Connect with us

Espor

Wild Rift 2.2B Yama Notları yayımlandı!

Riot Games tarafından geliştirilen ve yayınlanan mobil oyun Wild Rift 2.2B Yama Notları yayımlandı.

Android, iOS ve belirtilmemiş konsollar için Riot Games tarafından geliştirilen ve yayınlanan mobil oyun Wild Rift 2.2B Yama Notları yayımlandı. Bu yamada Rengar ve Kha’Zix oyuna ekleniyor. Ayrıca düşük performans sergileyen nişancılara da denge değişikliği yapıldı. İsterseniz bu değişikliklere birlikte göz atalım.

League Of Legends: Wild Rift 2.2B Yama Notları

YENİ ŞAMPİYONLAR

  • GÖLGE AVCI, RENGAR: Rengar tehlikeli yaratıkların izini sürüp onları öldürmenin hazzı için yaşayan vahşi bir vastaya ganimet avcısı. En tehlikeli canavarları, özellikle de gözünü çıkaran Hiçlik yaratığı Kha’Zix’i bulmak için dünyanın altını üstüne getiriyor. Rengar avını ne beslenmek ne de şöhret için takip ediyor. Onun için önemli olan takibin hazzı. Rengar 6 Mayıs saat 03.01’de oyunda.
  • HİÇLİK YAĞMACISI, KHA’ZIX: Hiçlik büyür ve Hiçlik uyum sağlar; bu gerçekler hiçbir Hiçlik yaratığında Kha’Zix için oldukları kadar belirgin değil. Tamamen evrim üzerine kurulu ve sürekli değişen bu dehşet verici yaratık, hayatta kalmak ve güçlü rakipleri katletmek için doğmuş. Bu işte ne zaman başarısız olsa avını öldürmenin yeni ve daha etkili yollarını geliştiriyor. Başlangıçta düşünme yetisi bulunmayan bir canavar olan Kha’Zix’in zekâsı, zamanla en az gövdesi kadar gelişti. Yaratık artık avlarını önceden planlıyor ve hatta kurbanlarının yüreklerine saldığı korkuyu bir araç olarak kullanıyor. Kha’Zix 6 Mayıs saat 03.01’de oyunda.

YENİ KOSTÜMLER

  • Muhabir Janna
  • Robotik Nami
  • Yüce Kral Darius
  • Yüce Kral Garen
  • Ölüm Çiçeği Kha’Zix
  • Gece Avcısı Rengar

Tüm kostümler yama boyunca çıkmaya devam edecek. Gelecekte çıkacak 2.2 kostümleri sonraki yamalarda oyuna gelecek.

YENİ AKSESUARLAR

  • Simgeler: Hiçlik Yağmacısı, Gölge Avcı, Üstün Yırtıcı*, Vadi’nin Kralı**
  • İfadeler: Heh!, Oyun Vakti, Sevimli Saldırgan
  • Doğuş Etiketleri: Hiçlik Yağmacısı, Gölge Avcı
  • Simge Çerçeveleri: Av Başlıyor
  • Süsler: Kurt Şövalye, Semavi Aslan, Hiçlik Kanadı, Ödül Koleksiyonu

YENİ ETKİNLİKLER

  • AVIN USTALARI: Wild Rift’in yoğun Savaş Sisi’yle kaplı ormanları en cesur şampiyonlar için bile ölümcül olabilir. Yine de iki doğuştan yetenekli avcı, bu bölgeyi kendi hâkimiyetleri altına almak için savaşıyor ve birbirlerini ödül olarak avlamaya çalışıyor. Avın Ustaları etkinliği 6 Mayıs’ta başlıyor. Ayrıntıları yakında paylaşacağız.

YENİ SİSTEMLER

YAMAN DÜELLO: Bu iki acımasız şampiyon, mücadelelerini Wild Rift’e yepyeni bir mekanikle birlikte getiriyor: Yaman Düello! Bu özellik, etkinlik sona erdikten sonra da oyunun kalıcı bir parçası olmaya devam edecek. Yaman Düello ilgili şampiyonlar şu koşulları karşıladığında tetiklenir:

  • İkisi de 13. seviyenin üstünde olmalı.
  • İkisi de son 5 saniye içinde şampiyonlara hasar vermemiş ve şampiyonlardan hasar almamış olmalı.
  • İkisi de hayatta olmalı.
  • İkisi de birbirinden en az 16 Birim uzakta olmalı.

Wild Rift’teki ilk Yaman Düello, Av Başladı!

