Connect with us

Espor

Fortnite’ın yeni güncellemesiyle oyunda neler değişti?

Fortnite yeni güncellemesi ile karşımızda!

Fortnite yeni güncellemesi ile karşımızda. Oyunun resmi internet sitesi üzerinden v9.20 yamasıyla ilgili detaylar paylaşıldı.

NELER GELDİ?

Fırtına Balonu
Fırtınayı avucunuzun içine sığdırdık!

SİLAHLAR VE EŞYALAR

  • Fırtına Balonu
    • Bu atılabilir eşya bir yere değdiğinde patlayarak kubbe şeklinde bir alan oluşturur.
    • Kubbe, fırtınanın içine atıldığında güvenli bir bölge oluşturur.
    • Kubbe, güvenli bölgedeyken atıldığında fırtına bölgesi oluşturur.
    • Fırtına Balonu, o anki fırtınayla aynı oranda hasar verir.
    • Bölge 20 saniye sonra kaybolur.
    • Destansı nadirlikte bulunur.
    • Yer ganimetlerinde, sandıklarda veya otomatlarda bulunabilir.
    • Tek tek düşer.
    • Bir yuvada en fazla 1 tane taşınabilir.
  • Mahzene Kaldırılanlar
    • Av Tüfeği’nin tüm çeşitleri.
    • Uzak mesafeden keskin nişancılık yapma konusunda çeşitlilik sağlamayı önemsesek de Av Tüfeği’nin değiştirilerek attığı mermiyle anında vurur hale gelmesi ve Piyade Tüfeği’nin gelişiyle birlikte Av Tüfeği arka planda kalmış oldu. Ayrıca, birkaç tane Keskin Nişancı Tüfeği seçeneği olduğu ve Av Tüfeği’nin bu alanda önemli bir boşluğu doldurduğunu düşünmediğimiz için bu hamleyi uygun gördük.
  • Ganimet Taşıyıcılar
    • Paketten keskin nişancı silahı çıkma ihtimali %12,5’ten %8,45’e düşürüldü.
    • Paketten patlayıcı çıkma ihtimali %12,5’ten %7,04’e düşürüldü.
    • Ganimet Taşıyıcılarından çok güçlü ve nadir eşyalar çıkma oranı olması gerektiğinden çok daha fazlaydı; bu yüzden Ganimet Taşıyıcılarının ortaya çıkma oranı çok az düşürüldü.
  • Zemin Tareti
    • Aşırı ısınma artık %20 daha uzun sürecek.
    • Zemin Tareti’nin kullanımı zaman içinde düştü. Aşırı ısınmadan önce ateş edebildiği süreyi uzatarak, Zemin Tareti’nin getiri/risk dengesini iyileştirmeyi amaçladık.
  • Patlayıcı Yay’ın azami yüklenme süresi 1 saniyeden 1,25 saniyeye çıkarıldı.
    • Patlayıcı Yay, istediğimizden biraz daha güçlü. Bu değişiklik sonucunda atışların sıklığı azaldığı için isabet ettirememenin riski de artmış olmalı. İlave değişiklikler yapmadan önce bu değişikliğin etkisini ölçmek istiyoruz. Değişiklik istediğimiz etkiye sahip olmazsa gelecekte daha fazla minik düzeltmeler yapmamız gerekebilir.
  • Hava Halkalarının sesleri, pembe halkası ve dönen bıçakları da fırtınanın beşinci evresinden sonra kapanacak.
  • Canlandırma Minibüsü’yle oyuna dönen oyuncular ateş edince veya yapı inşa edince dokunulmazlığını kaybedecek.
  • Rüzgâr Pervaneleri artık düşme hasarını engellemek adına üzerlerine yüksek yerlerden zıplayan oyunculara karşı daha insaflı davranacak.

Hata Düzeltmeleri

  • Hiç mermisi olmayan silahların otomatik olarak yeniden doldurulmasını engelleyen sorun çözüldü.
  • Bir bayırdan Vantuzlu Top’la inerken hızlı bir şekilde araçtan inen oyuncuların düşme hasarı almasına sebep olan hata giderildi.
  • Gölge Bombası kullanmış oyunculara karşı artık Nişan Alma Yardımı kullanılamayacak.
  • Oyuncuların maçtayken bağlantısı kopan takım arkadaşlarına hasar verebilmesine imkân tanıyan sorun çözüldü.
  • Uçan Disk oyuncağının havada uçarken Vantuzlu Top’a takılmasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Oyuncular Hava Halkalarından çıktıktan sonra bile halkalarının ses ve görsel efektlerinin oynatılmaya devam etmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Rüzgâr Pervanelerinin ses görsel efektlerinin birden fazla kez oynatılmasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Uçan Kaykayların Hava Halkalarından çıkamamasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Hava Halkalarının içine girmiş olan bir araca binmek oyuncuların hava dalışı yapmasına sebep oluyordu; bu sorun çözüldü.
  • Otomatı kullanırken bir oyuncu avlandığında otomatlar kullanılamaz hale geliyordu; bu sorun çözüldü.
  • Çakmaklı Tepen Tabanca artık isabet ettiği hedefleri ve ateş eden oyuncuyu doğru oranda geri itecek.
  • Dinamit sesi artık tekrarlarda takılarak sürekli olarak oynatılmayacak.
  • Vantuzlu Top lavdan sıçrayarak suya atladığında lavda sıçrama görsel efekti takılıyordu; bu sorun çözüldü.

SINIRLI SÜRELİ MOD ROTASYONLARI:

KILIÇ SAVAŞI

Hazine sandıkları Destansı veya daha iyi silahlara dolu. Ek olarak zaman zaman Sonsuzluk Kılıcı bile çıkabilir! Rakiplerinize karşı mücadele vererek bu kılıca sahip olmayı kimin hak ettiğini, kimin hak etmediğini öğrenin.

OYNANIŞ

  • Otomatik Malzeme Değiştirme seçeneği kaldırıldı; bu ayar artık hep açık olacak.
    • Bu ayarı kaldırmak bize Otomatik Değiştir eylemini iyileştirme imkânı tanıdı; böylece önceliği malzemelerin doğru şekilde değişmediği nadir durumları düzeltmeye verebildik.
  • Son hasar veren oyuncuya avlama sayısı verilmeden önce geçmesi gereken süreler güncellendi.
    • Düşme hasarının süresi 15 saniyeden 60 saniyeye çıkarıldı.
    • Kendi kendini avlamanın süresi 15 saniyeden 60 saniyeye çıkarıldı.
    • Fırtınada avlanmanın süresi 5 saniyeden 60 saniyeye çıkarıldı.
  • Erişebilirlik sekmesine ayak kontrolcüleri için destek eklendi.
  • Hava Aracı Kontrollerini Ters Çevir ayarlarının açıklamaları düzenlenerek daha anlaşılır hale getirildi.
  • Ekipli, Çiftli ve Tekli’de ilk 10’a giren oyuncuların Fortbyte kazanma zorluğu 25, 50, 75, 100 iken azaltılarak 5, 15, 30, 50 oldu.

Hata Düzeltmeleri

  • Oyun kumandasının özel inşa kontrolleri artık oyuncuların Turbo İnşa yaparken aynı anda hem “Yerleştir”e basıp hem de “Merdiven”, “Duvar”, “Çatı” ve “Zemin” tuşlarına basmalarına izin verecek.
  • Bir yapıyı tekrar temeline bağladığınızda yapının yıkılmasını engelleyebilmenizi sağlayan hata giderildi.
  • Otobüsten atlama evresindeyken bağlantısı kopan oyuncuların havada asılı kalmasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Belirli kozmetik eşyalarla açılan Fortbyte’lar artık alan oyuncularda açılmış olarak görünecek.
  • Oyuncuların altına zemin parçası yerleştirmeye çalışırken üstüne yerleştirmesine sebep olan sorun çözüldü.

SES

  • Silahların şarjör değiştirme sesleri tek yönlü ses yerine stereo olacak şekilde değiştirildi. Bu silah değiştirme seslerinin dağılımını geliştirilmesine yardımcı olacak.

Hata Düzeltmeleri

  • Fırtınanın hasar sesi olması gerekenden önce bitmeyecek.

MOBİL

Yakın zamanda iOS yamalarının App Store’da geç gözüktüğünü fark ettik. Apple, tüm uygulamaların App Store’da gözükmelerinin 24 saati bulabileceğini belirtti. Eğer güncelleme gözükmüyorsa, daha fazla bilgi için sosyal medya kanallarımızı kontrol etmeyi unutma.
  • Yeni Eklenen Hızlı İyileşme Özelliği
    • Kalkan ve can veren tek kullanımlık eşyaların daha kolay kullanılmasını sağlayacak.
      • Can ve kalkan 100’ün (azami değer) altına düştüğünde ekranda hızlı iyileş butonu çıkacak.
    • Gösterge Paneli Düzen Aracı üzerinden elle ayrı bir buton ayarlamanız gerekecek.
    • Buton simgesi oyuncunun çantasındaki eşyaları öncelik sırasına göre gösterecek.
      • 1. öncelik: Diğer tüm iyileştirici eşyalardan önce Fondip Fıçısı kullanılacak.
      • 2. öncelik: Kalkan eşyalarından önce iyileştirici eşyalar kullanılacak.
      • 3. öncelik: Sargı Bezlerinden önce İlkyardım Çantası kullanılacak.
      • 4. öncelik: Kalkan 50’nin altına düştüyse Küçük Kalkan İksiri kullanılacak.
      • 5. öncelik: Kalkan 50 veya daha fazlaysa Kalkan İksiri kullanılacak.
  • “Kapat” butonunun fazla küçük geldiği birkaç ekrana “X” (Çıkış) butonu eklendi.
  • Yeterli depolama alanı olmayan oyuncular artık oyunu güncellemek istediklerinde bir hata mesajıyla karşılaşacak.

Hata Düzeltmeleri

  • Oturum kapatıp tekrar açtıktan sonra kıyafetlerin doğru şekilde görünmemesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Gölge Bombası kullanmış oyunculara karşı artık Nişan Alma Yardımı ve Otomatik Ateş Et kullanılamayacak.
  • Canlı maçları izlemeye çalışan Android oyuncuları bir hatayla karşılaşıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Kapıların ve çelik halatların uzak mesafeden kullanılabilir olmasına sebep olan sorun çözüldü.
  • 4:3 çözünürlüğünü kullanan cihazlardaki Etkinlikler ve Görevler ekranları ortalandı.
  • Çatışma/İnşa Modu butonu animasyonun ortasında oyuncuları çatışma moduna geri sokuyordu; bu sorun çözüldü.
  • Seyirci oyuncunun altında avlanan takımın isimleri görünmeye devam ediyordu; bu sorun çözüldü.
  • Daha geniş ekranlı cihazlarda oynarken oyun kumandası şeması doğru görünecek.

Kreatif Hata Düzeltmeleri

  • Seçim oklarının zor seçilmesine sebep olan sorun giderildi.
  • Global Kontrol Arayüzü artık doğru şekilde görünüyor.
  • Oyuncular el bombası tutarken bazı ses efektleri sürekli olarak çalmaya devam ediyordu; bu sorun çözüldü.
  • Oyuncular artık Detayları Göster menüsüne ulaşmak için tamamen oyun kumandası kullanabilecekler.
  • Maçın başında puanların doğru şekilde görünmemesine sebep olan sorun çözüldü.

GENEL

  • Sancak Simgeleri güncellendi; artık 256×256 yerine 512×512 büyüklüğündeler.
    • Standart Tarz: 31 büyük grafik tarzı güncellendi.
    • Battle Royale: 17 büyük grafik tarzı güncellendi.
  • Konsol oyuncuları artık Ayarlar menüsünden dil seçeneklerine erişebilir.
  • Oyuncular artık isteğe bağlı anketlerle karşılaşmamak için “Hesap” sekmesinden o ayarı kapatabilir.
  • Ana menü lobisi Battle Royale lobisiyle aynı olacak şekilde güncellendi.
    • Yeni lobiyi daha da güzelleştirmek için bazı düzenlemeler yaptık; planımız zamanla önyüzde temasında küçük değişiklikler yaparak temayı güncellemek.

Hata Düzeltmeleri

  • PS4’te videoların döngü olarak oynatılmaması sorunu çözüldü.
  • Ayarlar menüsündeki soru işareti simgesi artık tüm kutucuğu dolduracak.

KULLANICI ARAYÜZÜ

  • Fortnite mağazasına yaptığınız satın alımlar için “Geri Al” özelliği eklendi!
    • Bir eşya aldıktan hemen sonra, satın alma ekranından çıkmadıysanız sınırlı bir süre için satın alma işlemini Geri Al diyerek aldığınız içeriği iade etme imkânınız olacak.
    • Satın alma işleminizi geri aldıktan sonra Geri Almak için biraz beklemeniz gerekecek ama diğer satın alımlarınız için Geri Al özelliğini beklemeden kullanabileceksiniz!
    • Satın aldığınız içeriği Geri Al özelliğiyle hemen iade ettiğinizde o içerik dolabınızdan geri çekilir ve harcadığınız V-Papeller hesabınıza iade edilir.
    • Geri Al işlemi, İade Talepleri ile aynı uygunluk şartlarına tabidir.
      • “Geri Al” neler için kullanılabilir?
        • İçerik mağazasından V-Papel karşılığında alınabilecek içerikler:
          • İfadeler
          • Planörler
          • Toplama Aletleri
          • Sırt Süsleri
          • Kıyafetler
          • Kaplamalar
          • Müzikler
      • “Geri Al” neler için kullanılamaz?
        • Dükkân’daki Lav Efsaneleri Paketi, Donmuş Efsaneler Paketi ve Lagün Paketi gibi sınırlı süreli teklifler.
        • V-Papel
        • Hediyeler
        • Savaş Bileti
        • Savaş Bileti Aşamaları
        • Kurucu Paketi
        • Kurucu Paketi Yükseltmeleri
        • Ganimet Lamaları (Dünyayı Kurtar!)
        • Etkinlik İçerikleri ve Haftalık İçerikler (Dünyayı Kurtar!)
  • Ekibinizdeki arkadaşlarınız konuşurken artık çok daha belirgin bir görsel ibare göreceksiniz.
    • Ekibinizdeki oyuncular için artık oyun içi Etkin Ses Göstergeleri görüntülenmeyecek.
    • Konuşan oyuncuların görünürlüğünü Etkin Ses Göstergeleriyle arttırmak ve konuşan kişi için (can ve kalkan durumu gibi) bağlamsal bilgileri almayı kolaylaştırmak için ayarladık.

KREATİF

NELER GELDİ?

Aktarıcılar ve Alıcılar
Para toplandığında etraf patlasın, oyuncu hedefi vurduğunda bariyer düşsün… Hayal gücünüzün elverdiği bir sürü şey yapabilirsiniz! Önümüzdeki birkaç güncellemeyle eklenecek nice seçeneğin ve cihazın yanında bu daha başlangıç!

09CM_TriggerReceivers_Social.jpg

Fırtına Cihazı
Artık oyuncuların sınırlarını zorlamak için fırtınanın gücünden yardım alabilirsiniz.  Önümüzdeki yamalarla fırtınayı değerlendirmenin birçok farklı yolunu önünüze sereceğiz.

09CM_CreativeStormDevice_Social.jpg

Pueblo Teması
Yeni Pueblo hazır yapıları ve galerileriyle çölden bir şehir yap. Yeni Kanyon Adası ile çok uyumlu.

09CM_Theme_Pueblo_Social.jpg

ADALAR

  • Yeni Kanyon Adası: Ortasından nehir geçen, çöl temalı bir kanyon.

Hata Düzeltmeleri

  • Spreyler artık sadece oyuncu adayı düzenleme yetkisi tanıdıysa adaya kaydedilecek.

OYNANIŞ

  • Benim Adam ayarları güncellendi:
    • “İnşa Kaynağı Tarzı” seçeneği eklendi: Çevre yok edildiğinde ne kadar kaynak kazanılacağını hesaplarken kullanılacak modu belirler.
      • Kreatif, Battle Royale ve Dünyayı Kurtar (Varsayılan Ayar: Kreatif)
    • “Toplama Oranı” seçeneği eklendi: Çevreyi yok ederken kazanılacak kaynak miktarına ne kadar çarpan ekleneceğini belirler.
      • 0x, 0,1x, 0,5x, 1x, 2x, 3x, 4x, 5x, 10x (Varsayılan Ayar: 1x)
    • “Eşya Bırakılmasına İzin Ver” seçeneği eklendi: Oyuncuların eşya bırakıp bırakamayacağını belirler.
      • Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
    • “Eşya Alınmasına İzin Ver” seçeneği ekler:  Oyuncuların eşya alıp alamayacağını belirler.
      • Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
    • “Yapı Yerleştirme Sırasında Nesneleri Yok Et” seçeneği eklendi: Oyuncuların inşa ettiği yapılar adadaki nesneleri yok edecek mi veya oyuncular nesnelerin üzerine yapı inşa edebilecek mi onu belirler.
      • Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
    • “Oyun İçi İnşa Etmeyi Engelle” seçeneği “Yapı İnşasına İzin Ver” olarak değiştirildi: Oyuncuların oyun sırasında yapı inşa edip edemeyeceğini belirler.
    • “Oyun İçi Yapı Hasarı” seçeneği “Çevreye Hasar” olarak değiştirildi: Oyuncuların oyun sırasında çevreyi parçalayıp parçalayamayacağını belirler.
    • “Avlandığında Eşyaları Düşürme” seçeneği “Avlandığında Eşyaları Tut” olarak değiştirildi: Oyun sırasında avlanan oyuncuların eşyalarını tutup tutmayacağını belirler.
    • “Oyunda Sonsuz Kaynak” seçeneği “Sonsuz Kaynak” olarak değiştirildi: Oyuncuların oyuna başlarken sonsuz kaynağa sahip olup olmayacağını belirler.

Hata Düzeltmeleri

  • Bazen oyuncuların oyunu kazandıktan sonra bağlantılarının kopmasına sebep olan sorun çözüldü.
  • Otomatik Depar’ın oyun rauntları arasında devre dışı kalmasına sebep olan sorun çözüldü.
  • “Son Kez Doğduktan Sonra Şuraya Git” ayarı artık tüm takımlar için çalışıyor.
  • “Puanla Kazanma” oyunlarında artık doğru takımlar zafer kazanacak.

SİLAHLAR VE EŞYALAR

  • Tek Kullanımlık Eşyalara Bayrak eşyası eklendi:
    • Alındığında kuşanılır.
    • Alındığında inşa etmeyi ve çantadaki diğer eşyaları almayı engeller.
    • Yakın dövüş silahı gibi savrulabilir, kaynak toplamak için kullanılabilir veya takım arkadaşlarına verilebilir.
    • Ele Geçirilecek Eşya Oluşturma Yeri cihazından oluşturulduğunda bayrak cihazın vurgu rengini alır.

Hata Düzeltmeleri

  • Çakmaklı Tepen Tabanca artık oyuncuları doğru miktarda geriye itecek.

KREATİF ARAÇLAR VE TELEFON

  • Uçuş Hızı, Boyut Değiştirme, Kareye Hizalama ve Çarpışma ayarları artık doğru şekilde kaydedilecek ve oyun oturumlarında geçerli olacak.
  • Aynı anda birden fazla nesneyi kopyalarken Çoklu Seçim aracının performansı iyileştirildi.

Hata Düzeltmeleri

  • Oyun kumandalarında sol analog çubuk zıplama için atandığında Boyut Değiştirme Modu beklenmedik bir şekilde açılıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Kopyalanan nesnelerin kamerada kayık olarak görünmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Kutup Karargâhı Hangar Kapısı, Telefon’la kopyalanıp yapıştırılamıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Kontrollerle ilgili yardım metinleri belirli zamanlarda kayboluyordu; bu sorun çözüldü.
  • Kozmetik eşyalar belirli durumlarda Telefon’un görüş alanını kapayarak nesnelerle etkileşim kurmasına engel oluyordu; bu sorun çözüldü.
  • Telefon’un Dünyayı Kurtar’daki güç seviyesini göstermesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Bir öğeyi kopyalarken görünen tuş ataması yardım metni yanlış tuşları gösteriyordu; bu sorun çözüldü.
  • Çoklu Seçim aracı geliştirilerek duvarları, zeminleri, merdivenleri ve çatıları kopyalayıp keserken daha tutarlı bir performans göstermesi sağlandı.
  • Çoklu Seçim aracıyla azami sayıda nesneyi kopyalayıp yapıştırırken oyunun çökmesine sebep olan sorun düzeltildi.

HAZIR YAPILAR VE GALERİLER

  • 6 yeni Pueblo hazır yapısı eklendi.
    • Pueblo Üçlü
    • Pueblo İkili
    • Pueblo Yerleşim Yeri A
    • Pueblo Yerleşim Yeri B
    • Pueblo Ön Kapı
    • Pueblo Çan Kulesi
  • 8 yeni galeri eklendi.
    • Pueblo Galerisi
    • Pueblo Nesneleri Galerisi
    • Çöl Doğası Galerisi
    • Dış Yerleşim Yeri Nesneleri Galerisi
    • Konteynır Nesneleri Galerisi
    • İç Yerleşim Yeri Nesneleri Galerisi
    • Çarpışmasız Galeri: Oyuncuların içinden geçebileceği nesneler galerisi.
    • Yaz Partisi Nesneleri Galerisi: Yeni yaz partisi tabelaları ve takım bayrakları galerisi.
  • Araba Galerisi’ne Paslı Araba ve Paslı Kamyon eklendi.
  • Fabrika Duvarları Galerisi’ne Beyaz Tuğla Duvar eklendi.
  • Yok Edilemez Nesneler Galerisi’ne Çöl Kayaları ve daha fazla Zemin Çeşitleri eklendi.
  • Genel Öğeler Galerisi B’ye Cüceler eklendi.
  • “Çimenli Zemin Galerisi”nin adı değiştirilerek “Çimen ve Toprak Zemin Galerisi A” yapıldı.

Hata Düzeltmeleri

  • Tat Tapınağı’nın taş kolonları doğru pozisyonda olacak şekilde düzeltildi.

CİHAZLAR

  • Aktarıcılar ve Alıcılar
    • Yeni sistem, cihazların kanallar üzerinden birbirine bağlanabilmesini sağlıyor.
    • Şu anda ada başına 8 Kanal bulunuyor ve bir kanal üzerinden en fazla 15 cihaz bağlanabiliyor.
    • Bir adada toplamda 100 alıcı ve 100 aktarıcı bulunabiliyor.
    • Tetikleyici Cihazı eklendi.
      • Oyuncu Tarafından Tetiklenir: Bir oyuncu üzerine bastığında tetikleyicinin sinyal gönderip göndermeyeceğini belirler.
        • Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Açık)
      • Hasarla Tetiklenir: Hasar aldığında tetikleyicinin sinyal gönderip göndermeyeceğini belirler.
        • Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Kapalı)
      • Kaç Kez Tetiklenebilir: Tetikleyicinin toplamda kaç kere sinyal gönderebileceğini belirler.
        • Sonsuz, 1 ila 10 (Varsayılan ayar: Sonsuz)
      • Tetiklenme Süresi: Tetiklendikten sonra sinyalin gönderilme süresini ayarlar.
        • Yok, 1 saniye, 2 saniye, 3 saniye, 5 saniye, 10 saniye, 20 saniye, 30 saniye, 1 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 5 dakika, 10 dakika, 20 dakika (Varsayılan Ayar: Yok)
      • Tetikleyicinin Sıfırlanma Süresi: Tetikleyicinin sinyal gönderdikten sonra tekrar tetiklenebilmesi için ne kadar süre geçmesi gerektiğini ayarlar.
        • Yok, 1 saniye, 2 saniye, 3 saniye, 5 saniye, 10 saniye, 20 saniye, 30 saniye, 1 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 5 dakika, 10 dakika, 20 dakika (Varsayılan Ayar: Yok)
      • Tetiklenme Sesi: Tetikleyicinin sinyal gönderirken ses çıkarıp çıkarmayacağını belirler.
        • Etkin, Devre Dışı (Varsayılan ayar: Etkin)
      • Oyundaki Görünürlük: Oyunlar sırasında cihazın çarpışmasını ve görünürlüğünü belirler.  (Bu ayar tetiklenme şeklini etkilemez.)
        • Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Açık)
      • Mini Oyun Başlarken Etkinleşir: Cihaz hemen oyunun başında tetiklenebilir mi olacak yoksa öncelikle başka bir cihaz ile etkinleştirilmesi mi gerekecek onu belirler.
        • Etkin, Devre Dışı (Varsayılan ayar: Etkin)
      • Şuradan Alındığında Etkinleştir: Belirli bir kanaldan alınan sinyal bu cihazı etkinleştirir.
      • Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak: Belirli bir kanaldan alınan sinyal bu cihazı devre dışı bırakır.
      • Tetiklendiğinde Şuradan Aktar: Tetikleme eylemi gerçekleştiğinde tetikleyicinin hangi kanaldan sinyal göndereceğini belirler.
  • Cihazlara Alıcılar ve Aktarıcılar eklendi.  Bunların ikisi de koşullar sağlandığında cihazın hangi kanal üzerinden sinyal alıp vereceğini belirler.
    • Mücadele Galerisi Cihazları
      • “Şuradan Alındığında Görünürlüğü Aç” alıcısı eklendi.
      • “Şuradan Alındığında Görünürlüğü Kapat” alıcısı eklendi.
      • “Alındığında Aktarıma Başla Ayarı Açık” aktarıcısı eklendi.
    • Müzik Sıralayıcı Cihazı
      • “Şuradan Alındığında Diziyi Başlat” alıcısı eklendi.
      • “Şuradan Alındığında Diziyi Durdur” alıcısı eklendi.
    • Hedef Cihazı
      • “Şuradan Alındığında Yok Et” alıcısı eklendi.
      • “Yok Edildiğinde Şuradan Aktar” aktarıcısı eklendi.
    • Tilt Fırlatıcısı ve Tilt Engeli Cihazları
      • “Şuradan Alındığında Devreye Sok” alıcısı eklendi.
      • “Şuradan Alındığında Etkinleştir” alıcısı eklendi.
      • “Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak” alıcısı eklendi.
      • “Etkinleştirildiğinde Şuradan Aktar” alıcısı eklendi.
    • Patlayıcı Cihaz
      • “Şuradan Alındığında Patla” alıcısı eklendi.
    • Gözcü Cihazı
      • “Şuradan Alınınca Çıkar” alıcısı eklendi.
      • “Avlandığında Şuradan Aktar” aktarıcısı eklendi.
    • Yaratık Çıkma Yeri
      • “Şuradan Alındığında Yaratıkları Avla” alıcısı eklendi.
      • “Şuradan Alındığında Çıkma Yerini Yok Et” alıcısı eklendi.
    • Hasar Bölgesi ve Bariyer Cihazları
      • “Şuradan Alındığında Etkinleştir” alıcısı eklendi.
      • “Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak” alıcısı eklendi.
  • Temel Fırtına Kumandası cihazı eklendi.
    • Bu cihaz, haritalarına gittikçe küçülen basit bir fırtına yerleştirmenizi sağlar.
    • Başlangıç Yarıçapı: Fırtınanın oyunun başındaki yarıçapını ayarlar.
      • 5 m, 10 m, 20 m, 30 m, 40 m, 50 m, 75 m, 100 m, 200 m, 300 m (Varsayılan Ayar: 50 m)
    • Son Yarıçap: Son fırtına merkezinin boyutunu belirler.
      • 0 m, 5 m, 10 m, 20 m, 30 m, 40 m, 50 m, 75 m (Varsayılan Ayar: 0 m)
    • Bekleme Süresi: Fırtınanın daralmaya başlamadan önce bekleyeceği süreyi ayarlar.
      • 5 saniye, 10 saniye, 15 saniye, 30 saniye, 1 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 4 dakika, 5 dakika, 10 dakika, 20 dakika (Varsayılan Ayar: 2 dakika)
    • Küçülme Süresi: Fırtına başlangıç yarıçapından bitiş yarıçapına daralana kadar geçecek süreyi ayarlar.
      • 30 saniye, 1 dakika, 1,5 dakika, 2 dakika, 2,5 dakika, 3 dakika, 5 dakika, 10 dakika (Varsayılan Ayar: 1 dakika)
    • Gecikme Süresi: Fırtına ortaya çıkmadan önce ne kadar süre geçeceğini belirler.
      • Hiç, 5 saniye, 10 saniye, 15 saniye, 30 saniye, 1 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 4 dakika, 5 dakika, 10 dakika (Varsayılan Ayar: Hiç)
    • Hasar: Fırtınanın içinde kalan oyuncuların her saniye en fazla ne kadar can kaybedeceğini belirler.
      • %1, %2, %5, %7, %10, %15, %20, %25, %50, %75, Anında Avlama (Varsayılan Ayar: %10)
  • Ele Geçirme Alanı Aracı güncellendi.
    • Puan Değeri seçenekleri arasına 0 eklendi.
  • Ele Geçirilecek Eşya Oluşturma Yeri cihazı eklendi.
    • Bu cihaz, eşyayı ele geçirme oyununa eklediği ilave işlevsellik özellikleriyle çok daha ince ayarlama yapılmış Eşyayı Ele Geçir oyunları yapmanıza imkân tanıyacak.  (İpucu: Yeni “bayrak” nesnesiyle harika gidiyor.)
    • Oyun Kurma Modu: Cihazı yerleştirdikten sonra çantanızdaki bir eşyayı Ele Geçirilecek Eşya Oluşturma Yeri’nin içine bırakarak o eşyayı ele geçirilecek eşya olarak belirleyebilirsiniz.
    • Oyun Modu: Cihaz, belirlenen eşyayı ortaya çıkarır ve o eşya oyundan çıkarılana kadar yeni bir eşya daha çıkarmaz.
    • Dost Takım: Bu ele geçirme eşyasıyla ilişkilendirilecek takımı ayarlar.
      • 1 ila 16 veya Hepsi (Varsayılan Ayar: Hepsi)
    • Ele Geçiren: Ele geçirilecek eşyayı hangi takımların alabileceğini ayarlar.
      • Dost Takım, Rakip Takımlar (Varsayılan Ayar: Dost Takım)
    • Vurgu Rengi:  Ele Geçirilecek Eşya Oluşturma Yeri cihazlarının birbirinden görsel olarak ayırt edilebilmesini sağlar.
      • Takım Rengi, Beyaz, Gök Mavisi, Kırmızı-Turuncu, Altın, Elma Yeşili, Fuşya, Turuncu, Deniz Yeşili, Bej, Mor, Neon Yeşil, Deniz Mavisi, Açık Mavi, Pembe, Yeşil (Varsayılan Renk: Açık Mavi)
    • Puan Değeri: Ele geçirilecek eşya ele geçirildiğinde ne kadar puan kazandıracağını belirler. Bu, Ele Geçirme Alanı cihazındaki Puan Değeri seçeneğine eklenir.
      • 0 ila 100 (Varsayılan ayar: 0)
    • Bırakılan Eşyaları İade Et: Eşyanın düşürüldükten sonra çıkma yerine dönmesi için geçmesi gereken süreyi ayarlar.
      • Anında, 3 saniye, 5 saniye, 10 saniye, 20 saniye, 30 saniye, Asla (Varsayılan Ayar: Asla)
    • Ele Geçirme Seslerini Çal: Etkinken ele geçirilme eşyalarının durumu değişince (ele geçirilince, alınınca, düşürülünce vs.) sesli bildirimler çalar.
      • Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Açık)
  • Oyuncu Kontrol Noktası Karesi güncellendi.
    • Kontrol Noktaları artık aynı anda beşe kadar oyuncunun yeniden doğmasını destekliyor.
  • Tilt Engeli güncellendi.
    • Yanlara Zıplamayarak Yukarı Çıkma seçeneği eklendi: İtilen oyuncunun ne kadar yukarı kaldırılacağını belirler.
      • Geçersiz Kılma, Yok, Düşük, Orta, Yüksek, Çok Yüksek, Aşırı Yüksek, Mega Yüksek (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma)
    • Tilt Engellerinden etkilenmeyen yaratıklar artık engelleri tetiklemeyecek.
    • Tilt Engelleri artık Geri İtme kapalı olarak ayarlansa bile hasar ve puan verebilecek veya yukarı itebilecek.
    • Tilt Engellerinin “Anında Sıfırla” ayarı 0,1 saniyeden 0,25 saniyeye çıkarıldı; Geri İtme kapalı olarak ayarlandığında cihaz artık art arda tetiklenebilecek.
    • Bu değerin adı “Anında” iken asgari gecikmeyi daha doğru yansıtması için değiştirilerek “0,25 saniye” yapıldı.
    • Nesne Yönü Önemi eklendi: Tilt Engeli’ne çarpan nesnenin çarpma yönünün Tilt Engeli’nin itileceği yönü ne kadar etkileyeceğini belirler. (%0 seçildiğinde Tilt Engeli ona çarpan oyuncuyu doğrudan uzağa fırlatır.)
      • %0, %10, %20, %30, %40, %50, %60, %70, %80, %90, %100 (Varsayılan Ayar: %100).
    • Takım seçeneği eklendi: Tilt Engeli’ni sadece belirli bir takım için çalışacak şekilde kısıtlar.
      • Hiç, 1 ila 16 (Varsayılan Ayar: Hiç)
    • Puan Değeri seçeneği eklendi: Tilt Engeli’ni tetikleyen oyuncunun ne kadar puan kazanacağını belirler.
      • -20, -15, -10, -5, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 5, 10, 15, 20 (Varsayılan Ayar: 0)
    • Oyun Başlangıcında Etkin seçeneği eklendi:
      • Etkin, Devre Dışı (Varsayılan ayar: Etkin)
    • Tüm Tilt Engeli seçenekleri için ipucu bilgileri eklendi.
    • Tilt Engeli’nin kopyalanmış versiyonlarının üzerinde can göstergesi görünmesine sebep olan hata giderildi.
  • Patlayıcı Cihaz’a ilave seçenekler eklendi.
    • Ses/Görsel Efekt Oynat: Hasar verildiğinde patlama görsel efekti ve sesleri tetiklensin mi yoksa sessiz ve görünmeden mi olsun onu ayarlar.
      • Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Açık)
    • Yapı Hasarı için ilave değerler eklendi:
      • 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 2000, 5000.
    • Can Göstergesini Göster:
      • Evet, Hayır. (Varsayılan Ayar: Evet).
  • Hasar Bölgesi cihazı güncellendi.
    • Yaratıkları Etkiler, Oyuncuları Etkiler, Araçları Etkiler ve Kullanıcısı Olmayan Araçları Etkiler ayarlarındaki Evet/Hayır seçenekler Açık/Kapalı olarak değiştirildi.
    • Oyun Başlangıcında Etkin seçeneği eklendi:
      • Etkin, Devre Dışı (Varsayılan ayar: Etkin)
    • Kullanıcısı Olmayan Araçları Etkiler seçeneği eklendi:
      • Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Kapalı)
  • Tilt Fırlatıcı cihazı güncellendi.
    • Fırlatma seçeneği eklendi: Bir nesne Fırlatıcı’ya çarptığında nesnenin ne kadar fırlatılacağını belirler.
      • Yok, Düşük, Orta, Yüksek, Çok Yüksek, Aşırı Yüksek, Mega Yüksek (Varsayılan Ayar: Düşük)
    • Geri İtme ayarına Mega Yüksek seçeneği eklenerek Tilt Engeli cihazının ayarlarıyla uyumlu olması sağlandı.
    • Fırlatma Yönü seçeneğine yeni değerler eklendi:
      • Herhangi Biri (Herhangi bir taraftan tetiklenerek o tarafa doğru savrulur.)
      • Karşıt (Bir taraftan tetiklendiğinde diğer tarafa doğru savrulur.)
      • İki Türlü (Her tetiklenişinde savrulacağı yön değişir.)
      • Asla (Savrulmaz ama hasar ve puan verme gibi etkileri devam eder.)
    • Gerilerken Vur seçeneği eklendi: Fırlatıcı’nın normal konumuna dönerken arkasında kalan nesnelere vurmasına izin verir.
      • Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Kapalı)
    • Sekme Açısı Yüzdesi seçeneği eklendi: Fırlatıcı’ya çarpan nesnenin çarpma yönünün Fırlatıcı’nın itileceği yönü ne kadar etkileyeceğini belirler. (%0 seçildiğinde Fırlatıcı ona çarpan oyuncuyu doğrudan uzağa fırlatır.)
      • %0, %10, %20, %30, %40, %50, %60, %70, %80, %90, %100 (Varsayılan Ayar: %100).
    • Takım seçeneği eklendi: Fırlatıcı’yı sadece belirli bir takım için çalışacak şekilde kısıtlar.
      • Hiç, 1 ila 16 (Varsayılan Ayar: Hiç)
    • Oyun Başlangıcında Etkin seçeneği eklendi:
      • Etkin, Devre Dışı (Varsayılan ayar: Etkin)
    • Puan Değeri seçeneği eklendi: Fırlatıcı’yı tetikleyen oyuncunun ne kadar puan kazanacağını belirler.
      • -20, -15, -10, -5, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 5, 10, 15, 20 (Varsayılan Ayar: 0)
    • Yaratıklar Fırlatıcı’yı tetiklese de ondan etkilenmiyordu; artık etkilenecek.
    • Fırlatıcı, hasar alarak veya uzaktan tetiklendiğinde etki alanı artacak.
    • Fırlatıcı seçeneklerine ipucu bilgileri eklendi.
  • Mücadele Galerisi güncellendi.
    • Mini Oyun Başlarken Görünür seçeneği eklendi:
      • Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Açık)
  • Gözcü Cihazı güncellendi:
    • Mini Oyun Başlarken Çıkar seçeneği eklendi:
      • Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
  • Bariyer Cihazı güncellendi:
    • Etkinleştirme seçeneği eklendi: Bariyer’in etkilerinin ne zaman devrede olacağını belirler.
      • Devre Dışı, Etkin, Sadece Isınma, Sadece Oynanış (Varsayılan Ayar: Sadece Oynanış)
  • Takım Seçenekleri ve Başlangıç Çantası Oluşturucu cihazlarına ilave seçenekler eklendi:
    • Takım Adı: Seçilen takım için görünen ad belirleyerek kullanıcı arayüzünde (puan tablosunda, zafer ekranında vs.) o adla görünmesini sağlayabilirsiniz.
    • Takım Rengi: Seçilen takım için belirli bir renk belirleyerek kullanıcı arayüzünde ve Takım Rengi’ni Vurgu Rengi ile uyumlu şekilde çalıştıran cihazlarda takımın o renkle temsil edilmesini sağlayabilirsiniz. (Ele Geçirme Alanı, Ele Geçirilecek Eşya Oluşturma Yeri)
    • Geçersiz Kılma, Beyaz, Gök Mavisi, Kırmızı-Turuncu, Altın, Elma Yeşili, Fuşya, Turuncu, Deniz Yeşili, Bej, Mor, Neon Yeşil, Deniz Mavisi, Açık Mavi, Pembe, Yeşil (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma)
    • İlk Takım Büyüklüğü Oranı:  Bu ayar, takımların asimetrik sayıda oyunculardan oluşmasına izin verir ve takım başına oyuncu oranını korur.
      • Geçersiz Kılma, 1 ila 10 (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma)
      • Örneğin: 1. Takım, 4 kişiden oluşacak ve 2. Takım 1 kişiden oluşacak. Bunu 10 oyunculu bir oyuna oranladığınızda 1. Takım 8 kişiden, 2. Takım ise 2 kişiden oluşacak.
  • Oyuncu Doğma Kareleri için ilave seçenekler eklendi:
    • Oyuncu İsmine Kilitlen: Buraya metin eklendiğinde, yalnızca kullanıcı isminde o metin bulunan oyuncular bu kareden doğabilir.  Bu bölümü boş bırakırsanız bu doğma noktasında herkes doğabilir.
  • Müzik Sıralayıcı cihazına ilave seçenekler eklendi:
    • Oyun Aşamasında Etkinleştir: Sıralayıcının ne zaman otomatik olarak başlayacağını belirler.
      • Asla, Isınma, Oyun Başlangıcı (Varsayılan Ayar: Asla)
    • Müzik Sıralayıcı’ya tetikleyici cihazı etkinleştirme özelliği eklendi.

Hata Düzeltmeleri

  • Var olan zeminlerin üzerine yerleştirilen cihazların doğru şekilde döndürülememesine sebep olan sorun çözüldü.
  • Oyunun başında bir oyuncu Bariyer cihazının yanındaysa cihaz doğru şekilde görünmüyordu; bu sorun çözüldü.
  • Bariyer cihazının içine yerleştirilen nesnelerle artık daha tutarlı bir şekilde etkileşim kurulabilecek.
  • Gözcülerin yanlış şekilde döndürülmesine sebep olan sorun düzeltildi.
  • Patlayıcı cihazlar, hedefleme menzilleri içinde yer alan Gözcülere hasar veriyordu; bu sorun çözüldü.
  • Döngü olacak şekilde ayarlanmış Müzik Sıralayıcılar artık oyun veya raunt başladığında olması gerektiği gibi sıfırlanacak.

KULLANICI ARAYÜZÜ VE SOSYAL

  • Portalların kullanıcı deneyimi geliştirildi:
  • Portal adları yalnızca Portal’a yakın durduğunuzda görünecek şekilde düzenlendi.
  • Okunabilirliğini arttırmak için Portal detaylarının formatı değiştirildi.
  • Portal’ı değiştirme komutunun görünür olacağı uzaklık değiştirildi; Portal’ın gideceği yeri daha net bir şekilde belirten bir komut ibaresi eklendi.
  • Sunucu listesinin ve yeni özellik belirtme çizgilerinin tarzı güncellendi.

Hata Düzeltmeleri

  • Lobinin ana menüsündeki ekip üyelerinin pozisyonları değiştirilerek Öne Çıkanlar paneliyle üst üste binmesi engellendi.
  • Puan tablosunda bulunan kolonların aralıkları orantısızdı görünüyordu; düzeltildi.
  • Puan tablosundaki süre kolonu, gösterilecek süre olmadığında “BİTMEDİ” olarak görünüyordu. Artık “–:–:–” olarak görünecek.
  • Oyun menüsünü açıp kapattıktan sonra “Detayları Göster” butonu çalışmıyordu; bu sorun çözüldü.
  • Oyun kumandası kullanırken toplama aracını bıraktığınızda toplama aracı için görünen yardım mesajı tamamen kayboluyordu; bu sorun çözüldü.
  • Oyuncu Merkez’de olduğu halde oyun içi menüde “Merkeze Dön” butonunun görünmesine sebep olan sorun çözüldü.
  • “Bellek Kullanımı” çubuğunun daha Merkez’deyken görünmesine sebep olan sorun giderildi.
  • Mobilde oyun kumandasıyla oynarken Oyun Açıklaması’ndaki oyun kumandası girişi göstergesiyle ilgili sorun çözüldü.

DÜNYAYI KURTAR

NELER GELDİ?

Yıldızlar Ufkunun Ötesinde 
VSS Gözükara atmosferden bir kez daha çıkarken, Yıldızlar Ufkunun Ötesinde ekibine ve oyuncularına katılın.
09BR_RetroSciFiQuest_Social.jpg

İstila
Yeni Savaş Oyunları Simülasyonu’nda, o lazer çalışmaya başladığında kaçsanız iyi olur!
09StW_Wargames_Social_Invasion.jpg

GÖREVLER VE SİSTEMLER

  • Yeni Savaş Oyunları simülasyonu: İstila
    • Fırtına Kalkanı’nın üzerindeki gökyüzü bir UFO tarafından işgal edildi. Savunmalarınız ateş altında ve davetsiz misafirler ışınlanıyor.
    • Uçan daireyi yok ederek savunmalarınıza rahat bir nefes aldırın… fakat tüm kötüler gibi, bu UFO da geri dönecek!
    • Yeni bir Savaş Oyunları simülasyonu demek etkinlik biletleri kazanma şansı, yeni bir sancak ve daha çeşitli Günlük Görevler demek.
    • 6 Haziran saat 03.00 itibarıyla Savaş Oyunları’ndan erişilebilir.
  • İstila ve gelecek diğer tüm Savaş Oyunları yenilikleri artık gecelik mağaza değişimleriyle uyumlu olacak (yani TSİ 03.00 itibarıyla gelecek). Bu sayede Savaş Oyunları görevleri, oynanabilir simülasyonlarla daha uyumlu olacak.
  • Yeni Bilimkurgu Laması da mağazada bulunabilir.
    • İçinden 4 yeni Bilimkurgu Kahramanı, 5 yeni Bilimkurgu Silahı çıkabilir.
    • 500 Yaz Bileti karşılığında alınabilir.
  • Oyuncular artık Mahalle Devriyesi özelliğini kullanarak farklı bölgelerdeki Savaş Oyunları ve Fırtına Kalkanı görevlerine girecek şekilde eşleşebilecek. Böylece eşleştirilme süreleri düşecek.
  • Haftalık görevlerden gelen ödüller de güncellendi!
    • Haftalık bir görev tamamladığınızda, 500 Yaz Bileti ve ana görev serisindeki ilerlemenize göre, seçilebilir 1 başka ödül (Altın, DEĞİŞTİRİCİ veya YÜKSELTİCİ) kazanacaksınız.
    • Ödül olarak verilen Altın ve Avantaj malzemelerinin miktarı arttırıldı.
  • Artık yakın dövüş ağır saldırılarını açmak için “Yıldırım Hızıyla” görevini tamamlamanız gerekmeyecek. Saldırılar oyunun başından itibaren açık olacak.

Hata Düzeltmeleri

  • Savaş Oyunları eşleştirmesinin oyuncuları düzgün şekilde gruplamamasına sebep olan sorunlar giderildi. Savaş Oyunları ve Başkalarıyla Oyna modları için en düşük/en yüksek zorluk ayarlarının kullanılması, Fırtına Kalkanı’nda kalkan genişletme görevleri ve Savaş Oyunları görevlerinin düzgün şekilde ayırt edilmesi gibi sorunlar giderilmiş oldu.
  • Tuzak Yok Savaş Oyunları mücadelesi, simülasyon sona erdikten sonra artık tuzakları düzgün şekilde onaracak. Bu mücadele rotasyona yeniden eklendi.
  • Savaş Oyunları/Fırtına Kalkanı Savunması görevleri sona erdikten sonra, tuzakların dayanıklılıklarının düzgün şekilde sıfırlanmasına engel olan bir sorun giderildi.
    • Bu düzeltmenin ilk sürümünü v9.10 güncellemesiyle yayınlamıştık.
  • Sığınağı Onar görevlerinin gizli parçaları artık zeminin içinde çıkmayacak.
  • Sığınağı Onar görevlerinde GÖR-Bot savunması başarılı olduğunda robot dostumuz gizli parçaları düzgün şekilde bulabilecek.
  • Oyuncular artık yüksek seviyeli bölgelerdeki ‘Felaketzedeleri Kurtar’ görevlerini tamamladıkları gibi ‘İnsanlar’ kaynağını düzgün bir şekilde alacak.

KULLANICI ARAYÜZÜ

  • Çantadan taşan eşyalar artık Dönüşümlerde kullanılmak üzere seçilebilecek.
  • Geliştirilen veya nadirliği yükseltilen eşyalar artık yeni veya görülmemiş olarak işaretlenmeyecek.

Hata Düzeltmeleri

  • Kahraman doğma animasyonları, Kahraman dizilimleri ekranında artık iki kez oynatılmayacak.
  • Totem tuzak şemalarında dayanıklılık bilgileri artık düzgün şekilde yazılacak.
  • Koleksiyon Kitabı’ndaki açılan oklar artık daha tutarlı davranacak; böylece kitapta daha kolay gezebileceksiniz.
  • Çanta ekranı, görev tamamlandığında açık kalırsa düzgün şekilde kapatılacak.
  • Oyuncular artık Cephanelik sekmesindeki Depolama kısmında, Depolama ve Sırt Çantası ekranları arasında düzgün şekilde geçiş yapabilecekler.
  • Hasar dayanıklılığı değeri görüntülenirken artık Destek yuvası avantajları da hesaba katılacak.
  • Oyuncular artık Günlük Ödüller ekranından Takviye menüsüne geçildiğinde kilitlenip kalmayacaklar.
  • Puan ekranında, oyuncu isimleri artık yanlış oyuncu sancaklarının altında görüntülenmeyecek.
  • Görev Günlüğü açıklamaları artık hızlı şekilde pek çok göreve bakıldığında düzgün şekilde güncellenecek.
  • Portreler ve eşya kartları artık içerik mağazasından alındıktan sonra doğru şekilde görüntülenecekler.
  • Kahraman seviye yükseltme ödülü isimlerinin zafer ekranında felaketzede olarak görüntülenmesi sorunu giderildi.

PERFORMANS

  • Dönüşüm menüsünde ve şemaları incelerken veya üretirken alınan performans geliştirildi.
  • Canavar hareketleri ve animasyonlarının performansı geliştirildi.
  • Çeşitli saldırı ve becerilerin performansı geliştirildi:
    • Patlangaçların gaz tankları
    • Eli Ağır’ın çullanma saldırısı
    • Kovan Kafa’nın bulut saldırısı
    • Cazgır’ın fırlatma saldırısı
    • Kapılı İzbandut’un kalkanı
    • Ninjaların Gidiş Dönüş Avantajı
    • İzcilerin Şok Kulesi
    • İzcilerin Faz Kayması
    • İnşaatçı Siniri
    • Sağlı Sollu

Hata Düzeltmeleri

  • Düşük özellikli bilgisayarlarda, Yönetim veya Cephanelik sekmelerine ilk geçişlerde yaşanan menü takılmaları giderildi.
  • Felaketzedeler menüsüne ve görev seçim haritasına girerken yaşanan takılmalar giderildi.

KAHRAMANLAR

  • Yeni Eşsiz İzci Azalea Clark mürettebata katıldı!
    • Standart Avantaj: Uzay Teknolojisi
      • Becerilerin enerji hasarını %15 arttırır.
    • Komutan Avantajı: Uzay Teknolojisi +
      • Becerilerin enerji hasarını %15 arttırır. Ek olarak, Şok Kulesi patlayarak çevredeki düşmanlara 107 enerji hasarı verir.
    • Takım Avantajı: Ç.A.R.P.
      • GEREKSİNİM: 2 Uzay Kâşifi kahraman.
      • Merak etmeyin, Ç.A.R.P. yanınızda. Her 6 saniyede bir rastgele bir düşmana 105 taban enerji hasarı verir.
    • “Yıldızlar Ufkunun Ötesinde” görev serisinden alınabilir.
  • Yeni Asker Uzaylı Rio’yla düşmanları şoke edin!
    • Standart Avantaj: Yankılanan Frekans
      • Kalkanlara karşı enerji hasarını %26 arttırır.
    • Komutan Avantajı: Yankılanan Frekans +
      • Kalkanlara karşı enerji hasarını %78 arttırır.
    • Bilimkurgu Lamalarından bulunabilir.
  • ED-EE’yle İnşaatçı Siniri nasıl olurmuş, fırtınaya gösterin!
    • Standart Avantaj: KORUMAK.ZORUNDAYIM
      • Yakın dövüş silahları enerji hasarıyla yapılan kritik vuruşlar, mevcut kalkanın %32 kadarını hasara ekler.
    • Komutan Avantajı: KORUMAK.ZORUNDAYIM +
      • Yakın dövüş silahları enerji hasarıyla yapılan kritik vuruşlar, mevcut kalkanın %96 kadarını hasara ekler.
    • Bilimkurgu Lamalarından bulunabilir.
  • Yeni İzci Siber-Tekgöz’le suratsızları fena çarpacaksınız!
    • Standart Avantaj: Plazma Kıvılcımı
      • Enerji hasarı, %20 ihtimalle çevredeki düşmanları verilen hasarın %58 oranında çarpar.
    • Komutan Avantajı: Plazma Kıvılcımı +
      • Enerji hasarı, %20 ihtimalle çevredeki düşmanları verilen hasarın %116 oranında çarpar. Ayrıca, A.Y.I.C.I.K enerji hasarı verir.
    • Bilimkurgu Lamalarından bulunabilir.
  • Yeni Ninja Galaksilerarası Ken emir ve görüşlerinize hazırdır!
    • Standart Avantaj: Enerji Sifonu
      • Enerji hasarıyla yapılan avlamalar kaybedilen kalkanların %8,5 kadarını geri verir.
    • Komutan Avantajı: Enerji Sifonu +
      • Enerji hasarıyla yapılan avlamalar kaybedilen kalkanların %17 kadarını geri verir. Ek olarak, Şuriken enerji hasarı verir.
    • Bilimkurgu Lamalarından bulunabilir.
  • Arkeolog Jess, haftalık mağazaya geri dönüyor!
    • Standart Avantaj: Vuruş Bedeli
      • Maddesellik Bozucu Darbe’nin ağır saldırı verimliliğini %28 arttırır.
    • Komutan Avantajı: Vuruş Bedeli +
      • Maddesellik Bozucu Darbe’nin ağır saldırı verimliliğini %128 arttırır.
    • Başlangıç Tarihi: TSİ 6 Haziran, 03.00
    • Bitiş Tarihi: TSİ 13 Haziran, 03.00

Hata Düzeltmeleri

  • Dağ Komandosu avantajı artık yere devrilmiş oyuncuları iyileştirmeyecek.
  • Akıllı Olsun Herkes avantajı, oyuncu dirildikten sonra düzgün şekilde tetiklenmeye devam edecek.
  • Toplu Tabanca + artık doğru ipucu değerlerini gösterecek.
  • Arıza + Komutan avantajı artık Plazma Yayıcı’ya vermesi gereken hasar takviyesini düzgün şekilde verecek.
  • Toplar ve Al Sana Hediye avantajının hediyeleri artık zeminde kaybolmayacak.
  • Oyuncu Uzun Koşu avantajını kullanıyorsa, Boğa Koşusu’nun çarptığı düşmanlar artık yanlış animasyonlar oynatmayacak.
  • Oyuncular artık M.E.R.K.E.Z. yerleştirirken geri itildiklerinde oldukları yerde takılıp kalmayacaklar.
  • M.E.R.K.E.Z. yok edildiğinde, yapılara verilen zırh güçlendirmesi artık olması gerektiği gibi kaldırılacak.

SİLAHLAR VE EŞYALAR

  • Retro Bilimkurgu silah seti eklendi. Bilimkurgu Lamalarında bulunabilir.
    • Atom Işığı Yayıcı: Geniş bir çapta düşmanlara hasar veren, Elektrik Darbesi ağır saldırısına sahip enerji bazlı bir mızrak.
    • Patlatırtron 9000: Dürbünsüz, otomatik, enerji bazlı bir keskin nişancı tüfeği.
    • Patlatırtron Mini Hızlı ateş eden, otomatik, enerji bazlı bir tabanca.
    • Gamaçakar 9000 Hızlı seriler halinde ateş eden enerji bazlı bir taarruz tüfeği.
    • Suratsız Yamultan Yüksek hasarlı, düşük çarpma şiddetli, yıkıcı Karadelik ağır saldırısıyla hasar vermeden önce suratsızları kendine çeken enerji bazlı bir balyoz.
  • Karşınızda yeni Zift Çukuru Tuzağı.
  • Bu tuzağa adımını atan düşmanlar kısa bir süreliğine takılıp kalırlar. Bu tuzak kurşunlarla iyi bir ikilidir; baktınız düşman takıldı, basın tetiğe!
  • 6 Haziran günü saat 03.00 itibarıyla etkinlik mağazasında bulunabilir.

Hata Düzeltmeleri

  • Cüce Cin’in geliştirildiğinde Trol’e dönüşmesine sebep olan bir sorun giderildi.
    • Not: Bu durum geçmişte, oyuncuların Koleksiyon Kitabı’na ekleyecek bir Cüce Cinlerinin kalmaması sonucunu doğurabilen bir eşya sınıflandırma sorununa sebep oluyordu. Trol artık sadece bir Trol olarak nitelendirilecek ve bu sorundan etkilenen herkese daha önceki kişiliğiyle aynı olmak üzere yeni bir Cüce Cin verilecek.
  • “Yapı Canı” ve “Bağlı Yapıyı İyileştirme” tuzak avantajları artık bağlandıkları duvara/zemine/tavana düzgün şekilde uygulanacak.
  • Oyuncuların, içerik mağazasından satın aldıkları Destansı Şemaları alamamalarına sebep olan bir sorun giderildi.
    • Destansı Şemaları içeren yeni kart paketleri yakın gelecekte, bu sorundan etkilenen oyunculara hediye edilecek.

OYNANIŞ

  • Otomatik koşma artık öldükten ve dirildikten sonra iptal edilecek.

Hata Düzeltmeleri

  • Boğa Koşusu artık inşa halindeki oyuncu yapılarını yok etmeyecek.
  • Oyuncu kalkanları, artık oyuncu dirildiğinde ve kalkanı tam olmadan hasar aldığında doğru şekilde dolmaya çalışacak.
  • Dikiz Tepelerdeki yapılar artık doğru azami can değerine sahip olacak şekilde ölçeklendirilecek.
  • Fırlatıcıların Fırtına Kalkanı’na saldırmayı bırakmalarına sebep olan bir hata giderildi.
  • Oyuncuların azami can ve kalkanları artık Savaş Oyunları için Taşlıorman, Kalaslıevler, Tekinli Vadi ve Dikiz Tepeler’de daha tutarlı olacak şekilde güncellendi.
  • Erken bölgelerde yerleştirilen yüksek seviyeli tuzaklar artık yüksek seviye bir Savaş Oyunu başlarken, üretildikleri orijinal seviyelerine sıfırlanmaya çalışacak.
    • Bu güncellemeden önce yerleştirilmiş ve Fırtına Kalkanı’nda bulunan tuzaklarsa aşamalarının azami seviyesine sıfırlanacak.

DÜŞMANLAR

  • Öbür taraftan gelen Cızlatıcılar dünyayı ele geçirdi. Şimdilik silahşor kuzenlerinin yerlerini alacaklar.

SES

Hata Düzeltmeleri

  • Geri sayım ses efektleri, Savaş Oyunlarının son dalgalarında artık düzgün şekilde duyulacak.
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor