Yakın zamanda gelmesini beklediğimiz 2.03 yamasıyla ilgili bazı ayrıntılar ortaya çıktı. Stinger ve Frenzy silahlarında denge değişiklikleri olacağını ve yeni bir oyun modu geleceğini öğrendik. Twitter’da ‘’Valorant Leaks’’ hesabının paylaşımlarına göre, gelecek yamada Stinger ve Frenzy için bazı değişiklikler ve dengelemeler olacak.
Stinger silahının menzili değiştirilecek.
Stinger's range will be changed in Patch 2.03 | #VALORANT
Credit @Nickwusmith's Stream pic.twitter.com/d38RLaZ9Z5
— Valorant Leaks (@ValorLeaks) February 15, 2021
Frenzy silahının fiyatı arttırılacak.
Source: NickWu Stream pic.twitter.com/t4X0dqmky9
— Valorant Leaks (@ValorLeaks) February 15, 2021
Sızdırılan bilgiye göre önümüzdeki yamada birde yeni oyun modu eklenecek. Bu oyun modu CS:GO’nun ’Silah Yarışı’ moduna benzeyecek. 12 farklı seviye bulunan modda, farklı silah ve yeteneklerle rakibinizi öldürmeye çalışacaksınız. Yeni modun adının ise ’Escalation’ olacağı söyleniyor.
NEW GAME MODE: ESCALATION | #VALORANT pic.twitter.com/rRLppnF6JN
— Valorant Leaks (@ValorLeaks) February 15, 2021
Escalation modu ayrıntıları:
- 5v5
- Rakipleri öldürerek ve 12 Yükseltme Seviyesi boyunca yarışarak 12 seviyenin tamamını bitiren veya 10 dakikada en yüksek seviyeye ulaşan ilk takım olarak kazanın.
- Oyun başına ortalama 800 XP ve kazanırsanız +200 XP .
- Maçlar 7-9 dakika aralığında.
- Hızlı yeniden doğma (ilk 5 saniye içinde hasar bağışıklığı ile)
- Her oyuncunun tamamladığı ayrı bir silah seviyesi vardır.
- Bir bütün olarak takımın bir sonraki seviyeye taşımak için her düzeyde 7 puan kazanması gerekir.
Escalation is a brand new game mode coming with patch 2.03. | #VALORANT
~ 5v5
~ Kill Opponents and race through 12 Escalation Levels
~ Win by becoming the first team to finish all 12 levels or reach the highest level in 10 minutes
~ 800 XP per game and +200XP for a win. pic.twitter.com/T60wHN4AUD— Valorant Leaks (@ValorLeaks) February 15, 2021
Valorant’ın denge sistemi topluluğun geri bildirimlerine göre şekillendiği için oyuncular tarafından olumlu karşılanıyor. Her güncellemede gelen yeni dengelemeler oyunun tek düze olmasını engelliyor. Tek bir ajan veya tek bir silah üzerine yoğunlaşmayı da böylelikle önlemiş oluyor.