Connect with us

LoL

Urgot’ta birtakım değişiklikler düşünülüyor

Urgot yeni güncellemelerle birlikte biraz daha değişecek.

League of Legends’ın yeni “Oynanış Gündemi” bilgileri paylaşıldı. Clash testleri, dereceli güncellemesi ve Urgot değişiklikleri hakkında birçok bilgi sunan bu yazı, oyunda değişmesi planlanan konuları içeriyor. Hemen aşağıdan göz atabilirsiniz.

Clash testleri

Clash’ten bahsetmeyeli epey oldu ama merak etmeyin. Modu tamamlayıp devreye sokmak için harıl harıl çalışmaya devam ediyoruz. Sıradaki önemli adımımız, Brezilya ve Latin Amerika sunucularında bu hafta sonu gerçekleştireceğimiz testler olacak. Testlerimizde iki ana konuya odaklanacağız:

  1. Maç saatlerini aşamalara bağlı olarak ayarlama: Farklı beceri düzeylerinin maçları, günün farklı saatlerinde başlayacak. Böylece sunuculara aynı anda yüklenen oyuncuların sayısını azaltacağız.
  2. Sınırlar: Aynı gün içinde rekabet edebilecek takım sayısının bir sınırı olacak. Bu sınır epey yüksek olduğundan sık sık aşılmasını beklemiyoruz. Sunucu gerçekten doluyken birkaç oyuncunun daha oynayabilmesi için geri kalan herkesin oyun performansını düşürmek mantıklı değil. Bunun yerine Clash turnuvasına yeni takımların katılamamasını sağlamak bizce daha iyi bir çözüm.

Eski LoL eşyalarını tanıyabilecek misin?


Dereceli güncellemesi

Sizin de görmüş olabileceğiniz gibi, geçtiğimiz hafta derecelinin durumunu konu alan bir yazı yayınlamıştık. Yazımızda nelerin iyi ve nelerin kötü sonuç verdiğinden bahsetmiştik:

https://boards.tr.leagueoflegends.com/tr/c/oynanis-ve-denge/3f91yJ3q-dereceli-2019-gelitir-gancellemesi-3

Cuma günü yeterince iyi işlemeyen şeylerden biraz daha bahsedeceğiz ve ne değişiklikler yapacağımızı ayrıntılı şekilde anlatacağız.


Urgot

Şu anda Açık Beta’da bazı önemli Urgot değişiklikleri yer alıyor. Bunlardan bazıları, doğrudan şampiyonun gücünü arttırmaya yönelik (tıpkı beklediğimiz gibi, ona getirdiğimiz etkili zayıflatmaların ardından biraz güçsüz hale geldi). Değişikliklerin bazılarından biraz bahsetmenin faydalı olacağını düşünüyoruz.

  • Kalkanını W’sundan E’sine taşımayı test ediyoruz. Buradaki amacımız, Urgot kalkanını kullanarak takasa girmek istediğinde her iki savunma aracının da (atılması dahil) bekleme süresine girmesini sağlamak. Takasa girerken artık daha büyük bir risk alacağı için muhtemelen diğer yönlerini güçlendirebileceğiz.
  • Ultisinin menzilini önemli ölçüde arttırıyoruz. Geriye dönüp baktığımızda, yeteneğin menzilini kısıtlarken fazla dikkatli davranmış olabiliriz. Sonuçta bu engellemesi veya kaçırması epey kolay bir yetenek.
  • SG dizilimlerini biraz daha etkili hale getiriyoruz. Böylece şampiyon daha çeşitli eşyalar alabilecek. Amacımız, Urgot’un eşya dizilimlerinde dayanıklılığa yönelen bir ezergeçer olarak kalmasını sağlamak. Tabii SG ve tank dizilimleri arasındaki güç farkını da azaltmayı istiyoruz.
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


LoL