Connect with us

Espor

Wild Rift 5.1 Yama Notları yayınlandı

Wild Rift 5.1 Yama Notları oyuncular ile paylaşıldı.

WILD RIFT 5.1 YAMA NOTLARI

Wild Rift gün geçtikçe oyun içinde birçok yenilik getirmeye devam ediyor. League of Legends şampiyonlarının oyuna eklenmesiyle beraber, oyun gün geçtikçe popülerliğini de arttırıyor. Kalista’nın oyuna eklenmesi ve yapılan bazı düzenlemeler ile beraber oyuna yeni bir Wild Rift kartı da eklendi. Aynı zamanda Afet etkinliği de oyuncuları bekliyor.

İçerik gizle

Wild Rift 5.1 Yama Notları

DÜZENLEME

KALİSTA

BEDEL: 3200 → 3400 ALTIN

Kalista yeni çıkmış olsa da koridorda biraz desteğe ihtiyaç duyuyor. Aynı zamanda takım savaşlarına ayak uydurmakta da güçlük çekiyor. Mızraklarıyla intikam aldığından emin olmak için bazı değerlerini düzenliyoruz!

Taban nitelikler

  • Seviye Başına Saldırı Gücü: 3 → 3,5
  • Seviye Başına Can: 104 → 120

(1) DELİCİ 

  • Hasar: 50/110/170/230 + %105 Saldırı Gücü → 60/125/190/255 + %105 Saldırı Gücü

(3) CİĞERİNİ SÖK 

  • İlk Mızrağın Hasarı: 15/30/45/60 + %65 Saldırı Gücü → 30/45/60/75 + %70 Saldırı Gücü
  • İlkinden Sonraki Her Bir Mızrağın Hasarı: 7/11/15/19 + %26/28/30/32 Saldırı Gücü → 10/15/20/25 + %30/34/38/42 Saldırı Gücü

IŞIK – UFUKGETİREN 

Ufukgetiren’in hasarı fazla geldiği için değerlerini biraz azaltıyoruz.

Hiper Atış

  • Bir rakip şampiyona 600 birim uzaklıktan bir yetenekle hasar vermek onu 6 saniyeliğine açığa çıkarır ve aldığı hasarı %12 → %9arttırır.

IŞIK – EBEDİ KÜRE 

Ebedi Küre’nin bedeli sağladığı değeri tam olarak karşılamıyordu. Bu yüzden bedelini değerini yansıtacak şekilde düzelttik.

Taban nitelikler

  • Bedel: 3200 → 3400 Altın

Wild Rift KARTI

En yeni Wild Rift Kartımızın Fırın Ahengi Fizz kostümüyle ortalığı birbirine katın! Yükselmiş Fırın Ahengi Fizz, Wild Rift Kartı’nın 75. seviyesinde sizi bekliyor. Aynı zamanda Wild Rift Kartı Mağazası’na gelen yeni savaş armalarının yanı sıra sınırlı süreliğine Hexkâşif Galio, Hexkâşif Shyvana, Hexkâşif Tristana, Yıldız Gözlemcisi Karma ve Yükselmiş Yıldız Gözlemcisi Karma kostümleri de geri dönecek.

Wild Rift 13. DERECELİ SEZONU

Azametli Taç Braum, 13. Dereceli Sezonu’nu başlatacak! 10. Sezon kostümümüz Azametli Denizci Jarvan IV de ona Dereceli Mağazası’nda eşlik edecek.

Wild Rift ETKİNLİKLER

AFET: KALISTA’NIN YOLCULUĞU

Kalista’ya katılın ve Gölge Adalar’ın derinliklerine yolculuk yapın. Kutlu Adalar’ın Gölge Adalar’a dönüşümüne tanık olmak için çizgi hikâyeleri açın.

Afet: Kalista’nın Yolculuğu etkinliği 12 Nisan saat 03.01’de başlıyor.

KATILIM HEDİYELERİ

Her gün giriş yaparak mavi öz ve Turuncu Cevher gibi ödüller kazanın!

Katılım Hediyeleri etkinliği 21 Nisan saat 03.01’de başlıyor.

Wild Rift ŞAMPİYON DEĞİŞİKLİKLERİ

AURELION SOL

ÇEKİM KUVVETİ

  • Minyonlardan ve Küçük Canavarlardan Elde Edilen Yıldız Tozu: 2 → 1
  • Kuşatma Minyonlarından, Topçu Minyonlardan ve Büyük Canavarlardan Elde Edilen Yıldız Tozu: 3 → 5

FIORA

Fiora’nın tüm yeteneklerini birbiriyle uyumlu hale getiriyoruz. Karşı Hamle artık Fiora’nın Hamle yeteneği esnasında kullanılabilecek.

JHIN

SUFLÖR

  • Seviye Başına Saldırı Gücü Artışı: Seviye başına %4 → Seviye başına %4,5

MASTER YI

MEDİTASYON

  • Master Yi artık yüksek miktarda hasarı azaltmak için saldırıları arasında anında Meditasyon yeteneğini kullanabiliyor.
  • [Yeni] Hasar azaltma ilk 0,5 saniyede %90’a çıkar.

WUJU STİLİ

  • [Yeni] Yetenek artık normal saldırıları sıfırlıyor.

GÖZÜKARA

  • [Kaldırıldı] Katletme halinde temel yeteneklerin bekleme süresini %70 azaltır.
  • [Yeni] Katletme halinde Meditasyon’un bekleme süresini %90, diğer temel yeteneklerin bekleme süresini %70 azaltır.

SYNDRA

Syndra 100 Gazap Partikülü topladıktan sonra rakibin can göstergesinde infaz işaretinin çıkmasına neden olan hata giderildi.

TALON

BİÇ ÇEK

  • [Yeni] Canavarlara Yönelik Hasar: %70

URGOT

    • TABAN NİTELİKLER

      • Seviye Başına Saldırı Gücü: 4,5 → 3,5

DEHŞET SAÇAR

  • Hasar: %50/65/80/95 Saldırı Gücü + hedefin azami canının %2/3,5/5/6,5 kadarı → %50/65/80/95 Saldırı Gücü + hedefin azami canının %2/3/4/5 kadarı (1./5./9./13. seviyelerde artar)

WUKONG

ALTIN SOPA

  • Pasif: Altın Sopa’nın güçlendirme etkilerini her 12/10/8/6 saniyede bir geliştirerek ilave hasarını %50 arttırır. Şampiyon alt etmeler bu yeteneğin pasifinin bekleme süresini 2 saniye azaltır. Bir rakibi katletmek bekleme süresini yeniler.
  • Aktif: Bir sonraki saldırısını 50/70/90/110 (+ %35/40/45/50 Saldırı Gücü) İlave Fiziksel Hasar verecek şekilde güçlendirir. Wukong ve kopyalarının saldırıları Altın Sopa’nın bekleme süresini 0,5 saniye azaltır. Bu yeteneği kullandıktan sonra Wukong’un bir sonraki saldırısı ilave menzil kazanır.

OYUNBAZ SAVAŞÇI

  • 1 saniyeliğine görünmez olur ve ileri doğru atılarak bulunduğu ilk konumda bir kopya bırakır.
  • Yetenek kullanıldığında kopya sol kontrol çubuğunun yönünde ilerleyerek otomatik olarak en yakınındaki rakiplere saldırır ve Wukong’un Altın Sopa, Bulut Saldırısı ve Burgaç yeteneklerini taklit eder. Kopya Wukong’un hasarının %20/30/40/50 kadarını verir.
  • Kopya %50 daha fazla hasar alır ve Altın Sopa’yı taklit ettiğinde yeteneğin pasifinin güçlendirme etkilerini kazanmaz.

XAYAH

AMANSIZ HİDDET

  • Bekleme Süresi: 19/18/17/16 sn. → 17/16/15/14 sn.
  • Saldırı Hızı Artışı: %35/40/45/50 → %45/50/55/60

KESKİN ÇEKİM

  • Hasar: 60/70/80/90 + %80 İlave Saldırı Gücü → 60/70/80/90 + %90 İlave Saldırı Gücü

ZYRA

DİKEN BAHÇESİ

  • [Yeni] Rakip şampiyonların yetenekleri Diken Tükürenlere %40 Hasar verir.
  • Wild Rift OYNANIŞ DEĞİŞİKLİKLERİ

    YENİ EŞYALAR

    SON DURAK

    Taban nitelikler

    • Toplam Bedel: 3200 Altın
    • Saldırı Gücü: 40
    • Saldırı Hızı: %30

    Tarif

    • Nişancı Yayı (1400 Altın) + TEK Kılıcı (1500 Altın) + 300 Altın

    Gölge

    • Saldırılar isabet halinde 35 İlave Büyü Hasarı verir.

    Döngü

    • Şampiyonlara saldırmak aydınlık ve karanlık isabet etkileri arasında geçiş yapar. Aydınlık saldırılar isabet halinde 5 saniyeliğine 5-8 Zırh ve Büyü Direnci kazandırır. Karanlık saldırılar isabet halinde 5 saniyeliğine %10 Zırh Delme ve Büyü Nüfuzu kazandırır. İsabet etkilerinin her biri en fazla 3 defaya kadar birikir.

    Wild Rift KALDIRILAN EŞYALAR

    OMURGAKIRAN

    Wild Rift EŞYA DEĞİŞİKLİKLERİ

    AŞIRI BÜYÜK SOPA

    Taban nitelikler

    • Yetenek Gücü: 65 → 60

    İNFİLAK DEĞNEĞİ

    Taban nitelikler

    • Yetenek Gücü: 45 → 40

    TEMA: IŞIK VE AFET

    Lütuflar yitip giderken karanlık nüfuzunu arttırır. Gölge Adalar’ı saran Kara Sis genişleyerek Vadi’ye geliyor. Karanlık sis, etrafındaki bitkileri soldurmakla kalmıyor bazı oyuncu eşyalarına da etki ediyor.

    • Gölge Adalar’dan gelen sisle kaplanan silahlar artık daha yıkıcı bir güce sahip. Ancak kullanıcısına kuvvetli bir dezavantaj veriyor.
    • Karanlığa karşı koymak ve Vadi’yi korumak için ışığın takipçileri silahlarını Afet’in yıkımına meydan okuyabilecek ışığın gücüyle kutsadılar.

    IŞIK – UFUKGETİREN

    Taban nitelikler

    • Bedel: 2800 Altın → 3100 Altın
    • Yetenek Gücü: 80 → 90
    • Azami Can: 150 → 0
    • Yetenek Hızı: 15 → 20

    Tarif

    • [Yeni] İlham Çemberi (400 Altın) + İnfilak Değneği (900 Altın) + Şeytani Külliyat (1000 Altın) + 800 Altın

    Hiper Atış

    • [Kaldırıldı] Bir rakip şampiyona 500 birim uzaklıktan yetenek atışı isabet ettirmek onu 1 kez işaretler. Hedef hareketsiz bırakılmışsa mesafe fark etmeksizin onu 2 kez işaretler. İşaretlenen rakipler açığa çıkar ve işaret 3 yüke ulaştığında patlar. Patlama, hedefi tekrar işaretler ve ona 90 + (%25 Yetenek Gücü) Büyü Hasarı verir.
    • [Yeni] Bir rakip şampiyona 600 birim uzaklıktan bir yetenekle hasar vermek onu 6 saniyeliğine açığa çıkarır ve aldığı hasarı %12 arttırır.
    • [Yeni] Ufuk: Hiper Atış etkisine maruz kalan şampiyonlar 1200 birim yakınlarındaki tüm rakip şampiyonları 2 saniyeliğine açığa çıkarır (15 saniye bekleme süresi).

    IŞIK – EBEDİ KÜRE

    Taban nitelikler

    • Bedel: 2900 Altın → 3200 Altın
    • Yetenek Gücü: 85 → 95

    Tarif

    • [Yeni] Ruh Yeli (950 Altın) + Kâhin Madalyonu (1000 Altın) + Kuvvet Kitabı (500 Altın) + 750 Altın

    Kaçınılmaz Son

    • Yetenekler ve güçlendirilmiş saldırılar canı %35 → %45 değerinin altındaki rakiplere kritik vuruş yaparak %20 İlave Hasar verir.

