Riot Games 22 Şubat Çarşamba günü yayınladığı son güncelleme olan League of Legends 13.4 Yama Notları ile birlikte oyuncularının karşısına oldukça dolu dolu çıktı.
Belirtilene göre toplamda 28 denge değişikliği barındıran bu güncellemede pek çok şampiyon ile birlikte bazı eşyalarda da değişiklikler yapıldı. Ayrıca /kendinisustur (/muteself) ve /önle (/deafen) özellikleri ile birlikte grup sohbeti de oyuna eklendi.
League of Legends 13.4 Yama Notları
Şampiyonlar
- Ahri
- Taban nitelikler
- Taban Can: 570 ⇒ 590
- Taban Zırh: 18 ⇒ 21
- R – Ruh Saldırısı
- Bekleme Süresi: 140/115/90 saniye ⇒ 130/105/80 saniye
- Taban nitelikler
- Alistar
- Pasif – Zafer Narası
- Takım Arkadaşına Yönelik İyileştirme: Alistar’ın azami canının %6’sı ⇒ Alistar’ın azami canının %7’si (Not: Bu değerler, yama öncesi takım arkadaşlarına yönelik iyileştirme değerleriyle yaklaşık olarak aynı.)
- Q – Unufak Et
- Büyü Hasarı: 60/100/140/180/220 (+%70 YG) ⇒ 60/100/140/180/220 (+%80 YG)
- W – Tos
- Büyü Hasarı: 55/110/165/220/275 (+%90 YG) ⇒ 55/110/165/220/275 (+%100 YG)
- Pasif – Zafer Narası
- Amumu
- Taban nitelikler
- Can Büyüme Oranı: 100 ⇒ 94
- Zırh Büyüme Oranı: 4,2 ⇒ 4,0
- W – Gözyaşı Seli
- Tetiklenme Başına Büyü Hasarı: 6/8/10/12/14 (+ hedefin azami canının %1/1,25/1,5/1,75/2’si (100 YG başına +%0,25)) ⇒ 6/8/10/12/14 (+ hedefin azami canının %1/1,15/1,3/1,45/1,6’sı (100 YG başına +%0,25))
- Taban nitelikler
- Anivia
- Taban nitelikler
- Can Büyüme Oranı: 96 ⇒ 92
- Zırh Büyüme Oranı: 5,2 ⇒ 4,9
- Taban nitelikler
- Annie
- Taban nitelikler
- Taban Can: 594 ⇒ 560
- E – Alev Kalkanı
- Kalkanın Yansıma Büyü Hasarı: 30/45/60/75/90 (+%40 YG) ⇒ 25/35/45/55/65 (+%40 YG)
- R – Çağır: Tibbers
- Bekleme Süresi: 120/100/80 saniye ⇒ 130/115/100 saniye
- Taban nitelikler
- Aphelios
- Pasif – Tetikçi ve Kâhin (Silah Ustası)
- İlave Saldırı Hızı: %7,5/15/22,5/30/37,5/45 ⇒ %9/18/27/36/45/54
- Pasif – Tetikçi ve Kâhin (Silah Ustası)
- Azir
- Taban nitelikler
- Taban Mana: 480 ⇒ 380
- Mana Büyüme Oranı: 21 ⇒ 36
- W – İleri!
- Asker Yenileme Süresi: 9/8,25/7,5/6,75/6 saniye ⇒ 10/9/8/7/6 saniye
- E – Kayan Kumlar
- Büyü Hasarı: 60/90/120/150/180 (+%40 YG) ⇒ 60/100/140/180/220 (+%55 YG)
- R – İmparatorluk Muhafızları
- Büyü Hasarı: 175/325/475 (+%60 YG) ⇒ 200/400/600 (+%75 YG)
- Taban nitelikler
- Cho’Gath
- Taban nitelikler
- Zırh Büyüme Oranı: 4,7 ⇒ 5
- Q – Kazıklı Zemin
- Mana Bedeli: 60 ⇒ 50
- Büyü Hasarı: 80/135/190/245/300 (+%100 YG) ⇒ 80/140/200/260/320 (+%100 YG)
- W – Yabani Çığlık
- Mana Bedeli: 70/80/90/100/110 ⇒ 70/75/80/85/90
- Taban nitelikler
- Elise
- Q – Zehirli Isırık
- Büyü Hasarı: 70/105/140/175/210 (+ hedefin eksik canının %8’i (100 YG başına +%3)) ⇒ 60/90/120/150/180 (+ hedefin eksik canının %8’i (100 YG başına +%3))
- R – Örümcek Hali
- Örümcek Yavrularının Büyü Hasarı: 1/6/11/16. seviyelerde 10/15/20/25 ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde 8/14/20/26
- Q – Zehirli Isırık
- Jarvan IV
- W – Altın Kalkan
- Bekleme Süresi: 8 saniye ⇒ 9 saniye
- Kalkan Gücü: 60/80/100/120/140 (+%80 İlave SG) ⇒ 60/80/100/120/140 (+%70 İlave SG)
- W – Altın Kalkan
- Jax
- Taban nitelikler
- Taban Can: 685 ⇒ 665
- Can Büyüme Oranı: 99 ⇒ 100
- E – Karşı Saldırı
- [YENİ] Hasarın Tümü: Saldırılardan kaçınmak artık bu yeteneğin sadece taban hasarını değil tüm hasarını arttırıyor.
- Asgari Büyü Hasarı: 55/85/115/145/175 (+%100 YG) (+ hedefin azami canının %4’ü) ⇒ 55/85/115/145/175 (+%70 YG) (+ hedefin azami canının %4’ü)
- Azami Büyü Hasarı: 110/170/230/290/350 (+%100 YG) (+ hedefin azami canının %4’ü) ⇒ 110/170/230/290/350 (+%140 YG) (+ hedefin azami canının %8’i)
- R – Silah Ustası
- Pasifin İsabet Hasarı: 80/120/160 (+%60 YG) ⇒ 60/110/160 (+%60 YG)
- İsabet Alan İlk Şampiyon İçin İlave Zırh: 25/45/65 (+%40 İlave SG) ⇒ 15/40/65 (+%40 İlave SG)
- İsabet Alan İlk Şampiyon İçin İlave Direnci: 15/27/39 (+%24 İlave SG) ⇒ 9/24/39 (+%24 İlave SG)
- Taban nitelikler
- Malphite
- W – Gök Gürültüsü
- Bekleme Süresi: 12/11,5/11/10,5/10 saniye ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 saniye
- Güçlendirilmiş Saldırıların Fiziksel Hasarı: 30/45/60/75/90 (+%20 YG) (+%10 Zırh) ⇒ 30/45/60/75/90 (+%20 YG) (+%15 Zırh)
- Koni Şeklindeki Alana Verilen Fiziksel Hasar: 15/25/35/45/55 (+%30 YG) (+%15 Zırh) ⇒ 15/25/35/45/55 (+%30 YG) (+%20 Zırh)
- W – Gök Gürültüsü
- Maokai
- Q – Diken Vuruşu
- Büyü Hasarı: 70/120/170/220/270 (+ hedefin azami canının %2/2,25/2,5/2,75/3’ü) (+%40 YG) ⇒ 70/120/170/220/270 (+ hedefin azami canının %2/2,5/3/3,5/4’ü) (+%40 YG) (Not: Bu değişiklik yaklaşık olarak %7’lik hasar artışı anlamına geliyor.)
- E – Fide Atışı
- Bekleme Süresi: 10 saniye ⇒ 14 saniye
- Büyü Hasarı: 55/80/105/130/155 (+%5 İlave Can) (+%35 YG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%5 İlave Can) (+%25 YG) (Not: Çalıya yerleştirilen fideler hâlâ iki kat hasar veriyor.)
- Güçlendirilmiş Fide Yavaşlatması: %45 (100 İlave Can başına +%0,9) (100 YG başına +%4) ⇒ %45 (100 İlave Can başına +%1) (100 YG başına +%1)
- Q – Diken Vuruşu
- Orianna
- Taban nitelikler
- Taban Zırh: 17 ⇒ 20
- W – Komut: Uyumsuzluk
- Mana Bedeli: 70/75/80/85/90 ⇒ 60/65/70/75/80
- Taban nitelikler
- Riven
- Pasif – Rünlü Kılıç
- İlave Saldırı Gücü: 1/6/9/12/15/18. seviyelerde %30/36/42/48/54/60 Toplam SG ⇒ 1-18. seviyelerde %30-60 Toplam SG (Not: Artık seviye başına %1,75 İlave SG olmak üzere sabit bir şekilde artıyor.)
- [Yeni] Testere: Artık Rünlü Kılıç’ın ilave hasarının %50’si kulelere de uygulanıyor.
- [Yeni] Böyle Yük mü Olur: Riven’ın pasifinin yükleri artık yalnızca kendisinin görebileceği şekilde kaynak göstergesinde gösteriliyor.
- Pasif – Rünlü Kılıç
- Samira
- Pasif – Deliduman
- Hareket Hızı: Yük başına %3,5 ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde yük başına %1/2/3/4
- R – Cehennem Tetiği
- Can Çalma Etkisi: %66,7 ⇒ %50
- Pasif – Deliduman
- Senna
- Taban nitelikler
- Saldırı Oranı (%100 İlave Saldırı Hızı Başına Elde Ettiği Saldırı Hızı): 0,30 ⇒ 0,40
- R – Gölgelerin Şafağı
- Fiziksel Hasar: 250/375/500 (+%100 İlave SG) (+%70 YG) ⇒ 250/400/550 (+%115 İlave SG) (+%70 YG)
- Bekleme Süresi: 160/140/120 saniye ⇒ 140/120/100 saniye
- Taban nitelikler
- Thresh
- Q – Ölüm Cezası
- Büyü Hasarı: 100/145/190/235/280 (+%80 YG) ⇒ 100/150/200/250/300 (+%90 YG)
- Bekleme Süresi: 19/17/15/13/11 saniye ⇒ 19/16,5/14/11,5/9 saniye (Not: Ölüm Cezası’nı isabet ettirmek hâlâ bekleme süresini 3 saniye azaltıyor.)
- W – Karanlık Geçiş
- Bekleme Süresi: 22/20,5/19/17,5/16 saniye ⇒ 21/20/19/18/17 saniye
- Taban Kalkan Gücü: 50/75/100/125/150 ⇒ 50/70/90/110/130
- E – Derisini Yüz
- Büyü Hasarı: 75/110/145/180/215 (+%60 YG) ⇒ 75/115/155/195/235 (+%70 YG)
- Q – Ölüm Cezası
- Udyr
- Taban nitelikler
- Can Büyüme Oranı: 98 ⇒ 92
- Taban Zırh: 34 ⇒ 31
- Q – Yabani Pençe
- İsabet Halinde Verdiği İlave Fiziksel Hasar: 5/11/17/23/29/35 (+%30 İlave SG) ⇒ 5/11/17/23/29/35 (+%25 İlave SG)
- R – Kanatlı Kasırga
- Yavaşlatma Artışı: %25/28/31/34/37/40 ⇒ %20/23/26/29/32/35
- Taban nitelikler
- Veigar
- Q – Uğursuz Saldırı
- Menzil: 950 ⇒ 1050
- W – Karanlık Madde
- Menzil: 900 ⇒ 950
- Q – Uğursuz Saldırı
- Viego
- Q – Mahvolmuş Kralın Kılıcı
- [Yeni] Tam Kalbinden: Q’nun normal saldırıya eklediği pasif hasarı artık kritik vuruş yapabiliyor.
- R – Kederli Yürek
- Fiziksel Hasar: Hedefin eksik canının %12/16/20’si (100 İlave SG başına +%3) ⇒ Hedefin eksik canının %12/16/20’si (100 İlave SG başına +%5)
- Q – Mahvolmuş Kralın Kılıcı
Eşyalar
- Uğursuz Koruma
- [Yeni] Öyle Dalıp Gitme Ormana: Artık Azakananın Gözleri canavarlara saniyede en fazla 40 Hasar verebiliyor.
- Doran’ın Kalkanı
- Taban Can Yenilenmesi: 5 saniyede bir 6 Can ⇒ 5 saniyede bir 4 Can
Destek Eşyası Düzenlemeleri
- Yadigâr Kalkan
- Taban Can Yenilenmesi: %25 ⇒ %50
- Targon Kalkanı
- Taban Can Yenilenmesi: %50 ⇒ %75
- Hayalet Orak
- Yük Yenileme Süresi: 10 saniye ⇒ 12 saniye
- Harrowing Hilali
- Yük Yenileme Süresi: 10 saniye ⇒ 12 saniye
- Büyü Hırsızının Marifeti
- İlave Mana Yenilenmesi: %50 ⇒ %25
- Yük Yenileme Süresi: 10 saniye ⇒ 12 saniye
- Buzdiş
- İlave Mana Yenilenmesi: %75 ⇒ %50
- Yük Yenileme Süresi: 10 saniye ⇒ 12 saniye
- Gerçek Buz Parçası
- İlave Mana Yenilenmesi: %115 ⇒ %100
- Çelik Omuzluk
- Taban Can Yenilenmesi: %25 ⇒ %50
- Rün Çeliği Omuzluk
- Taban Can Yenilenmesi: %50 ⇒ %75
Rünler
- Sihirli Pabuçlar
- [Yeni] İkinci El Büyü İndirimi: Sihirli Pabuçlar artık Çizme’nin değerinin yalnızca %30’una, yani 90 Altına satılıyor. Normal Çizme’nin ve geliştirilmiş çizmelerin satış bedeliyse değişmedi.
- Hazine Avcısı
- Yük Başına Altın: 70 + Ödül Avcısı yükü başına 20 (toplamda 550 Altın) ⇒ 50 + Ödül Avcısı yükü başına 20 (toplamda 450 Altın)
Orman Düzenlemeleri
- Vadi’nin Alameti
- Çatışmayı Terk Etme Mesafesi: 1100 ⇒ 1200
- [Yeni] Bu Kabuk Hafif Değil: Vadi’nin Alameti artık hafif sıfırlanmayacak ve sabrı tükendiğinde hızla asıl konumuna dönerek tam sıfırlanacak.
- Gromp
- Taban Can: 2200 ⇒ 2050
- Hayatta Kalma
- Kesilen Canavarlardan Elde Edilen Taban İyileştirme: 25 ⇒ 30
- Orman Temizleme Hızı
- Orman Yoldaşı Hasarı: 16 (+%10 İlave SG) (+%15 YG) (+%10 İlave Zırh) (+%10 İlave Büyü Direnci) (+%3 İlave Can) Gerçek Hasar ⇒ 16 (+%10 İlave SG) (+%12 YG) (+%10 İlave Zırh) (+%10 İlave Büyü Direnci) (+%3 İlave Can) Gerçek Hasar
- Katletmelerden Elde Edilen Deneyim
- 1. Seviye: 42 Deneyim (seviyenin %15’i) ⇒ 42 Deneyim (seviyenin %15’i)
- 2. Seviye: 114 Deneyim (seviyenin %30’u) ⇒ 114 Deneyim (seviyenin %30’u)
- 3. Seviye: 186 Deneyim (seviyenin %39’u) ⇒ 144 Deneyim (seviyenin %30’u)
- 4. Seviye: 258 Deneyim (seviyenin %44’ü) ⇒ 174 Deneyim (seviyenin %30’u)
- 5. Seviye: 330 Deneyim (seviyenin %49’u) ⇒ 204 Deneyim (seviyenin %30’u)
- 6. Seviye: 402 Deneyim (seviyenin %52’si) ⇒ 234 Deneyim (seviyenin %30’u)
- 7. Seviye: 434 Deneyim (seviyenin %49’u) ⇒ 308 Deneyim (seviyenin %35’i)
- 8. Seviye: 500 Deneyim (seviyenin %51’i) ⇒ 392 Deneyim (seviyenin %40’ı)
- 9. Seviye: 515 Deneyim (seviyenin %48’i) ⇒ 486 Deneyim (seviyenin %45’i)
- 10. Seviye: 590 Deneyim (seviyenin %50’si) ⇒ 590 Deneyim (seviyenin %50’si)
- Katletmelerden Elde Edilen Geriden Gelme Deneyimi
- Geriye Düşen Takımın Katletmelerden Elde Ettiği Deneyim: Siz ve katledilen şampiyon arasındaki seviye farkı başına %16 ⇒ Siz ve katledilen şampiyon arasındaki seviye farkı (ilki hariç) başına %20
ARAM Denge Düzenlemeleri
- Şampiyonlar
- Aurelion Sol: Verdiği Hasar: %105 ⇒ %100, Aldığı Hasar: %95 ⇒ %100
- Sihirdar Büyüleri
- Tuttur/Fırla (Kartopu): Artık sabitlenmişken de Tuttur’u kullanabilirsiniz. Fakat Fırla büyüsü sabitlenmişken hâlâ kullanılamıyor.
- Dirilme Süreleri
- 3. Seviye: 12 saniye ⇒ 10 saniye
- 4. Seviye: 16 saniye ⇒ 12 saniye
- 5. Seviye: 19 saniye ⇒ 14 saniye
- 6. Seviye: 21 saniye ⇒ 16 saniye
- 7. Seviye: 23 saniye ⇒ 18 saniye
- 8. Seviye: 25 saniye ⇒ 20 saniye
- 9. Seviye: 26 saniye ⇒ 22 saniye
- 10. Seviye: 27 saniye ⇒ 24 saniye
- 11. Seviye: 28 saniye ⇒ 26 saniye
- 12. Seviye: 30 saniye ⇒ 28 saniye
- 13. Seviye: 32 saniye ⇒ 30 saniye
- 14. Seviye: 34 saniye ⇒ 32 saniye
- 15. Seviye 36 saniye ⇒ 34 saniye
- 16. Seviye 38 saniye ⇒ 36 saniye
- 17. Seviye 40 saniye ⇒ 38 saniye
- 18. Seviye 42 saniye ⇒ 40 saniye
Clash – Bilgewater Kupası
- 1. Hafta Sonu – Kayıtların Başlangıcı: 6 Mart saat 11.00
- 1. Hafta Sonu – Turnuva Günleri: 11 ve 12 Mart saat 16.00 – 19.00 (Sunucudan sunucuya değişiklik gösterir.)
- 2. Hafta Sonu – Kayıtların Başlangıcı: 20 Mart saat 11.00
- 2. Hafta Sonu – Turnuva Günleri: 25 ve 26 Mart saat 16.00 – 19.00 (Sunucudan sunucuya değişiklik gösterir.)
Grup Sohbeti
Grup sohbeti yalnızca hazır grubunuzun üyeleriyle sohbet etmenize yarayan yeni bir sohbet kanalı. Sohbet kanalları gönderdiğiniz mesajları kimlerin görebileceğini belirtir. Şu ana dek yalnızca takım sohbeti ve genel sohbet seçenekleri mevcuttu. Sohbet konsolu artık sohbet çubuğunun solunda mesajınızın iletileceği sohbet kanallarını gösteriyor. Farklı bir kanala geçmek için komut girebilir veya [Tab] tuşuna basabilirsiniz. Ayrıca Ayarlar’a girerek etkin olmasını istediğiniz kanalları belirleyebilirsiniz. Grup sohbetine hızlı erişmek için /grup, /party, /pt veya /p komutlarını kullanabilirsiniz. Grup sohbetine gelen mesajların başında [Grup] yazacak. Grup sohbeti yeni oyuncular için varsayılan sohbet ayarı olacak.
Davranış Sistemleri
- /kendinisustur (/muteself) komutunu girdiğinizde yazılı sohbeti kullanamazsınız. Diğer oyuncular da bu durum hakkında bilgilendirilir. Yeniden /kendinisustur (/muteself) komutunu girerek bu eylemi geri alabilirsiniz.
- /önle (/deafen) komutunu girdiğinizde yazılı sohbeti kullanamaz ve diğer oyuncuların yazdıklarını göremezsiniz. Diğer oyuncular bu durum hakkında da bilgilendirilir. Yeniden /önle (/deafen) komutunu girerek bu eylemi geri alabilirsiniz.
İade Biletleri
13.1 Yama Notları’nda eski iade sistemini sürdürmekte yaşadığımız teknik zorluklar sebebiyle iade biletlerini kullanımdan kaldıracağımızı belirtmiştik. Fakat durumu yeniden değerlendirdikten sonra ve ekiplerimizin geçtiğimiz haftalar boyunca bu konudaki çabalarının ardından bu yıla dek sürdürdüğümüz iade bileti sistemini devam ettirmenin bir yolunu bulduk. Fikir değişikliği için özür dileriz fakat daha da önemlisi geribildirimleriniz için teşekkür ederiz. Ayrıca bu sezonun başında tüm oyunculara sunduğumuz 3 iade biletinden caymayacağımızı da belirtmek isteriz.
Sistemi hızlıca hatırlatmamız gerekirse: Oyuncular her yıl bir (1) iade bileti kazanır ve hesap başına en fazla üç (3) iade bileti biriktirebilir. Aynı uygunluk kuralları geçerli olacak. Bu kurallar hakkında ayrıntılı bilgiye destek sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Bu sistemi koruduğumuz için bir dahaki iade bileti yenilemesi 14. Sezon’un başında gerçekleşecek.
Rekabet Sistemleri
Yeni başlayan bir sezonun dereceli tırmanışı da hızlı seyreder fakat sezon devam ettikçe derecenizde bir değişim görmek zorlaşabilir. Derecenizin hem yukarı hem de aşağı hareket etmesini kolaylaştırmak istiyoruz. Böylece dereceli yolculuğunuzun daha maceralı olmasını umuyoruz. Şu anda derecenizi değiştirmek bazen akıntıya karşı kürek çekmek gibi. Yani buradaki amacımız oyunlarda başarılı olduğunuzda derecenizin de yükseldiğini görebilmeniz. Dereceli sistemlerine epeydir büyük bir değişiklik getirmedik. Dolayısıyla her zaman olduğu gibi yine fikirlerinizi bekliyoruz ve ilerleyen dönemlerde devam niteliğinde değişiklikler de getirebiliriz. MMR ve derece arasındaki bağ hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz bu Oyuncu Destek makalesine göz atabilirsiniz.
- Görünür dereceniz MMR’ınıza yaklaştığında LP kazanma ve kaybetme miktarı artık 15 yerine 22. Tüm kazanç ve kayıp değerleri genel olarak arttırıldı.
Bir karşılaşmaya çift olarak girenler tek başına girenlere kıyasla olması gerekenden daha büyük bir avantaja sahip. Bu yüzden her iki tarafta da daha becerikli oyuncuların bulunduğu karşılaşmalara yerleştirilmelerini sağlıyoruz. Bu değişikliği takip edip önümüzdeki birkaç yamada gerekirse ince ayarlamalar yapacağız.
- Dereceli Tekli/Çiftli sırasındaki çiftli oyuncuları eşleştirirken değerlendirilen beceri derecesi biraz arttırıldı.
- Mevsim puanı ilerlemesi artık dereceli karşılaşmaların oyun sonu ilerleme ekranında gösteriliyor.
İhtişamlı Mağaza Rotasyonu
İhtişamlı Mağaza’ya Merhaba Diyenler
- Prestij K/DA ALL OUT Kai’Sa
- Prestij Cadılar Meclisi Zyra
- KOD ADI: Ashe İhtişamlı Rengi
İhtişamlı Mağaza’ya Veda Edenler
- Prestij Denge Ejderi Volibear
- Prestij K/DA Ahri
- Fırtına Ejderi Lee Sin İhtişamlı Rengi
Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
Önerilen Rünler
- Rün önerileri standart rün sayfası düzenleyicisine eklendi.
- Artık önerilen rünler seçtiğiniz rolü siz şampiyon değiştirene dek hatırlıyor.
- Rün sayfası seçimi, önceki oyunda bir önerilen rün sayfası kullanılmışsa artık varsayılan olarak ilk kalıcı rün sayfasını kullanmak yerine geçici bir sayfa kullanıyor.
- Bir rün sayfası seçilmemişse şampiyon seçiminin sona ermesine 6 saniye kala rasgele bir önerilen rün sayfası seçilir.
- Önerilen rünlerin ve şampiyon seçiminin ses efektleri geliştirildi.
Şampiyon Seçimi
- Seçim sırası ve şampiyon değiştirme arayüzü daha net olacak şekilde yenilendi. Seçim sırası değiştirmek için yeni bir etkileşim getirildi. Ayrıca şampiyon değiştirme eylemi, seçim sırası değiştirme özelliği gelmeden önceki haline geri alındı.
Giderilen Hatalar
- Genel sohbetin [Genel] yerine [[Genel]] olarak görünmesine yol açan hata giderildi.
- Kayle’ın 16. seviyeye ulaştıktan sonra bazı yetenek gücü kaynaklarından elde ettiği saldırı hızını kalıcı olarak kaybetmesine yol açan hata giderildi.
- Oyun sonu ekranının yerleştirilen toplam totem sayısını göstermemesine yol açan hata giderildi.
- Geçici olarak görüşten çıkan rakiplerin üstünde Varus’un W – Maraz Sadağı yeteneğinin yük görsel efektinin gösterilmemesine yol açan hata giderildi.
- Önerilen sihirdar büyüsü özelliğinin zaman zaman yanlış önerilerde bulunmasına yol açan hata giderildi.
- Çantanızdaki Kontrol Totemi sayısının doğru görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Poppy’nin R – Muhafızın Hükmü yeteneğinin rakipleri olması gerekenden daha kısa süreliğine havaya savurmasına yol açan hata giderildi. #ÇekiçDeyipGeçmeYâr
- W – Yolaçan yeteneği esnasında üsse dönmeye yoğunlaştığında K’Sante’nin azami mesafeyi kat etmesine yol açan hata giderildi.
- Rell’in E – Çekiş ve İtiş yeteneğinin bazen takım arkadaşlarına birden fazla zırh yükü sağlamasına yol açan hata giderildi.
- Kai’Sa’nın E – Gücün Sınırı yeteneğini kullandıktan sonraki normal saldırısının bazen Plazma yüklerini tüketmemesine yol açan hata giderildi.
- Tam olarak rakibin konumunda kullanıldığında Orianna’nın R – Komut: Şok Dalgası yeteneğinin rakibi toptan uzaklaştırmasına yol açan hata giderildi.
- Tahm Kench’in R – Ham Yap yeteneğinin takım arkadaşı olan Dr. Mundo ve Malzahar’ın pasiflerinin büyü kalkanlarını bozmasına yol açan hata giderildi.
- Bir takım arkadaşı kesilen canavara 0 birim uzaklıktaysa orman kamplarının XP’yi paylaştırmasına yol açan hata giderildi.
- Bazı spesifik durumlarda, özellikle de art arda aynı düğmeye tıklarsanız dükkândan eşya alma ses efektinin oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
- Bir ihtişamlı eşyanın alınmadığı durumlarda bile ihtişamlı eşya görsel efektinin oynatılmasına yol açan hata giderildi.
- Jarvan’ın W – Altın Kalkan yetenek ipucundaki hesaplamanın yeni saldırı gücü oranını hesaba katmamasına yol açan hata giderildi.
- Kassadin’in E – Güç Darbesi yeteneği kullanıma hazır olduğunda ses efektlerinin oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
- Qiyana’nın hızla Q > W > Q yeteneklerini kullandığı durumlarda pasifinin bekleme süresinin hedefine uygulanmamasına yol açan hata giderildi.
- Aurelion Sol’ün R – Gök Yıkılırken sırasında Zhonya’nın Kumsaati kullandığı durumlarda bu yeteneğin şok dalgasının gecikmesine veya iptal olmasına yol açan hata giderildi.
- Ivern’ün temel kostümünün bazı repliklerinin oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
- Nami’nin Q – Suya Hapis yeteneğinin kırmızı halka göstergesinin rakipler tarafından zor görülmesine yol açan hata giderildi.
- Zhonya’nın Kumsaati veya Kronometre’yle zamanı durdurduğunda K’Sante’nin W – Yolaçan yeteneğini kullanabilmesine yol açan hata giderildi.
- Bel’Veth’in E – Asil Girdap ses efektinin süresi boyunca sadece başlangıç efektinin arka arkaya oynatılmasına yol açan hata giderildi.
- Bazı Ezreal kostümlerinin kritik vuruş isabeti efektini göstermemesine yol açan hata giderildi.
- Çantanızdaki bir eşyanın yerini bekleme süresindeki başka bir eşyayla değiştirdiğinizde bu bekleme süresinin yeri değiştirilen eşyanın üstünde görünmesine yol açan hata giderildi.
- Şahbaz Jak’Sho’nun oyun içindeki açıklamasında hasar artışı yerine pasif hasarını göstermesine yol açan hata giderildi.
- Seraph’ın Şefkati’nin Can Simidi etkisi tetiklendiğinde oynatılan bir ses efekti eklendi.
- Tutulma/Semavi Dizilim pasifinin görsel efektlerinin eşya satılsa bile oynatılmasına yol açan hata giderildi.
- Fizz’in Q – Zıpkın Saldırısı yeteneğinin W’su öğrenilmemişse hiçbir yetenek etkisi uygulamamasına yol açan hata giderildi.
- Tibbers’ın bazen ortaya çıktığı konuma en yakın hedefe saldırmamasına yol açan hata giderildi.
- Lee Sin’in 2. Q’sunu Baron’un isabet alanına doğru kullandıktan sonra W – Koruma Güdüsü’nün takım arkadaşlarına kalkan sağlamamasına yol açan hata giderildi.
- Pyke’ın “Senin Payın” altınının satılamamasına rağmen bir satış bedeli belirtmesine yol açan hata giderildi.
- Teemo bir mantarın üstündeyken mantar fırlattığında mantarlarının çoğalmış gibi görünmesine yol açan hata giderildi.
- Ruh Yeli’nin hareket hızı etkisinin eşya satıldıktan sonra birkaç saniyeliğine varlığını korumasına yol açan hata giderildi.
- Erdem Işığı’nın eşya ipucundaki yüzdelik iyileştirme miktarının yanlış olmasına yol açan hata giderildi.
- Şampiyonların bazı koşulları sağladığında Mordekaiser’in R – Ölüler Âlemi yeteneğinden kaçabilmesine yol açan hata giderildi.
- Malzahar’ın E – Lanetli Kehanet yeteneğinin birden çok defa yayıldığında Mana Akışı Yüzüğü’nü tetiklememesine yol açan hata giderildi.
- Gangplank’in R – Top Salvosu geliştirmelerinin üstüne fareyi getirince ipuçlarını görüntülememelerine yol açan hata giderildi.
- Animasyonlarını yarıda kestiği durumlarda Xerath’ın ifade ses efektlerinin oynatılmaya devam etmesine yol açan hata giderildi.
- Ezreal’ın bazı kostümlerinde pelerininin pelerin gibi hareket etmemesine yol açan hata giderildi.
- Ornn’un ihtişamlı eşyasının hemen önündeki eşya yuvasında yer alan düşük kaliteli bir eşyayı pasifiyle ortadan kaldırmasına yol açan hata giderildi.
- Gragas Q’su ve Lux E’si gibi alan etkili yeteneklerin hasar vermeseler bile kullanıcılarını Savaş Sisi’nde açığa çıkarmalarına yol açan hata giderildi.
- Bel’Veth R’sini kullanırken E yeteneğini sıraya koyduğunda bu yeteneklerin animasyonlarının teklemesine yol açan hata giderildi.
Kostümlere Özel Düzeltmeler
- KOD ADI: Senna: Silahı artık R – Gölgelerin Şafağı kullanımı sırasında ortadan kaybolmuyor.
- Prestij Porselen Lissandra: Bedenin etrafındaki sisin görünürlüğü artık kamera yakınlaştırıldığına/uzaklaştırıldığında değişmiyor.
- Savaş Makinesi Alfa Skarner: Rakibe Q – Kristal Kıskaç isabet ettirildikten sonra testerelerinin dişlerinde beliren kırmızı parıltı yeniden eklendi.
- Okullu Ahri Yıldönümü Ahri Rengi: Eksik göz dokuları düzeltildi.
- Kha’Zix (Temel, Meka, Ölüm Çiçeği): Şampiyon modeli artık R – Hiçlik Saldırısı geliştirildiğinde ortadan kaybolmuyor.
- Yıldız Muhafızı Janna: W – Meltem yeteneğini bir rakibe isabet ettiğinde çıkan görsel efekt arayüzü yeniden eklendi.
- Zebani Nasus: R – Kumların Hiddeti yeteneği kullanıldığında ortaya çıkan görsel efekt arayüzü yeniden eklendi.
- Suç Şehri Twitch: Normal saldırı ve Zehir Salvosu atışlarının görünürlüğü düzeltildi.
- Savaş Kurdu Sylas: Birden fazla parçacık türü (Pırıltı, Teemo’nun zehri gibi) artık yeniden doğru vücut parçaları üstünde görünüyor.
- Cadı Poppy: Hızlı koşu ve sığınak animasyonlarının hızları düzeltildi.
- Efsanebaz Galio: R – Kahraman Dalışı yeteneğinin görsel efektlerinin nehirdeki görünürlüğü iyileştirildi.
Giderilen Aurelion Sol Hataları ve Yaşam Kalitesi Güncellemeleri
- Astral Seyahat’le uçuşa geçince Gök Yıkılırken şok dalgasının yayılmamasına yol açan hata giderildi.
- Işığın Nefesi ve Astral Seyahat’i hareket komutuyla iptal etmek artık Işığın Nefesi’nin bekleme süresini olması gerektiği gibi sıfırlıyor.
- Sadece Aurelion Sol’ün Işığın Nefesi yeteneği Astral Seyahat’le uçarken 0 bekleme süresine sahip. Üzgünüz Viego.
- Aurelion Sol’ün can göstergelerinde gördüğü infaz işareti artık şampiyon kopyalarında da beliriyor.
- Çekim Kuvveti’nin zamanla hasar etkisi artık hedef hangi boyutta (Mordekaiser’in Ölüler Âlemi gibi) olursa olsun gerektiği gibi kaldırılıyor.
- Aurelion Sol dış duvarın dibindeyken Astral Seyahat yeteneğini duvara doğru kullandığında artık bu yetenek kalıcı olarak kullanılamaz hale gelmiyor.
- Otomatik Kullan özelliği açıkken Aurelion Sol’ün Işığın Nefesi yeteneğinden parmağınızı çekmenize rağmen bu yeteneğin kullanılmaya devam etmesine yol açan hata giderildi.
- Yüksek miktarda Yıldız Tozu’na sahipken haritanın kenarına doğru Astral Seyahat kullandığınızda artık Aurelion Sol yanlış bir açıda uçmuyor.
- Işığın Nefesi artık arka arkaya tuşa basarak kullanılamıyor.
- Işığın Nefesi’ni kullandıktan sonraki 0,25 saniye içinde iptal ettiğinizde artık yetenek 1 saniyeliğine kilitleniyor.
- Işığın Nefesi’nin ipucunun altındaki metin bu yeteneğin iptal edildiğinde kilitlendiğini belirtecek şekilde güncellendi.
- Astral Seyahat esnasında Çekim Kuvveti, Yıldız Kayması veya Gök Yıkılırken yeteneklerini kullanım menzillerinin dışında kullandığınızda artık bu yetenekler azami menzilde kullanılıyor.
- Astral Seyahat’le uçmuyorken Çekim Kuvveti, Yıldız Kayması veya Gök Yıkılırken yeteneklerini kullanım menzilinin 200 birim ötesine kadar kullandığınızda artık Aurelion Sol yeteneği kullanmak için yaklaşmak yerine azami menzilde kullanıyor.
- Gök Yıkılırken yeteneği Aurelion Sol’ün kullanımına açıldığında artık sohbetten her iki takıma da bir mesaj gönderiliyor.
- Şampiyon seçiminin ve Fırtına Ejderi’yle Alevlerin Hâkimi kostümlerinin ses efektleri güncellendi.
- Meka Aurelion Sol’ün Pembe Kuvars renginin ultisi yere çarptığında temel kostümün görsel efektlerini kullanmasına yol açan hata giderildi.
- Aurelion Sol’ün E – Çekim Kuvveti yeteneğinin alanının kaybolduktan sonra bile yeniden hasar vermesine yol açan hata giderildi.
- Aurelion Sol’ün Q – Işığın Nefesi yeteneğinin tuşundan elinizi kaldırdığınızda da devam etmesine yol açan hata giderildi.
- Meka Aurelion Sol’ün ses efektlerinin çok yüksek sesle oynatılmasına yol açan hata giderildi.
- Aurelion Sol’ün yetenek açıklamalarının ölüm özetlerinde görüntülenmemesine yol açan hata giderildi.
Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
- Astronot Fizz ve Astronot Kennen
- Astronot Ivern
- Astronot Singed
- Astronot Xerath
League of Legends 13.4 Yama Notları hakkında sizler ne düşünüyorsunuz?
İlginizi Çekebilir:
VALORANT Sistem Gereksinimleri 2023: VALORANT Kaç GB?
VALORANT Ajanları tam liste! VALORANT kaç tane ajandan oluşuyor?