Bir çok League of Legends şampiyonunun zayıfladığı bir çoğunun ise düzenlemeden geçirildiği League of Legends 13.22 Yama Notları 7 Kasım Salı gününün akşam saatlerinde yayınlandı.
Güçlendirme ve zayıflatmaların haricinde büyücü saldırı hızı düzenlemeleri de yapılan yamada Heartsteel kostümleri de yer aldı. Hızlıca League of Legends 13.22 Yama Notları detaylarına göz atalım.
League of Legends 13.22 Yama Notları
Şampiyonlar
- Brand
- Pasif – Alev
- CANAVARLARA YÖNELİK HASAR ÇARPANI: %220 ⇒ %230
- E – Yangın
- HASAR: 65/90/115/140/165 (+%50 YG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%60 YG)
- Pasif – Alev
- Briar
- Q – Kudurtan Açlık
- FİZİKSEL HASAR: 60/100/140/180/220 (+%80 İlave SG) ⇒ 60/95/130/165/200 (+%80 İlave SG)
- ZIRH AZALTMA: %10/14/18/22/26 ⇒ %10/12,5/15/17,5/20
- R – Mezara Kadar
- FİZİKSEL HASAR: 150/325/500 (+%110 İlave SG) (+%110 YG) ⇒ 150/300/450 (+%75 İlave SG) (+%110 YG)
- Q – Kudurtan Açlık
- Dr. Mundo
- E – Beyin Sarsıntısı
- PASİFİN İLAVE SALDIRI GÜCÜ: %2/2,25/2,5/2,75/3 ⇒ %2/2,35/2,7/3,05/3,4
- E – Beyin Sarsıntısı
- Gragas
- E – Vücut Darbesi
- İSABET HALİNDE İADE EDİLEN BEKLEME SÜRESİ: 3 saniye ⇒ Kalan bekleme süresinin %40’ı
- SİZİN İÇİN HESAPLADIK: 3 saniye ⇒ Yetenek hızına bağlı olarak değişen 5,6/5,4/5,2/5/4,8 saniye
- R – Patlayan Fıçı
- ATIŞIN HEDEFİNE ULAŞMA SÜRESİ: 0,55 saniye ⇒ 0,5 saniye
- E – Vücut Darbesi
- Graves
- E – Hızlı Tetik
- YÜK BAŞINA İLAVE ZIRH: 4/7/10/13/16 ⇒ 2/5/8/11/14
- E – Hızlı Tetik
- Janna
- Taban nitelikler
- SALDIRI MENZİLİ: 500 ⇒ 550
- TABAN MANA: 350 ⇒ 360
- MANA BÜYÜME ORANI: 64 ⇒ 50
- CAN BÜYÜME ORANI: 84 ⇒ 90
- ZIRH BÜYÜME ORANI: 5 ⇒ 4,5
- TABAN SALDIRI GÜCÜ: 52 ⇒ 47
- SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 3 ⇒ 2,5
- SALDIRI HAZIRLAMA SÜRESİ: %22 ⇒ %20
- Pasif – Pupa Yeli
- KALDIRILDI: Janna artık takım arkadaşlarına doğru ilerlerken ilave hareket hızı kazanmıyor.
- YENİ: Janna’nın normal saldırıları ve W yeteneği artık 1/6/11/16. seviyelerde hareket hızının %20/25/30/35’i kadar ilave büyü hasarı veriyor.
- Q – Uğultulu Kasırga
- MANA BEDELİ: 60/70/80/90/100 ⇒ 90/95/100/105/110
- BEKLEME SÜRESİ: 12 saniye ⇒ 14 saniye
- ASGARİ HASAR: 60/85/110/135/160 (+%35 YG) ⇒ 55/90/125/160/195 (+%50 YG)
- AZAMİ İLAVE HASAR: 45/60/75/90/105 (+%30 YG) ⇒ 30/45/60/75/90 (+%30 YG)
- W – Meltem
- BEKLEME SÜRESİ: 12 saniye ⇒ 9/8,5/8/7,5/7 saniye
- MANA: 50/60/70/80/90 ⇒ 50/55/60/65/70
- HASAR: 80/110/140/170/200 (+%60 YG) ⇒ 55/90/125/160/195 (+%60 YG) (+ Pupa Yeli Hasarı)
- YAVAŞLATMA SÜRESİ: 3 saniye ⇒ 2 saniye
- YENİ: Meltem yeteneği bekleme süresindeyken artık pasif ilave hareket hızı devre dışı kalmıyor.
- E – Fırtınanın Gözü
- BEKLEME SÜRESİ: 15/13,5/12/10,5/9 saniye ⇒ 16/15/14/13/12 saniye
- MANA: 70/80/90/100/110 ⇒ 70/75/80/85/90
- KALKAN: 75/100/125/150/175 (+%55 YG) ⇒ 80/115/150/185/220 (+%55 YG)
- KALKAN SÜRESİ: 5 saniye ⇒ 4 saniye
- KALDIRILDI: Kalkan artık azalarak kaybolmuyor.
- KALDIRILDI: Janna artık rakiplerine kitle kontrolü etkileri uyguladığında iyileştirme ve kalkan gücü kazanmıyor.
- YENİ: Rakiplere havaya savurma veya yavaşlatma uygulandığında kalan bekleme süresi %20 azalır. Bu etki yetenek başına bir kere tetiklenebilir.
- Taban nitelikler
- K’Sante
- Q – Ntofo Darbeleri
- ASGARİ KULLANIM SÜRESİ İÇİN GEREKEN İLAVE CAN: 1200 ⇒ 1600
- Q – Ntofo Darbeleri
- Kassadin
- E – Güç Darbesi
- BÜYÜ HASARI: 60/90/120/150/180 (+%85 YG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%80 YG)
- R – Boşluk Geçişi
- TABAN BÜYÜ HASARI: 70/90/110 (+%60 YG) (+%2 Azami Mana) ⇒ 70/90/110 (+%50 YG) (+%2 Azami Mana)
- E – Güç Darbesi
- Nilah
- Q – Şekilsiz Kılıç
- İLAVE SALDIRI HIZI: Seviyeye bağlı olarak %10-60 ⇒ Seviyeye bağlı olarak %10-50
- R – Ulvi İdeal
- ZAMANLA VERİLEN HASAR: 60/120/180 (+%112 İlave SG) ⇒ 60/120/180 (+%80 İlave SG)
- AZAMİ TOPLAM HASAR: 185/345/505 (+%232 İlave SG) ⇒ 185/345/505 (+%200 İlave SG)
- Q – Şekilsiz Kılıç
- Rammus
- W – Tortop
- İLAVE ZIRH: 30 (+%35/45/55/65/75 Toplam Zırh) ⇒ 40 (+%35/45/55/65/75 Toplam Zırh)
- W – Tortop
- Senna
- Q – Deşen Karanlık
- HASAR: 30/65/100/135/170 (+%50 İlave SG) ⇒ 30/60/90/120/150 (+%50 İlave SG)
- İYİLEŞTİRME: 40/55/70/85/100 (+%30 İlave SG) (+%40 YG) (1 Zırh Deşme başına +1,6) ⇒ 40/50/60/70/80 (+%30 İlave SG) (+%40 YG) (1 Zırh Deşme başına +1,6)
- Q – Deşen Karanlık
- Seraphine
- Pasif – Sahne Tozu
- NOTA BAŞINA HASAR: Seviyeye bağlı olarak 4/8/14/25 (+%7 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 5/10/18/30 (+%5 YG)
- Q – Yüksek Perde
- BEKLEME SÜRESİ: 9/8/7/6/5 saniye ⇒ 10/8,75/7,5/6,25/5 saniye
- W – Saran Ses
- KALKAN: 50/75/100/125/150 (+%25 YG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%20 YG)
- Pasif – Sahne Tozu
- Tahm Kench
- Pasif – Tadımlık
- İLAVE BÜYÜ HASARI: Seviyeye bağlı olarak 6-48 (100 İlave Can başına +%2 YG) (+%3 İlave Can) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 6-48 (100 İlave Can başına +%2 YG) (+%4 İlave Can)
- Pasif – Tadımlık
- Ziggs
- Taban nitelikler
- TABAN ZIRH: 22 ⇒ 18
- NORMAL SALDIRI ANİMASYONU: %20,8 ⇒ %20
- Taban nitelikler
Saldırı Hızı Değişiklikleri
“Bu yamada büyücü sayılabilecek tüm şampiyonlara genel bir tarama yaptık ve birçoğunun zayıf hissettiren normal saldırıları olduğunu fark ettik. Bu şampiyonların çoğunun nişancılar kadar çevik hissettirmesini veya onlar kadar iyi normal saldırıları olmasını beklemiyoruz. Fakat normal saldırılar bu şampiyonların gücünün çoğunu yansıtmasa da bir oyunda yüzlerce kez yaptıkları bir şeyin iyi hissettirmesi bizce önemli.”
Bu amaçla üç genel değişiklik getiriyoruz:
- Öncelikle normal saldırı hazırlama sürelerini (Yani atış yapılmadan önceki saldırı animasyonunun süresi.) yeni bir standarda yükseltiyoruz. Normal saldırı yerine bir yetenek (Karthus’un Hortlak Mayın yeteneği gibi) kullanabilen veya saldırı hızının yavaş olmasını gerektiren bir silahı (Mordekaiser’in balyozu gibi) olan şampiyonları istisna kabul ettik.
- İkinci olarak atış hızlarını da yeni bir asgari değere yükselttik. Böylece minyonlara son vuruş yapmanın kolaylaşmasını bekliyoruz.
- Üçüncü olarak da yetenek setlerinde saldırı hızıyla bir sinerjisi olmayan büyücülerin saldırı hızı kristalini rünlerine dahil etmelerini azaltmaya çalışıyoruz. Bu uğurda 1. seviyedeki saldırı hızlarını, saldırı hızı oranlarını (yani şampiyonların saldırı hızlarının ilave saldırı hızıyla artma oranı) ve saldırı hızı büyüme oranlarını düzenliyoruz. Bu şampiyonların birçoğu zaten güçlü oldukları için bu değişiklikleri 1. seviyede yaklaşık %5 İlave Saldırı Hızına tekabül edecek şekilde kısıtlıyoruz. Ayrıca bu değişikliklerin ardından bir şampiyon fazla güçlü olursa diye takipte kalmaya devam edeceğiz.
- Ahri
- Taban nitelikler
- SALDIRI HAZIRLAMA SÜRESİ: %20,1 ⇒ %20
- SALDIRI HIZI ORANI: 0,668 ⇒ 0,625
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,668 (Değişmedi.)
- SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI: %2 ⇒ %2,2
- Taban nitelikler
- Anivia
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- Taban nitelikler
- Annie
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,579 ⇒ 0,61
- SALDIRI HIZI ORANI: 0,579 ⇒ 0,625
- NORMAL SALDIRI ATIŞ HIZI: 1200 ⇒ 1500
- Taban nitelikler
- Cassiopeia
- Taban nitelikler
- NORMAL SALDIRI ATIŞ HIZI: 1200 ⇒ 1500
- Taban nitelikler
- Heimerdinger
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- SALDIRI HAZIRLAMA SÜRESİ: %20,1 ⇒ %20
- Taban nitelikler
- Ivern
- Taban nitelikler
- NORMAL SALDIRI HAZIRLAMA SÜRESİ: %23 ⇒ %20
- SALDIRI ANİMASYONU: Alternatif bir saldırı animasyonunu 4 saldırıdan birinde ve kritik vuruşlarda kullanılmak üzere geri getiriyoruz.
- Taban nitelikler
- Karthus
- Taban nitelikler
- NORMAL SALDIRI ATIŞ HIZI: 1200 ⇒ 1500
- Taban nitelikler
- LeBlanc
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- SALDIRI HIZI ORANI: 0,4 ⇒ 0,625
- SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI: %2,2 ⇒ %1,5
- Taban nitelikler
- Lissandra
- Taban nitelikler
- SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI: %1,36 ⇒ %1,5
- Taban nitelikler
- Neeko
- Taban nitelikler
- SALDIRI HAZIRLAMA SÜRESİ: %21,5 ⇒ %20
- Taban nitelikler
- Orianna
- Taban nitelikler
- NORMAL SALDIRI ATIŞ HIZI: 1450 ⇒ 1500
- Taban nitelikler
- Rumble
- Taban nitelikler
- SALDIRI HAZIRLAMA SÜRESİ: %22,9 ⇒ %20
- Taban nitelikler
- Ryze
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- Taban nitelikler
- Singed
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,613 ⇒ 0,625
- SALDIRI HIZI ORANI: 0,613 ⇒ 0,625
- SALDIRI HAZIRLAMA SÜRESİ: %23,6 ⇒ %20
- Taban nitelikler
- Syndra
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- Taban nitelikler
- Taliyah
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- Taban nitelikler
- Teemo
- Taban nitelikler
- NORMAL SALDIRI ATIŞ HIZI: 1300 ⇒ 1500
- SALDIRI HAZIRLAMA SÜRESİ: %21,6 ⇒ %20
- Taban nitelikler
- Twisted Fate
- Taban nitelikler
- SALDIRI HAZIRLAMA SÜRESİ: %24,4 ⇒ %20
- Taban nitelikler
- Veigar
- Taban nitelikler
- NORMAL SALDIRI ATIŞ HIZI: 1100 ⇒ 1500
- Taban nitelikler
- Vel’Koz
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,643 (Pi sayısının 23-25. rakamları.)
- SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI: %1,36 ⇒ %1,59 (Pi sayısının 4-6. rakamları.)
- Taban nitelikler
- Xerath
- Taban nitelikler
- NORMAL SALDIRI ANİMASYONU: %25,1 ⇒ %20
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- SALDIRI ANİMASYONLARI: Artık saldırı animasyonlarını %75’e %25 oranlarda kullanmak yerine her ikisini de eşit oranlarda kullanıyor.
- Taban nitelikler
- Zilean
- Taban nitelikler
- NORMAL SALDIRI ATIŞ HIZI: 1200 ⇒ 1500
- NORMAL SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- Taban nitelikler
- Zoe
- Taban nitelikler
- TABAN SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
- Taban nitelikler
Görüş Düzenlemeleri
“Sihirdar Vadisi’nde Savaş Sisi’nden saldırıldığında kazanılan görüşü düzenliyoruz. Deneyimli oyuncular çalıdan saldırdıklarında ortaya çıktıklarını ve çalının bir işe yaramadığını bildikleri için bunu pek yapmıyorlar. Ancak aynı zamanda bir duvarın üstünden saldırmak gibi normal eylemlerde de ne kadar süreyle açığa çıktığınızı kestiremiyorsunuz. Bu durumun saklanan takım arkadaşlarınızı sık sık ortaya çıkarmak gibi dezavantajı da var. Takım arkadaşlarınızı daha nadiren ifşa etmeniz için açığa çıkarma alanını daraltıyoruz. Ayrıca Savaş Sisi’ne bürünmenin daha içgüdüsel olması için açığa çıkma süresini de kısaltıyoruz.”
- SALDIRI HALİNDE AÇIĞA ÇIKAN ALANIN YARIÇAPI: 400 ⇒ 300
- ALANIN AÇIĞA ÇIKMA SÜRESİ: 4,5 saniye ⇒ 2 saniye
Sinyal Değişiklikleri
“Genel anlamda sinyal değişikliklerini değerlendirmeye devam ediyoruz. Bu değişikliklerin asıl hedeflerimize ulaşmakta şu an için başarılı olduklarını düşünüyoruz. Bu değişiklikleri ve dereceli kısıtlamalarını yayınladıktan sonra oyuncuların oyun içinde hissettikleri saygı ve güven konusunda elle tutulur bir ilerleme kat ettik. Yapıcı iletişim seçenekleri ve oynanışı yıkıcı iletişimden koruma arasındaki dengeyi yakalama hususunda çalışmaya devam ediyoruz.”
- Kutlama zamanı! Bir destansı canavarı kestikten sonraki 10 saniye içinde takım arkadaşlarınızın şampiyonunuza yönelik sinyallerini artık tüm takım görebiliyor.
- SİNYAL KİLİTLEME SÜRESİ: 5/15/30/60/120 saniye ⇒ 6/12/16/20/24 saniye (Bu değişiklik aslında 13.19 Yaması’nın bir parçasıydı ama yama notlarına yetişememişti.)
- Dikkat ve Rakip Kayıp sinyalleri artık kısıtlanmadan önce sadece 3 defa kullanılabiliyor.
Bilinen Sinyal Değişikliği Hatası
- Skor tablosu üzerinden bir takım arkadaşınıza bekleme süresinin son %50’lik dilimine girmiş bir eşya, ulti veya sihirdar büyüsünün sinyalini attığınızda bu sinyalin tüm takıma gönderilmesine rağmen önünde [Grup] yazmasına yol açan hata giderildi.
ARAM Düzenlemeleri
Güçlendirmeler
- Lillia: Alınan Hasar: %110 ⇒ %105
- Aphelios: Alınan Hasar: %100 ⇒ %95
Zayıflatmalar
- K’Sante: Alınan Hasar: %90 ⇒ %95
- Tryndamere: Yapılan İyileştirme: %140 ⇒ %135
Merkez Baskını Düzenlemeleri
Merkez Baskını çıkalı bir yama oldu ve ekibimiz hataları giderip oyuncuların canını sıkan noktaları ele almak için canla başla çalıştı.
Etkinlikler
Ejderha Sureti genel ödül havuzundan kaldırıldı. Artık bir takım 3 etkinlik kazanmayı başarıysa Ejderha Sureti’yle ödüllendiriliyor.
Ejderha Sureti, etkinlik ödülü olarak eklendiği günden beri oyunun gidişatı üstündeki yüksek etkisinden dolayı tartışma konusu oldu. Aslında tüm ödüllerin eşit düzeyde olmalarını amaçlamıyoruz. Ama Kadim Ejderha’nın gücü cidden biraz fazla geliyor. Sonuç olarak Kadim Ejderha güçlendirmesini kazanma hedefini koruyoruz. Ama artık sadece bariz bir şekilde hak eden takımlar bu güce ulaşabiliyor.
Güçlendirmeler
- Bard: Tınıların ortaya çıkma hızı artar, ilk tınılar 30 saniyenin ardından belirir, ardından her 20 saniyede bir 2 yeni tını ortaya çıkar
- Blitzcrank: Verdiği hasar %5 artar
- Rek’Sai: Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
- Asırlık Sopa’nın Yük Kazandırma Süresi: 60 saniye ⇒ 30 saniye
Zayıflatmalar
- Brand: Aldığı hasar %5 artar ⇒ Aldığı hasar %8 artar
- Morgana: Verdiği hasar %5 azalır
- Sion: Aldığı hasar %5 artar
- Teemo: Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
- Zyra: Aldığı hasar %5 artar ⇒ Aldığı hasar %8 artar
Düzenlemeler
- Thresh: Pasifinin ruh kazanması iki katına çıktı
- Thresh: Verdiği hasar %10 artar ⇒ Verdiği hasar değişmez
- Thresh: Aldığı hasar %10 azalır ⇒ Aldığı hasar değişmez
Giderilen Hatalar
- Vadi’nin Alameti’nin harita hedefi sayacı artık skor tablosunu açtığınızda beliriyor.
- Soraka’yı Koru etkinliği artık ses efektlerini ses ayarları fark etmeksizin hep azami ses düzeyinde oynatmıyor. Kulaklık kullananlar kusurumuza bakmasın.
- Soraka’yı Koru ilk etkinlik olduğu takdirde ekranda arayüz kalıntıları bırakmıyor.
- Zirve Savunması etkinliği artık en fazla 5 dakika sürebiliyor.
- URF Kapışması veya Düello Kulübü başlarken Briar’ın ultisini bir rakibe isabet ettirdiğinizde artık Briar kalıcı olarak kışkırtılmıyor.
- Ivern’ün Patlartohum yeteneği kendisi veya Daisy’nin üstünde kullanılıp patladığında artık orman kamplarına hasar veriyor.
Hızlı Oyun Modunun Çıkışı
Hızlı Oyun modu 13.22 Yaması’nda sunuculara gelecek. Bu oyun modu geldiğinde Kapalı Seçim sırası devre dışı kalacak.
- Yeterince şampiyonu olmayan oyuncuların da Hızlı Oyun modunu oynayabilmesi için yeni oyunculara özel ücretsiz şampiyon rotasyonu Diana, Jinx, Malphite, Mordekaiser, Rammus, Yuumi, Sona, Teemo, Tristana, Vi, Caitlyn, Kai’Sa, Syndra, Leona, Sett, Pantheon, Ziggs, Talon, Amumu ve Viktor olacak şekilde genişletildi.
- Oyuncular artık 3. sihirdar seviyesinden itibaren Çarp büyüsünü seçebiliyor.
- Hızlı Oyun modunun ilk teslim olma oylaması 10. dakikada açılabiliyor. Oylamanın geçmesi için 5 oyuncudan 4’ünün kabul etmesi yeterli sayılıyor.
- Hızlı Oyun modunun 20. dakikasından itibaren açılan teslim olma oylamalarındaysa 5 oyuncudan 3’ünün kabul etmesi yeterli sayılıyor.
Bilinen Hızlı Oyun Hataları
- Hızlı Oyun lobisinde renk alındığında geçici olarak renk alma özelliği devre dışı kalabiliyor.
- Farklı bir kostüme geçildiğinde renk tercihleri kaydedilmiyor.
Küresel Dil Seçimi
Oyuncular artık arzu ettikleri oyun dilini Riot İstemcisi menüsündeki LoL ayarlarında belirleyebilecek. Bu güncellemenin amacı oyuncuların dünyanın neresinde yaşarlarsa yaşasınlar temel oyunu istedikleri dilde oynayabilmeleri. Tüm bölgesel yayın içeriklerini yerelleştirmediğimiz için istemcideki yayın içerikleri arasında dil tutarsızlıkları olabileceğini belirtelim.
- Bu özellik yamadan ayrı olarak 8 Kasım saat 21.00’de çıkacak.
İhtişamlı Mağaza Rotasyonu
İhtişamlı Mağaza’ya Merhaba Diyenler
- Prestij Siber Hare Janna
- Prestij K/DA Evelynn
- Prestij Sihir Üstadı Zoe
- Prestij Kanlı Ay Aatrox
- Vahşi Batılı Senna İhtişamlı Rengi
- Galaksi Katili Zed İhtişamlı Rengi
İhtişamlı Mağaza’ya Veda Edenler
- Prestij Yıldız Muhafızı Syndra
- Prestij Okyanus Şarkısı Seraphine
- Prestij Sonsuz Karanlık Malphite
- Prestij Porselen Lux
Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
- Zac’in peltelerinden biri Renata Glasc’ın pasifine maruz kaldığında Renata Glasc’ın takım arkadaşının Zac’i katledilebilmesine yol açan hata giderildi.
- Pix’in zaman zaman Lulu’nun skor almasını engellemesine yol açan hata giderildi.
- Briar’ın R’si hedeflenen konuma ulaştığında hedefi hedef alınamaz haldeyse toplu olarak bağlantının kopmasına yol açan hata giderildi.
- Janna’nın W’sunun ipucunun hatalı bilgiler göstermesine yol açan hata giderildi.
- Kai’Sa ve Braum pasiflerinin göstergelerinin üst üste binmelerine yol açan hata giderildi.
- Orman yoldaşının görünmezlik görsel efektinin tüm rakiplerce görülebilmesine ve görünmez haldeki şampiyonları açığa çıkarabilmesine yol açan hata giderildi.
- Nişancı Yayı’nın ipucunun hatalı olmasına yol açan hata giderildi.
- Skarner’ın GSG’siyle ilgili size katiyen söyleyemeyeceğimiz bir hatayı giderdik. Gerçekten.
- Briar, Baron Nashor’u Hapur Hupur yeteneğiyle katlettiğinde Baron güçlendirmesine sahip tüm minyonların minyon skorlarının kendisine yazılmasına yol açan hata giderildi.
- Briar’ın Kan Cinneti yeteneğinin ölüm özetinde kitle kontrolü gibi görünmesine ve oyun sonrası istatistiklerde kitle kontrolü skoru sayılmasına yol açan hata giderildi.
- Briar’ın ultisini kullandıktan sonra normal saldırılarının devre dışı kalmasına yol açan hata giderildi.
- Neeko’nun klonunun 5. takdir seviyesi dönüşünü veya Şampiyonluk Dönüşü’nü doğru bir şekilde sergilememesine yol açan hata giderildi.
- Briar’ın cinnet halindeyken bazen takım arkadaşlarına da saldırmasına yol açan hata giderildi.
- Varus’un Q yeteneğinin söz konusu ayar devre dışıyken bile hat göstergesini daima sergilemesine yol açan hata giderildi.
- Arş Hükümdarı Jax’in alevinin dönüş animasyonu esnasındaki yerinin yanlış olmasına yol açan hata giderildi.
- Jax’in pasif yükü varken W yeteneğinin varsayılan normal saldırı animasyonunu oynatmasına yol açan hata giderildi.
- Briar’ın W’sunun diğer şampiyonlara yönelik normal saldırı animasyonlarının yavaşlatılmasına yol açan hata giderildi.
- Sylas’ın Neeko ultisini çaldığında arayüzünde yanlış bir ultinin gösterilmesine yol açan hata giderildi.
- Briar’ın Kan Cinneti’nin kontrol kaybedildiğinde devreye giren ekran parlamasını tetiklemesine yol açan hata giderildi.
- Ormancı eşyasının dönüşüm sonrası dükkândaki “Geri Al” özelliği kullanıldığında çantanıza yeniden eklenebilmesine yol açan hata giderildi.
Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
- HEARTSTEEL Kayn
- HEARTSTEEL K’Sante
- HEARTSTEEL Ezreal
- HEARTSTEEL Sett
- HEARTSTEEL Aphelios
- HEARTSTEEL Yone
- Prestij HEARTSTEEL Yone
- Başkaldırı True Damage Ekko
League of Legends 13.22 Yama Notları kapsamında yapılan değişiklikler hakkında sizler ne düşünüyorsunuz?
İlginizi Çekebilir:
League of Legends turnuvası kayıtları için son gün!