Connect with us

LoL

Riot Games, Clash’teki ping sorununu çözmeye çalışıyor

Riot Games, haftasonu oynanan Clash’teki yüksek ping ve lag probleminin farkında olduğunu ve çözüm için çalıştıklarını açıkladı.

clash

Geçtiğimiz hafta sonu oynanan Clash turnuvasında birçok League of Legends oyuncusu yüksek ping ve lag probleminden şikayet etmişti. Eğer bu grubun içindeyseniz size bir haberimiz var; Riot Games bu sorunun farkında ve çözmek için çalışmaya başladı.

2018 yılında hüsranla sonuçlanan ilk turnuvadan beri sistemin adeta lanetlendiğini söylersek yanılmış olmayız. Sürekli olarak teknik sıkıntılardan dolayı ertelenen turnuvaların başlangıcından bu yana iki yıl geçti fakat hala problemsiz bir şekilde işlediğini söyleyemeyiz.

Haftasonu oynanan Clash turnuvasında birçok oyuncu normalde 20 olan pinglerinin 80-120 arası değiştiğini, bununla birlikte oyundaki gecikmenin sanki 200 pingde oynuyormuş hissiyatı yarattığını söyledi. Bazı oyuncular ise tamamıyla sunucudan atıldı ve geri bağlanamayarak takımlarını eksik bırakmak zorunda kaldı.

İstemcilerin de sunucu problemleri yüzünden oldukça buglı olduğunu da eklemek gerekiyor. Bazı oyuncular scouting aşamasına bile geçemedi, bazıları ise rakip bekleniyor ekranında takılı kaldı.

Bu elbette birçok oyuncunun deneyimini zedeledi ve galibiyet almasına engel oldu. Clash’in hala düzgün bir şekilde çalışmamasının büyük hayal kırıklığı olduğunu söylemek gerekiyor. Aralık ayında testleri oldukça iyi giden Clash’ın şu anda bu kadar büyük çaplı bir kullanıma hazır olup olmadığı sorusu ise cevapsızlığını koruyor.


İlginizi çekebilir:

Steam 20 milyon oyuncuya ulaşarak yeni bir rekor kırdı

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


LoL