Connect with us

Espor

League of Legends 14.16 Yama Notları paylaşıldı

League of Legends 14.16 Yama Notları paylaşıldı.

League of Legends 14.16 Yama Notları paylaşıldı

13 Ağustos Salı günü yayınlanan League of Legends 14.16 Yama Notları beraberinde bir çok değişimi getirdi. Yeni LoL güncellemesi ile Corki zayıflarken, Azir Katarina, Orianna, Skarner, Sylas, Syndra, Vi ve Wukong güçlendi.

Eşya tarafında ise Kara Balta, Mahvolmuş Kralın Kılıcı ve Doran’ın Kılıcı’nda düzenlemeler yapıldı. Yama notları ile birlikte 2. Dereceli Mevsimi bitiş tarihi de açıklandı. Belirtilene göre 2. Mevsim 24 Eylül 2024 saat 23.59’da biterken, 25 Eylül 2024 saat 12.00’de start alacak.

Derece Şişirme ve Derece Manipülasyonu yaptırımları, kariyer istatistikleri sayfası, dirilme süreleri, sığınak etkileri ve daha birçok güncellemenin yapıldığı League of Legends 14.16 Yama Notları detaylarına göz atalım.

League of Legends 14.16 Yama Notları

2. Dereceli Mevsimi Bitişi ve 3. Dereceli Mevsimi Başlangıcı

  • 2. Dereceli Mevsimi her bölgenin yerel saatine göre 14.18 Yaması’nın son günü olan 24 Eylül 2024 saat 23.59’da bitecek.
  • 3. Dereceli Mevsimi her bölgenin yerel saatine göre 14.19 Yaması’nın ilk günü olan 25 Eylül 2024 saat 12.00’de başlayacak.
OC1 Avustralya Doğu Standart Saati (AEST)
JP1 Japonya Standart Saati (JST)
PH Filipin Standart Saati
KR1 Kore Standart Saati (KST)
SG Singapur Standart Saati (GMT+8)
VN Çinhindi Saati (GMT+7)
TH Çinhindi Saati (GMT+7)
RU Moskova Standart Saati (MSK)
TW Taipei Standart Saati (GMT+8)
EUN1 Orta Avrupa Yaz Saati (CEST)
TR1 İstanbul, Türkiye’deki saat dilimi (GMT+3)
EUW1 Greenwich Saati (GMT)
LA2 Buenos Aires, Arjantin’deki saat dilimi (GMT-3)
BR1 São Paulo, Brezilya’daki saat dilimi (GMT-3)
LA1 Merkezi Standart Saati (CDT)
NA1 Pasifik Standart Saati (PDT)
ME1 Arabistan Standart Saati (GMT+3)

Eşleştirme İyileştirmeleri

  • Yan rol dengesi iyileştirildi, artık her iki takımdaki otomatik doldurulan veya ikincil rolüne yerleşen oyuncu sayısı daha yakın olmalı.
  • Bir karşılaşmaya yerleştirilen oyuncular arasında görülebilecek LP farkı azaltıldı.
  • Özellikle yüksek MMR düzeylerindeki kırmızı ve mavi takımlar arasındaki dengesizlik azaltıldı.

Derece Şişirme ve Derece Manipülasyonu Yaptırımları

“Bu yamadan itibaren derece şişirmek, şike yapmak ve derece düşürmek gibi derece manipülasyonunun kötü niyetli biçimlerine ilk defa ortak olan oyunculara yönelik yaptırımları ağırlaştırıyoruz.

Eskiden ilk defa derece manipülasyonu yapanlara yönelik uyarı niteliğindeki yaptırımımız yüksek derecelerdeki oyuncuların dereceli erimesi devreye girmeden oyuna dönmelerine imkân tanıyacak kadar kısaydı. Artık bu yaptırım 30 gün sürerek bu hesapların dereceli erimesine tabi olmasını sağlıyor.

İkinci ihlal hâlâ kalıcı uzaklaştırmayla sonuçlanıyor. Bu davranışı son derece ciddiye aldığımız için herkese yalnızca bir ihlal hakkı tanıyoruz.”

Kariyer İstatistikleri Sayfası

  • Kariyer istatistikleri sayfası kaldırıldı. Yerine tercih edilebilecek üçüncü parti platformlar:
    • Mobalytics
    • League of Graphs
    • OP.gg
    • U.gg
    • Tracker Network
    • Blitz.gg

Şampiyonlar

Azir

  • Taban nitelikler
    • CAN YENİLENMESİ: 3,5 ⇒ 5
    • TABAN ZIRH: 22 ⇒ 25

Corki

  • Q – Fosfor Bombası
    • MANA BEDELİ: 60/65/70/75/80 ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 80
    • BEKLEME SÜRESİ: 8/7,5/7/6,5/6 saniye ⇒ 9/8,5/8/7,5/7 saniye

Katarina

  • Q – Sıçrayan Bıçak
    • HASAR: 80/110/140/170/200 (+%35 YG) ⇒ 80/120/160/200/240 (+%45 YG)
  • E – Shunpo
    • HASAR: 20/35/50/65/80 (+%40 SG) (+%25 YG) ⇒ 20/30/40/50/60 (+%40 SG) (+%25 YG)
  • R – Ölüm Çiçeği
    • İSABET ETKİLERİNİN GÜCÜ: %30/35/40 ⇒ %25/30/35

Lucian

  • Pasif – Işık Silahşoru
    • TETİKTE HASARI: 15 (+%15 Toplam SG) ⇒ 15 (+%20 Toplam SG)
  • Q – Işık Atışı
    • HASAR: 95/125/155/185/215 (+%60/75/90/105/120 İlave SG) ⇒ 85/115/145/175/205 (+%60/75/90/105/120 İlave SG)

Orianna

  • Q – Komut: Saldır
    • HASAR: 60/90/120/150/180 (+%50 YG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%55 YG)

Qiyana

  • Taban nitelikler
    • TABAN ZIRH: 28 ⇒ 31
  • Q – Elementlerin Öfkesi / Ixtal Bıçağı
    • HASAR: 50/85/120/155/190 (+%75 İlave SG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%90 İlave SG)
    • CANAVARLARA İLAVE HASAR: %50 ⇒ %75
  • W – Diyarın Hâkimi
    • İSABET HALİNDE İLAVE HASAR: 8/22/36/50/64 (+%10 İlave SG) (+%45 YG) ⇒ 8/16/24/32/40 (+%10 İlave SG) (+%45 YG)
  • R – Toprağın Öfkesi
    • HASAR: 100/200/300 (+%170 İlave SG) (+ hedefin azami canının %10’u) ⇒ 100/200/300 (+%150 İlave SG) (+ hedefin azami canının %10’u)
    • CANAVARLARA YÖNELİK HASAR SINIRI: 500/750/1000 (+%150 İlave SG) ⇒ 500/750/1000 (+%125 İlave SG)

Senna

  • Taban nitelikler
    • SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI: %4 ⇒ %2
  • Pasif – Bağışlama
    • HER 20 YÜK BAŞINA KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %10 ⇒ %8
  • Q – Deşen Karanlık
    • İYİLEŞTİRME: 40/50/60/70/80 (+%30 İlave SG) (+%40 YG) (+%160 Zırh Deşme) ⇒ 40/60/80/100/120 (+%40 İlave SG) (+%80 YG)
    • YAVAŞLATMA: %15 (ilave SG başına +%0,1) (YG başına +%0,06) ⇒ %15 (ilave SG başına +%0,15) (YG başına +%0,1)
  • W – Son Kavuşma
    • SABİTLEME SÜRESİ: 1/1,25/1,5/1,75/2 saniye ⇒ 1,25/1,5/1,75/2/2,25 saniye
  • R – Gölgelerin Şafağı
    • KALKAN: 100/150/200 (+%40 YG) (toplanan sis başına +1,5) ⇒ 120/160/200 (+%70 YG) (toplanan sis başına +1,5)
  • Diğer
    • Artık Kara Balta isabet halinde her zaman yük biriktirdiği için Senna normal saldırıları ve Q’suyla 2 yük biriktirebilecek.

