Connect with us

Güncel

Teamfight Tactics 11.11 Yama Notları yayınlandı

Teamfight Tactics 11.11 Yama Notları açıklandı.

Riot Games’in sevilen strateji oyunu Teamfight Tactics yeni yamasına kavuştu, karşınızda Teamfight Tactics 11.11 yama notları!

Riot Games‘in sevilen strateji oyunu TFT için 11.11 yama notları paylaşıldı.

Bu yamada şampiyon dengelemelerini öne çıkıyor. Ucubeler güçlendirilirken, Unutulmuş, Şövalye, Akıncı özelliğine sahip şampiyonlar zayıflatılıyor. Leblanc ve Garen’de düzenlemeye gidilirken, Kinci kapan pençe eşyası yenilendi!

Dükkânda Çıkma İhtimalleri (Standart ve Hiper Yenileme)

  • 2 Altınlık birimlerinizi üç yıldızlı yapmak istiyorsanız dükkânı 6. seviyede, 3 Altınlık birimlerinizi üç yıldızlı yapmak istiyorsanız dükkânı 7. seviyede yenileyin.
  • 6. Seviye: %35/35/25/5/0 ⇒ %25/40/30/5/0
  • 7. Seviye: %19/35/30/15/1 ⇒ %19/30/35/15/1

 

  • Çemberlerde Gölge Eşyaların Çıkma İhtimalleri
  • 1 Gölge Eşya: %10 ⇒ %0
  • 2 Gölge Eşya: %75 ⇒ %70
  • 3 Gölge Eşya: %10 ⇒ %25
  • 4 Gölge Eşya: %5 ⇒ %5 (değişmedi)

 

Ganimet Küreleri (Standart ve Hiper Yenileme)

  • Artık Neeko’yu altına dönüştürmek veya ileri safhalara saklamak size kalmış.
  • Karar Alma Güçlendirmesi! Tüm Küreler: Altın çıkma ihtimali biraz azaldı ve aynı bedelde şampiyon çıkma ihtimali arttı.
  • Mavi Küre: Neeko + 2 Altın (%8 ihtimal) ⇒ Neeko + 1x iki altınlık şampiyon (%6 ihtimal) veya Neeko + 1x üç altınlık şampiyon (%2 ihtimal)

Özellikler

  • Ucube canavarının Hiddet yeteneğinin kullanım süresi %25 azaldı.
  • Ucube Canavarının Taban Canı: 1000/1400/1800 ⇒ 1000/1600/2200
  • Ucube Canavarının Yıldız Seviyesi Başına İlave Canı: 100/140/180 ⇒ 100/160/220
  • Ucube Canavarının Saldırı Gücü: 100/150/200 ⇒ 100/160/220
  • Ucube Canavarının Yıldız Seviyesi Başına Saldırı Gücü: 10/15/20 ⇒ 10/16/22
  • Unutulmuşların Saldırı Gücü ve Yetenek Gücü: 30/70/160 ⇒ 30/70/140
  • Şövalyelerin Hasar Azaltması: 15/40/90 ⇒ 15/40/80
  • Akıncıların Kalkanı: 300/600 ⇒ Azami canın %20/40’ı
  • Sihirkârların Yetenek Gücü: 20/60 ⇒ 20/50
  • Sihirkârların Yetenek Kullanımı Başına Yetenek Gücü: 2/6 ⇒ 2/5

Şampiyonlar

1. Aşama

  • Udyr’i dengelemek için onu 11.9’daki hali ve 11.10’daki güçlendirilmiş hali arasındaki makul bir seviyeye getirildiği belirtiliyor.
  • Udyr’in Vahşi İçgüdü Yeteneğinin (Kaplanın Öfkesi) Saldırı Gücü Oranı: %130/140/200 ⇒ %120/130/180
  • Vladimir’in Kan Nakli Hasarı: 250/350/450 ⇒ 300/420/540

2. Aşama

  • Genelde şampiyonların yetenek gücü oranlarını zayıflatmaktan kaçındıklarını fakat Trundle’ın yeteneği ejderkatili özelliğiyle birleştiğinde, savunmalarına bakılmaksızın tüm şampiyonlara tek atabilmesine ve onları etkisiz hale getirebilmesine yol açıyor. Bu durumu önlemek için Trundle’ın etkililiğini yetenek gücüyle azaltıldığını ve aynı zamanda Dize Getir yeteneğinin rakibi etkileme hızını yavaşlatıldığı belirtilmekte.
  • LeBlanc’ın Hayali Zincir Yeteneğinin Sersemletme Süresi: 1,5/2/2,5 saniye ⇒ 2 saniye
  • LeBlanc’ın Hayali Zincir Yeteneğinin Hasarı: 200/300/600 ⇒ 200/250/500
  • Sejuani’nin Kuzeyin Hiddeti Yeteneğinin İlave Zırh ve Büyü Direnci: 60/120/300 ⇒ 100/150/300
  • Soraka’nın Azami Manası: 30/80 ⇒ 30/70
  • Trundle’ın Dize Getir Yeteneğinin Yetenek Gücü Oranı: %100 ⇒ %50
  • Trundle’ın Dize Getir Yeteneğinin Nitelik Çalma Süresi: 6 saniye ⇒ 8 saniye
  • Varus’un Kutsal Oklar Yeteneğinin İsabet Halinde İlave Hasarı: 40/60/100 ⇒ 40/60/90

3. Aşama

  • Lulu’nun Kapris Yeteneğinin Saldırı Hızı: %70/80/100 ⇒ %70/80/120
  • Morgana’nın Canı: 800 ⇒ 850
  • Morgana’nın Azami Manası: 60/120 ⇒ 80/120
  • Pantheon’un Siperli Saldırı Yeteneğinin Hasar Azaltması: %75/80/90 ⇒ %65
  • Nidalee’nin Sakınma veya Kritik Vuruş Sonrası Saldırısının İlave Hasarı: 100/150/375 ⇒ 120/180/450
  • Riven’ın Şafak Kılıcı Yeteneğinin Saldırı Gücü İlavesi: %90/100/130 ⇒ %90/100/150

4. Aşama

Dört altınlık taşıyıcılar şu ana kadar Hesaplaşma’nın en etkili birimleri olduğu söyleniyor.

  • Aphelios’un Saldırı Gücü: 70 ⇒ 75
  • Draven’ın Dönen Balta Yeteneğinin Saldırı Gücü Çarpanı: %180/200/260 ⇒ %160/170/340
  • Draven’ın Dönen Balta Yeteneğinin İlave Hasarı: 150/200/500 ⇒ 150/200/800
  • Daisy’nin yıldız seviyesi artık Ivern’le birlikte yükseliyor.
  • Daisy’nin canı değişmiyor ama artık yıldız seviyesi atladığında ilave SG kazanıyor.
  • Daisy’nin Şok Dalgası yeteneğinin hasarı ve sersemletme süresi artık her zaman 1 yıldızlı halinin değerlerini kullanmak yerine, seviye atladıkça artıyor.
  • Karma’nın Ruhyalazı Hasarı: 180/240/700 ⇒ 200/250/600
  • Jax’in Güçlendirilmiş Darbe Yeteneğinin İlave Saldırı Hızı: %30/35/50 ⇒ %20/25/60
  • Mordekaiser’in Azami Manası: 0/70 ⇒ 0/80
  • Vel’Koz’un Yaşam Formu Parçalama Şuası Hasarı: 1000/1250/4000 ⇒ 900/1150/4000

5. Aşama

Direnç eksiltme aşırı güçlü; ancak ileri safhalarda fazla belli olmasa da epey faydalı. Yüce ilahların yetenek setlerindeki bazı eksiltme etkilerini zayıflatıldı.

  • Darius’un Azami Manası: 30/100 ⇒ 40/100
  • Darius’un Yüce Kurt’un Katliamı Yeteneğinin Zırh Eksiltmesi: %70 ⇒ %50
  • Darius’un Yüce Kurt’un Katliamı Yeteneğinin Zırh Eksiltme Süresi: 10 saniye ⇒ 8 saniye
  • Darius’un Yüce Kurt’un Katliamı Yeteneğinin Kullanım Sonrası Normal Saldırı Başına İyileştirmesi: %10 ⇒ %15/20/50
  • Darius’un Yüce Kurt’un Katliamı Yeteneğinin Kullanım Sonrası İyileştiren Normal Saldırısı: 3/4/10 ⇒ 2
  • Darius’un Yüce Kurt’un Katliamı Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %160/200/2000 ⇒ %180/220/2000
  • Garen’in Azami Manası: 30/100 ⇒ 40/100
  • Garen’in Yüce Aslan’ın Adaleti Yeteneğinin Büyü Direnci Eksiltmesi: %70 ⇒ %50
  • Garen’in Yüce Aslan’ın Adaleti Yeteneğinin Büyü Direnci Eksiltme Süresi: 10 saniye ⇒ 8 saniye
  • Heimerdinger’in Geliştir!!! Hasarı: 400/600/7777 ⇒ 500/650/7777
  • Kayle’ın Canı: 700 ⇒ 500
  • Volibear’in Azami Manası: 80/200 ⇒ 100/200

Eşyalar

Başmelek Asası’nın ve Ölümsüz Baş İblis Asası’nın mana oranları artıyor. Ölüm Kılıcı’nın başlangıç yükleri artıyor.

  • Başmelek Asası’nın ipucu artık yetenek gücü kazancının ilave yetenek gücü sağlayan kullanımla tetiklendiğini belirtiyor.
  • Başmelek Asası’nın Mana Oranı: %35 ⇒ %40
  • Ölümsüz Baş İblis Asası’nın Mana Oranı: %300 ⇒ %350
  • Riskesusamış’ın İlave Saldırı Hızı Süresi: 3 saniye ⇒ 4 saniye
  • Ölüm Kılıcı ve Yakıcı Ölüm Kılıcı’nın Başlangıç Yükü: 3 ⇒ 4
  • Ölümsüz Hextech Silahkılıcı’nın İyileştirme Sağladığı Hedef: En yakındaki eksik canlı takım arkadaşı ⇒ En düşük can yüzdesine sahip takım arkadaşı
  • Nihai Fısıltı’nın Zırh ve Büyü Direnci Eksiltmesi: %50 ⇒ %70
  • Kefaret’in Eksik Can İyileştirmesi: %25 ⇒ %20
  • Statikk Hançer’in ve Statikk Kama’nın Büyü Direnci Eksiltmesi: %70 ⇒ %50
  • Kinci Kapan Pençe – YENİLENDİ: Çatışmanın başında kullanıcı ve aynı yatay çizgi üstündeki 1 hücrelik bir alan içinde bulunan tüm takım arkadaşları, ilk rakip yeteneği engelleyen bir kalkan kazanır.

Riot Games ayrıca Teamfight Tactics 11.11 Yama Notları ile birlikte bazı hataları giderdiğini duyurdu. Bu hataların oyunda olması oyunun belli bir kısmını büyük bir şekilde etkiliyor. İyi giden bir savaşı kötü bitirebiliyor ya da kötü giden bir savaşı iyiye çevirebiliyor. Giderilen hatalar şu şekilde oldu.

Giderilen Hatalar

  • Kled artık çatışma başı etkilerini kalkanını tetiklemeden önce alıyor (böylece Güç Kadehi gibi etkilerden faydalanabiliyor).
  • Kefaret’in iyileştirmesi artık çatışma özetindeki Kalkan ve İyileştirme bölümünde görünüyor.
  • Kendinize vurmayın. Gölge eşyalarınızdan aldığınız hasar artık Titanın Azmi yükü kazandırmıyor.
  • Hiper Yenileme için doğru bilgileri yansıtmayan bazı yükleme ekranı ipuçları düzeltildi.
  • Şu şampiyonların fiziksel hasar veren yetenekleri artık Kapan Pençe’nin etkisini tetiklemelerine rağmen hasar vermiyor: Aatrox, Aphelios, Jax, Kalista, Sett, Varus.
  • Viego tarafından bedeni ele geçirilen Zz’Rot Hiçlik Haşeresi artık doğru niteliklere ve etkilere sahip.
  • Manabaz özelliği etkin olmasa bile birimlerin nadiren ilaveden faydalanabilmesine yol açan hata giderildi.
  • İntikamdan kaçış yok! Kalista’nın Delici yeteneğinin mızrağı artık Kalista yeteneğini kullandıktan sonra katledildiğinde bile hedefine isabet ediyor.
  • Rakip Trundle’ın Dize Getir zayıflatmasından etkilenen Trundle’ın, Dize Getir güçlendirmesinin süresi dolduğunda çatışmanın geri kalanı boyunca ölümsüz olmasına yol açan hata giderildi.
  • Sinsi Thresh artık dirilme sürecindeki hortlakları çekemiyor.
  • Thresh artık hedefini çekmeyi bırakır bırakmaz mana kazanmaya başlayabiliyor.
  • Trollendik: Trundle’ın ölümsüz hale gelmesine sebep olan hata giderildi.
  • Daha da trollendik: Trundle’ın yetenek kullandığında bazen hedefinin canını azalatmaması hatası giderildi.

İlginizi Çekebilir:

BIG Clan Akabane ile anlaştı!

Her oyun tarzına ilgisi olan, manga ve anime tutkunu. İletişim: uraheramo@outlook.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Güncel