Connect with us

Güncel

League of Legends 13.13 Yama Notları Yayınlandı

League of Legends 13.13 Yama Notları Yayınlandı.

League of Legends 13.13

2023 Dereceli Sezonu’nun ilk mevsiminin sonuna doğru yaklaşırken League of Legends yeni bir güncelleme yayınladı. Bu yama, yıl ortasında yayınlandığı için 3 hafta sürecek. Bununla ilgili olarak 2023 Yama Takvimi’ni inceleyebilirsiniz. Bu yamada performansı gereğinden yüksek olan Aphelios, Ivern ve Rell gibi bazı şampiyonlar zayıflatılırken Lee Sin ve Nidalee biraz güçlendirildi. Sonraki aşamaya ulaşmak için çabalıyorsanız şimdi tam zamanı çünkü alınacak ödüller 17 Temmuz 2023 saat 23.59’te kesinleşecek. Dereceli tırmanışınızda bol şans. Aynı zamanda yeni yamada çıkacak olan Ağaç Ata Karthus ve Wukong, Yıldız Muhafızı Orianna ve Seraphine kostümlerini de inceleyebilirsiniz.

League of Legends Yamada Öne Çıkanlar

Ağaç Ata Karthus, Ağaç Ata Wukong, Yıldız Muhafızı Orianna ve Yıldız Muhafızı Seraphine 28 Haziran 2023 saat 23.00’te çıkıyor.

Sezon Ortası Dereceli Sıfırlaması

Dereceli Ödülleri

 İstemcideki Şanlı kostüm ekranında artık 2023 Sezonu’nun ilk mevsiminin ödülü Şanlı Anivia yer alıyor. 13.13, kostümü kazanmak için oynayabileceğiniz son yama. O yüzden herkese bol şans! Şanlı kostüm ekranını Gümüş veya altındaysanız veya 1600’den az mevsim puanına sahipseniz tam olarak kaç puana sahip olduğunuzu gösterecek şekilde güncelledik. Takdir seviyeniz 2’nin altındaysa dereceli ödülünü alamayacağınıza dair bir uyarıyla karşılaşacaksınız.

Dereceli Sezonunun Bitiş ve Başlangıç Tarihleri

  • 16 Temmuz 2023: Mevsim sonu ödülleri için dereceli verilerini toplamaya hazırlanacağımızdan bu tarihte hesap aktarımlarını devre dışı bırakacağız.
  • 17 Temmuz 2023 Saat 23.59: Ödülleri dağıtmak için mevcut dereceli verilerini toplamaya başlayacağımızdan dereceli sıraları devre dışı bırakacağız. “Ya tam o anda oyunda olursak?” diye endişelenmenize gerek yok çünkü oyunun sonundaki kazanç ve kayıplarınızı hesaba katacağız. Not: Zirve aşamaları sıralaması saat 23.45’te güncellendiği için Ustalık ve üstü aşamalardaki oyunların bunun öncesinde tamamlanması gerekiyor.
  • 18 Temmuz 2023 Saat 03.00 (Tahmini): Dereceli sıraları League of Legends’da yeniden etkinleştireceğiz ANCAK dereceli oyunlar ne ilk mevsimin ödülleri ne de ikinci mevsimin ödülleri için sayılacak. Bu oyunlarda ilk mevsimdeki derecenize göre eşleştirileceksiniz. O yüzden bu zaman aralığını biraz soluklanarak veya ikinci mevsime hazırlanmak amacıyla ısınma oyunları oynayarak geçirebilirsiniz.
  • 19-21 Temmuz 2023, Saatler Bölgeden Bölgeye Değişiklik Gösterir: Dereceniz sıfırlanacak ve ikinci mevsim League of Legends için başlayacak! İkinci mevsimin kendi bölgenizde ne zaman başlayacağını öğrenmek için aşağıdaki tabloya göz atın.

Şampiyonlar

Annie

Q’nun büyü hasarı azaldı.


Q – Yok Et

  • BÜYÜ HASARI: 80/115/150/185/220 (+%80 YG) ⇒ 70/105/140/175/210 (+%75 YG)

Aphelios

Severum’un can çalması azaldı. Gravitum’un yavaşlatma süresi azaldı. Crescendum’un taban saldırı hızı azaldı.


Tırpan Tabanca, Severum

  • SALDIRILARLA CAN ÇALMA: 1-18. seviyelerde %2,5-%9 ⇒ 1-18. seviyelerde %2-%7,1
  • YETENEKLERLE CAN ÇALMA: 1-18. seviyelerde %8,33-%30 ⇒ 1-18. seviyelerde %5-%17,75

Yerçekimi Topu, Gravitum

  • SALDIRILARLA YAVAŞLATMA SÜRESİ: 3,5 saniye ⇒ 2,5 saniye

Çakram, Crescendum

  • GÖZCÜ TARET’İN TABAN SALDIRI HIZI: 0,8 ⇒ 0,64 (Not: Gözcü Taret’in saldırı hızı Aphelios’un ilave saldırı hızına bağlı olarak artıyor.)

Ivern

W’nun isabet halindeki büyü hasarı azaldı. R’nin (Daisy!) hareket hızı azaldı, (Yeri Göğü Sars!) taban hasarı azaldı.


W – Yeşert

  • İSABET HALİNDE İLAVE BÜYÜ HASARI: 30/37,5/45/52,5/60 (+%30 YG) ⇒ 20/27,5/35/42,5/50 (+%20 YG)

R – Daisy!

  • DAISY’NİN TABAN HAREKET HIZI: 440 ⇒ 430
  • DAISY, YERİ GÖĞÜ SARS! TABAN HASARI: 40/60/80 ⇒ 20/40/60

Kindred

Taban canı ve zırhı azaldı.


Taban nitelikler

  • TABAN CAN: 610 ⇒ 580
  • TABAN ZIRH: 29 ⇒ 26

Lee Sin

Q’nun hasarı arttı.


Q – Ses Dalgası / Titreşim Darbesi

  • SES DALGASI HASARI: 55/80/105/130/155 (+%110 İlave SG) ⇒ 55/80/105/130/155 (+%115 İlave SG)
  • TİTREŞİM DARBESİ’NİN ASGARİ HASARI: 55/80/105/130/155 (+%110 İlave SG) ⇒ 55/80/105/130/155 (+%115 İlave SG)
  • TİTREŞİM DARBESİ’NİN AZAMİ HASARI: 110/160/210/260/310 (+%220 İlave SG) ⇒ 110/160/210/260/310 (+%230 İlave SG)

Neeko

Q’nun bekleme süresi arttı. W’nun hasarı düzenlendi. R düzenlendi.


Q – Tohum Tuzağı

  • BEKLEME SÜRESİ: 7 saniye ⇒ 9/8,5/8/7,5/7 saniye

W – Kandırıkçı

  • HER ÜÇÜNCÜ SALDIRIDAKİ İLAVE HASAR: 50/80/110/140/170 (+%60 YG) ⇒ 40/75/110/145/180 (+%60 YG)

R – Ruh Çiçeği

  • YOĞUNLAŞMA SIRASINDA ŞEKİL DEĞİŞTİRME: Neeko 1,25 saniyelik kullanım süresinin tamamında büründüğü şekli korur ⇒ Neeko kullanım süresinin ilk 0,5 saniyesinde büründüğü şekli korur, kalan 0,75 saniyede gerçek biçimine bürünür

Nidalee

Taban hareket hızı arttı.


Taban nitelikler

  • HAREKET HIZI: 335 ⇒ 340

Rek’Sai

Taban saldırı gücü azaldı, taban canı azaldı.


Taban nitelikler

  • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 61 ⇒ 58
  • TABAN CAN: 640 ⇒ 600

Rell

Can yenilenmesi büyüme oranı azaldı, taban büyü direnci azaldı, büyü direnci büyüme oranı azaldı. Q’nun canavarlara yönelik hasarı arttı. W’nun kalkanı azaldı, bineksiz saldırı hızı düzenlendi. E’nin canavarlara yönelik hasarı arttı.


Taban nitelikler

  • CAN YENİLENMESİ BÜYÜME ORANI: 1,7 ⇒ 1,5
  • TABAN BÜYÜ DİRENCİ: 32 ⇒ 30
  • BÜYÜ DİRENCİ BÜYÜME ORANI: 2,05 ⇒ 1,85

Q – Parçalayan Darbe

  • CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: 150/220/290/360/430 ⇒ 170/245/320/395/470 (Not: Lütfen artık önce Q’yu geliştirin!)

W – Demirbazlık: Sert İniş / Binek Sırtı

  • SERT İNİŞ KALKANI: 35/60/85/110/135 (+ azami canın %12’si) ⇒ 15/40/65/90/110 (+ azami canın %12’si)
  • BİNEKSİZ SALDIRI HIZI: %15/20/25/30/35 ⇒ %30

E – Son Sürat

  • CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: 100/145/190/235/280 ⇒ 120/165/210/255/300

Varus

W’nun isabet halindeki büyü hasarı arttı, Maraz yükü başına hasar azaldı.


W – Maraz Sadağı

  • İSABET HALİNDE BÜYÜ HASARI: 7/12/17/22/27 (+%30 YG) ⇒ 7/12/17/22/27 (+%35 YG)
  • MARAZ YÜKÜ BAŞINA HASAR: Hedefin azami canının %3/3,5/4/4,5/5’i (100 YG başına +%2,5) ⇒ Hedefin azami canının %3/3,5/4/4,5/5’i (100 YG başına +%1,5)

Vi

Pasifin kalkanı azaldı. R’nin bekleme süresi arttı.


Pasif – Patlama Kalkanı

  • KALKAN ORANI: Azami canın %13’ü ⇒ Azami canın %10’u

R – Son Uyarı

  • BEKLEME SÜRESİ: 120/100/80 saniye ⇒ 140/115/90 saniye

Wukong

E’nin canavarlara yönelik hasar çarpanı kaldırıldı.


E – Bulut Saldırısı

  • KALDIRILDICANAVARLARA YÖNELİK HASAR ÇARPANI: %120 ⇒ %100 (Not: Canavarlara yönelik hasar çarpanı kaldırıldı.)

Eşyalar

Draktharr’ın Gece Kılıcı


  • GİDERİLEN HATA: Yoğunlaşma sırasında bir rakibi alt etmek artık Draktharr’ın Gece Kılıcı’nın hedef alınamazlık etkisini tetiklemiyor.

Canbiçen


  • BÜYÜLÜKILIÇ HASARI: %100 Taban Saldırı Gücü (+%40 İlave SG) ⇒ %130 Taban Saldırı Gücü (+%20 İlave SG)

Statikk Hançer


  • ENERJİ DOLU SALDIRILARIN MİNYONLARA YÖNELİK HASARI: Seviyeye bağlı olarak 250-450 (+%125 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 250-450 (+%0 YG)
  • ENERJİ DOLU SALDIRILARIN MİNYONLAR DIŞINDAKİ BİRİMLERE YÖNELİK HASARI: Seviyeye bağlı olarak 100-180 (+%50 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 100-180 (+%30 YG)

Fırtınabiçen


  • ENERJİ DOLU HASARI: 15 (+%60 SG) (+%50 YG) ⇒ 90 (+%25 SG) (+%0 YG)

ARAM Düzenlemeleri

League of Legends yamalarında artık güçlendirmelere veya zayıflatmalara ihtiyaç duymayan şampiyonları hedef alıyoruz. Çarpan azaltmalarının bazıları, kazanma oranları %50’nin altında olan Zed ve Qiyana gibi şampiyonlara yönelik çünkü bunları oynamak özellikle ARAM’da zor. Ayrıca getirdiğimiz güçlendirmelerin yetenekli ellerde fazla etkili olması tercih etmediğimiz bir şey.

League of Legends Şampiyon beklentilerinin Sihirdar Vadisi’ndekilere benzer olmasını istiyoruz. Bu yüzden bazı şampiyonların kazanma oranları %50’nin altında olsa bile fırsat bulduğumuzda çarpanların sayısını azaltmaya devam edeceğiz zira sadece kazanma oranlarını incelemek elle tutulur sonuçlar vermiyor.


Güçlendirmeler

  • Aatrox: %100 Verilen Hasar ⇒ %105 Verilen Hasar
  • Caitlyn: %95 Verilen Hasar ⇒ %100 Verilen Hasar
  • Jinx: %90 Verilen Hasar ⇒ %95 Verilen Hasar
  • Karma: %100 Kalkan Gücü ⇒ %110 Kalkan Gücü

Zayıflatmalar

  • Azir: %105 Verilen Hasar ⇒ %100 Verilen Hasar
  • Rumble: %105 Verilen Hasar ⇒ %100 Verilen Hasar
  • Qiyana: %80 Alınan Hasar ⇒ %90 Alınan Hasar
  • Evelynn: %85 Alınan Hasar ⇒ %90 Alınan Hasar
  • Zed: %90 Alınan Hasar ⇒ %95 Alınan Hasar

İhtişamlı Mağaza Rotasyonu

İhtişamlı Mağaza’ya Veda Edenler

  • Prestij DRX Aatrox

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Antrenman Modu

  • Antrenman Modu’na erişimin kısıtlanmasına yol açan birkaç hata giderildi. Açık Beta’da bazı sorunlarla karşılaşabilirsiniz ama Antrenman Modu’nun 13.13 Yaması’nın çıkışıyla birlikte düzelmesini bekliyoruz.

Giderilen Hatalar

  • Akshan’ın R – Kısasa Kısas yeteneğinin görünmez şampiyonları açığa çıkarmamasına yol açan hata giderildi.
  • Vladimir’in R – Kan Vebası yeteneğinin menzil göstergesi boyutunun R’sini geliştirmeden önce ve sonra farklı olmasına yol açan hata giderildi.
  • Anivia’nın yeniden doğduktan hemen sonra normal biçiminde sahip olduğu zırh ve büyü direncini geri kazanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Dinçleştirici Aytaşı’nın sağladığı zincirleme kalkan değerinin takım arkadaşlarına verilen kalkan sayısına değil, yetenek kullanımı başına verilen kalkan sayısına bağlı olarak hesaplanmasına yol açan hata giderildi.
  • LoL İstemcisi’nin sürüm kontrolü sırasında çökmesine yol açan hata giderildi.
  • Vex’in Pasif – Kıyamet ve Kasvet yeteneğinin Vex’in yakınında E kullanan Galio’ya uygulanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Orman yoldaşlarının tetiklenme hasarının zaman zaman yeni kampları üstünüze çekmesine yol açan hata giderildi.
  • Orman yoldaşlarının zaman zaman bir canavar ortaya çıktığında ona saldırarak oyuncu saldırı gerçekleştirmese bile o kampla çatışma başlatmasına yol açan hata giderildi.
  • Bel’Veth’in Q ve E’sini farklı hedefler üstünde kullanarak R yüklerini kaybetmesine yol açan hata giderildi.
  • Kled’in R – Hücuuuuuuuum!!!!! yeteneğini kullanırken hedef gerektirmeyen bir iyileştirme etkisi kullanamamasına yol açan hata giderildi.
  • Shyvana’nın Q – Çifte Isırık yeteneğinin bekleme süresinin ejderha biçimindeyken insan haline kıyasla biraz daha uzun olmasına yol açan hata giderildi.
  • Shyvana’nın Q – Çifte Isırık yeteneğinin yalnızca ikinci isabetinde öfke kazandırmasına yol açan hata giderildi.
  • Lucian’ın Pasif – Tetikte yeteneğinin görsel efektlerinin zaman zaman bir hedef üzerinde tekrarlanmasına yol açan hata giderildi.
  • Lucian’ın W – İntikam Ateşi yeteneğinin zaman zaman ona hareket hızı kazandırmamasına yol açan hata giderildi.
  • Neeko’nun bir Totem Uğuru, Uzak Görüş Totemi veya Kontrol Totemi’ne dönüştüğünde saldıramamasına yol açan hata giderildi.
  • Kara Mühür, Mejai’nin Ruhyiyeni’ne geliştirildikten sonra alım iptal edildiğinde tüm Kara Mühür yüklerinin kaybolmasına yol açan hata giderildi.
  • Sona W – Metanet Aryası yeteneğini kullandığında Dinçleştirici Aytaşı’nın zincirleme kalkanının süresinin dolmamasına yol açan hata giderildi.
  • Malmortius’un Ağzı’nın bekleme süresinin katledilme halinde sıfırlanmasına yol açan hata giderildi.

League of Legends: Wild Rift oyuna iki yeni şampiyon ekleniyor!

League of Legends yeni şampiyonu Naafiri

İletişim: esrasenekci@gmail.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Güncel