Skarner

  • Taban nitelikler
    • TABAN CAN: 610 ⇒ 630
    • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 60 ⇒ 63
  • Q – Tektonik Zemin / Toprağın Başkaldırısı
    • İLAVE SALDIRI GÜCÜ ORANI: %60 ⇒ %75

Sylas

  • Taban nitelikler
    • TABAN CAN: 575 ⇒ 600
  • Pasif – Petrisit Patlaması
    • BİRİNCİL HEDEFE VERİLEN HASAR: %130 SG (+%25 YG) ⇒ %130 SG (+%30 YG)
  • W – Kral Katili
    • HASAR: 65/100/135/170/205 (+%70 YG) ⇒ 75/110/145/180/215 (+%70 YG)

Syndra

  • R – Güç Patlaması
    • KÜRE BAŞINA HASAR: 90/130/170 (+%17 YG) ⇒ 100/140/180 (+%17 YG)

Vi

  • Q – Duvar Delen
    • ASGARİ HASAR: 45/70/95/120/145 + %80 İlave SG ⇒ 50/75/100/125/150 + %80 İlave SG
    • AZAMİ HASAR: 90/140/190/240/290 + %160 İlave SG ⇒ 100/150/200/250/300 +%160 İlave SG

Wukong

  • Pasif – Taş Deri
    • İLAVE ZIRH: Seviyeye bağlı olarak 5-9 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 6-10
  • E – Bulut Saldırısı
    • İLAVE SALDIRI HIZI: %35/40/45/50/55 ⇒ %40/45/50/55/60

Eşyalar

Kara Balta

  • Kara Balta artık Senna gibi şampiyonların isabet etkileri uygulayan normal saldırıları ve yetenekleriyle iki yük biriktirmesini engellemiyor.

Mahvolmuş Kralın Kılıcı

  • SALDIRI GÜCÜ: 55 ⇒ 50
  • SALDIRI HIZI: %30 ⇒ %25
  • İSABET HALİNDE HASAR: %9 (yakın dövüşçü) / %6 (menzilli) ⇒ %10 (yakın dövüşçü) / %6 (menzilli)

Doran’ın Kılıcı

  • CAN: 100 ⇒ 80
  • CAN ÇALMA: %3,5 ⇒ %3

Dirilme Süreleri ve Sığınak Etkileri

Dirilme Süreleri

  • 1. SEVİYE: 6 saniye ⇒ 10 saniye
  • 2. SEVİYE: 6 saniye ⇒ 10 saniye
  • 3. SEVİYE: 8 saniye ⇒ 12 saniye
  • 4. SEVİYE: 8 saniye ⇒ 12 saniye
  • 5. SEVİYE: 10 saniye ⇒ 14 saniye
  • 6. SEVİYE: 12 saniye ⇒ 16 saniye
  • 7. SEVİYE: 16 saniye ⇒ 20 saniye
  • 8. SEVİYE: 21 saniye ⇒ 25 saniye
  • 9. SEVİYE: 26 saniye ⇒ 28 saniye

Sığınak Etkileri

  • ZAMANLA AZALAN HAREKET HIZI: %66,67 (5 saniye içinde azalarak biter.) ⇒ %66,67 (8 saniye içinde azalarak biter.)
  • BAŞLANGIÇ PLATFORMU MENZİLİ: Sığınak etkisinin süresinin azalmaya başladığı başlangıç platformu menzili arttırıldı.

Arena

Sistemler

  • ARENA NİTELİK DÜZENLEMESİ – İSABET HALİNDE HASAR: Hedefin canının %1’i (Takım arkadaşınız katledildiğinde iki katına çıkar.) ⇒ Hedefin canının %0,5’i (Takım arkadaşınız katledildiğinde iki katına çıkar.)
  • YENİLEME TAKİBİ: Artık planlama evresinde yenileme sayısı güçlendirme çubuğunda gösteriliyor.

Şampiyonlar

  •  Önceki yamalarda Taric’e ve Xayah’ya getirdiğimiz Arena zayıflatmaları bu şampiyonları pek de ideal olmayan bir konuma getirdi. Bu yüzden bu değişiklikleri geri alıyoruz.

Şampiyon Güçlendirmeleri

  • Ornn
    • W’NUN BEKLEME SÜRESİ: 12/11,5/11/10,5/10 saniye ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 10 saniye
    • E’NİN İLAVE ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ ORANLARI: %40 ⇒ %50
    • R’NİN BEKLEME SÜRESİ: 140/120/100 saniye ⇒ 80/60/40 saniye
  • Renata Glasc
    • Q’NUN YETENEK GÜCÜ ORANI: %80 ⇒ %90
    • E’NİN BEKLEME SÜRESİ: 14/13/12/11/10 saniye ⇒ 12/11/10/9/8 saniye
    • E’NİN KALKANININ YETENEK GÜCÜ ORANI: %50 ⇒ %60
    • R’NİN BEKLEME SÜRESİ: 150/130/110 saniye ⇒ 100/90/80 saniye
  • Taric
    • PASİFİN İLAVE ZIRH ORANI: %10 ⇒ %15
    • Q’NUN TABAN İYİLEŞTİRMESİ: 15 ⇒ 20
    • E’NİN BEKLEME SÜRESİ: 22/20,5/19/17,5/16 saniye ⇒ 19/17,5/16/14,5/13 saniye
  • Xayah
    • SALDIRI HIZI BÜYÜME ORANI: %3,7 ⇒ %3,9
    • W’NUN İKİNCİ SALDIRI HASARI: %15 ⇒ %20
    • E’NİN İLAVE SALDIRI GÜCÜ ORANI: %50 ⇒ %55

Şampiyon Zayıflatmaları

  • Nami
    • W’NUN TABAN İYİLEŞTİRMESİ: 70/110/150/190/230 ⇒ 70/100/130/160/190
    • W’NUN TABAN HASARI: 75/120/165/210/255 ⇒ 65/100/135/170/205
  • Shyvana
    • Q’NUN SALDIRI GÜCÜ ORANI: %20/40/60/80/100 ⇒ %20/35/50/65/80
    • E’NİN İSABET HALİNDE HASARI: Azami canın %2,5’i (100 İlave SG başına +%1) ⇒ Azami canın %2’si (100 İlave SG başına +%0,5)
    • EJDERHA BİÇİMİNDE E’NİN ALEV TOPUNUN İLAVE SALDIRI GÜCÜ ORANI: %50 ⇒ %30
  • Sivir
    • Q’NUN SALDIRI GÜCÜ ORANI: %90/100/110/120/130 ⬇️ %80/85/90/95/100
  • Sylas
    • W’NUN ASGARİ İYİLEŞTİRMESİNİN YETENEK GÜCÜ ORANI: %30 ⇒ %20
    • W’NUN BEKLEME SÜRESİ: 12/10,5/9/7,5/6 saniye ⇒ 13/11,5/10/8,5/7 saniye
  • Udyr
    • Q’NUN AZAMİ CAN HASARI ORANI: 100 İlave SG başına %3 ⇒ 100 İlave SG başına %2
    • UYANMIŞ Q’NUN AZAMİ CAN HASARI ORANI: 100 İlave SG başına %6 ⇒ 100 İlave SG başına %4

Eklentiler

Eklenti Güçlendirmeleri

  • Çifte Silah
    • SALDIRI HIZI: %250 İlave Saldırı Hızı ⇒ %100 Toplam Saldırı Hızı
  • Ulti Ruleti
    • DR. MUNDO’NUN DOZ AŞIMI’NIN BEKLEME SÜRESİ: 30/25/20 saniye ⇒ 25/22,5/20 saniye
    • DİĞER TÜM ULTİLERİN BEKLEME SÜRESİ: 25/20/15 saniye ⇒ 20/17,5/15 saniye

Eklenti Zayıflatmaları

  • Patron Çıldırdı
    • PRİZMATİK EŞYA SATIŞ BEDELİ: 5000 Altın ⇒ 4000 Altın
    • Yaşam Kalitesi Değişikliği: Patron Çıldırdı eklentisini seçmek artık oyuna planlama evresini tamamladığınıza dair sinyal göndermiyor.
  • Seçkin Kuvvetler
    • MİNYON HASARI: %45 ⇒ %40
    • MİNYON CANI: %45 ⇒ %40
    • MİNYON BOYUTU: %45 ⇒ %40
  • Görev: Urf’ün Fedaisi
    • İKİNCİ EKLENTİ OLARAK SEÇİLDİĞİNDE GEREKLİ ALT ETME SAYISI: 15 ⇒ 13
    • ALTIN SPATULA’NIN KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %35 ⇒ %25
    • ALTIN SPATULA’NIN SALDIRI GÜCÜ: 100 ⇒ 90
    • ALTIN SPATULA’NIN YETENEK GÜCÜ: 150 ⇒ 125
    • ALTIN SPATULA’NIN SALDIRI HIZI: %70 ⇒ %60
  • Nitelik Örsleri
    • SALDIRI HIZI KRİSTALİ – ASGARİ ŞANS: %15 ⇒ %13
    • SALDIRI HIZI KRİSTALİ – AZAMİ ŞANS: %30 ⇒ %26
    • ZIRH DEŞME KRİSTALİ – ASGARİ ŞANS: 9 ⇒ 7
    • ZIRH DEŞME KRİSTALİ – AZAMİ ŞANS: 18 ⇒ 14
    • ATİKLİK KRİSTALİ SALDIRI HIZI – ASGARİ ŞANS: %11,5 ⇒ %10,5
    • ATİKLİK KRİSTALİ SALDIRI HIZI – AZAMİ ŞANS: %23 ⇒ %21

Eşyalar

  • Kara Balta, Son Fısıltı’ya özel eşya listesine eklendi.
  • Kandöken’in Laneti, Maraz’a özel eşya listesine eklendi.

Eşya Güçlendirmeleri

  • Kara Delik Eldiveni
    • CAN: 800 ⇒ 900
    • SEVİYEYE BAĞLI OLARAK ARTAN SANİYE BAŞINA HASAR: 20-60 ⇒ 30-100
    • SANİYE BAŞINA HASAR: Seviyeye bağlı olarak 20-60 (+%50 Zırh) (+%50 Büyü Direnci) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-100 (+%60 Zırh) (+%60 Büyü Direnci)
  • Kinkou Jittesi
    • SABİT BÜYÜ NÜFUZU ORANI: %0,1 ⇒ %0,15
    • ZIRH DEŞME ORANI: %0,1 ⇒ %0,15
    • TABAN ORAN: %2 ⇒ %3

Eşya Zayıflatmaları

  • Ejderyürek
    • KALDIRILDI: Ejderyürek artık tüm nitelikler için %5’lik bir artış kazandırmıyor.
    • DAHA FAZLA RUH: Ejderyürek artık 7. ruh olarak Kadim Ejderha Ruhu kazandırıyor.
  • Muhafızın Kaması
    • ZIRH DEŞME: 15 ⇒ 13
  • Paratoner
    • YILDIRIMIN BEKLEME SÜRESİ: 14 saniye ⇒ 16 saniye
  • Yankı
    • Can artışı artık geçici canın hesaba katıldığı durumları önlemek için çatışmanın başlangıcında devreye giriyor. Saldırı hızı artışı artık geçici kaynakların etkisini kaybetmesine olanak tanımak için çatışma başlangıcından 2 saniye sonra devreye giriyor.
    • Artık isabet etkisi ilavelerini sadece 100 yükten sonra rakibi hareketsiz bıraktığınızda uyguluyor.
    • Artık isabet alınca yük kazandırmıyor.
    • YÜK SÜRESİ: 6 saniye ⇒ 8 saniye
  • İkiz Maskesi
    • PAYLAŞILAN TABAN NİTELİKLER: %15 ⇒ %10

Giderilen Hatalar

  • Smolder’ın Nilüfer Yaprağı kapalıyken Japon Balığı Göleti üstünde uçamamasına yol açan hata giderildi.
  • Viego başka bir şampiyona dönüştüğünde Kral Katli’nin sıfırlanmasına yol açan hata giderildi.
  • İki oyuncu da Kral Katli’ne sahipken sadece bir oyuncunun skor almasına yol açan hata giderildi.
  • Arena’nın kenarına temas ederken canlandığınızda savaşa yeniden katılmamanıza yol açan hata giderildi.
  • Patron Çıldırdı eklentisini seçmek artık planlama evresini tamamlamışsınız gibi sayılmıyor.
  • Paratoner’i satmak artık konumunuza yıldırım düşürmeyi sonlandırıyor.
  • Kuklacı’nın Seher Kılıcı ve Dinçleştirici Aytaşı ile sıfırlanmasına yol açan hata giderildi.
  • Paratoner ve Kinkou Jittesi gibi Enerji Dolu eşyalarının verdiği hasar artık eşya hasarı olarak sayılıyor ve dolayısıyla Zafiyet ile kritik vuruş yapabiliyor.
  • Köstekleyici’nin zamanla hasarının kritik vuruş yapamamasına yol açan hata giderildi. Artık kritik vuruş yapabiliyor ancak Zafiyet ile kritik vuruş ihtimali sonsuz olmuyor.
  • Yıkım Ayini’nin takım arkadaşlarınıza iyileştirme veya kalkan etkisi uyguladığınızda kalkan sağlamamasına yol açan hata giderildi. Yıkım Ayini destek eşyası dükkânına ve destek eşyası örsüne eklendi.
  • Mistik Yumruk’un ipucu “isabet etkisi” yazacak şekilde güncellendi.
  • Rün Oyucu artık Bombardıman Topu’nun sağladığı ilave saldırı menzilini kaldırıyor.
  • Düşmüş Kalkan’ın Kara Kalkan’ı artık Darius’un Noxus Giyotini (R) yeteneğini engellemiyor.
  • Kuantum Teknolojisi’nin ipucu güçlenme etkisini yansıtacak şekilde güncellendi.
  • Kuantum Teknolojisi’nin bekleme süresi artık Paratoner’in Tam Otomatik pasifiyle azalıyor.
  • Rün Oyucu artık Bombardıman Topu’nun sağladığı ilave saldırı menzilini kaldırıyor.
  • Elmas Uçlu Mızrak artık atış göndermeyen yeteneklere ilave hasar kazandırıyor.
  • Rün Oyucu artık Bombardıman Topu’nun sağladığı ilave saldırı menzilini kaldırıyor.
  • Işığın Muhafızı’nın bekleme süresi artık 7 saniye yerine olması gerektiği gibi 8 saniye.
  • Orağın Bedeli’nin Hasat pasifi artık kalkana sahip şampiyonların azami canını azaltıyor.
  • Gangplank artık Güç Çiçeklerini kurnazca kullanarak sonsuz varil oluşturamıyor.
  • Işığın Muhafızı’nın bekleme süresi artık 7 saniye yerine olması gerektiği gibi 8 saniye.
  • Ulti Ruleti ultisi kullandığınızda bunun Ulti Devrimi için bir ulti kullanmışsınız gibi sayılmasına yol açan hata giderildi.
  • Bazı arenalarda ışıklandırmanın istenenden daha karanlık olmasına yol açan hata giderildi.
  • Eklenti kartlarının görselleri ilk kez oluşturulduğunda artık belirme ve yenileme animasyonları iki kez oynatılmıyor.

Sürü

  • Sürü | Operasyon: Anima Timi 19 Ağustos 2024’te oyun modu dönüşümünden çıkacak.

ARAM

Güçlendirmeler

  • Aurora: Yetenek Hızı: 0 ⇒ 10
  • Diana: Verilen Hasar: %100 ⇒ %105
  • K’Sante: Verilen Hasar: %100 ⇒ %105
  • Maokai: İyileştirme Gücü: %80 ⇒ %90
  • Olaf: Verilen Hasar: %100 ⇒ %105
  • Rakan: Alınan Hasar: %100 ⇒ %95
  • Sion: Yetenek Hızı: -20 ⇒ -10

Zayıflatmalar

  • Kalista: Toplam Saldırı Hızı: %2,5 ⇒ %0
  • LeBlanc: Sıvışma: %20 ⇒ %10
  • Lee Sin: İyileştirme Gücü: %120 ⇒ %110

İhtişamlı Mağaza Rotasyonu

İhtişamlı Mağaza’ya Merhaba Diyenler

  • Prestij Gölgedövmeli Yasuo
  • Prestij K/DA ALL OUT Kai’Sa
  • Prestij Ay Canavarı Fiora
  • Prestij True Damage Qiyana
  • Prestij T1 Jayce

İhtişamlı Mağaza’ya Veda Edenler

  • Prestij Tutulma Şövalyesi Senna
  • Prestij DRX Aatrox
  • Prestij Havai Fişek Vayne
  • Prestij Kazanova Brand

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Yaşam Kalitesi İyileştirmeleri

  • Oyunculardan gelen yoğun istek üzerine şampiyonların ustalık puanları yeniden yükleme ekranına eklendi. Kazandığınız her bir ustalık puanı artık tüm ihtişamıyla rakiplerinizin gözleri önünde olacağı için onları tir tir titretebilirsiniz.

Giderilen Hatalar

  • Ayartma etkisindeki şampiyonların onları hareketsiz bırakması gereken başka bir kitle kontrolü etkisine de maruz kaldıklarında kısa süreliğine hareket edebilmelerine yol açan hata giderildi.
  • Senna’nın E’sinin görsel efektinin izleyici modunda arka arkaya oynatılmasına yol açan hata giderildi.
  • Aurora’nın Q’sunun E’sinden kısa bir süre önce veya sonra kullanıldığında Elektrik Ver, Sürat Coşkusu veya Yenilmez için yük kazandırmamasına yol açan hata giderildi.
  • Sıçra büyüsü yerine Hex-sıçra alan oyuncuların aynı sırada hem Üçlü Tonik hem de Peksimet Teslimatı’yla karşılaşmalarına yol açan hata giderildi.
  • Birkaç görsel efektin ve ses efektinin Savaş Sisi’nden görülebilmesine veya duyulabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Alistar’ın W’sunun kitle kontrol etkilerine karşı bağışıklığa sahip rakiplere karşı kullanıldığında kendisine pasif yükü kazandırmasına yol açan hata giderildi.
  • Rell’in Q’sunun E’siyle güçlendirildiğinde pasifi için iki yük kazandırmasına yol açan hata giderildi.
  • Leona’nın E’siyle sıfırlanan normal saldırılarının Elektrik Ver, Sürat Coşkusu veya Yenilmez etkilerini tetiklememesine yol açan hata giderildi.
  • Yorick’in R’sinin Habaset’in ulti bekleme süresi azaltma etkisinden faydalanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Cassiopeia’nın E’sinin iyileştirmesinin orman canavarlarına şampiyonlarmış gibi etki etmesine yol açan hata giderildi.
  • Yampiri Yengeç’in görsel olarak Hiçlikdoğan biçimine dönüşmesine rağmen kabuğunun altında hâlâ Yampiri Yengeç olarak kalmasına yol açan hata giderildi. Artık oynanış açısından hem içi hem de dışı Hiçlikdoğan biçimine kavuşuyor.
  • Neeko’nun ve klonunun bazen farklı efektleri oynatmasına yol açan hata giderildi.
  • Ani Darbe’nin tetiklendiği ama kullanılmadığı durumlarda bekleme süresine girmesine yol açan hata giderildi.
  • Aurora’nın R’sinin bazen alanına girmek için kullanılan atılmaları engellemesine yol açan hata giderildi.
  • Vadi’nin Alameti’nin ortaya çıktığı esnada yıkılan bir kulenin yakınındayken kuleye iki kez hücum etmesine yol açan hata giderildi.
  • Demir Solari’nin Broşu’nun hiçbir işe yaramayan bir hare simgesi göstermesine yol açan hata giderildi.
  • Aurora’nın pasifinin, W’sunun ve R’sinin onun pasifinin süresini uzatmamasına yol açan hata giderildi.
  • Varus’un Q’sunun uzun mesafeli bir hareket tamamladığı zaman kullanıldığında farklı yöne doğru gitmesine yol açan hata giderildi.
  • Taliyah’nın duvarının üstünde sörf yaparken bir tek kullanımlık eşya tükettiğinde duvardan düşmesine yol açan hata giderildi.
  • Aurora’nın R’sinin görsel efektinin rakibi yeteneğin merkezini göremediği takdirde Savaş Sisi’nde görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Sylas’ın, Master Yi’nin ve Jax’in ultilerinin pasiflerini yeteneklerin aktif etkilerinin süresi boyunca kullanamamasına yol açan hata giderildi.
  • Eşyaların hasar etkileri artık Shojin’in Mızrağı için yük kazandırmıyor ve ilave hasardan faydalanmıyor.
  • Sterak’ın Güvencesi artık tetiklendiğinde görünmez bir %25’lik boyut artışı sağlamıyor. Üzgünüz Tahm Kench!
  • Neeko artık şampiyon haricinde bir birimin kılığına girdiğinde veya kendi klonuna dönüştüğünde Dağ Ruhu veya Günateşi etkilerinin hare şeklindeki görsel efektlerini oynatmıyor.
  • Hextech Alternatörü artık diğer eşyaların etkilerini tetiklemiyor.

Sizler League of Legends 14.16 Yama Notları hakkında neler düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer okurlarımız ile paylaşmayı unutmayın!


İlginizi Çekebilir:

Arcane 2. Sezon bölümleri sızdırıldı!

Epic İndirimleri başladı! İşte Ağustos 2024’de indirime giren oyunlar

Epic Games iade etme işlemi nasıl yapılır? Epic Games iade süresi ne kadar?

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor