Fortnite v8.10 Yaması’nın detayları açıklandı. Oyuna gelenler, değişen şeyler ve daha fazlası oyunun resmi internet sitesi üzerinden oyuncular ile buluştu. Peki v8.10 Yaması’nın içeriğinde neler var? Bu sorunun cevabı hemen aşağıda sizlerle!
NELER GELDİ?
Vantuzlu Top
Yuvarlanıp gidiyoruz işte! Battle Royale’e eklenen bu yepyeni aracın hız takviyesini ve vantuzatarını öyle bir kullanın ki rakiplerin ağzı açık kalsın!
Otomatlar
Bu emektar makineler artık ücretsiz olarak kullanılabilecek. Fakat otomatlardan bir eşya veya silah alındıktan sonra otomat kaybolacak.
SİLAHLAR VE EŞYALAR
- Vantuzlu Top
- Keşif Karakollarında ve korsan kamplardaki ganimet zulalarının yakınlarında bulunabilen tek kişilik bir araç.
- Üzerindeki Vantuzatar ve sahip olduğu Hız Takviyesi özelliğiyle yüksek yerlere tırmanabilir veya ağaçların arasında sallanarak ilerleyebilirsiniz.
- Şoförünü hasardan korusa da, Vantuzlu Top rakiplerin açtığı ateşe karşı savunmasız kalıyor.
- 300 canı var.
- Piyade Tüfeği
- Yaygın nadirliği kaldırıldı.
- Ağır Taarruz Tüfeği
- Nadirliği; Nadir/Destansı/Efsanevi iken Yaygın/Sıradışı/Nadir olacak şekilde değiştirildi.
- Yaygın/Sıradışı/Nadir silahların verdiği taban hasar sırasıyla 36/38/40 oldu.
- Pompalı Bomba
- Azami yığın sayısı 10’dan 6’ya düşürüldü.
- Otomatlar
- Malzeme bedeli düşürüldü.
- İçinden eşya alınan otomat parçalanacak.
- Yaygın ve Sıradışı otomatlar kaldırıldı.
- Zemin Tareti, Efsanevi otomatlardan kaldırıldı.
- Yer ganimetlerinden Hazine Haritası çıkma oranı %0,53’ten %0,27’ye düşürüldü.
- Sandıklardan Hazine Haritası çıkma oranı %3,25’ten %1,65’e düşürüldü.
Hata Düzeltmeleri
- Roketlerin ardında bıraktığı duman izlerinin patlamanın hemen ardından kaybolmasına sebep olan hata giderildi.
- Bir araç kullanırken Balonlar sayesinde azami yapı yüksekliğine çıkıldığında Balonlar’ın patlama sesi hâlâ duyulmaya devam ediyordu; bu hata giderildi.
- Silahları Otomatik Al ayarı açık olduğu halde Gömülü Hazine’nin yerden otomatik olarak alınmamasına sebep olan hata giderildi.
- Gömülü Hazine sandıklarının Başlangıç Adası’nda bulunmasına sebep olabilen bir hata giderildi.
- Uçan Kaykay’la zıplarken Savuran Bomba veya Şok Dalgası Bombası kullanmak oyuncunun çok hızlı bir şekilde dönmesine sebep oluyordu; bu hata giderildi.
OYNANIŞ
- Battle Royale Platformlar Arası Eşleştirme
- Xbox One ve PS4 oyuncu havuzları birleştirildi.
- Bu durum platformlar arası oynama tercihini etkinleştirmenizi gerektirir.
- Bu tercihi etkinleştirmeyen oyuncular sadece Kreatif ve Oyun Alanı’na erişebilir.
- Mobil ve Switch oyuncu havuzları birleştirildi.
- Eskiden Switch oyuncuları Xbox One ve PS4 platformlar arası gruplarla birleştirilmişti.
- Hem mobil hem de Switch oyuncuları için oyun deneyiminin ortalamanın üzerinde artmasını bekliyoruz.
- Optimizasyonu açmak için bizi motive eden faktör daha fazla veri merkezi konumunu devreye sokarak gün içerisinde daha fazla oyun modu çalıştırabilmemiz oldu. Deneyiminiz konusunda lütfen bize geribildirim verin!
- Xbox One ve PS4 oyuncu havuzları birleştirildi.
- Dabbing ifadesinin önyüzdeki oynatılma süresi 12 saatten 11 saate düşürüldü.
- Şaka şaka, Dabbing ifadesi artık önyüzde 12 saat değil 13 saat sürecek!
- Çevrimdışı olma, kendi kendini avlama veya fırtına hasarından kaynaklı avlanmalar artık en son hasar veren oyuncunun hanesine yazılacak. Şu anki süre sınırı 15 saniye.
- Avlanınca adadan ışınlanma efektine yeni görsel efektler eklendi.
- Korsan Topu ile fırlatılan oyuncular artık bir yere çarpar çarpmaz bir şeyler inşa edebilmeye başlayabilecek.
- Oyuncular artık ellerinde balon varken dans edebilecek.
- Gösterge paneline Korsan Topu için ses simgesi eklendi; artık top arabası simgesiyle görünecek.
- Oyuncular boş bir araca bindiklerinde otomatik olarak şoför koltuğuna oturacak.
- Şu eşyalar için özel kullanma animasyonları eklendi:
- Sargı Bezi
- İlkyardım Çantası
- Küçük Kalkan İksiri
- Kalkan İksiri
- Mavi Gazoz
- Fondip Fıçısı
Hata Düzeltmeleri
- Korsan Topu’nun çarpma ayarında düzenleme yapıldı; böylece, topun içinde oturan yolcu artık ona isabet eden mermilerden hasar alacak.
- Korsan Topu’nun geri geri giderken ateş edememesine sebep olan hata giderildi.
- Oyuncuların kendilerini Korsan Topu’yla fırlatırken oyunun hakimiyetini kaybetmesine sebep olabilecek bir hata giderildi.
- Korsan Topu’yla fırlatılan oyuncuların verdiği çevre hasarına ait görsel efektlerin bazen geç tetiklenmesine sebep olan hata giderildi.
- Yan dönen Korsan Toplarının çok uzun bir süre yerde o şekilde sürüklenmesine sebep olan hata giderildi.
- Küçük alanlarda ateşlenen Korsan Toplarının kendilerine de hasar vermesine sebep olan hasar giderildi.
- Korsan Topu’yla yakındaki yapılara fırlatılan oyuncuların yapıları yıkıp geçememesine sebep olan sorun çözüldü.
- Artık boş veya takım arkadaşlarını taşıyan araçlar tuzakları tetiklemeyecek.
- Bazen kamera aşırı titreşiyor ve silahlarla ateş ederken ilk atışın yanlış gitmesine sebep olabiliyordu; buna sebep olan hata giderildi.
- Conga ifadesinin lav gibi çeşitli yüzeylere uygun hareket etmemesine sebep olan sorun çözüldü.
- Oyuncuların hava dalışı animasyonunun beklenmedik bir şekilde durmasına sebep olabilen hata giderildi.
- Kapı açma/kapatma animasyonlarının ifadeleri iptal etmesine sebep olabilen sorun çözüldü.
- Oyuncuların Gömülü Hazine haritasını baş aşağı tutmasına sebep olan hata giderildi.
- İnşa ve Düzenleme butonlarına art arda basıldığında oyun yapıyı inşa etmek yerine yapı şablonu düzenleme modunu açıyordu; buna sebep olan sorun çözüldü.
- Bir Zemin Tareti’nin yanındayken Uçan Kaykay’dan indiğinizde Uçan Kaykay patlıyordu; buna sebep olan hata giderildi.
- PS4 oyuncularının fare hassasiyetini ayarlamasına engel olan sorun çözüldü.
SINIRLI SÜRELİ MOD:
Özet
Kaçış’a Hoş Geldiniz! Bu modda oyuncular maçı kazanmak için herkesten önce bir Mücevher bulup kaçış minibüsüne götürmek için yarışacak!
Mod Detayları
- Mücevherler, birinci fırtına çemberinin kenarlarında yer alan özel mühimmat desteği kasalarında bulunabilir. Kasaların açılması uzun sürdüğünden bir Mücevher almaya kalkmadan önce bölgede başka kimse olmadığından emin olun!
- Haritada sürekli olarak dört Mücevher olacak. Bir oyuncunun bir Mücevher ile kaçması veya bir Mücevher’in fırtınada kaybolması halinde yeni bir Mühimmat Desteği ile yerine başkası gönderilecek.
- Haritada toplam dört kaçış minibüsü olacak ve bunların üçü maçın başlarında gelirken biri sonlara doğru gelecek.
- Amaç bir Mücevher bulmak veya çalmak ve Azmin Zaferi’ne ulaşabilmek için onu minibüslerden birine taşımak.
- Mühimmat desteği ve kaçış minibüsleri geldiklerinde harita üzerinde sürekli görünür olacaklar.
- Bir Mücevher alındığında, 30 saniye boyunca herkes bunu haritada görebilecek.
- Mücevher taşımak oyunculara can ve savunma verecek ama aynı zamanda onları %10 yavaşlatacak.
- Kaçış minibüsleri havada süzüldüğünden Kaçış’ı tamamlamak için Mücevher taşıyıcılarının inşa edip minibüslerle etkileşime geçmesi gerekir.
- 10 kırmızı “Takip” mühimmat desteği, maçın en başında gelir. Bunlarda daha uzun menzilli silahlar ve diğer eşyalar bulunur. Bu modda Vantuzatar’ı ele geçirmenin tek yolu da bu destekler.
- Bu modda yalnızca Nadir veya daha iyi silahlar bulunacak.
- Yırtıklar, Pratik Yırtık ve Trambolin Kaçış Minibüsü’ne daha sağlıklı bir şekilde erişmek ve hareketliliği azaltmak için kaldırıldı.
- Profil istatistikleri (avlama/avlanma ve zafer sayıları) bu modda kaydedilecek ama Azmin Zaferi’ne ulaşanlara Şemsiye verilmeyecek.
- 4 kişilik tek kara aracı olduğu için AGA bu moda özel geçici olarak geri getirildi.
PERFORMANS
- UDP ağ paketlerini yeniden düzenlemeye yatkın belirli internet sağlayıcılarında gerçekleşen paket kayıplarının bir bölümü düzeltildi.
- Xbox One’da dosya girdi/çıktı performansı iyileştirildi. Bu değişiklik, model iskeletlerinin geç yüklenmesi sorununu azaltacak.
- Ekran kartının zamanlaması Switch’te takılmalara sebep oluyordu; bu sorun çözüldü.
- Gün vakitleri değişirken parçacıkların tetiklenmesi ihtimali azaltılarak Switch’teki performansın geliştirilmesi amaçlandı.
- Gemi Topu iyileştirildi.
- Büyük takım modları için kullanıcı arayüzü öğeleri iyileştirildi.
- Kısayol Çubuğu’nun performansı geliştirildi.
- Maç İstatistikleri ekranında öğelerin eş zamanlı olarak yüklenmeye devam etmesinden dolayı karşılaşılan kasma sorunları giderildi.
SES
- Balonlarla havada uçarken duyulacak yeni bir ses eklendi.
- Sandalye, yatak, çit ve benzeri küçük nesneleri kırınca duyulan sesin düzeyi azaltıldı.
- Kazma sallama seslerindeki yankı etkisi kaldırıldı.
- Planörle uçarken duyulan dış mekân sesleri kaldırıldı.
Hata Düzeltmeleri
- Planörleri Yeniden Açan Eşya kullanılırken planör açma sesi iki kere duyuluyordu; bu hata giderildi.
- Planör açma veya planörle iniş yapma seslerinin Azmin Zaferi müziğini bastırmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Lobide planörlere önizleme yaparken duyulan müzik sesinin düzeyi iyileştirildi.
- Korsan Topu ile 10 saniyeden uzun süre depar atınca hareket sesi kesiliyordu; bu sorun çözüldü.
- Bir yırtıktan geçince duyulan balon patlaması sesinin sonsuz bir döngüye girmesine sebep olan sorun çözüldü.
KULLANICI ARAYÜZÜ
- Tuş Atamaları – Klavye tuşu atamaları, tekrar atamak istediğiniz eylemleri kolay bulmanız için sınıflandırıldı.
- İşaret Sistemi:
- Ada işaretlerinin üzerine imleçle gelindiğinde görünecek detaylar eklendi. Oyuncunun o işaret üzerinde yapabileceği eylemler de bu ayrıntılara eklendi. Nişan noktası işaretin üzerine getirildiğinde işaretle ilgili detaylar görülebilecek.
- Artık araçları ve elma gibi yerde bulunan tek kullanımlık eşyaları işaretleyebileceksiniz.
- Tüm platformlarda okunabilir olmaları için eşya işaretlerinin görünümü yeniden düzenlendi.
- Eşyalar ilk işaretlendiğinde kısa bir süreliğine büyük simgeler olarak görünecek. Fakat oyuncu yakınlarında bir konuma nişan aldığında simgelerin boyutu da küçülecek.
- İşaretler artık mesafeye göre sıralanacak.
- Ekipler için ara nokta işaretlerinin boyutu küçülerek ekranda daha az yer kaplaması ve görüntüyü engellememesi amaçlandı.
- Mini Harita işaretleri Ada İşaretleriyle uyumlu olacak şekilde güncellendi.
- Klavyelerde artık tehlike işareti koymak için özel olarak atanabilecek bir tuş atama ayarı var.
- Çift tıklayarak tehlike işareti koyma tuşu artık yerdeki eşyalar tarafından engellenmeyecek.
- Artık bir araçla giderken tutarlı bir şekilde işaret koyabilirsiniz.
- Artık çalı giyerken işaret bırakabilirsiniz.
- Lütfen işaretleme sistemine gelmesini istediğiniz yeniliklerden bizi haberdar etmeye devam edin!
- Ekip arkadaşı isimlikleri ve takım arkadaşlarını gösteren oklar artık nişan alındığında daha şeffaf görünecek.
- Maçtayken o anda sahip olduğunuz görevlerin hepsini görebilme özelliği geri geldi.
- Bir çırpıda kaplayıverin gitsin! Artık Dolabım’da bir kaplama için “Hepsine Uygula” seçeneğine basarak o kaplamayı tüm yuvalara ekleyebilirsiniz.
- Görevlere göz atarken bazı ödül türlerinin üzerinde kamera kontrolü sağlama olanağı tanındı.
- Bir grubun içindeyseniz lobideki görev paneli otomatik olarak Grup Yardımı’nı etkinleştirecek şekilde güncellenecek.
Hata Düzeltmeleri
- Lüks Tutkunu paketi artık Görev Ekranı’nda Karasakal ve Melez paketlerinin yanında görünecek.
- Kaplamalar lobide incelenirken artık araçların veya silahların en yüksek çözünürlüklü hallerinin üzerinde görünecek.
- Konsollarda görev paketindeki son görev için “Grup Yardımı”nı seçmeye engel olan sorun çözüldü.
- Bir görevin bir sonraki aşamasının otomatik olarak “Grup Yardımı”na dahil olmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Oyun kumandasıyla görev seçerken animasyonların ve ses efektlerinin iki kere oynatılmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Görev ekranını fare ile kaydırmak bazen sayfanın farklı yerlerine alakasız bir şekilde atlanmasına sebep olabiliyordu; bu sorun çözüldü.
TEKRARLAR
- Otobüsün izleyeceği yol mini haritada görünecek.
MOBİL
- Her silah için ayrı ayrı ayarlamaya imkân tanımak adına Otomatik Ateş ayarı eklendi. Bu ayar daha önce başka silahlar için de yapılmıştı. Şimdi de tabancalara ekledik.
- Android’de ayak seslerine boğukluk efekti eklendi.
- Mobilde ve Switch’te bazı ses efektlerinin kalitesi arttırıldı.
Hata Düzeltmeleri
- Ateş etme butonunun takılarak sürekli ateş etme döngüsü içine girmesine veya sıfırlanmadan ateş edememesine sebep olan sorun çözüldü.
- Dokunmatik cihaz kullanan oyuncuların Kullan butonuyla etkileşime geçebilmesi için nişan noktasının daha belli bir konumda olması gerekiyordu; bu sorun çözüldü.
- Butona basılı tutarken düzenleme modundan inşa moduna geçildiğinde turbo inşanın başlamamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Bluetooth oyun kumandası kullanırken LT düğmesine atanmış eylemin takılı kalmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Mobildeki çanta panelinde görünen silah nitelikleri düzeltildi.
- “Oyun Kumandası İçin Varsayılan Depar” ayarı mobilde kapalıyken otomatik koşmanın tam anlamıyla depar gibi çalışmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- İnşa/Çatışma modu butonundan elinizi kaldırmadan bir yapı parçası seçtiğinizde inşa modundan çıkılabiliyordu; bu sorun çözüldü.
- Bir eşyayı kısayol çubuğundan sürükleyerek atmak mobilde kullanma eylemini tetikleyebiliyordu; bu sorun çözüldü.
- Mobilde, oyuncu farklı araçlar sürüyorken fırlatılabilir eşyaların gideceği yönü gösteren çizginin görünmeye devam etmesine sebep olan sorun çözüldü.
SINIRLI SÜRELİ MOD:
Özet
Kaçış’a Hoş Geldiniz! Bu modda oyuncular maçı kazanmak için herkesten önce bir Mücevher bulup kaçış minibüsüne götürmek için yarışacak!
Mod Detayları
- Mücevherler, birinci fırtına çemberinin kenarlarında yer alan özel mühimmat desteği kasalarında bulunabilir. Kasaların açılması uzun sürdüğünden bir Mücevher almaya kalkmadan önce bölgede başka kimse olmadığından emin olun!
- Haritada sürekli olarak dört Mücevher olacak. Bir oyuncunun bir Mücevher ile kaçması veya bir Mücevher’in fırtınada kaybolması halinde yeni bir Mühimmat Desteği ile yerine başkası gönderilecek.
- Haritada toplam dört kaçış minibüsü olacak ve bunların üçü maçın başlarında gelirken biri sonlara doğru gelecek.
- Amaç bir Mücevher bulmak veya çalmak ve Azmin Zaferi’ne ulaşabilmek için onu minibüslerden birine taşımak.
- Mühimmat desteği ve kaçış minibüsleri geldiklerinde harita üzerinde sürekli görünür olacaklar.
- Bir Mücevher alındığında, 30 saniye boyunca herkes bunu haritada görebilecek.
- Mücevher taşımak oyunculara can ve savunma verecek ama aynı zamanda onları %10 yavaşlatacak.
- Kaçış minibüsleri havada süzüldüğünden Kaçış’ı tamamlamak için Mücevher taşıyıcılarının inşa edip minibüslerle etkileşime geçmesi gerekir.
- 10 kırmızı “Takip” mühimmat desteği, maçın en başında gelir. Bunlarda daha uzun menzilli silahlar ve diğer eşyalar bulunur. Bu modda Vantuzatar’ı ele geçirmenin tek yolu da bu destekler.
- Bu modda yalnızca Nadir veya daha iyi silahlar bulunacak.
- Yırtıklar, Pratik Yırtık ve Trambolin Kaçış Minibüsü’ne daha sağlıklı bir şekilde erişmek ve hareketliliği azaltmak için kaldırıldı.
- Profil istatistikleri (avlama/avlanma ve zafer sayıları) bu modda kaydedilecek ama Azmin Zaferi’ne ulaşanlara Şemsiye verilmeyecek.
- 4 kişilik tek kara aracı olduğu için AGA bu moda özel geçici olarak geri getirildi.
ETKİNLİKLER
- Turnuva Güncellemesi: Arena Tekli Test Etkinliği ve Arena Çiftli Test Etkinliği
- Başka bir uzatılmış oturum daha eklendi. Bu oturum günün 24 saati devam edecek ve 19 Mart günü TSİ 07.00’da sona erecek.
- Eşleştirme:
- Eşleştirme sistemi artık 8 dakika boyunca aradıktan sonra birbirine en yakın puanlara sahip oyuncularla maç oluşturmak için beklemeyecek. Aksine bundan sonra maçı başlatmak için benzer puanlara sahip yeterli sayıda oyuncuya gereksinim duyacak.
- Eşleştirme noktası genişletilerek yüksek puanlı oyuncuların kendileri gibi yüksek puana sahip oyuncularla eşleştirilmesi ihtimali arttırıldı.
- Not: Oyun modunun eşleştirme sistemi sizi sahip olduğunuz puana göre eşleştirdiği için, maçların kalitesi ve sistemin maç bulabilme becerisi günün farklı zamanlarında değişiklik gösterebilir.
- Güncellenmiş Puanlama:
- Tekli
- +2 Puan artık 15. sıraya yerleşenlere verilecek (eskiden 10. sıraya yerleşene veriliyordu).
- Çiftli
- Otobüs ücreti artık -2 puan değil -3 puan değerinde.
- Çiftli etkinlikte oyuncular avlama sayılarından dolayı çok fazla puan topluyordu. Bunu dengelemek için geçici olarak böyle bir çözüm bulduk çünkü bu durum tüm etkinlik genelinde puanların şişmesine sebep oluyordu.
- +2 Puan artık 7. sıraya yerleşenlere verilecek (eskiden 5. sıraya yerleşene veriliyordu).
- Otobüs ücreti artık -2 puan değil -3 puan değerinde.
- Tekli
- Yeni Turnuva: Karadip Çifliler Kupası (16 ve 17 Mart) [Toplam 100.000 $ Ödüllü!]
- Fortnite World Cup yaklaşırken ödül ödeme sistemimizi denemek adına 16 ve 17 Mart tarihlerinde toplamda 100.000 $ ödül dağıtacağımız bir Çiftliler turnuvası düzenliyoruz. Ödül havuzu, tüm sunucular arasında paylaştırılacak. Resmi kurallar ve detaylı bilgiler bu hafta içerisinde sizlerle paylaşılacak.
- Etkinliğe katılabilmek için oyuncuların 16 Mart günü TSİ 07.00’da düzenlenecek Tekli veya Çiftli Arena Test Etkinliği’nde İlk %3’lük (küresel kapsamda) dilimin içine girmiş olmaları gerekiyor.
- Format:
- Birinci Raunt: Uygun Olan Tüm Oyuncular
- İkinci Raunt: Birinci Raunt’ta İlk 3000’e Giren Oyuncular
KREATİF
NELER GELDİ?
Yeni Adalar ve Tema
Yepyeni iki egzotik ada sizleri bekliyor! Yeni Ahşap Kulübe Teması ile insanı mest eden tropik bir kumsal yerleşimi kurarken volkan manzarasının keyfini çıkarabilirsiniz.
Yeni Oyun Seçenekleri
Vurmalı mı, kaçmalı mı? Oyunlar için yeni kural seçenekleri eklendi. Böylece takımlar için daha ince ayarlar yapabilecek ve oyuncuların birbirleriyle mücadele edeceği daha gelişmiş oyunlar oluşturabileceksiniz.
ADALAR
- Yeni Adalar
- Kumsal Adası
- 105 kare büyüklüğünde.
- Volkan Adası
- 105 kare büyüklüğünde.
- Kumsal Adası
- Bir sunucuda bulunabilecek toplam oyuncu adası sayısı 16’dan 8’e indirildi.
- Böylece daha büyük adalara yer açıldı.
- Sunucu performansı iyileştirildi.
- İlk 8 oyuncudan sonra kendi adasına girmeye çalışan oyuncular adalarına erişim sağlayamayacak ve yeni bir sunucu açmak zorunda kalacak. Bu durum portal mekaniğinin güncellendiği gelecekteki bir yamayla birlikte çözülecek.
- Daha büyük adalara ortam sağlayabilmek adına adalardaki engelleyici görünmez duvar etkisi kaldırıldı.
Hata Düzeltmeleri
- Bir oyun bittiğinde, adaya girildiğinde veya yeniden girildiğinde adada bulunan nesnelerin kaybolmasına sebep olan sorun çözüldü. Çok fazla hataya sebep olduğu için silme kayıtlarını tutan sistem kaldırıldı.
- Adaların sıfırlandıktan sonra eski haline gelememesine sebep olan sorun çözüldü.
- Ada ayarlarının adaya katılan oyunculara etki etmemesine sebep olan hata giderildi.
- Bazı hazır yapıların ve cihazların, varsayılan adanın belirli bölgelerine yerleştirilmesine engel olan sorun çözüldü.
- Kreatif Adası’na girdikten sonra hemen Merkez’e dönen oyuncuların bazen karakter hakimiyetini kaybetmesine sebep olan sorun çözüldü.
OYNANIŞ
- Puanlama Eklendi
- Oyun bitirme koşulları arasına Puanla Kazanma da eklendi. Oyuncular veya takımlar belirlediğiniz hedef puana ulaştığında oyunu kazanacak.
- Oyunu bitirme koşulu puan olarak 1 ila 10.000.000 arasında değişebilir.
- Puan Tablosu Türü için Toplam Puan seçeneği eklendi. Gösterge panelinde toplam puanı gösterir. Ayrıca oyun bittiğinde de oyuncular ve takımlar için toplam puanı gösterir.
- Araçlarla yapılan numaralardan ve Mücadele Galerisi’ndeki Para gibi eşyaları alarak puan toplanabilir.
- Oyun bitirme koşulları arasına Puanla Kazanma da eklendi. Oyuncular veya takımlar belirlediğiniz hedef puana ulaştığında oyunu kazanacak.
- Hedefler eklendi.
- Oyun bitirme koşulları arasına Hedefleri Yerine Getirerek Kazanmak da eklendi. Bir oyunun bitmesi için yerine getirilmesi gereken hedef sayısını belirleyebilirsiniz.
- Puan Tablosu Türü’ne Hedefler ayarı eklendi. Oyun bittiğinde oyuncuların veya takımların kaç tane hedefi yerine getirdiğini gösterir.
- Mücadele Galerisi’ndeki Para nesnelerine yeni görsel efektler eklendi. Böylece oyuncuların gözüne daha kolay çarpması amaçlandı.
- Oyunun ne zaman başlayacağını gösteren geri sayım artık ekran karardıktan sonra başlayacak.
- Öne çıkan bir adada bir oyun başlarken gösterge paneli kapanacak.
- Oyunun başlaması için geri sayım sürerken oyuncuları aynı yerde bekleyecek.
- Geri sayım 3 saniyeden 6 saniyeye çıkarıldı.
- Yeni Doğma Konumu türü eklendi: “Mevcut Konum” ayarı oyuncuyu oyuna başladığı yerden başlatacak. Denemeler için düzenlenen oyunlarda kullanmak için birebir.
- Oyun sekmesindeki seçeneklerin yeri düzenlenerek seçeneklerin daha kolay bulunabilmesi amaçlandı.
- Oyun seçenekleri ve Oyun Ayarları seçenekleri için ipucu bilgileri eklendi.
Hata Düzeltmeleri
- Devam etmekte olan bir oyuna katılan oyuncuların puanlarının doğru şekilde sıfırlanmasına engel olabilen bir hata giderildi.
- Takım değiştirmeye çalışan oyuncuların yeniden doğmak yerine yere devrilmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Atlama eylemi oyun kumandasının sağ analog çubuğuna atandığında oyuncuların uçuş modundan çıkamamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Bir oyun yeniden başlatılırken ekranın iki kere kararmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Gösterge panelindeki ısınma aşaması geri sayımının üzerindeki sarı üçgen çok çabuk kaybolabiliyordu; bu sorun çözüldü.
- Gösterge panelindeki ısınma aşaması geri sayımının olması gerektiği gibi animasyonla kaybolmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Oyun ısınma aşamasındayken yeniden doğan oyuncular oyuna dahil edilmiyordu; bu sorun çözüldü.
SİLAHLAR VE EŞYALAR
Hata Düzeltmeleri
- Çalı giymiş olan oyuncular Uzaktan Kumandalı Patlayıcı fırlattığında, patlayıcı kendi üzerlerine yapışıyordu; bu hata giderildi.
- Oyuncuların Korsan Topu’yla etkileşme girerken oyunla ilgili denge problemleriyle karşılaşmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Tambur Şarjörlü Tüfek’in ses efekti düzeltildi. İnsanı tatmin eden o güm sesi geri geldi.
KREATİF ARAÇLAR VE TELEFON
- Artık Telefon ile spreylerin üzerine geldiğinizde spreyler daha parlak görünecek ve böylece silinebilir oldukları anlaşılacak.
- Telefon artık adanın arazisinin altında kalan nesneler ve yapı parçalarıyla da etkileşime girebilecek. Nişan noktasını üzerine tuttuğunuzda nesneler daha parlak görünecek.
- Kareye Hizalama etkin olduğunda Telefon ile bir nesneyi büyütür veya küçültürken tuşa basılı tutmak nesneyi sürekli olarak büyütür veya küçültür.
Hata Düzeltmeleri
- Mobil platformlarda hologram önizlemelerinin zeminlerin veya karakter modellerinin içinden geçmesine sebep olan hata giderildi.
- Bir nesneyi küçültürken boyutlandırma işaretlerinin yanlış görünmesine sebep olan bir hata giderildi.
- Oyuncular tarafından inşa edilen bazı yapılar bellekte beklenenden çok daha fazla yer kaplıyordu; bu sorun çözüldü.
- Oyuncular kendilerini Korsan Topu’ndan fırlattıktan sonra Telefon’un çalışmasına engel olan bir sorun çözüldü.
- Kareye Hizalama ayarı açıkken Telefon’la küçültülen veya büyütülen nesnelerin geçici olarak yanlış şekilde boyutlandırılmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Üzerinde değişiklik yapılacak nesne çok büyük veya çok uzakta olduğunda Merkeze Hizalama ve Yeniden Boyutlandırma işaretlerinin görünmesi zorlaşıyordu. Bu sorun çözüldü.
- Mobil platformlarda ekranda görünen Arazi Çarpması ayarının açık veya kapalıyken aynı görünmesine sebep olan sorun çözüldü.
HAZIR YAPILAR
- Çevre Öğeleri Galerisi Büyük
- Ahşap Kulübe Galerisi ve Hazır Yapıları
- Volkanik Kaya ve Lav Karesi Galerileri
- Tropik Orman Tapınağı Duvarları Genişletilmiş Galeri
- Maden Arabası Galerisi
- Element Küpleri Galerisi’ne Lav Kareleri eklendi.
- Bilinen sorun: Lav kareleri oyunculara hasar vermiyor.
- Sokak Galerisi B’ye ve Eğimli Galeri’ye yeni zeminler eklendi.
CİHAZLAR
- Vantuzlu Top Oluşturma Yeri geldi.
- Keşif Karakollarında ve korsan kamplardaki ganimet zulalarının yakınlarında bulunabilen tek kişilik bir araç.
- Üzerindeki Vantuzatar ve sahip olduğu Hız Takviyesi özelliğiyle yüksek yerlere tırmanabilir veya ağaçların arasında sallanarak ilerleyebilirsiniz.
- Şoförünü hasardan korusa da, Vantuzlu Top rakiplerin açtığı ateşe karşı savunmasız kalıyor.
- 300 canı var.
- Yeni Hedef Cihazı
- Bu cihaz yeni oyun türlerinde kullanılabilecek yok edilebilir bir nesne olacak.
- 7 farklı hedef nesnesinden birini seçebilirsiniz. EVET! Durr Burger ve Pizza Pit maskotları da sonunda teşrif ettiler! Tabii bir de yatak eklendi…
- Can miktarını ayarlarken seçenekleriniz şunlar: 1, 20, 50, 100, 200, 400, 500, 800, 1000, 2000, 3000, 5000, 10.000, 25.000.
- Hedefin hangi takıma ait olduğunu seçebilirsiniz.
- Hedef yok edildiğinde meydana gelecek patlamanın etki yarıçapını belirleyebilirsiniz. Ada “yok edilemez” olarak ayarlandığı halde etki yarıçapı içindeki tüm yapıları ve nesneleri yok eder.
- Bulunmalarını kolaylaştırmak için isteğe bağlı olarak bir “ışık” yerleştirebilirsiniz.
- Bilinen sorun: araçlar hedefe hasar vermiyor.
- Başlangıç Çantası ayarlarının genel adı Takım Ayarları ve Çantası olarak değiştirildi.
- Artık ayarlar her takım için farklı şekilde özelleştirilebilecek:
- Silahlara Bonus Cephane – Açık, Kapalı
- Başlangıç Canı – %1, Yarım, Tam, Ölümsüz
- Azami Can – 1, 25, 50, 75, 100, 200, 500, 1000, 2000, 10.000
- Başlangıç Kalkanı: Boş, Yarım, Dolu
- Azami Kalkan – Kalkan Yok, 25, 50, 75, 100, 200, 500, 1000, 2000, 10.000
- Sınırsız Cephane – Açık, Kapalı
- Sonsuz Kaynak – Açık, Kapalı
- Düşme Hasarı – Açık, Kapalı
- Yerçekimi – Çok Düşük, Düşük, Normal, Yüksek, Çok Yüksek
- Zıplama Azaltma – Açık, Kapalı
- Oyuncu Uçuşu – Açık, Kapalı
- Oyuncu ve Konum Adları – Her Zaman Göster, Her Zaman Gizle
- Planörlerin Yeniden Açılması – Açık, Kapalı
- Yere Devrilme – Açık, Kapalı
- Oyun İçi İnşa Etmeyi Engelle – Açık (Oyuncular yapı inşa EDEMEZ), Kapalı (Oyuncular yeterli kaynağa sahipse yapı inşa edebilir)
- Yeniden Doğma Süresi – 1 ila 30 saniye
- Azami İlk Takım Boyutu – Sınırsız, 1 ila 16 (Takımlar için oyun ayarlarını kullanırken asimetrik takımlar oluşturmak için kullanabilirsiniz.)
- Avlama Sayısıyla Kazanmak – Kapalı, 1 ila 10
- Kazanmak İçin Eşyaları Toplama – Kapalı, Hepsi, 1 ila 10
- Puanla Kazanma – Kapalı, 1, 2, 5, 10, 20, 50, 100, 200, 500, 1000, 2000, 5000, 10.000, 20.000, 50.000, 100.000, 200.000, 500.000, 1.000.000, 2.000.000, 5.000.000 10.000.000
- Hedefleri Yerine Getirerek Kazanmak – Kapalı, 1 ila 10
- 8.00 yama notlarında gözden kaçan bir yeniliği de ekleyelim: Hız Takviyesi’nin dikey çeşidi eklendi. Asansör yapımında kullanılabilir.
Hata Düzeltmeleri
- Çok fazla müzik bloğunun bulunduğu adalarda Müzik Sıralayıcı ile ilgili performans sorunlarıyla karşılaşılıyordu; bu sorunlar çözüldü.
- “Avlandığında Eşyaları Düşürme” seçeneği kapalıysa Başlangıç Çantası cihazının aynı eşyalardan vermesine sebep olan sorun çözüldü.
- Oyuncu Başlangıç Noktası cihazının “Hiç” ayarı seçiliyken “Herhangi Bir Takım” ayarı seçiliymiş gibi davranmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Panoların arka plan renklerinin doğru çalışmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Tilt Fırlatıcısının hologram önizlemesi Telefon ile hareket ettirilirken hologramın boyutu hep varsayılan büyüklükte görünüyordu; bu sorun çözüldü.
- Tilt Engeli, Telefon ile küçültüldükten veya büyütüldükten sonra kopyalandığında, önizlemelerin üst üste binmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Sıralayıcı’ya yerleştirilen bazı müzik bloklarının bazen çalmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Uçan Kaykay sürerken Telefon’un çalışmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Radyoların çalma ayarının kapalı olduğu bir adaya girildiğinde radyonun çalmasına sebep olabilen bir hata giderildi.
- Korsan Topu’ndan fırlatılan oyuncuların çantalarını kullanamaz hale gelmesine sebep olan bir hata giderildi.
KULLANICI ARAYÜZÜ
- Puan Tablosu Türü, Toplam Puan olarak ayarlandığında gösterge panelinde görünecek bir puan göstergesi eklendi.
Hata Düzeltmeleri
- Gösterge paneli öğelerinin bazen doğru şekilde görünmemesine sebep olan sorun çözüldü.
- Öne Çıkan Ada’dan Kreatif Merkezi’ne dönüldüğünde Oyunu Başlat panelinin hâlâ ekranda görünmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Hazır Yapılar menüsündeki bazı yazım yanlışları düzeltildi.
- Oyunu Başlat ekranının Öne Çıkan Ada’dan çıkıldığı halde görünmeye devam etmesine sebep olan sorun çözüldü.
- “Joel’s” hazır yapısının açıklaması daha doğru olacak şekilde değiştirildi.
- Tek bir oyuncu, açılır menüdeki “Takım Seç” sekmesine erişmeye çalıştığında Kreatif’te farklı Oyun Alanı’nda farklı şeylerle karşılaşıyordu. Bu tutarsızlık çözüldü.
- Oyunu Başlat ekranındaki “Bir İçerik Üreticisini Destekle” butonunun daha tutarlı bir şekilde çalışması sağlandı.
- Switch’te Oyunu Başlat ekranındaki buton simgelerinin görünmemesine sebep olan sorun çözüldü.
- Bir oyuncu takım seçerken takım numarasını değiştirmeden “Uygula” tuşuna bastığında sistem oyuncuyu daima 1. takıma atıyordu; buna sebep olan hata giderildi.
OYUN ALANI
- Oyun Alanı için belirlediğiniz ayarlar, öne çıkan bir adaya girdiğinizde o adaya da uygulanıyordu. Bu durum, bu iki ada için belirlenen kurallar birbirinden farklı olduğu halde yaşanıyordu. Bu duruma sebep olan sorun çözüldü.
- Kreatif adasındaki oyuncular artık adadaki mini oyun başlamadan önce kendi aralarında sohbet edebilecekler. Oyun sırasındaki sesli sohbet ayarlarına oyun ayarlarından ulaşabilirsiniz.
- Kreatif oyunları artık tüm oyuncular adadan çıkana kadar veya oyunu başlatan oyuncu oyunu menü ekranından bitirene kadar devam edebilir. Önceden, oyunu başlatan oyuncu adadan ayrıldığında oyun da bitiyordu.
PERFORMANS
Hata Düzeltmeleri
- Müzik Sıralayıcı kullanırken karşılaşılan performans sorunları çözüldü.
- Azami oyuncu sayısına ulaşan sunucularda yaşanan performans sorunları çözüldü.
DÜNYAYI KURTAR!
NELER GELDİ?
Pis Bakışlı Southie
Size yan bakan suratsızları Ayı Bakışı ile doğduğuna pişman edin. Aramıza geri dönen bu İzci ile suratsızları lazer yağmuruna tutun.
Beta Fırtınalar
Hız her şeyin başı! Sınırları Zorla Beta Fırtınası ile kendinizi yepyeni bir şekilde sınayın.
GENEL
Hata Düzeltmeleri
- Koleksiyon Kitabı’ndayken oyunun çökmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Kış Laması’nın yanlış eşya setinden eşya vermesine sebep olan bir hata giderildi.
- Bu hata yalnızca v8.00 güncellemesiyle birlikte, sahip olduğunuz Kar Tanesi Biletleriyle alınan Kış Lamalarını etkiledi.
- Bu hatadan dolayı tüm oyuncularımıza bir tane 2018 Kış Laması hediye edeceğiz. Ayrıca, bu hata yüzünden v8.00’a geçiş yaptığımız sırada yanlış Kış Laması verilen oyuncularımıza, ileri bir zamanda hediye kutuları dağıtarak aldıkları Kış Laması sayısı kadar doğru 2018 Kış Laması vereceğiz.
Oyuncuların hâlâ Kar Tanesi Bileti kazanmasına imkân tanıyan bir hata giderildi.
- Elinizde kalan Kar Tanesi Biletleri, 2018 Kış Lamalarına dönüştürülecek.
- Tuzak seçiciden fare ile tuzak seçerken duvar inşa edilmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Kuşanılmış silah/tuzak yuvasında duran eşya yok olduğunda veya kullanım süresi bittiğinde o yuvaya hemen yeni bir silah/tuzak gelse bile oyun otomatik olarak kısayol çubuğundaki bir sonraki eşya dolu yuvaya geçiş yapıyordu; bu sorun çözüldü.
- Var olan bir yapının üzerine bir tuzak yerleştirildiğinde yapının dış hatlarının kırmızı görünmeye başlamasına sebep olan sorun çözüldü.
GÖREVLER VE SİSTEMLER
- Beta Fırtınalar
- Verileri Al Beta Fırtına’nın Dönüşü
- Tavsiyelerinize kulak verdik! Artık oyuncular balonu erkenden yere indirmek için oylama yapabilecek! Balonun inmesini beklemeniz gerekmeyecek.
- Balonu ateş ederek erkenden indirdiğinizde fırtına da daha hızlı yaklaşacak.
- İniş bölgesi artık 1’e 1 karelik bir alan.
- Fırtına duvarının öteki tarafı artık daha rahat görünecek.
- Yeni Beta Fırtına görevi Sınırları Zorla oyuna eklendi.
- Sınırları Zorla, belirli bir sayıda kontrol noktasının etrafında yarışarak tur tamamlamaya çalışacağınız bir görev olacak. Ne kadar çok tur tamamlarsanız o kadar iyi bir rozet kazanacaksınız. Öncelikle başlangıçtan bitişe kadar yarış güzergâhını temizleyip iyileştirebileceğiniz bir hazırlık aşaması olacak, daha sonra zamana karşı yarışacaksınız. Farklı kahraman dizilimlerini test etmek için mükemmel bir fırsat.
- Beta Fırtına: Avla ve Topla bir süreliğine kalkıyor.
- Bu Beta Fırtına çeşidini oynayarak geribildirimde bulunan herkese çok teşekkür ederiz.
KULLANICI ARAYÜZÜ
- Önceden “Beceriler” olarak görünen sekme “Dizilim” olarak değiştirildi. Oyuncular görev yaparken bu sekmeye girerek kullandıkları kahraman dizilimiyle ilgili bilgilere bakabilecek.
- Oyun kumandası girişi değiştirildi. Artık Görev Detayları’na girmek için bu eyleme atadığınız düğmeyi basılı tutmanız gerekiyor.
- Kahraman Dizilimlerini düzenlemek için artık o eyleme atadığınız düğmeye bir kere basmanız yeterli.
- Cihazların ipucu bilgilerini kısa kestik.
- Yere devrilmişken Başlangıçta Yeniden Doğ seçeneği artık doğru tuş atamasıyla birlikte olması gerektiği gibi görünecek.
- Geliştirme ve Nadirlik yükseltmesi artık Dönüştürme Şeması’ndan kazanılan eşya incelenirken yapılabilir.
- Kahraman Dizilimi ekranındaki “hepsini temizle” butonunun işlevi aynı zamanda tüm cihazları ve takım avantajlarını da temizleyecek şekilde genişletildi.
- Kahraman Dizilimi’ndeki Takım Avantajı ve Cihaz seçme panellerine “Açıklamaları Aç/Kapat” butonu eklendi.
Hata Düzeltmeleri
- Oyun kumandaları için Eski Moda veya Hızlı İnşacı tuş dizilimlerini kullanan oyuncuların, üçüncü beceri yuvasındaki el bombalarını kullanmalarına engel olan hata giderildi.
- Kahraman Dizilimi’nde aynı avantaja sahip olan başka bir kahramanın daha olduğunu belirten hata mesajı, böyle bir hata mesajının çıkmaması gerektiği zamanlarda dahi çıkabiliyordu; bununla alakalı sorunlar çözüldü.
- Bir kahraman aynı avantaja sahip bir yuvaya konulduğunda oyun artık hatalı bir şekilde, dizilimde aynı avantajdan zaten bir tane olduğunu belirterek uyarmayacak. Bu, listenin alt kısmındaki “uyarı” göstergelerini sıralamak yerine, listenin üst kısmına göre sıralayacağından, yuvadaki kahramanı aynı avantaja sahip daha nadir veya daha yüksek Güç Seviyesi’ne sahip bir kahramanla değiştirmeyi kolaylaştıracaktır.
- Keşifler sekmesindeki kahraman seçme ekranında kahramanlar hakkında detaylı bilgi veren panel, doğru Kahraman Dizilimi becerilerini gösterecek şekilde düzeltildi.
- Bölge adının yazdığı başlıktaki boşluk oranlarında bir düzenleme yapıldı; böylece Korece metinlerin alt kısmının yarım görünmesinin önüne geçildi.
- Rampanın yapısı düzeltildi; bu sayede tuzak seçici arayüzü doğru çalışacak.
- Susturulmuş bir oyuncu Sesli Sohbet’ten atıldığında Sesli Sohbet simgesinin doğru şekilde güncellenmemesine sebep olan sorun çözüldü.
- Koleksiyon Kitabı’na yerleştirilmiş şemalar geliştirildikten sonra Koleksiyon Kitabı kategorilerine yerleştirilebilecek eşya sayısının güncellenmesine engel olan sorun çözüldü.
- Arkadaş listesini açıp kapattıktan sonra Dönüştür ekranında oyun kumandasının yanıtsız kalmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Kahraman isimliklerinde yazan metinlerin tüm dillerde kaydırılabilir olmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Başka bir savunmacı karesinde bulunan bir savunmacı seçildiğinde savunmacı karesiyle ilgili kullanıcı arayüzünde bazı sorunlar oluşuyordu; bu sorun çözüldü.
- Görev günlüğü ekranından Görev sekmesine dönen oyuncuların sayfalar arasında geçiş yapma işlevini kısmen kaybetmesine sebep olan sorun çözüldü
- Lobideyken Görev Günlüğü’nü kullanarak görev başlatan oyuncuların doğru bir şekilde bölgelere atanmasını engelleyen eşleştirme hatası giderildi.
- Bir kahraman becerisinin bekleme süresi dolduğu sırada başka bir kahraman becerisi kullanıldığında kısayol çubuğundaki tüm kahraman becerisi simgelerinin gri görünmeye başlamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Keşif geri sayımı, tamamlama yüzdesi yazılarıyla üst üste biniyordu; bu sorun düzeltildi.
- Eşleştirme filtresinin takım avantajı zaten aktif olduğu halde yalnızca takım avantajıyla eşleşen kahramanları göstermesine sebep olan sorun çözüldü. Artık yuvaya yerleştirilmiş diğer destek kahramanları takım avantajını etkinleştirdiğinde, tüm kahramanları gösterecek.
KAHRAMANLAR
- Pis Bakışlı Southie (Geri Dönüyor)
- Standart Avantaj: Ayı Bakışı
- A.Y.I.C.I.K. her iki saniyede bir lazer ışınları atarak 26 taban enerji hasarı verir.
- Komutan Avantajı: Ayı Bakışı +:
- A.Y.I.C.I.K. her 1,5 saniyede bir lazer ışınları atarak 51 taban enerji hasarı verir.
- 14 Mart saat 03.00 ile 21 Mart saat 03.00 arasında haftalık mağazadan alınabilir.
- Standart Avantaj: Ayı Bakışı
- Dört Yapraklı Wildcat (Geri Dönüyor)
- Standart Avantaj: El Bombası Üretimi
- Her 45 avlamada bir, 1 Parça Tesirli El Bombası yükü kazanır.
- Komutan Avantajı: El Bombası Üretimi +
- Her 20 avlamada bir, 1 Parça Tesirli El Bombası yükü kazanır.
- 14 Mart saat 03.00 ile 21 Mart saat 03.00 arasında haftalık mağazadan alınabilir.
- Standart Avantaj: El Bombası Üretimi
- İnşaatçılar, M.E.R.K.E.Z.’i artık tuzaklar gibi otomatik olarak yerleştirilebilir.
- Ejderhanın Kuyruğu’nun taban hasarı arttırıldı.
- Standart Avantaj: 18’den 26’ya çıkarıldı.
- Komutan Avantajı: 45’ten 68’e çıkarıldı.
- Çantadaki ve Koleksiyon Kitabı’ndaki tüm kahramanlar İçerik Sıfırlama için uygun olacak.
- Koleksiyon Kitabı’ndan ücretsiz çıkarılma hakkına sahip olan eşyalar, yuvadan çıkarıldıklarında aynı zamanda Eşya Sıfırlama hakkına da sahip olacak.
- Oyuncular Koleksiyon Kitabı’ndan çıkardıkları kahramanları sıfırlayamıyorlardı. Bu sorun sebebiyle tüm kahramanlara sıfırlanma imkânı tanıyacağız.
Hata Düzeltmeleri
- Ninjaların suratsızlara karşı görünmez bir çarpışma etkisine sahip olmasına sebep olabilen bir sorun çözüldü.
- Bas Solosu’nun azami avlama sınırını yok saymasına sebep olan sorun çözüldü.
- Boşa Gitmesin +’nın ipucu bilgilerinde yanlış bir değer görünmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Ejderhanın Kuyruğu’nun olması gerekenden daha fazla hasar vermesine sebep olan sorun çözüldü.
- Önceden Ejderha Darbesi’nin verdiği hasara ek olarak belirli bir zamanda bir taban hasar da veriyordu.
- Ejderhanın Kuyruğu’nun hasar değeri arttırıldı (yukarıda belirtildi).
- Sarılma Uzmanı Sarah bu değişiklikten dolayı sıfırlanmaya uygun olarak işaretlendi.
- Bas Solosu artık Savaş Narası’na sahip olmayan bir Komutan’ın bulunduğu kahraman diziliminde destek yuvasına yerleştirilmek istediğinde uyarı verecek.
- Kaynakçı’nın yanlış onarım hızı kazandırmasına sebep olan sorun çözüldü.
- İskelet Er Ramirez’in ve Kara Sevda Kolcusu Jonesy’nin Kahraman Dizilimi ekranında yanlış animasyonu oynatmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Peş Peşe Darbe’nin yakın dövüş silahlarıyla asla bitmemesine sebep olan sorun çözüldü.
- İmkânsızlık Matrisi’nin varsayılan Yük Parçacığı bonusunu geçersiz kılmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Ayı Bakışı’nın ipucu bilgisi doğru hasar değerlerini gösterecek şekilde güncellendi.
- Ayı Bakışı, hâlâ aynı miktarda hasar veriyor ama ipucu bilgisinde yazan değer düzeltildi.
- Sismik Darbe’nin olması gerekenden daha az hasar vermesine sebep olan sorun çözüldü.
- Bununla birlikte verdiği taban hasar 11 arttı.
- Tüfek… Omza! avantajının Komutan Avantajı olarak doğru hareket hızı bonusunu vermemesine sebep olan sorun çözüldü.
- Veda Hediyesi’nin havai fişeklerinin artık ses efekti var.
- Keskin Gözler’in hiç devre dışı kalmamasına sebep olabilen sorun çözüldü.
- Keskin Gözler’in görsel efektlerinin ikiye katlanmasına sebep olabilen sorun çözüldü.
- Kaptırdım’ın isabet sayacının asla sıfırlanmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Taarruz Cephanesi Geri Kazanımı’nın ipucu bilgileri, becerinin işlevini doğru yansıtacak şekilde güncellendi.
- Parça Tesirli El Bombası’nın vurulabileceği hedef sayısını yanlış bir şekilde 8 veya 12 olarak sınırlayan sorun çözüldü.
- Bu değişiklik “Büyük İyidir”in daha etkili olmasını sağlamalı.
- Doppler Etkisi’nin ipucu bilgisi güncellendi. Bekleme süresini azaltıyor ama Şok Dalgası’nın enerji bedelini azaltmıyor.
- Faz Kayması’nın hız bonusunu zaman zaman tutarsız olarak veya yanlış şekilde uygulamasına sebep olan sorun çözüldü.
- İleri Faz ve Faz Kayması’nın depar hızı bonusu artık Kaptırdım ile uygun bir şekilde birikmeli.
- İleri Faz +, artık olması gerektiği gibi %10 koşma hızı uygulayacak.
- Vuruş Bedeli’ne sahip Maddesellik Bozucu Darbe’nin, standart kazmanın ağır saldırısının enerji bedelinden daha ucuza etkinleştirilmesine engel olan sorun çözüldü.
- Maddesellik Bozucu Darbe’nin bazen çok yakındaki düşmanlara vurmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- İzcilerin Maddesellik Bozucu Darbe’yi yarıda keserek oynanamaz hale gelmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Yakında oyuncu varsa A.Y.I.C.I.K.’ın ortaya çıkamamasına sebep olan sorun çözüldü.
- M.E.R.K.E.Z. yok olduğu halde M.E.R.K.E.Z. K.A.Ç. güçlendirmesinin kaybolmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Elektrikli Zemin’in Komutan ve kahraman seviyelerinde her zaman aynı hasarı vermesine sebep olan sorun çözüldü.
- Sonsuz Sis’in Komutan ve kahraman seviyelerinde istenenden daha büyük olmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Sis Bombası’nın etki yarıçapı önceden Komutan ve kahraman seviyelerinde %186 yerine %380 daha büyüktü.
- Bu değişiklikten dolayı Casus Ken de sıfırlanmaya uygun olarak belirlendi.
SİLAHLAR VE EŞYALAR
Hata Düzeltmeleri
- Eşya sıfırlama özelliğini kullandığınızda eşyaların çantanızdan taşmasına sebep olan sorun çözüldü.
- Belirli silahların ipucu bilgilerinde silaha özel güçlendirmelerin doğru şekilde görünmemesine sebep olan sorun çözüldü. Bu değişiklikten Muhafızın İradesi, Motorlu Çekiç, Mezarcı, Yıkıcı Mıhlayıcı, Hayalet Kılıç ve Kafa Kıran’ı etkilendi.
- Derebeyi Keskin Nişancı Tüfeği’nin bazı durumlarda çarpma şiddeti veren ilave mermiler fırlatmasına sebep olan hata giderildi.
- Uzay Tabancası’nın Fırtına Kralı’na tek atışla birden fazla kez hasar vermesine sebep olan sorun çözüldü.
OYNANIŞ
- Doğa suratsızlarının çalışma şekli yeniden düzenlendi.
- Artık zamanla hasar vermeyecekler.
- Artık 3 saniye boyunca her saniye 6 enerji harcatarak toplamda 18 enerji harcattığı bir etkiye sebep olmayacak.
- Artık isabet ettiğinde 2 saniyeliğine 6 enerji harcatacak ve sonraki 2 saniye boyunca her saniye 6 enerji harcatarak toplamda 18 enerji harcatmış olacak.
- Artık becerilerin yaptığı gibi 2 saniyeliğine standart Enerji Yenileme Kilidi uygulayacak.
- Metal yapılara verdiği hasar değişmedi.
- Bu düzenlemelerden sonra doğa suratsızlarıyla karşı karşıya kaldığınızda, bu daha tutarlı davranış kalıplarına göre daha planlı hareket edebilirsiniz.
- Lazergöz’ün kafasında vuruş alanı iyileştirildi artık yanından ateş ettiğinizde vurmanız daha kolay.
Hata Düzeltmeleri
- Yakınlığa Duyarlı Mayınların patlama yarıçapı artık doğru şekilde yükseltilecek.
- Tetikleyici’nin yarıçapı artık yapılan her yarıçap yükseltmesiyle uygun şekilde büyüyecek.
- Göl Kenarı’nda görev yaparken oyunun dünyayı hafif dönük bir açıyla yüklemesi oyun içerisinde inşa sorunlarına sebep olabiliyordu; bu sorun çözüldü.
- Fırtına Sandığı artık iki ganimet hediyesini de doğru olarak düşürüyor.
- Donmuş olan Yıkıcıların koşarken hâlâ oyunculara hasar verebilmesine sebep olan sorun çözüldü.
- Devam etmekte olan oyuna katılan veya oyuna tekrar bağlanan oyuncuların Işınlayıcı Cihazı’nı görememesine sebep olan sorun çözüldü.
- Gözü Dönmüş etkisinin süresi dolduğu halde Kovan Kafa kaskları ve Patlangaç tüpleri üzerindeki etkisinin devam etmesine sebep olan sorun çözüldü.
GENEL
KULLANICI ARAYÜZÜ
Hata Düzeltmeleri
- Ölü Alan Menüsü düzeltmesi: PS4 ve Xbox’taki ilk değerlerin çember boyunlarıyla uyuşmamasına sebep olan sorun çözüldü.
- Büyük miktarda eşya geri dönüştürürken, transfer ederken veya yere bırakırken kullanılan miktar seçme çubuğuyla ilgili bir tutarlılık sorunu çözüldü.
OYNANIŞ
Hata Düzeltmeleri
- PS4’te klavye fare kullanan oyuncuların farelerinin hassasiyetini ayarlamalarına engel olan sorun çözüldü.
SOSYAL
- Bir grupta veya takımdayken Takım Üyeleri artık sosyal panelinde görünecek!
PERFORMANS
- Çevre Takılması’nı devre dışı bırakan ayar seviyeleri artık Gökyüzü Işığı’nın yoğunluğunu da düşürecek. Böylece farklı ayar seviyelerinde gölgeli ve ışıklı alanlar arasındaki fark daha tutarlı bir değişiklik gösterecek.