Riot Games, Bu yıl ve sonrası için League of Legends’a gelecek değişiklikleri açıkladı. Cody “Riot Codebear” Germain tarafından hazırlanan blog yazısı ile oyuna birçok yenilik gelecek.
Riot geliştiricileri, mevcut İlerleme Kimliği seçeneklerinin League of Legends deneyiminin tüm unsurlarını yeterince temsil etmediği ve LoL’ü her tür oyuncu için özel kılan bir noktaya getirileceği belirtiliyor.
Paylaşılan yenilikleri hemen aşağıda sizler için derledik.
Hedefler
Mevcut sayısız olasılık arasından ihtiyaçlarınıza uyan en iyi İlerleme Kimliği seçeneklerini sunmaya çalışırken, aşağıdaki hususları göz önünde bulundurarak mevcut kişiselleştirme öğeleri listemizi güncellemeyi düşünüyoruz:
- Oyunculara, kişisel Lig markalarını daha net bir şekilde gösterebilmeleri için kimlikleri üzerinde daha fazla temsilcilik sağlamak.
- 2021 ve sonrası için yeni sistem stillerinin yanı sıra LoL’ün bazı temel kimlik özelliklerini yenilemek.
Çalışmalarımızda Neler Var?
Yeni sistem içeriğinin yanı sıra mevcut Progression Identity bileşenleriyle doğrudan ilgili olan ve bu yıl içinde ve sonrasında aşağıdaki uyarlamalardan bazılarına bakılacak.
Kimlik Özelleştirme : Dereceli Regalia ve Prestij Seviyesi değişikliklerini Lig ekosistemine entegre etmemizin üzerinden yıllar geçti ve size en uygun sınırlardan bazılarını net bir şekilde seçmenin bir yolunu hâlâ sağlayamadık. Bu yılın sonuna kadar tam kimlik özelleştirmesinin yayınlanmasını hedefliyoruz. Bu, oyuncuların yeni TBD sistemlerimizle birlikte geliştirilmekte olan sınırları, simgeleri ve birkaç yeni kişiselleştirme seçeneğini seçmelerine olanak tanıyacak.
Gameflow için Kullanıcı Arayüzü Güncellemeleri: Oyun içi ve çevresinde oyun deneyimine yönelik oldukça büyük sistem tanıtımlarının yanı sıra, oyun akışı ekranlarımızdaki bazı eski ve el değmemiş stilleri temizlemek istedik: lobi, yükleme ekranı ve oyun sonu.
Aşağıda önerilen konseptte, harita aksanları ve nispeten dokunulmamış arka plan görüntüleri ile lobide eski stilin büyük bir etkisini görebilirsiniz. Bununla birlikte, oyun akışı ekranlarındaki kullanılmayan banner’lar ve istemcideki hantal altbilgi kullanıcı arayüzü gibi daha belirgin bazı öğelerin gürültüsünü de azaltmaya çalışıldığı ve böylece sıraya girdiğinizde öne çıkmanıza olanak tanıyan kimlik bileşenlerine odaklanılıyor.
Yukarıda: Bu ekranda, bir oyuncunun lobi ekranında kendilerini ve diğerlerini nasıl görebileceğine dair farklı kavramlarla oynuyoruz. Başkalarının sizi nasıl gördüğünü gerçekten özelleştirmek için yeni kristaller ve jetonlarla vurgulanan farklı dereceli katmanların ve prestij seviyelerinin keşfedildiğini fark edeceksiniz.
Öncelikli olarak dereceli amblemler, seviye, ad ve simgeler gibi net temel kimlik özelliklerine odaklanarak, sınırlı ek çaba ile istemcinin geri kalanını veya oyun çevresindeki deneyimi çizginin biraz aşağısına getirebilmeyi umuyoruz.
Dereceli Amblemler ve Regalia: Dereceli başarı, birçok yönden temel League of Legends kimliğinizle eş anlamlı olarak görülür. Metalik kenarlar ve karmaşık miğferler, rekabetçi kahramanlık için bir standart haline geldi ve zorlu dönüm noktalarına ulaşan oyuncular, evrensel olarak tanınan bir şekilde kutlanıyor.
Bu tasarımda, mevcut regalia seçenekleriyle gördüğünüz karmaşık doku ve hizip hizalamasını kaldırmaya çalışıyoruz. Yaklaşımı basit olsa da, doku ve fraksiyon unsurunu kaldırmak, kimliğinizin temel bir parçası olarak Dereceli katmanların üzerine ek oluşturmamızı sağlar. Sembolik kanat şekline doğru daha fazla ilerlemek, oyun deneyiminde bir miktar yeniden kullanılabilirliğe ve daha eksiksiz bir oyuncu hikayesi anlatmak için diğer oyun sistemleriyle kombinasyona izin verecektir.
Bu kavram araştırmalarının amacı, bir bütün olarak kimliğin bir sonraki yönü olduğunu düşündüğümüz şeyi -geçmiş yinelemelere dikkatli ve net bir selam vererek- yönlendirmek.
Öncesi ve (Potansiyel Olarak) Sonrası
Prestij Düzeyleri: Prestij Düzeyi sınırları, sanatsal olarak çok şey vaat eden bir şeydir, ancak özelleştirme söz konusu olduğunda, topu düşürdük. Kendilerinde yankı bulduğunu hissettikleri bir şeyi kazanmış olan oyuncular, yeni bir prestij kademesine ulaştıklarında artık o içeriği gösteremezlerdi. İlk olarak, oyuncuların kendileriyle rezonansa girdiğini hissettikleri seviye sınırlarını seçmelerine izin vererek bu durumu düzeltmek istiyoruz. Buna ek olarak, bu seviyelerin de benzer bir yönde hareket ettiği, kanat elemanları şeklinde sıralanmış ve kimliğin ortaya çıktığı tüm yerlere aktarılabilir olduğu bir dünyayı keşfediyoruz. Burada başarı, önceki yinelemenin kalitesinden hiçbir şey kaybetmeyen ve diğer kimlik özellikleriyle zararlı bir şekilde rekabet eden rafine bir çözüm gibi görünüyor.
Yeni İçerik Türleri: Son olarak, bu yıl ve sonrası için planlanan bazı yeni sistemlerimizin yanı sıra, oyuncuların kimliklerinin bir parçası olarak gösterebilecekleri ek, kazanılabilir benzersiz içerik türlerini dahil etmek istiyoruz. Aşağıda gösterilen bu içerik türleri, LoL’ü nasıl oynadığınıza dair farklı tatları temsil edecek.
- Unvanlar , zaman içinde LoL’de gerçekleştirilen benzersiz eylemlerden kazanılmak üzere oyuna girecek şekilde planlanmıştır.
Bir kimlik öğesi olan ve üretiminden kazandığınız Mücevherlerle karıştırılmaması gereken Kimlik Kristalleri , oyuncuların LoL’deki genel ayak izinin bir özeti olarak planlanmıştır ve diğer rekabetçi sistemlerle benzer bir kademeyi takip edecek şekilde tasarlanmıştır.
League of Legends’a gelecek yeni değişiklikler hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi hemen aşağıdaki yorumlar kısmında belirtebilirsiniz.
İlginizi Çekebilir:
1 Comment