı güçlendiriyoruz. Ayrıca seçkin düzeyde aşırıya kaçan şampiyonlara odaklanıyor, bazı ormancıların gücünü dizginliyor (Hecarim, Graves, Nidalee) ve durmak bilmeyen Samira’yı zayıflatıyoruz.

Bunların yanı sıra, Dünya Şampiyonası Clash turnuvası hazır. Hadi kendinizi kanıtlayın ve havalı ödüller kazanın.

Bizden bu kadar! Görüşmek üzere.

Eğer TFT yama notlarını arıyorsanız sizi şöyle alalım!

Tricia “mom cat” TanHanna “shio shoujo” Woo

Yamada Öne Çıkanlar

Balkabağı Prens Amumu, Cadı Elise, Minik Şeytan Fizz, Uzay Serüveni Karma, Uzay Serüveni Aatrox, Uzay Serüveni Sivir, Uzay Serüveni Kha’Zix, Uzay Serüveni Twisted Fate ve Hextech Kassadin 14 Ekim 2020 tarihinde çıkıyor.

Şampiyonlar

Aphelios

Pasifinin zırh deşmesi arttı. R Calibrum’un fazladan işaret hasarı arttı; Severum’un iyileştirmesi arttı, Gravitum’un sabitleme süresi arttı, Infernum’un saçılma hasarı oranı arttı, Crescendum’un geri dönen ilave çakram sayısı arttı.

Aphelios’u Dünya Şampiyonası sahnesinde görmüyoruz. Dolayısıyla onu diğer tüm beceri düzeylerinde güçlendirecek değişiklikler getiriyoruz. Zırh deşme artışını güçlendiriyoruz ve çeşitli ultilerinin güçlerini arttırıyoruz.


Pasif – Tetikçi ve Kâhin

ZIRH DEŞME 2/4/6/8/10/12  3/6/9/12/15/18

R – Ay Işığı Nöbeti

CALIBRUM FAZLADAN İŞARET HASARI 20/45/70  40/70/100
SEVERUM İYİLEŞTİRMESİ 200/300/400  250/375/500
GRAVITUM SABİTLEME SÜRESİ Ay Işığı Nöbeti’yle işaretlenen hedefler 1 saniyeliğine sabitlenir  Ay Işığı Nöbeti’yle işaretlenen hedefler 1,25 saniyeliğine sabitlenir
INFERNUM SAÇILMA HASARI ORANI İlk hasarın %75’i  İlk hasarın %85’i
CRESCENDUM GERİ DÖNEN İLAVE ÇAKRAM SAYISI 3  4

Camille

E’sinin ilave saldırı hızı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

 Camille seçkin düzeyde en güçlü ve en sık tercih edilen üst koridor şampiyonlarından biri. Bu yüzden ayrık ittirme gücünü ve uzun süreli düello yapma kabiliyetini biraz zayıflatıyoruz.


E – Kanca Atışı

İLAVE SALDIRI HIZI %40/50/60/70/80  %40/45/50/55/60

Corki

Q’nun ilave hasar oranı arttı.

Corki’nin erken safhalardaki gücü, diğer orta koridor şampiyonlarıyla başa çıkmasını zorlaştırıyor. Daha hızlı kalkış yapabilmesi için onu biraz güçlendiriyoruz.


Q – Fosfor Bombası

İLAVE HASAR ORANI 0,5 Saldırı Gücü  0,7 Saldırı Gücü

Graves

E’nin ilave zırhı azaldı.

Graves’in orman temizleme hızı ve dayanıklılığı, onu seçkin düzeyde öne çıkan bir ormancı haline getirdi. Karakteristik dayanıklılığını azaltarak Graves’in hata yaptığında daha fazla cezalandırılabilmesini sağlıyoruz.


E – Hızlı Tetik

İLAVE ZIRH 8/11/14/17/20  6/9/12/15/18

Hecarim

E’sinin taban hasarı azaldı.

Bu hızlı beygirin anlık hasarını biraz azaltıyoruz.


E – Yıkıcı Saldırı

TABAN HASAR 45/75/105/135/165 (90/150/210/270/330)  35/65/95/125/155 (70/130/190/250/310)

Karma

Mantra’nın yeteneklere yönelik bekleme süresi iadesi ileri seviyelerde arttı; Mantra’nın normal saldırılara yönelik bekleme süresi iadesi artık tüm seviyelerde sabit. R’nin bekleme süresi azaldı.

Karma için yeni bir mantra: Mantra’nı daha sık kullan. Hasar verdiğinde elde ettiği kazancı arttırıyoruz. Böylece Karma, Mantra yeteneğine daha sık erişebilecek.


Pasif – Güçlenen Ateş

MANTRA’NIN YETENEKLERE YÖNELİK BEKLEME SÜRESİ İADESİ 1/7/13. seviyelerde 2/3/4 saniye  1/6/11. seviyelerde 2/3,5/5 saniye
MANTRA’NIN NORMAL SALDIRILARA YÖNELİK BEKLEME SÜRESİ İADESİ 1/7/13. seviyelerde 1/1,5/2 saniye  Tüm seviyelerde 1 saniye

R – Mantra

BEKLEME SÜRESİ 45/42/39/36 saniye  40/38/36/34 saniye

Lee Sin

Taban saldırı gücü büyüme oranı arttı.

Keşişimiz oyunların sonunu görmek için hasarına daha fazla güvenebilmeli.


Taban nitelikler

SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI 3,2  3,7

Nidalee

Taban saldırı gücü azaldı.

Orman kedisinin erken safhalardaki temizleme ve düello gücünü azaltıyoruz. Bu değişiklik onu özellikle de normal saldırılarının ve saldırı menzilinin daha etkili bir şekilde kullanıldığı seçkin düzeyde etkileyecek.


Taban nitelikler

SALDIRI GÜCÜ 61  58

Pantheon

Q’nun hasarı ve kritik vuruş hasarı azaldı; hasar ve kritik vuruş hasarı oranları arttı; Fani Dirayeti’nin ilave hasar oranı arttı.

Destek Pantheon sağlam kitle kontrolü etkilerine ve dayanıklılığa sahip, kalkanlı bir savaşçı olarak epey popülerleşti. Bunu dengelemek için taban hasarının bir kısmını zamanla artacak şekilde SG oranlarına aktarıyoruz. Bu değişiklik, altın kazancı düşük desteklerin katletme potansiyelini erken safhalarda azaltacak ve eşyalara daha hızlı erişebilen üst koridordaki Pantheon’u daha az etkileyecek.


Q – Meteor Mızrağı

HASAR 75/110/145/180/215 (+1,0 İlave Saldırı Gücü)  70/100/130/160/190 (+1,15 İlave Saldırı Gücü)
KRİTİK VURUŞ HASARI 155/235/315/395/475 (+2,0 İlave Saldırı Gücü)  155/230/305/380/455 (+2,3 İlave Saldırı Gücü)
FANİ DİRAYETİ’NİN İLAVE HASAR ORANI 1,0 Saldırı Gücü  1,15 Saldırı Gücü

Samira

E’nin bekleme süresi arttı; saldırı hızı azaldı.

Samira şu anda erken safhalardaki güvede kalma kabiliyeti ve hareketliliği sayesinde biraz fazla güvenilir bir şampiyon. Bu yüzden bekleme süresini, onun erken safhalarda daha dikkatli oynamasını gerektirecek şekilde arttırıyoruz. Ayrıca tüm gücüyle saldırdığı çatışmalardaki etkililiğini azaltmak için hasarını biraz kırpıyoruz.


E – Heyecan Dorukta

BEKLEME SÜRESİ 15/14/13/12/11 saniye  20/18/16/14/12 saniye
SALDIRI HIZI %30/35/40/45/50  %20/25/30/35/40

Trundle

Pasifinin yakınında katledilen rakiplerden kazandığı iyileştirme arttı ve artık tüm seviyelerde daha düzgün bir şekilde artıyor. W’nun bekleme süresi artık seviyeye bağlı olarak azalıyor.

Sütun yumruklayan prensin pasifini basitleştiriyoruz. Böylece artık çeşitli seviyelerde rasgele güç artışı kazanmıyor. Ayrıca rakiplerini pataklamasına yardım etmek için araya ufak bir güçlendirme sıkıştırıyoruz. Bu değişikliğin W’nun azaltılan bekleme süresiyle birleşince, maço Trundle’ların savaş kazanmasını kolaylaştırmasını umuyoruz.


Pasif – Kralın Hakkı

YAKINDA KATLEDİLEN RAKİPLERDEN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1/5/9/12/15. seviyelerde %2/3/4/5/6  1-18. seviyelerde %2-7

W – Donmuş Krallık

BEKLEME SÜRESİ Bütün yetenek seviyelerinde 15 saniye  15/14/13/12/11 saniye

Udyr

R’nin haresinin toplam hasarı arttı.

Kuş Udyr hâlâ kedi Udyr’den daha düşük bir performans sergiliyor. Dolayısıyla Ankanın Alevi’nin alan etkili hasarını arttırarak iki yetenek arasındaki farkı netleştiriyor (Ankanın Alevi’nin dalga temizleme ve Kaplanın Öfkesi’nin düello potansiyeli) ve daha fazla oyuncuyu kuş stilini denemeye teşvik ediyoruz.


R – Ankanın Alevi

TOPLAM HARE HASARI 4 saniye içinde 40/80/120/160/200/240  4 saniye içinde 50/100/150/200/250/300

Rünler

Bulut Pelerini

Bulut Pelerini’nin popülerliği özellikle de diğer orman rünü seçeneklerini kısıtlamaya başladı. Özellikle de Çarp’la oluşturduğu sinerjiyi hedef alarak rünün genel gücünü azaltıyoruz.

İLAVE HAREKET HIZI %10/20/30  %5/20/35
HAREKET GÜÇLENDİRMESİ SÜRESİ 2,5 saniye  2 saniye

2020 Dünya Şampiyonası Clash Etkinliği: 2. Tur

 Dünya Şampiyonası Clash Etkinliği’nin ikinci turu, 16 takımlık gruplar ve özel ödüllerle birlikte başladı! Şu ana kadarki en büyük Clash turnuvasında kupa için mücadele et.

ARAM Denge Değişiklikleri

10.21 Güçlendirmeleri

BARD Verdiği hasar %15 artar, aldığı hasar %15 azalır  Verdiği hasar %15 artar, aldığı hasar %20 azalır
CAMILLE Verdiği hasar %6 artar, aldığı hasar %6 azalır  Verdiği hasar %6 artar, aldığı hasar %10 azalır
KATARINA Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır  Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
NOCTURNE Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır  Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır
REK’SAI Verdiği hasar %12 artar, aldığı hasar %12 azalır  Verdiği hasar %12 artar, aldığı hasar %15 azalır
SAMIRA Değişmez  Aldığı hasar %5 azalır
TAHM KENCH Aldığı hasar %5 azalır  Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
VI Verdiği hasar %5 artar  Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
VOLIBEAR Değişmez  Aldığı hasar %5 azalır
YORICK Verdiği hasar %5 azalır  Verdiği hasar %3 azalır

10.21 Zayıflatmaları

EZREAL Değişmez  Verdiği hasar %5 azalır
JINX Verdiği hasar %5 azalır  Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
NIDALEE Verdiği hasar %12 artar  Verdiği hasar %10 artar
RYZE Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır  Verdiği hasar %3 artar, aldığı hasar %5 azalır
SONA Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %15 artar, iyileştirme etkileri %20 zayıflar, verdiği kalkan %20 azalır  Verdiği hasar %20 azalır, aldığı hasar %15 artar, iyileştirme etkileri %20 zayıflar, verdiği kalkan %20 azalır
VAYNE Aldığı hasar %5 azalır  Aldığı hasar %3 azalır

URF Denge Değişiklikleri

10.21 Güçlendirmeleri

BARD Tını toplamanın ve micinlerin ortaya çıkmasının, URF moduna özel olarak getirilen ilavelerinin uygulanmamasına yol açan hata giderildi.
REK’SAI Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır  Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır
YONE Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır  Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır

10.21 Zayıflatmaları

AKALI Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır  Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır
ASHE Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %5 azalır  Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
NUNU Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır, iyileştirme etkileri %10 güçlenir  Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır, iyileştirme etkileri %10 güçlenir
PANTHEON Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır  Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır
RAMMUS Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır  Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır
SHEN Değişmez  Verdiği hasar %5 azalır
VI Değişmez  Verdiği hasar %5 azalır
VOLIBEAR Verdiği hasar %5 azalır  Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
YUUMI Verdiği hasar %20 azalır, aldığı hasar %10 artar, iyileştirme etkileri %30 zayıflar, E’nin bekleme süresi %100 azalır  Verdiği hasar %20 azalır, aldığı hasar %20 artar, iyileştirme etkileri %30 zayıflar, E’nin bekleme süresi %100 azalır
ZED Verdiği hasar %10 azalır  Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • LOL İSTEMCİSİ: Oyun bir önceki yamadan beri oynanmadıysa, oyun içi ayarlar menüsünün yüklenmemesine yol açan hata giderildi.
  • LOL İSTEMCİSİ: Artık tanıtımlarda hata ayıklama metinleri görünmüyor.
  • LOL İSTEMCİSİ: Hediye bildirimlerinin kabul edildikten veya yok sayıldıktan sonra bile görüntülenmesine yol açan hata giderildi.
  • LOL İSTEMCİSİ: Artık beklenen bildirimler veya mesajlar olduğunda LoL’ün görev çubuğu simgesi parlıyor.
  • LOL İSTEMCİSİ: Oyun dışındayken varsayılan kısayollara dönmek artık “Alanda Totem Var” sinyalinin tuş atamasını ayarlar menüsünden kaldırmıyor.
  • İfadelerin boyutlandırması tüm çözünürlüklerde daha tutarlı görünecek şekilde değiştirildi ve ifadeler artık can göstergesine bağlı olarak sabit bir konumda ortaya çıkıyor.
  • Oyun içi ayarlara ifadelerin boyutunu değiştirme seçeneği eklendi. Böylece oyuncular onların nasıl göründüklerini seçebilecek.
  • Can göstergelerine “gelecek can” eklemesi yapıldı. Böylece oyuncular artık Kefaret’in aktifi, ARAM can paketleri ve Vladimir’in R – Kan Vebası yeteneği gibi gecikmeli can yenileme kaynaklarından kazanacakları can miktarını görebilecek.
  • Bazı şampiyonlar ekranda belirdiğinde Mac oyuncularının tam ekran parlaklığının değişmesine yol açan hata giderildi.
  • Amumu’nun Pasif – Lanetli Dokunuş etkisini alan etkili hasar yönelik yeteneklerle uygulamamasına yol açan hata giderildi.
  • Nami’nin W – Med Cezir yeteneğinin ipucundaki YG oranı 1,5’ten 0,5 olacak şekilde düzeltildi.
  • Zihin Harekâtçısı Sona hareket ederken R – Kreşendo yeteneğini geliştirdiğinde artık doğru dönüşüm animasyonunu oynatıyor.
  • Zed’in Pasif – Yere Düşene Tekme yeteneğinden etkilenen hedeflerin altına Jarvan, Ekko ve Shaco’nun pasif göstergeleri gibi sarı bir halka eklendi.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz. Tam çözünürlükte açılış görselleri için LoL Görüntüleri uygulamasını edinin!

yazmayı sever.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor