Connect with us

Espor

League of Legends 14.22 Yama Notları yayınlandı

League of Legends 14.22 Yama Notları oyuncular ile 5 Kasım Salı günü paylaşıldı.

League of Legends 14.22 Yama Notları yayınlandı
Görsel: leagueoflegends.com

Yeni League of Legends yama notları 5 Kasım Salı günü oyuncular ile paylaşıldı. League of Legends 14.22 Yama Notları sonrasında Savaş Maderşahı, Ambessa 6 Kasım 2024 saat 22.00’da oyun eklendi.

Aatrox, Anivia, Corki, Illaoi, Jax, K’sante, Lillia, Mordekaiser, Poppy, Seraphine, Shen, Sylas, Syndra ve Udyr’in zayıfladığı güncellemede, Blitzcrank, Briar, Fizz, Katarina, Kayle, Rumble, Swain, Varus, Cayne, Vel’Koz, Vi ve Wukong ise güncellemeden güçlenerek ayrıldı.

Şampiyon güncellemelerinin haricinde sihirdar büyülerinden Bariyer ve Çarp güncellenirken, birden fazla eşya da düzenlendi. Şimdi hızlıca League of Legends 14.22 Yama Notları detaylarına göz atalım.

League of Legends 14.22 Yama Notları yayınlandı

Görsel: x.com/LoLTurkiye

League of Legends 14.22 Yama Notları

Ambessa

  • Savaş Maderşahı, Ambessa 6 Kasım 2024 saat 22.00’de Vadi’ye atıla atıla geliyor!
  • 14.22 Yaması boyunca Ambessa’nın çıkışını kutlamak için oyun başlangıcında “Blood Sweat & Tears” şarkısının uyarlanmış bir versiyonunu dinleyebileceksiniz.

Sistemler

Katletme Ödülü Takibi

  • Ödüller skor tablosunda olması gerektiği kadar sık belirmiyor. Bunu düzeltiyoruz.
  • Ödüller artık 150 Altın yerine 100 Altından sonra skor tablosunda görünmeye başlayacak.

Yan Koridor Minyonları

  • Artık minyonlar oyunun çok erken safhalarında aynı anda buluşacak fakat buluşma zamanları giderek daha farklı olacak. Böylece orta koridor oyuncuları olay çıkarmak için yan koridorlara daha çok gidebilecek.
  • YAN KORİDOR MİNYONLARININ HAREKET HIZI İLAVESİ: Minyonlar 0-14. dakikada azalarak kaybolacak şekilde 120 Hareket Hızı kazanır ⇒ Minyonlar ilk 14 dakika boyunca oyun süresine bağlı olarak 120-0 Hareket Hızı kazanır

Şampiyonlar

  • Aatrox
    • R – Dünyaların Sonu
      • TOPLAM SALDIRI GÜCÜ: %20/32,5/45 ⇒ %20/30/40
  • Anivia
    • Taban nitelikler
      • ZIRH BÜYÜME ORANI: 4,9 ⇒ 4,5
    • E – Ayaz Yanığı
      • HASAR: 50/75/100/125/150 (+%60 YG) ⇒ 50/75/100/125/150 (+%55 YG)
  • Blitzcrank
    • E – Güç Yumruğu
      • HASAR: %180 Toplam SG (+%25 YG) ⇒ %200 Toplam SG (+%25 YG)
  • Briar
    • Taban nitelikler
      • TABAN CAN: 590 ⇒ 625
  • Corki
    • Taban nitelikler
      • SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 2,5 ⇒ 2
      • MANA BÜYÜME ORANI: 54 ⇒ 40
  • Fizz
    • Q – Zıpkın Saldırısı
      • HASAR: 10/25/40/55/70 (+%45 YG) ⇒ 10/25/40/55/70 (+%55 YG)
    • W – Deniztaşı Zıpkın
      • AKTİF HASARI: 50/70/90/110/130 (+%40 YG) ⇒ 50/70/90/110/130 (+%45 YG)
  • Illaoi
    • Taban nitelikler
      • SALDIRI GÜCÜ: 68 ⇒ 65
      • MANA BÜYÜME ORANI: 60 ⇒ 50
  • Irelia
    • Pasif – Ionia Azmi
      • YENİ: Artık yükler bir yapıya saldırınca yenileniyor.
      • YENİ: Artık yapılara %50 Hasar veriyor.
  • Jax
    • R – Silah Ustası
      • BEKLEME SÜRESİ: 100/90/80 saniye ⇒ 110/100/90 saniye
      • HASAR: 150/250/350 (+%100 YG) ⇒ 100/175/250 (+%100 YG)
  • Katarina
    • E – Shunpo
      • BEKLEME SÜRESİ: 14/12,5/11/9,5/8 saniye ⇒ 12/11/10/9/8 saniye
    • R – Ölüm Çiçeği
      • BEKLEME SÜRESİ: 90/60/45 saniye ⇒ 75/60/45 saniye
  • Kayle
    • Pasif – İlahi Yükseliş
      • YÜK BAŞINA SALDIRI HIZI: %6 (100 YG başına +%0,5) ⇒ %6 (100 YG başına +%1)
      • AZAMİ SALDIRI HIZI: %30 (100 YG başına +%2,5) ⇒ %30 (100 YG başına +%5)
  • K’Sante
    • Q – Ntofo Darbeleri
      • HASAR: 80/110/140/170/200 (+%40 İlave Zırh ve Büyü Direnci) ⇒ 70/100/130/160/190 (+%40 İlave Zırh ve Büyü Direnci)
    • E – Koşar Adım
      • HODRİ MEYDAN ETKİSİNDEYKEN ATILMA HIZI: 950 + Hareket hızı ⇒ 1250 + Hareket hızı
  • Lillia
    • Taban nitelikler
      • ZIRH BÜYÜME ORANI: 5,2 ⇒ 4,5
    • Pasif – Düş Dalı
      • CANAVARLARDAN ELDE EDİLEN ZAMANLA İYİLEŞTİRME: Seviyeye bağlı olarak 39-54 (+%15 YG) ⇒ 39 (+%15 YG)
  • Maokai
    • Taban nitelikler
      • HAREKET HIZI: 330 ⇒ 335
      • TABAN CAN: 635 ⇒ 665
    • E – Fide Atışı
      • FİDELERİN HAREKET HIZI: Çizmeye bağlı olarak 400/425/445/460 ⇒ 1-13. seviyelerde sabit artacak şekilde 400-460
  • Mordekaiser
    • E – Ecelin Eli
      • HASAR: 70/85/100/115/130 (+%60 YG) ⇒ 60/75/90/105/120 (+%40 YG)
  • Poppy
    • Taban nitelikler
      • SALDIRI GÜCÜ: 64 ⇒ 60
      • 1. SEVİYEDEKİ SALDIRI HIZI: 0,625 ⇒ 0,658
  • Rumble
    • Taban nitelikler
      • TABAN CAN: 625 ⇒ 655
  • Seraphine
    • Q – Yüksek Perde
      • HASAR: 60/85/110/135/160 (+%60 YG) ⇒ 60/85/110/135/160 (+%50 YG)
  • Shen
    • Pasif – Ki Kalkanı
      • BEKLEME SÜRESİ: 10 saniye ⇒ 11 saniye
      • BEKLEME SÜRESİ İADESİ: Seviyeye bağlı olarak 4-7,5 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 4-8
    • R – Birlikten Kuvvet Doğar
      • KALKAN: 130/290/450 (+%16 İlave Can) ⇒ 120/220/320 (+%15 İlave Can)
      • AZAMİ KALKAN: 208/464/720 (+%25,6 İlave Can) ⇒ 192/352/512 (+%24 İlave Can)
  • Swain
    • Taban nitelikler
      • BÜYÜ DİRENCİ: 30 ⇒ 31
      • BÜYÜ DİRENCİ BÜYÜME ORANI: 1,3 ⇒ 1,55
    • Q – Ölümün Eli
      • HASAR: 60/85/110/135/160 (+%45 YG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%45 YG)
      • AZAMİ HASAR: 120/170/220/270/320 (+%90 YG) ⇒ 120/180/240/300/360 (+%90 YG)
    • E – Kımıldama
      • BEKLEME SÜRESİ: 14/13/12/11/10 saniye ⇒ 12/11,5/11/10,5/10 saniye
    • R – Karanlığın Zirvesi
      • SANİYE BAŞINA İYİLEŞTİRME: 15/30/45 (+%5 YG) (+%1,25 İlave Can) ⇒ 15/30/45 (+%5 YG) (+%1,5 İlave Can)
  • Sylas
    • Taban nitelikler
      • CAN BÜYÜME ORANI: 129 ⇒ 122
  • Syndra
    • W – İrade Gücü
      • HASAR: 70/110/150/190/230 (+%70 YG) ⇒ 70/105/140/175/210 (+%65 YG)
  • Udyr
    • R – Kanatlı Kasırga
      • HASAR: 80/170/260/350/440 (+%140 YG) ⇒ 80/150/220/290/360 (+%140 YG)
      • GÜÇLENDİRİLMİŞ HASAR: Seviyeye bağlı olarak %8-16 Azami Can ⇒ Seviyeye bağlı olarak %8-14 Azami Can
      • CANAVARLARA YÖNELİK HASAR SINIRI: 60 (+%400 YG) (+%800 İlave SG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 80-400
  • Varus
    • W – Maraz Sadağı
      • İSABET HALİNDE HASAR: 5/10/15/20/25 ⇒ 8/13/18/23/28
  • Vayne
    • R – Son Hazırlık
      • İLAVE SALDIRI GÜCÜ: 25/40/55 ⇒ 35/50/65
  • Vel’Koz
    • E – Tektonik Bozucu
      • BEKLEME SÜRESİ: 16/15/14/13/12 saniye ⇒ 14/13,5/13/12,5/12 saniye
    • R – Yaşam Formu Parçalama Şuası
      • BEKLEME SÜRESİ: 120/100/80 saniye ⇒ 100/90/80 saniye
  • Vi
    • Pasif – Patlama Kalkanı
      • KALKAN: %12 Azami Can ⇒ %14 Azami Can
  • Warwick
    • Taban nitelikler
      • MODEL BOYUTU: %15 arttı.
    • W – Kan Peşinde
      • MANA BEDELİ: 70 ⇒ 55
      • BEKLEME SÜRESİ: 100/85/70/55/40 saniye ⇒ 80/70/60/50/40 saniye
      • PASİF: Artık %50 Canın altındaki rakiplere hasar vermek için kullanılan yetenekler de saldırı hızı tetikliyor. Saldırılar ve yeteneklerle sağlanan saldırı hızı, saldırılar arasında varlığını koruyor.
      • PASİF İLAVELERİ: %20 Canın altındaki rakiplere karşı %250 artış ⇒ %25 Canın altındaki rakiplere karşı %200 artış
      • BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA: Kimse avlanmıyorsa bekleme süresi iki kat daha hızlı dolar ⇒ Aktif tarafından kimse bulunamazsa bekleme süresinin %30’u iade edilir
      • AKTİFİN KİLİTLENMESİ KALDIRILDI: Artık şampiyonlarla çatışmadayken kullanımı kilitlenmiyor.
    • E – Dehşetin Sesi
      • E2’Yİ KULLANDIKTAN SONRA NORMAL SALDIRI KİLİTLENMESİ: 0,5 saniye ⇒ 0,25 saniye
    • R – Sonsuz Şiddet
      • İSABET ALANI YARIÇAPI: 100 ⇒ 150
      • YENİ PENÇELER ÖNÜMDE: Artık sadece Warwick’in ön tarafındaki şampiyonlara isabet edebiliyor.
  • Wukong
    • Taban nitelikler
      • Mana: 300 ⇒ 330
    • W – Oyunbaz Savaşçı
      • BEKLEME SÜRESİ: 22/20/18/16/14 saniye ⇒ 18/17/16/15/14 saniye
League of Legends 14.22 Yama Notları yayınlandı

Görsel: leagueoflegends.com

Eşyalar

  • Youmuu’nun Hayaletkılıcı
    • TARİF: Dişli Kama + Kuyruk Tüyü + Kazma + 150 Altın ⇒ Dişli Kama + Kuyruk Tüyü + Uzun Kılıç + 675 Altın
    • SALDIRI GÜCÜ: 60 ⇒ 55
    • HAREKET HIZI: 0 ⇒ %4
  • Fırsat
    • TARİF: Dişli Kama + Kuyruk Tüyü + 925 Altın ⇒ Dişli Kama + Kazma + Uzun Kılıç + 475 Altın
    • SALDIRI GÜCÜ: 50 ⇒ 55
    • HAREKET HIZI: %4 ⇒ 0
    • HAZIRLIK’IN ZIRH DEŞMESİ: 10/6 ⇒ 11/7
  • Statikk Hançer
    • TOPLAM BEDEL: 2900 Altın ⇒ 2700 Altın
    • SALDIRI GÜCÜ: 50 ⇒ 45
    • SALDIRI HIZI: %40 ⇒ %30
    • ELEKTROKIVILCIM: Yenilendi – 8 saniye içindeki ilk 3 saldırınız isabet halinde zincirleme yıldırım göndererek saldırılan hedef dahil 5 hedefe 60 Büyü Hasarı verir. Bu miktar minyonlar ve canavarlara karşı artarak 85 olur (7-12. seviyelerde 25-10 sn. bekleme süresi).
    • ELEKTROKIVILCIM: Yenilendi – Bir rakibi alt etmek Elektrokıvılcım’ın bekleme süresini sıfırlar.
  • Yun Tal Yabanokları
    • TOPLAM BEDEL: 2950 Altın ⇒ 3000 Altın
    • TARİF: Kazma + Doruk Sadağı + 775 Altın ⇒ TEK Kılıcı + İzci Sapanı + Uzun Kılıç + 750 Altın
    • SALDIRI GÜCÜ: 60 ⇒ 50
    • KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ: %25 ⇒ Kaldırıldı
    • YENİ SALDIRI HIZI: %25
    • DİŞLİ BIÇAK: Kaldırıldı
    • YENİ PASİF – PRATİK ÖLÜMCÜLLEŞTİRİR: Saldırı halinde en fazla %25 olacak şekilde kalıcı olarak %0,2 Kritik Vuruş İhtimali kazandırır.
    • YENİ PASİF – OK SALVOSU: Bir rakip şampiyona saldırmak 4 saniyeliğine %30 Saldırı Hızı kazandırır (isabet halinde 1, kritik vuruş halinde 2 saniye azalacak şekilde 40 saniye bekleme süresi).

Sihirdar Büyüleri

  • Bariyer
    • KALKAN: Seviyeye bağlı olarak 120-480 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 100-460
  • Çarp
    • DESTANSI CANAVARLARA YÖNELİK HEDEF ALMA TELAFİSİ: 300 ⇒ 125

ARAM – Gelişim Köprüsü

  • Tüm görseller Arcane’den ilham alınarak değiştirildi.
  • Köprünün ortasına daha ilginç bir oynanış için pist eklendi. Ayrıca bu sayede yakın dövüşçüler ve suikastçılar genellikle zorlandıkları erken safhalarda alternatif taktikler deneyebilecek.
  • Can yadigârının konumu köprünün biraz daha ortasına çekildi.
  • Can yadigârlarına taraflara bağlı olarak küçük güçlendirmeler eklendi.
  • Kartopu atıp uçan takım arkadaşlarını takip edebilmek için hız alanları eklendi.
  • İnhibitör yıkınca kazanılan, taraflara özel ödüller eklendi.
  • Savunmaları daha ilginç yapmak için üslere birkaç çalı ve siper eklendi.
  • Hasım Görevi: Sizin için hazırladığımız beş özel hasım görevini keşfedin. Oyuna girin, oynayın ve sizi bekleyen hikâyeleri ortaya çıkarın!

Yeni Oyuncu Deneyimi

“Bu değişiklikler 14.22 Yaması’ndan itibaren belli bazı bölgelerde yayınlanacak ve son 6 ay içinde diğer oyunculara karşı hiç oynamamış geri dönen hesapları etkileyecek.
Geri dönen oyuncuların Gelişim Köprüsü’ndeki ilk birkaç karşılaşmasında oyuncular, bir yapay zekâ takımına karşı yerleştirilebilir. Bu botlar oyuncunun becerisine uyum sağlamaları için tasarlandı. Böylece oyuncuların League of Legends oynanışına yavaşça yeniden ısınmalarını sağlayacaklar.

Oyuncular bu botlara yalnızca Gelişim Köprüsü sırasında ve en az 6 ay süren bir aradan döndükten sonra oynadıkları ilk birkaç karşılaşmada denk gelebilecek. Botlara diğer sıralarda denk gelemeyecekler ve diğer LoL oyuncuları yeni veya geri dönen bir oyuncuyla sıraya girmedikleri sürece herhangi bir değişim hissetmeyecek.

14.18 Yaması’nda Hızlı Oyun’la birlikte çıkan yeni oyuncu deneyimi botlarında olduğu gibi bu botların amacı da yeni veya geri dönen oyuncuların devamlı değişen League of Legends oynanışına ayak uydurmalarını sağlamak.”

İhtişamlı Mağaza Rotasyonu

İhtişamlı Mağaza’ya Merhaba Diyenler

  • Prestij Yücelik Yolu Sona
  • Prestij Sonsuz Karanlık Malphite
  • Prestij Yıldız Muhafızı Ekko
  • Prestij İllüzyon Renata Glasc

İhtişamlı Mağaza’ya Veda Edenler

  • Prestij Bozulmuş Yemin Miss Fortune
  • Prestij Ruh Dövüşçüsü Shaco
  • Prestij Cesur Kılıç Riven
  • Prestij Ruh Çiçeği Teemo
  • Prestij Gecenin Yumruğu Lee Sin
  • Prestij Anima Timi Jinx

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • Neeko yeni dirilmiş bir Yasuo kılığına girmeye kalktığında oyunun çökmesine yol açan hata giderildi.
  • Haşmetli Hydra’nın Keskin Sağanak yüklerini tüketmesine yol açan hata giderildi.
  • Naafiri, Q’su isabet etmeden önce katledilirse bu yeteneğin hasar vermemesine yol açan hata giderildi.
  • Kassadin’in Q’sunun yoğunlaşma engellemesinin tutarsız olmasına yol açan hata giderildi.
  • Warwick’in R’sinin isabet alanının arkasına doğru uzanmasına yol açan hata giderildi.
  • Hiçlik Kurtçuğu katledildiğinde Efsane: Hız yükü kazanılmasına yol açan hata giderildi.
  • Ekko ultisini kullanıp menzilden çıktıktan sonra bile kule atışları gibi bazı atışların onu takip etmesine yol açan hata giderildi.
  • Ekko’nun Q’sunun bazen yavaşlatma uygulamamasına yol açan hata giderildi.
  • Rengar’ın önerilen rünlerinden birinde ikinci rün sayfasının eksik olmasına yol açan hata giderildi.
  • Zoe’nin Sıçra kullandıktan sonra senkronizasyonunun bozulmasına yol açan hata giderildi.
  • Ekko’nun E’sinin bazen Keskin Sağanak yükü tüketmemesine yol açan hata giderildi.
  • Vadi’nin Alameti, Mordekaiser R’sinin içinde çağrıldığında Vadi’nin Alameti’nin görünmez olmasına yol açan hata giderildi. (Editör Notu: Pardon, ne?)
  • Zoe’nin W’su aracılığıyla kullanılan Shurelya’nın Savaş Şarkısı’ndan hareket hızı elde etmesine engel olan hata giderildi.
  • Akshan’ın güçlendirilmiş E atışlarının normal E atışlarıyla aynı mantığı izlememesine yol açan hata giderildi.
  • Udyr’in tüm yeteneklerinin Deneysel Hexzırh ve Zeke’nin Ahengi eşyalarını tetikleyebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Sihirdar Vadisi’nde bazen rasgele bir beyaz çizgi beliriyordu. Artık belirmiyor.
  • Zoe’nin W’suyla Dizginsiz Işınlanma büyüsünü almasına engel olan hata giderildi.

Sizler League of Legends 14.22 Yama Notları hakkında neler düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer okurlarımız ile paylaşmayı unutmayın!


İlginizi Çekebilir:

Türkiye Espor Federasyonu başkanlığına tekrardan Alper Afşin Özdemir seçildi

Epic Games iade etme işlemi nasıl yapılır? Epic Games iade süresi ne kadar?

BBL Esports, Dark Passage’ı bünyesine kattı! İşte BBL Dark Passage

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor