Connect with us

VALORANT

VALORANT 1.04 Yama Notları yayımlandı – Viper’a bir güçlendirme daha!

Viper güçlendirildi, Raze’e nerf geldi

Viper

Viper’ın güçlendirdiği, Raze’in ufaktan tıraşlandığı ve Classic’in alternatif atışının düzenlendiği VALORANT 1.04 Yama Notları yayımlandı.

VALORANT 1.04 Yama Notları yayımlandı. Yama kapsamında Viper’a bol bol güçlendirme gelirken Raze’in ultisi için gereken puan 6’dan 7’ye arttırıldı. Classic ile ilgili hatalar giderilirken aynı silahın alternatif atışına ufak bir güçlendirme geldi.

Ajan Güncellemeleri

Viper

Viper’ın İni

  • Ultisi sona ermeden önce ulti dışında geçirebileceği maksimum süre arttı: 5 >>> 12 saniye
  • Viper yetenek tuşunu basılı tutarak ultisini erkenden sona erdirebilir.
  • Viper’ın İni içinde bulunan düşmanların mini harita görüşü kısıtlanır ve tespit ettikleri düşmanları mini harita aracılığıyla takım arkadaşlarına bildiremezler.
  • Viper’ın görüş kısıtlama etkisinin sınırındaki kırmızı düşman ışığının parlaklığı arttı.

Bu güncellemeyle birlikte Viper’ın ultisinin etrafına çıkarak yapabileceği akıl oyunları arttırıldı. Oyunculara stratejik avantajlar sunan bu güncellemenin Viper’ın tercih edilme oranını arttırması bekleniyor.

Çürüme

  • Düşmandaki tüm kaynaklardan gelen saniye başına çürüme 10’dan 15’e çıktı.
  • Düşman çürümesi Viper’ın dumanından çıktıktan sonra yok olmaya başlamadan önce 2,5 saniye daha kalır.

Yakıt

  • Hem Zehir Bulutu hem Zehir Perdesi’ni etkinleştirmek, sadece bir tanesini etkinleştirmek için gerekenle aynı miktarda yakıt tüketiyor.

Bu yenilik ise Viper’ın yetenek kitini oluşturan ana yeteneklerin daha rahat kullanılmasına, Viper’ın zehir sıkıntısı çekmemesine imkân tanıyacak.

Raze

  • Nefes Kesen’in ulti bedeli 6’dan 7’ye çıktı.

Brimstone

  • Uydu Saldırısı‘nın ulti bedeli 6’dan 7’ye çıktı.
  • Kuvvet İşareti artık düşmanları güçlendirmiyor ve etki alanını düşmanlara göstermiyor.

Bu yeniliğin artısı ise Brimstone’un C yeteneğinin rakiplere bilgi vermemesi oluyor.

Cypher

Siber Kafes artık satın alma evresinde yerden alınabiliyor.

Silah Güncellemeleri

Classic

  • Sağ fare tuşunun koşmaya bağlı isabetsizliğinin gerekenden fazla olmasına sebep olan hata giderildi.
  • Zıplamanın isabetliliği etkilememesine sebep olan hata giderildi.
  • Koşma esnasındaki saçılma değişti: 3,4 >>> 2,1
  • Zıplama esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 2,3
  • Yürüme esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 1,95
  • Çömelirken ve sabit dururken sahip olunan isabetlilik oranı %10 arttı.

Yaşam Kalitesi

  • Gözlemci mini harita görüş konileri artık takımlara göre farklı renklerde görünüyor.
  • Reyna’nın İtalyanca ve Meksika İspanyolcası seslendirmeleri değiştirildi.

Ejder Ateşi Kaplamaları

  • Ejder Ateşi Operator kuşanma animasyonunun sesi düzenlendi.
  • Operator sürekli olarak kuşanıldığında sesin artmasına sebep olan hata giderildi.
  • Düşmanların ayak sesleri kozmetik seslerden daha yüksek önceliğe sahip.
    • Bu, düşman ayak seslerinin ateş çatırtıları ve ejderha kükremeleri gibi oynanışa etkisi olmayan kaplama ses efektlerinin sesini her zaman kısacağı anlamına geliyor.
  • Ejder Ateşi Yakın Dövüş silahını inceleme animasyonunda artık 1. ve 2. seviyeler için ses efektleri var.

Performans Güncellemeleri

  • Yerden silah alma ve Sage’in ultisi için hedeflemeler, silah arkadaşı vurgularıyla birleştirilerek VRAM ve ekran kartı performansları arttırıldı.
  • Görüntü işleme performansında ufak düzeltmeler yapıldı.
  • Silah kaplaması geliştirme videoları artık yerel olarak depolanmak yerine yayınlanıyor. Bu sayede yükleme boyutu 380 MB azaltıldı.

Giderilen Hatalar

  • Reyna’nın etkinleştirmek ve iyileştirmeye devam etmek için Ruh Kürelerine bakma zorunluluğu düzeltildi. Sistem 1.02 Yaması’nda olduğu gibi çalışacak.
  • Oyuncunun kamerası dumanın üst tarafındayken Brimstone’un dumanının tek taraflı olmasına sebep olan hata giderildi.
  • Breach’in Artçı Sarsıntı yeteneğinin birden fazla karaktere çarptığında tüm karakterlere hasar vermeme sorunu giderildi.
  • Sova’nın dronunda maksimum uçuş yüksekliğine ulaşıldığında meydana gelen titreme efekti düzeltildi.
  • Marshal’ın yürürken isabetlilik kaybetmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Yarı saydam bazı efektlerin (oyuncunun kontrolündeyken Jett’in atılma hareketi gibi) bir kare geriden gelmesine neden olan hata giderildi.
  • MSAA ayarının etkinleştirildiği bazı AMD ekran kartlarında ve bazı Intel ekran kartlarında silah arkadaşlarının vurgularının görünmemesi hatası giderildi.
  • Belirli çözünürlük ve görüntü oranı kombinasyonlarında oynarken yükleme ekranlarının ekranın tamamını kaplamaması hatası giderildi.
  • Işığa duyarlılık uyarı ekranındaki metin kısaltıldı.
  • Önizlemesine bakılan bir kaplama stili satın alınınca “Kuşan” düğmesinin gri olarak kalmasına sebep olan hata giderildi.
  • Haven’da Brimstone’un dumanlarının istenenden farklı bir noktada belirmesi sorunu giderildi.
  • Brimstone’un yaşam öyküsündeki bir yazım hatası düzeltildi. (Bildirdiği için mooonlimes’a teşekkürler.)

Oyun merakını babasının internet kafesinde edinmiş bir dilbilim öğrencisi. Editörlük yapar.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


VALORANT