  • Düelloyu Rengar kazanırsa, (Ulti) Av Heyecanı sırasında otomatik olarak Vahşet yükü kazanır.
  • Düelloyu Kha’Zix kazanırsa, ilave bir evrim puanı kazanır.

ŞAMPİYON DEĞİŞİKLİKLERİ

DARIUS: Darius taban nitelikleriyle bile rakiplerini dövebiliyor. Dolayısıyla canını azaltarak koridordaki etkililiğini azaltıyoruz. Taban nitelikler: 

  • Taban Can: 650 →610
  • Taban Can Yenilenmesi: 9 → 7

DRAVEN: Artık hepiniz balta yakalama sanatında ustalaştığınız için Draven aşırı güçlü olmaya başladı. SG ağırlıklı oynanışını koruyacak ama Draven kartopu etkisinden faydalanarak kontrolden çıkmadan önce rakiplerine daha fazla şans tanıyacak şekilde hasarını azaltıyoruz.

(1) Dönen Balta

  • Hasar: 55/60/65/70 → 45/50/55/60

EVELYNN: Evelynn ultisini çok sık kullanabiliyor. Bu da hem zor durumlarda kolaylıkla kaçmasını hem de rakiplerini sürekli infaz etmesini sağlıyor. Yeteneğin bekleme süresini arttırmanın, özellikle de erken ila orta safhalarda rakiplerine karşı oyun imkânı sunacağını düşünüyoruz.

(Ulti) Dul Bırakan

  • Bekleme Süresi: 100/80/60 sn. → 120/95/70 sn.

GALIO: Galio’yu biraz fazla zayıflattık ve gücünü değerlendirirken yanılmamıza sebep olabilecek bir hata keşfettik. Galio’nun dayanıklılığına katkıda bulunan bazı şeyleri güçlendiriyor ve aynı zamanda onu daha eğlenceli kılacağını düşündüğümüz birtakım değişiklikler getiriyoruz.

Taban nitelikler

  • Seviye Başına Can: 115 → 125

(P) Ezen Darbe

  • Bekleme Süresi: 5/4,5/4 sn. → 5/4/3 sn.

(1) Savaş Yelleri

[GİDERİLEN HATA] Galio’nun (1) yeteneğinin ilk hasarını iki defa vermesine yol açan hata giderildi.
YG Oranı Başına Yüzdelik Can Hasarı: %1,5 → %2

KATARINA: Katarina özellikle de yüksek beceri düzeylerinde biraz fazla güçlü. Yetenek setinde, becerikli oyuncuların daha tutarlı bir şekilde faydalanabildiği bölümleri bir miktar zayıflatıyoruz.

(P) Açgözlü

  • Hasar: Seviyeye bağlı olarak 72 ila 240 → Seviyeye bağlı olarak 62 ila 230

(3) Shunpo

  • Menzil: 6,5 → 6

LEONA: Leona ikili koridorda menzilli desteklere karşı parlamalı ama maalesef gölgede kalıyor. Bu değişiklikler bu çatışmaları başlatmasına ve dayanıksız şampiyonlara karşı kazanmasına yardımcı olacak.

Taban nitelikler

  • Taban Can Yenilenmesi: 7,5 → 9

(P) Güneş Işığı

  • Hasar: 25 ila 137 → 33 ila 145

(3) Ufuk Kılıcı

  • Menzil: 7 → 7,5

TEEMO: Hiçbir şey görmediniz…

(3) Kaçak Dövüş

  • [GİDERİLEN HATA] Seviye artışı başına kamuflaj süresi artık 3/4/5/6 sn. yerine, 3/3,5/4/4,5 sn. olarak görünüyor (süre değişmedi, sadece ipucu düzeltildi).

ZIGGS: Ziggs’in patlayıcılar erken safhalarda fazla etkili.

(1) Seksek Bomba

  • Bekleme Süresi: 6/5,5/5/4,5 sn. → 7,5/6,5/5,5/4,5 sn

İKİLİ KORİDOR NİŞANCISI DEĞİŞİKLİKLERİ

ASHE: Wild Rift’teki Ashe, PC’deki Ashe’e kıyasla çok daha az ok atıyor. Dolayısıyla ona daha fazla Yaylım Ateşi kullanma fırsatı tanıyoruz.

(2) Yaylım Ateşi

  • Bekleme Süresi: 14/11/8/5 sn. → 13/10/7/4 sn.

TRISTANA: Tristana’nın anlık hasarını arttırarak ona daha fazla gösterişli hareket yapma şansı veriyoruz.

(3) Patlayıcı Yük

  • Aktif Taban Hasarı: 65/80/95/110 → 70/90/110/130

(Ulti) Gülle Atışı

  • Taban Hasar: 300/400/500 → 350/450/550

VARUS: Varus’un yüksek beceri düzeylerinde biraz daha güçlü olabileceğini düşünüyoruz. Bu yüzden infaz hasarını arttırıyoruz. Böylece Maraz Sadağı/Deşen Ok kombosunu etkili bir şekilde kullanabilen oyuncular daha fazla ödüllendirilecek.

Taban nitelikler

  • Taban Mana: 345 → 390

(2) Maraz Sadağı

  • Eksik Can Hasarı
    • 1. Seviye: %6,5 ila %9,75 →%6,5 ila %13
    • 15. Seviye: %13,5 ila %20,25 → %13,5 ila %27

VAYNE: Vayne’in ultisi genel olarak güçlü olsa da erken safhalarda epey zayıf. Son Hazırlık yeteneğini koridordaki düellolarda geçerli bir seçenek haline getiriyoruz.

(Ulti) Son Hazırlık

  • İlave SG: 20/30/40 →30/40/50
  • Bekleme Süresi: 90/75/60 sn. → 80/70/60 sn.

XAYAH: Xayah’nın Wild Rift’teki bekleme süreleri SG + yetenek hızı seçeneklerinin eksikliğinden dolayı epey uzun hissettiriyor. Ayrıca Keskin Çekim yeteneği rakiplerini kapana kıstırabilen oyuncular için daha ödüllendirici olmalı.

(2) Amansız Hiddet

  • Mana: 60 →50
  • Bekleme Süresi: 20/18/16/14 sn. → 19/17/15/13 sn

(3) Keskin Çekim

  • Sabitleme Süresi: 1 sn. → 1,25 sn.

EŞYA DEĞİŞİKLİKLERİ

KIZGIN BUHURDANLIK: Efsuncu desteklerin performansı çok yüksek. Bu yüzden onların eşya bedellerini, tank destek eşyalarının bedellerine benzeyecek şekilde değiştiriyoruz.

  • Toplam Bedel: 2600 Altın → 2800 Altın
  • Birleştirme Bedeli: 650 Altın → 850 Altın

AHENKLİ FERYAT:

  • Taban Hasar: 16 ila 30 →16 ila 25
  • İlave Hasarın Can Oranı: %1 → %0,8

RÜN DEĞİŞİKLİKLERİ

YENİLMEZ: Çoğu zaman dürtme kabiliyeti yüksek şampiyonların savaşa girmeden önce Yenilmez yükü biriktirebildiğini görüyoruz. Yenilmez bu açıdan biraz fazla insaflıydı ve onun daha çok uzun vadede fayda sağlayan bir rün olmasını istiyoruz.

  • Yük Süresi: 8 sn. → 6 sn.

BÜYÜ DEĞİŞİKLİKLERİ

BARİYER: Bariyer’in kısa bekleme süresi, onu koridorda hangi rakibin karşısında olursanız olun doğru tercih haline getiriyordu. Bariyer’in garantili bir büyüden ziyade, stratejik bir karşı oyun fırsatı olmasını istiyoruz.

  • Bekleme Süresi: 90 sn. → 120 sn

OYUN SİSTEMİ DEĞİŞİKLİKLERİ

EJDERLER

Alev ve Bulut Ejderleri, Dağ ve Okyanus Ejderlerine göre biraz fazla alevli (ve rüzgârlı). Arayı kapatmak için onları birazcık zayıflatıyoruz. Bu ayarlamalarla birlikte hâlâ değerli avantajlar sunmaya devam edecekler ama oyunun sonucunu eskisi kadar etkilemeyecekler.

ALEV EJDERİ

  • Hasar İlavesi: %8 → %6

KADİM ALEV EJDERHASI

  • Hasar İlavesi: %12 → %9
  • Yük Başına Hasar İlavesi: %4 → %3

BULUT EJDERİ

  • Hareket Hızı İlavesi: %7,5 → %6

KADİM BULUT EJDERHASI

  • Hareket Hızı İlavesi: %11,25 → %9
  • Yük Başına Hareket Hızı İlavesi: %3,75 → %3

İlginizi Çekebilir:

CS Summit 8’e gidecek takımlar belli oldu

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor