Connect with us

Fortnite

Fortnite Güncelleme Notları: v5.40 – Oyunda neler değişti?

#Fortnite v5.40 Güncellemesi’nin detayları paylaşıldı.

Fortnite v5.40 Güncellemesi’nin detayları paylaşıldı. Oyunun yapımcısı Epic Games’in resmi internet sitesi üzerinden tanıtılan yama notlarıyla Fortnite’ın değişiklik rüzgarı esmeye devam etti. İşte Fortnite’da v5.40 Güncellemesi ile gelenler ve değişenler:

Vantuzatar (Battle Royale)Son anda paçayı kurtarın veya aksiyonun ortasına dalın! Bu yeni eşya fırlattığınız her şeye yapışır, böylece sallana sallana ilerleyebilirsiniz.

br05_social_highstakes_grappler_notext.jpg

Haftalık Sürü Mücadelesi 5 (Dünyayı Kurtar)Bu suratsızların arttırılmış canları ve oyuncuları kendilerinden uzaklaştırmak için kullandıkları güçlü geri itme yetenekleri var. Bir tek şakaları yok. Ekibinizi toplayın ve rakiplerinize kafa tutun!

stw05_social_hordechallenge_week5.jpg

Toplayıcı Fiona (Dünyayı Kurtar!)Alana sis bombası atın ve mücadeleye dalın! Savaşa yeni bir Toplayıcı Ninja katılıyor.

stw05_social_whiteout.jpg

GENEL

Hata Düzeltmeleri

  • Dünyayı Kurtar ve Battle Royale arası geçişlerde bazı gereksiz değerlerin hafızada kalma hatası giderildi.
  • Koşmayı durdururken aynı anda şarjör değiştirip aşağı bakınca gerçekleşen kamera sapma hatası giderildi.
  • Bir oyuncu yapı düzenlerken nadiren ortaya çıkan sunucu çökme hatası giderildi.
  • Silah değiştirirken ateş etme tuşuna basılmasına rağmen silahların ateş almama hatası giderildi.
  • Keskin Nişancı Tüfeği kullanılırken oyuncunun sürekli aşağı doğru nişan almasıyla oluşan nişan noktası kayma sorunu giderildi.
  • Bazı yapıların yıkım efektlerinin iki kez gerçekleşmesi sorunu giderildi.
  • Çantanın ekran detayları panelindeki cephane sayısının düzgün güncellenmemesi hatası giderildi.
  • Nintendo Switch’in handheld modundaki hatalı kenar düzgünleştirmesi düzeltildi.

BATTLE ROYALE

SINIRLI SÜRELİ MOD: KAÇIŞ

Kaçış’a Hoş Geldiniz! Bu modda oyuncular maçı kazanmak için herkesten önce bir Mücevher bulup Kaçış Minibüsü’ne götürmek için yarışacak!

MOD DETAYLARI

  • Mücevherler
    • Mücevherler, birinci fırtına çemberinin kenarlarında yer alan özel mühimmat desteği kasalarında bulunabilir. Kasaların açılması uzun sürdüğünden bir Mücevher almaya kalkmadan önce bölgede başka kimse olmadığından emin olun!
    • Haritada SÜREKLİ OLARAK dört Mücevher olacak. Bir oyuncunun bir Mücevher ile kaçması veya bir Mücevher’in fırtınada kaybolması halinde, yeni bir mühimmat desteği ile yerine başkası gönderilecek.
    • Bir Mücevher alındığında, 30 saniye boyunca herkes bunu haritada görebilecek.
    • Mücevher taşımak oyunculara can ve savunma verecek ama aynı zamanda onları %10 yavaşlatacak.
  • Kaçış Minibüsleri
    • Haritada TOPLAM dört Kaçış Minibüsü olacak ve bunların üçü maçın başlarında gelirken biri sonlara doğru gelecek.
    • Kaçış Minibüsleri havada süzüldüğünden Kaçış’ı tamamlamak için Mücevher taşıyıcılarının inşa edip minibüslerle etkileşime geçmesi gerekir.
    • Amaç bir Mücevher bulmak veya çalmak ve Azmin Zaferi’ne ulaşabilmek için onu minibüslerden birine taşımak.
    • Mühimmat desteği ve Kaçış Minibüsleri geldiklerinde harita üzerinde sürekli görünür olacaklar.
  • 12 kırmızı “Takip” Mühimmat Desteği, maçın en başında gelir. Bunlarda daha uzun menzilli silahlar ve diğer eşyalar bulunur. Bu modda yeni Vantuzatar’ı ele geçirmenin tek yolu da bu destekler.
  • Kaynak toplama miktarları %50 arttırıldı.
  • Bu modda yalnızca Nadir veya daha iyi silahlar bulunacak.
  • Yırtıklar, Pratik Yırtık ve Fırlatma Rampaları, Kaçış Minibüsü’ne daha sağlıklı bir şekilde erişmek ve hareketliliği azaltmak için kaldırıldı.
  • Profil istatistikleri (avlama/avlanma ve zafer sayıları) bu modda kaydedilecek ama Azmin Zaferi’ne ulaşanlara Şemsiye verilmeyecek.

SİLAHLAR VE EŞYALAR

  • Vantuzatar eklendi.
    • Yakındaki bir nesneye kendinizi çekmek için ateş edin.
    • Otomatlarda, yer ganimetlerinde, Hazine Sandıklarında, Mühimmat Desteklerinde ve Lamalarda bulunur.
    • Uzun mesafeler katetmek için arka arkaya birden fazla atış yapın.
    • 15 halatı var. Halatları tükendiğinde kullanılamaz hale gelir.
    • Destansı nadirlik.
  • Altıpatlar mahzene kaldırıldı.
  • Nadirlik renk ayarlamaları
    • Bazı eşyalar, etkinliklerini daha iyi yansıtmak için değiştirildi veya kaldırıldı. Bu durum eşyaların yalnızca renklerini etkiledi ve diğer özellikleri değişmedi.
    • Yaygın Susturuculu Hafif Makineli Tüfek kaldırıldı.
    • Nadir Roketatar kaldırıldı.
      • Bunu dengelemek için Destansı ve Efsanevi Roketatarların çıkma ihtimali küçük ölçüde arttırıldı.
        • Destansı Roketatar düşme oranı %18,57 arttı.
        • Efsanevi Roketatar düşme oranı %2,05 arttı.
    • Efsanevi Sürgülü Keskin Nişancı Tüfeği kaldırıldı.
    • Nadir Tabanca kaldırıldı.
    • Uzaktan Kumandalı Patlayıcılar, Nadir seviyesinden Destansı seviyesine yükseltildi.
    • Portatif Kale, Destansı seviyesinden Nadir seviyesine düşürüldü.
    • Yarı Otomatik Keskin Nişancı Tüfeği, Destansı ve Efsanevi seviyelerinden Sıradışı ve Nadir seviyelerine düşürüldü.
      • Yarı Otomatik Keskin Nişancı Tüfeği’nin düşme oranı, nadirlik sınıfıyla uyum göstermesi için arttırıldı.
        • Sıradışı Yarı Otomatik Keskin Nişancı düşme oranı %9,29 arttı.
        • Nadir Yarı Otomatik Keskin Nişancı düşme oranı %9,29 arttı.
    • Çifte Tabanca, Destansı ve Efsanevi seviyelerinden Nadir ve Destansı seviyelerine düştü.
    • Susturuculu Tabanca, Destansı ve Efsanevi seviyelerinden Nadir ve Destansı seviyelerine düştü.
  • Seri Taarruz Tüfeği isabet yüzdesi ayarlamaları.
    • Basılı tutarak ateş ederken ilk iki seri atış artık daha isabetli.
    • Nişan almanın mermi dağılmasını azaltma etkisi %35’ten %40’a yükseltildi.
    • Eğilmenin mermi dağılmasını azaltma etkisi %25’ten %20’ye düşürüldü.
    • Zıplama ve düşmenin mermi dağılmasını arttırma etkisi %25’ten %10’a düşürüldü.
    • Depar atmanın mermi dağılmasını arttırma etkisi %50’den %30’a düşürüldü.
  • Çılgın Dans Bombası’nın varsayılan yığın boyutu 1’den 2’ye yükseltildi.
  • Koku Bombası’nın azami yığın boyutu 5’ten 6’ya yükseltildi.
  • Kalkan İksiri’nin azami yığın boyutu 2’den 3’e yükseltildi.

Hata Düzeltmeleri

  • Kalkan İksiri kullanan diğer oyuncuların ses ve efektlerinin oynatılmasını engelleyen bir hata giderildi.

OYNANIŞ

  • Fırtına hareket halindeyken hedeflediği noktaya ulaştığında oyuncuların fırtına duvarında inşa ettiği yapıları yok eden bir enerji patlaması gerçekleşecek.
  • Hareket kontrolleri artık Nintendo Switch ve mobil platformlardaki tüm giriş türlerinde aynı şekilde işleyecek. Hareket eksenini değiştirmenize olanak tanıyan seçenekler, ayarlar menüsüne eklendi.
    • Hareket hassasiyeti ölü alanı kaldırıldı.

Hata Düzeltmeleri

  • Bazı durumlarda, Mühimmat Desteği iniş efektlerinin iki sefer oynatılmasına sebep olan bir hata giderildi.
  • Eşyaları otomatik olarak alma özelliğinin, eşyalar üzerine inerken ve eşyalar ganimet zulalarından çıktığı anda yaşattığı bazı tutarsızlıklar düzeltildi.

PERFORMANS

  • Nintendo Switch’teki yükleme performansı geliştirilerek, yapıların geç yüklenmesine sebep olan sorunlar (örneğin; gökyüzü dalışı esnasında yapıların düşük çözünürlüklü görüntülenmesi) azaltıldı.
  • Efektlerle alakalı büyük bir performans gerilemesi giderildi. Bu durum 5.30 yamasında (özellikle de Nintendo Switch’te) düşük kare hızlarına sebep oluyordu.

SES

  • Uzaktan Kumandalı Patlayıcıların yerleştirilme sesi arttırıldı.
  • Mobil ve Nintendo Switch platformlarında Otobüsten atlarken çalınan seslerin kalitesi geliştirildi.
  • Sandık açılma seslerinin diğer oyuncular için mekansallaştırılması geliştirildi.

Hata Düzeltmeleri

  • Rampalardan aşağı kayan eşyaların sürekli olarak çıkardığı “sekme” sesleri azaltıldı.
  • Bir dizi kullanıcı arayüzü ses sorunları giderildi.

KULLANICI ARAYÜZÜ

  • İfade seçici artık lobiden de kullanılabilecek. Sadece dolabım kısmından seçilen ilk ifade oynatılmayacak.
  • Nintendo Switch’te tam ekran harita artık dokunmayı destekliyor.

Hata Düzeltmeleri

  • İçerik mağazası artık inceleme esnasında eşya açıklamasını da gösterecek.
  • Yol Hikâyesi 8. ve 9. hafta artık doğru tamamlama değerlerini gösterecek.
  • Görevler sekmesindeki görev gruplarının doğru yıldız sayılarını göstermemesi hatası giderildi.
  • Tarz önizlemesinin, görüntüde her zaman ortalanmamasına sebep olan bir hata giderildi.
  • Savaş Bileti’yle alınan sancak ödülleri artık boş bir açıklama kutusu göstermeyecek.
  • Battle Royale’de, günlük bir görev değiştirildiğinde, yerine yeni bir görevin gelmemesi hatası düzeltildi.
  • Tarz hediye paketleri artık karakterin, yeni tarz görünümünde 3B bir önizlemesini gösterecek.
  • Dolabım’da dolaşmanın performans düşüşlerine sebep olması sorunu giderildi.
  • Görevler sekmesinden başka bir sekmeye geçilmesiyle, bazı bilgilerin ekranda donarak kalmasına sebep olan sorun giderildi.
  • ”Oyun Modu Seç” sayfasında sürekli olarak bir yerlere tıklandığında, ekranın kapanmasına engel olunabilmesi sorunu giderildi.
  • Haritayı açıp kapatmak için dokunma özelliği kullanıldığında yön düğmelerinin yanıt vermez hale gelmesine sebep olan sorun düzeltildi.
  • Yükleme ekranının, lider olmayan grup üyeleri için yanlış bilgiler göstermesine sebep olan bir sorun giderildi.

ÇİZİM VE ANİMASYON

Hata Düzeltmeleri

  • Oyuncu modellerinin oyun içinde görüntülenmemesine sebep olabilen bir sorun giderildi.
  • Sprey kaliteleriyle ilgili, bazı spreylerin geçici olarak piksel piksel görüntülenmesine sebep olan bir sorun giderildi.
  • Beşinci Vites planörünün arka ışık izlerinin geometrik çakışmaları düzeltildi.

TEKRAR SİSTEMİ

Hata Düzeltmeleri

  • Kayıt yapan oyuncu üzerinde çift avlama efekti hatası düzeltildi.

MOBİL

  • Android’e Sesli Sohbet özelliği getirildi.
  • Cihaz desteği Essential-PH, Motorola, HTC, Sony Xperia cihazları da kapsayacak şekilde genişletildi.
  • Adreno grafik işlemcili Android cihazlar için önemli bir bellek optimizasyonu yapıldı. Bu değişikliğin sebebi bellek baskısı sebebiyle yaşanan performans düşüşüydü.
  • Ses kalitesi ve tutarlılığının sağlanması için oyuna yeni bir Ses Karıştırıcısı eklendi.
  • Yerdeki eşyaların artık ipuçları olacak.
  • Özel Gösterge Paneli Düzen Aracı’nın uygulama ve iptal etme akışı artık daha tutarlı olacak.
  • Oyuncu can göstergesi ve ekip can göstergeleri artık Özel Gösterge Paneli Düzen Aracı’yla hareket ettirilebilir.
  • Kısayol çubuğundan bir eşyayı sürükleyip bırakmak artık yığının tamamını bırakacak. Yığını bölmek için, çanta penceresi açık şekilde sürükleyip bırakın.
  • Kısayol çubuğundan bir eşyayı sürükleyip bırakmak artık tek kullanımlık eşya kullanımını kesmeyecek.
  • Artık araçların arayüzünde araca girme ve koltuk değiştirme komutları çıkacak.

Hata Düzeltmeleri

  • Android’de bazı yerelleştirme seçeneklerinde ekran çözünürlüğüyle ilgili bazı sorunlar giderildi.
  • iOS’ta, ekran artık kullanıcı girişi olmadan zaman aşımına uğramayacak.
  • Araçların yön verilme hassasiyeti düzenlendi.
  • Oyuncular artık otobüs şoförüne teşekkür edebilecekler.
  • iOS’ta dairesel kontroller artık cihaz düzenine bağlı olmaksızın kullanılabilecek.
  • Turbo inşa modundayken, kısayol çubuğunun kullanılmasının bazen turbo-inşa modunun kapatılamamasına sebep olması sorunu giderildi.
  • Mobilde görevler butonu büyük butonlar kullanacak şekilde düzenlendi.
  • Kazma/silahlar arasında geçiş yaparken silahların düzgün şekilde değiştirilmemesi sorunu giderildi.
  • Sokak Yarışçısı Motosiklet planörlerinin egzoz problemleri çözüldü. Motosikletler artık sorunsuz çalışacak.
  • Artık görevler ekranının ardındaki arayüze erişim sağlanamayacak.
  • Bazı Samsung Galaxy cihazlarda, zıpladıktan hemen sonra aniden Ana Ekran’a dönme sorunu yaşayan oyuncular, şu adımları takip ederek sorunu çözebilirler:
    • Ayarlar > Ekran > Gezinti > Ana Ekran Tuşuna Uzun Basma > Özelliği kapat

DÜNYAYI KURTAR!

GÖREVLER VE SİSTEMLER

  • Haftalık Sürü Mücadelesi 5 şimdi oyunda:
    • Bu hafta kalenizi toraman suratsız sürülerine karşı inşa edin! Bu düşmanlar hem kolay kolay yenilmiyor, hem de oyuncuları sertçe geri iterek hırpalıyor!
    • İlk tamamlayışınızda 1500 altın kazanın.
    • Bu mücadele, etkinlik bileti kazanmak için birden fazla kez oynanabilir.
  • Yeni mega uyarılar artık tüm grup görevlerinde çıkacak.
    • Mega Uyarı; Elemental Fırtınaları, Mutant Fırtınası düzenleyicileriyle birleştiriyor. Üstelik mini-boss’u bile var!
    • Bunun sayesinde TP, geliştirme malzemeleri, avantaj malzemeleri, şemalar veya felaketzedeler kazanabilirsiniz.
    • Kazandırdıkları miktar, normal görev uyarılarıyla kazanılandan çok daha fazla olacak.
    • Bu ödüller her 24 saat içinde üç kez edinilebilir.
  • Yıldırım Hızıyla ve Roketi Fırlat görevlerinde düşmanların ortaya çıkmaları artık yön bazlı olacak.
    • Düşmanların yaklaştığı yön her aşamada değişecek.
  • Görev ödüllerinin kaçırılması halinde telafi
    • Son zamanlarda tamamlanan görevlerin ödül vermemesi problemiyle gelen mağduriyeti gidermek adına tüm oyunculara telafi sunuyoruz.
    • Oyuncular hesaplarındaki ilerlemeye göre kahraman, şema, felaketzede TP’si, geliştirme malzemeleri, avantaj malzemeleri ve altın elde edecekler.
    • İlave kaynaklar 5.40 güncellemesinin hemen ardından verilecek ve tamamlanmış fakat ödül sağlamamış görevlerin sayısı ve zorluğu baz alınacak.
    • Oyuncular ayrıca hediye olarak ganimet sekmesinden açabilecekleri bir Ortaya Karışık Lama edinecek.
  • Ana Tekinli Vadi 1. Bölüm amaçlarından kazanılan altın 100’den 150’ye çıkarıldı.
  • Tekinli Vadi ve Dikiz Tepeler’in nadir felaketzede, şema, kahraman vb. kazandıran pek çok amacı artık altın, avantaj malzemeleri ve geliştirme malzemeleri verecek.
    • Oyuncular bu görevleri güncellemeden önce tamamladıysa yeni ödülleri otomatik olarak edinecekler.
  • Kalaslıevler, Tekinli Vadi ve Dikiz Tepeler’deki normal görevlerin zorluğu düşürüldü.
    • Ortaya çıkacak düşman sayısı azaldı ve çatışmalarda zorluk seviyesi yüksek düşmanlar artık nadiren ortaya çıkacak.
    • Görevler MaviKor ile 1, 2 veya 3 oyunculu zorluklara ayarlandığında bu yenilikler devreye girecek.
    • Görevlerdeki bu değişikliklerle çatışmalar daha inişli çıkışlı olacak.
  • Kalaslıevler, Tekinli Vadi ve Dikiz Tepeler’de Fırtına Kalkanı Savunması’nın ortaya çıkış zorluğu da düşürüldü.

Hata Düzeltmeleri

  • Görevlerin ödül vermemesiyle ilgili birkaç hata giderildi.
  • Tekinli Yer Altı amacında oyuncu yer altı sığınakları ararken onları mini haritada görebilecek.
  • Sığınağı Tahliye Et görevlerindeki ilk karşılaşma, oyuncu Ray’in konuşması henüz bitmeden sığınağa ulaşırsa sonsuza dek sürmeyecek.

PERFORMANS

  • Başka bir oyuncu süregelen bir maça katıldığında oluşan takılmayı azaltmak için bir takım optimizasyonlar uygulandı.
  • Son Nefes düzenleyici bir bölgede oynarkenki Parçacık Sistemi ve Ses performansına iyileştirmeler yapıldı.
  • Kalkancı ve Süper Kalkancı’nın özellikle çarpışma işleme ve hareket güncellemeleri ile ilgili performansı optimize edildi.
  • Özellikle çevre hasarı veren ve yüksek atış hızına sahip bazı silahların performansı iyileştirildi.
  • Düşmanların hasar almalarının performansa etkisini azaltmak için görevlerin avlanan Suratsız sayısını hesaplama yöntemi optimize edildi.
  • Avlanma efektlerinin sunucu uygulaması, birçok alan etkisinin sebep olduğu takılmaları azaltmak amacıyla birkaç kare için yumuşatıldı.
  • Takılmaları önlemek için bir Fırtına Sandığı etrafında katledilen Suratsızların sebep olduğu ağ trafiği optimize edildi.
  • Görüntü kalitesini etkilemeden her bir grafik ayarında kare hızını iyileştirmek için arazi ve nesne görüntülerinin ne kadar uzaktan görülebileceği ayarı tekrar hesaplandı.
  • Geçersiz kontrolleri kaldırarak ve veri aramalarını optimize ederek kullanıcı arayüzü performansı iyileştirildi.
  • Görev ekranı, sadece görünür olduğunda verilerini yenilenecek şekilde güncellendi.
  • Xbox One’da yoğunluğu arttıran kare başı kontrolün performans bedeli azaltıldı.
  • İstemci performansını iyileştirmek için giriş yapma yoğunluğu giderildi.
  • 5.30 güncellemesinde oyuna giren efektlerle alakalı büyük bir performans gerilemesi giderildi.
  • Çok sayıda Uçan Taret kullanmak, artık ateş ettikleri düşmanların donmasına ya da takılmasına sebep olmayacak.
  • Devriye Koğuşu menzilindeki yırtıkların bazen yok olmasını engelleyen bir sorun giderildi. Fazla sayıda yırtık eninde sonunda performans sorunları yaratabiliyor veya nadiren de olsa oyunun çökmesine sebep olabiliyordu.
  • Görsel elemental efektli bir silahı kuşanırken ortaya çıkan bir takılma sorunu giderildi.
  • Haritaya bakarken ortaya çıkan bir takılma sorunu çözüldü.
  • Felaketzedeleri fazla sayıda içerikle yükseltirken ortaya çıkan takılma azaltıldı.
  • Özellikle çok sayıda şemaya sahip oyuncuların Çanta güncellemeleri işlenirken oluşan takılma sorunları çözüldü.
  • Şemalara göz atarken oluşan, yükleme öğeleriyle ilgili bazı takılma sorunları çözüldü.
  • Tuzak şemaları için ipucu oluştururken nitelikleri işlemeyle ilgili bazı takılma sorunları çözüldü.
  • Felaketzedeleri Kurtar gibi zamanlı görevlerde sonlara doğru yaşanan periyodik takılma sorunları çözüldü.
  • Cephane üretirken oluşan bir takılma sorunu çözüldü.

KAHRAMANLAR

  • Toplayıcı Fiona şimdi etkinlik mağazasında.
    • Suratsız Toplayıcı Ninja için yeni bir görünüm

Hata Düzeltmeleri

  • Şaftı Fazı Kaymış’ın açıklamasında yük kelimesinin çoğul görünmesi hatası giderildi.
  • Kunai Yağmuru ipucu, artık oyuncu Kunai Koleksiyonu’na sahip olduğunda bölge içinde görüntülenecek.
  • Voltajı Arttır ipucu ile ilgili bir hata giderildi, değer artık doğru bir şekilde “%33 hasar artışı” olarak görüntülenecek.
  • Enerji Yüklü’nün Şok Kulesi’ne uygulanmamasına sebep olan bir hata giderildi.
  • Statik Birikmesi’nde enerji hasarı yerine fiziksel hasar verilmesine sebep olan bir hata giderildi.
  • Statik Birikmesi’nde etkinin istenilenden uzun sürmesine sebep olan bir hata giderildi.

SİLAHLAR VE EŞYALAR

  • Bomba Atar, Plöp ve Gümbürtücü’nün dayanıklılığı %65 arttırıldı.

Hata Düzeltmeleri

  • Kartopu Fırlatıcısı ve Paskalya Yumurtası Silahı’nın istenilenden daha fazla dayanıklılık harcamasına sebep olan bir hata giderildi.
  • Alaykaçıran artık sırt çantasında doğru bir şekilde yer kaplayacak.
  • Alaykaçıran, Cıvalı Seri Makineli Tüfek veya Ejderha Yumruğu’nu kullanırken Kombo Patlaması avantajı tetiklendiğinde düşmanlara düzgün şekilde hasar verecek.
    • Hasarı %30’dan %70’e çıkarıldı.
  • Sıçrayarak Saldırı’nın Uçan Kaykay’ı düzgün bir şekilde iptal etmesini engelleyen bir hata giderildi.

OYNANIŞ

Hata Düzeltmeleri

  • Bazı oyuncuların eğitim sinematiğinden ileri gitmesini engelleyen bir hata giderildi.
  • Eşyaları yere bırakan oyuncu, artık bırakma işlemi üzerinden 10 saniye geçmediği sürece onları yerden otomatik olarak almayacak. Bırakılan eşyalar, 10 saniyeden önce el ile yerden alınabilir.
  • Kalkancı ve Süper Kalkancı artık bir devriyenin sonuna geldiklerinde ve katledilmeden kaybolduklarında ganimet düşürmeyecek.
  • Roketlerin Süper Kalkancı’nın kalkanına az da olsa hasar vermesine sebep olan bir hata giderildi.

KULLANICI ARAYÜZÜ

  • Koleksiyon Kitabı’nda şemaların daha yüksek yıldızlı versiyonlarının yuvaya yerleştirilmesi artık mümkün.

Hata Düzeltmeleri

  • Bölge haritası menüsünde nadiren meydana gelen bir çökme sorunu çözüldü.
  • Mağazada tükenen içerikler artık indirimli olarak görünmeyecek.
  • Mevcut amaca giderken amaç sayfasının yenilenmesine sebep olan bir hata giderildi.
  • Amaçlar sekmesindeyken “Hemen Oyna” düğmesini kullanmanın görevin daha uzun sürede yüklenmesine sebep olan bir hata giderildi.
  • Xbox One’da nadiren video oynatımı sırasında oyunun çökmesine sebep olan bir hata giderildi.
  • The number of content in the event store will now be displayed properly.
  • An error was fixed that caused the number-up button to be removed in the event shop to disappear.
  • Now the weapons in your backpack will update the number of ammo properly.

DRAWING AND ANIMATION

Error Corrections

  • A bug that caused some looters to be seen as placeholder items at long range was eliminated.
  • In the Tekinli Valley, the sun was born again.

SOUND

  • The voice of Ray’s speech was raised.

Error Corrections

  • Lightning Speed ​​was a mistake in the music that caused the decrease of the voice of the war music when the minibus was not looked after in their duty.
  • A bug that caused the timer and success tones to play on the defeat screen was eliminated.
  • An error was fixed that caused the game sounds to play on the victory screen.
  • An error was fixed that caused the bunker module voice to play continuously.
  • An error was fixed that caused the destructive sounds to not be continuously triggered.
  • An error was fixed that caused the wrong music to be played during the Main Base input cinematic.
  • Several bugs with user interface voices have been fixed.
  • Errors related to the sound level of Atlas sounds were removed.
  • An error related to the sound level of the Impersonal Impact Pulse was eliminated.
  • A few musical errors were fixed, such as repeatedly triggering music during destructive input, playing more than one music in the lobe, and never playing music on the Main Menu.

emre@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Fortnite