    IŞIK – AHENKLİ FERYAT

    Taban nitelikler

    • Bedel: 2700 Altın → 3000 Altın

    Ahenkli Feryat

    • Hareket etmek ve yetenek kullanmak Ahenk biriktirir. 100 Ahenk yüküne ulaşıldığında takım arkadaşları üzerinde kullanılan iyileştirme veya kalkan yetenekleri hedefin ve yakınındaki en fazla 3 takım arkadaşınızın canını 130 → 135 + %10 Yetenek Gücü yeniler.
    • [Yeni] Sahip olduğunuz her 10 Yetenek Hızı iyileştirme etkilerini %3 arttırır.

    IŞIK – VADİYARAN

    Taban nitelikler

    • Bedel: 3200 Altın → 3300 Altın
    • Yetenek Gücü: 80 → 90

    Tarif

    • [Yeni] Şeytani Külliyat (1000 Altın) + Hextech Alternatörü (1400 Altın) + Kuvvet Kitabı (500 Altın) + 400 Altın

    Hiçlik Uğursuzluğu

    • Şampiyonlarla çatışmada geçirilen her saniye için 1 Uğursuzluk yükü kazanırsınız. Her yük verdiğiniz hasarı %3 → %2,5 arttırır. En fazla 3 → yük birikir. Azami yüke ulaşıldığında Uğursuzluk’la verilen ilave hasar gerçek hasara dönüşür.

    IŞIK – YOUMUU’NUN HAYALETKILICI

    Taban nitelikler

    • Bedel: 3000 Altın → 3200 Altın

    İvme

    • Hareket etmek İvme biriktirerek en fazla 100 yükte 40 → 50 Hareket Hızı ve 5 – 10 Zırh Delme sağlar. Saldırıldığında tüm İvme kaybolur fakat Zırh Delme 3 saniye daha etkisini korur.

    IŞIK – ŞAFAKPERDESİ

    Taban nitelikler

    • Bedel: 2700 Altın → 3000 Altın

    Şafakgetiren

    • Bir rakip şampiyonun 400 birim yakınındayken şampiyonları hareketsiz bıraktığınızda veya hareketsiz bırakıldığınızda yakınındaki tüm rakipleri 3 saniyeliğine açığa çıkarırsınız. Açığa çıkan rakiplere 3 saniye boyunca 80 + %5 İlave Büyü Hasarı verirsiniz ve kendinizi aynı miktarda iyileştirirsiniz (3 saniye bekleme süresi).

    AFET – RABADON’UN ŞAPKASI

    Taban nitelikler

    • Yetenek Gücü: 100 → 90

    Güç Delisi

    • Yetenek gücünü seviyeye bağlı olarak %20 ila %45 → %20 ila %55 arttırır.

    [Yeni] Kül

    • Taban canınızı 10 – 100 azaltır.

    AFET – MAHVOLMUŞ KRALIN KILICI

    Taban nitelikler

    • Bedel: 3200 Altın → 3000 Altın

    Susamışlık

    • +%10 → %12 Fiziksel Sömürü

    Mahveden Saldırılar

    • Saldırılar isabet halinde hedefin azami canının %7 kadarına eşdeğer miktarda ilave fiziksel hasar verir. Yakın dövüş saldırıları %10 → %9 Hasar verir. Asgari Hasar: 15. Canavarlara Yönelik Azami Hasar: 60.

    Kurut

    • Bir şampiyona 3 saldırı veya yetenek isabet ettirmek, 30 ila 100 İlave Büyü Hasarı verir ve 2 saniyeliğine hareket hızının %25 → %40 kadarını çalar (60 saniye bekleme süresi).

    [Yeni] Pişmanlık

    • Taban canınızı 10 – 100 azaltır.

    AFET – EBEDİ KILIÇ

    Taban nitelikler

    • Bedel: 3400 Altın → 3200 Altın

    Sonsuzluk

    • Kritik vuruşlar %175 yerine %205 → %225 Hasar verir.

    [Yeni] Öz Yıkım

    • Taban canınızı 10 – 100 azaltır.

    AFET – AMARANTH’IN İKİZSİPERİ

    Dayanıklılık

    • Rakip şampiyonlarla çatışmadayken her saniye 1 Dayanıklılık yükü kazanırsınız (en fazla 5 → 3 yük). Azami yüke ulaştığınızda şampiyonlarla çatışmadan çıkana dek %20 Boyut ve %20 Sıvışma kazanırsınız, zırhınız %30 → %35, büyü direnciniz %30 → %35 artar.

    [Yeni] Çürüme

    • Saldırı gücünüzü 1 – 15 azaltır.

    AFET – WARMOG’UN ZIRHI

    Warmog’un Yüreği

    • En az 950 → 1150 İlave Cana sahipseniz ve son 6 → 4 saniye içinde hasar almadıysanız saniyede %5 Azami Can yenilersiniz.

    [Yeni] İradenin Gücü

    • Her saniye %0,3 Azami Can yeniler.

    [Yeni] Çıkmaz Sokak

    • Saldırı gücünüzü 1 – 15 azaltır.

    AFET – STERAK’IN GÜVENCESİ

    Sterak’ın Hışmı

    • Can Simidi devreye girdiğinde boyutunuz artar, güçlenirsiniz, havaya savurma hariç üzerinizdeki tüm kitle kontrol etkileri kalkar ve 8 → 4 saniyeliğine %30 → %50 Sıvışma kazanırsınız.

    [Yeni] Suç Makinesi

    • Hareket hızınızı 5 azaltır.

    YENİ RÜNLER

    [YENİ] ANAHTAR RÜN: GÜÇLENDİRME

    Bir rakip şampiyona art arda 3 saldırı isabet ettirmek 40 – 180 İlave Değişken Hasar verir ve hedefin 6 saniye boyunca savunmasız hale gelmesini sağlayarak aldığı tüm hasarı %8 arttırır.

    Saldırılarınız savunmasız hedeflere 6 – 20 İlave Gerçek Hasar verir. Hedefin savunmasızlığı sona erdiğinde savunmasızlık bekleme süresine girer ve sonraki 6 saniye boyunca hiçbir rakibe uygulanamaz.

    [YENİ] ANAHTAR RÜN: SİHİRLİ YILDIZ

    Bir şampiyona yetenek isabet ettirmek ona doğru bir meteor fırlatır. Meteor rakip şampiyona isabet ettiğinde bir sonraki meteorun hasarı artar (8 – 16 saniye bekleme süresi).

    Hasar: (30 ila 100) + (rakip şampiyonlara toplam isabet) + %35 İlave Saldırı Gücü + %20 Yetenek Gücü

    [YENİ] AZİM: KIYIM

    %5 Sıvışma artı yakınınızdaki hayatta olan rakip şampiyon sayısına bağlı olarak fazladan sıvışma kazanırsınız. En fazla %20 Sıvışma elde edilebilir.

    [YENİ]HÂKİMİYET: MEDYUM DALGASI

    Bir şampiyona yetenek isabet ettirdikten sonra yapacağınız ilk saldırı ve bir saldırı yaptıktan sonra kullanacağınız ilk yetenek küçük bir alanda 22 ila 50 (+ %15 İlave Saldırı Gücü + %7,5 İlave Yetenek Gücü) Değişken Hasar veren bir patlama oluşturur. Menzilli şampiyonlar %70 Hasar verir (6 saniye bekleme süresi).

    RÜN DEĞİŞİKLİKLERİ

    HÂKİMİYET: GÜÇLENDİRİLMİŞ SALDIRI

    • Her 10 → 8 saniyede bir sonraki normal saldırınız güçlenerek 35 ila 50 İlave Değişken Hasar verir (yalnızca şampiyonlara etki ede).d

    KALDIRILAN RÜNLER

    • Anahtar Rün: Kraken Katili

    OYNANIŞ

    IXTAL AKREBİ

    • Baron koridorundaki girintiye elemental bir sihir çemberi eklendi.
    • Şampiyonlar 2 ila 12. dakika arasında kısa bir süre boyunca bu sihir çemberinin üstünde durarak yanlarında savaşacak bir Ixtal Akrebi çağırabilirler.
    • Ixtal Akrebi çağrıldığında menzilli, alan etkili saldırılar yapar ve şampiyonların koridorları ittirmesine yardımcı olur. Elde ettiği tüm altınlar onu çağıran şampiyona aktarılır.
    • Ixtal Akrebi kesildikten 75 saniye sonra tekrar çağrılabilir.

    MAHVOLMUŞ MEYVE

    • Keşif Çiçeği, Saçartohum ve Kış Tohumu, Mahvolmuş hale gelebilir ve Mahvolmuş Meyve olarak ortaya çıkar. Mahvolmuş Meyve yok edildiğinde 7 saniyeliğine bir yeşil sis bulutu meydana getirir. Takım arkadaşlarınız yeşil sisin içinde görünmez olur. Rakip şampiyonlar yeşil sisin içinde görünmez olmaz. Sisin içinde görüş sağlanırsa takım arkadaşlarınız açığa çıkar.

     

    YAVAŞLATMA DİRENCİ

    • Wild Rift azı şampiyonların yeteneklerindeki yavaşlatma ve yavaşlatma direnci etkileri arasındaki etkileşim düzenlendi.
      • Tryndamere’in Alaycı Nara yeteneğinin yavaşlatma etkisi artık yavaşlatma direncinden etkileniyor.
      • Blitzcrank’in Gazla yeteneğiyle kendisine uyguladığı yavaşlatma artık yavaşlatma direncinden etkileniyor.
      • Diğer şampiyonların yetenekleriyle kendilerine uyguladığı yavaşlatma etkileri yavaşlatma direncinden etkilenmez.
      • Korkutma, Ayartma veya hedefin bir konuma doğru çekilmesi sonucu uygulanan yavaşlatma, yavaşlatma direncinden etkilenmez.
    • Yavaşlatma etkisi birden fazla kez uygulandığında yavaşlatma direnci her bir yavaşlatma etkisi için ayrı ayrı hesaplanır. Daha sonra nihai yavaşlatma etkisi şampiyonun üzerindeki toplam yavaşlatma yüküne bağlı olarak hesaplanır.

    AŞIRI UZUN MENZİLLİ YETENEK GÖSTERGESİ

    • Wild Rift Lux’ın Son Parıltısı, Jinx’in Manyak Güçlü Ölüm Roketi!, ve Ezreal’ın İsabet Dalgası gibi aşırı uzun menzilli yeteneklerin menzil göstergesinin içindeki hedefler yetenek mini kamerasını devreye sokacak. Menzil göstergesinin içinde aynı anda birden fazla rakip varsa mini kamera şampiyona en yakın rakibi gösterecek.

    OYUN ETKİLERİ İYİLEŞTİRMELERİ

    STRATEJİ PANELİ İYİLEŞTİRMELERİ

    • Strateji paneli artık varsayılan olarak liderlik tablosu sekmesini açıyor.

    DURUMSAL AKILLI OYUN İÇİ HIZLI SOHBET MESAJLARI

    • Wild Rift Hızlı Sohbet mesajları kullandığınız şampiyonlar, oynadığınız koridor, rakip aktivitesi, karşılaşmada bulunduğunuz safha ve sahip olduğunuz altın miktarı dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere gerçek zamanlı şekilde oluşturulur ve size önerilir.
    • Önerilen Hızlı Sohbet mesajlarının hazırlanması için uygun ortam oluştuğunda mesajlar Hızlı Sohbet bölümünde gösterilir.
    • Aynı anda tek seferde en fazla 2 akıllı oyun içi Hızlı Sohbet mesajı önerilir.
    • Akıllı oyun içi Hızlı Sohbet mesajları karşılaşmanın dışında belirlediğiniz Hızlı Sohbet mesajlarının üzerine yazılmaz. Diğer oyuncuların belirlediği Hızlı Sohbet mesajları arasından bulunabilirler.

    SIÇRA KOMBOSU

    • Ayarlar bölümüne Sıçra kombosu için bir açma kapama ayarı eklendi.

League of Legends 14.8 Yama Notları paylaşıldı

İletişim: esrasenekci@gmail.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor