Connect with us

PUBG

PUBG Konsol Güncellemesi 4.2: Görsel değişiklikler ağır basıyor

PUBG’nin konsol güncellemesinde neler var?
“Herkes kendini arıyor. Bu arayış burada sona eriyor. Battlegrounds’a hoş geldin.”

PUBG’de konsol güncellemeleri sürüyor. Kısa süre önce PC için dev bir güncelleme paylaşan PUBG, şimdi de konsolda önemli değişikliklerle oyuncuların karşısına çıktı.

Güncelleme Notları

Erangel Görsel Güncellemesi

“Herkes kendini arıyor. Bu arayış burada sona eriyor. Battlegrounds’a hoş geldin.”

İlk günden itibaren oyuncular Erangel’e olan sevgilerini hissettirdiler. Ve işte o küçük ada için olan tutkuyla, gerçek Battle Royale’i başlatan haritayı yenilemek için çalışmaya başladık. Son testlerimizde adayla ilgili ince ayarlar yapmamıza yardımcı olan oyuncular, sizi selamlıyoruz. Bu ada sizin de eviniz. Standart tesislerden Mylta Power gibi önemli yerlere kadar, Erangel’deki çeşitli alan ve yerlerin grafik kalitesini iyileştirdik.

Uçaktan atlayıp haritaya indikleri zaman oyuncuları bekleyen pek çok sürpriz var, işte haritanın önceki versiyonlarına göre büyük güncellemeler yapılan kısımları:

Military Base


Mylta Power

Quarry

Mansion

Prison

Various terrain changes

  • Aynı zamanda Erangel boyunca çeşitli araziler, çıkartmalar ve binalar daha iyi bir kalitede yeniden tasarlandı ve ek olarak bazı bölgelere az sayıda bina da eklendi.
  • Erangel geçmişini daha iyi göstermek için, arazi unsurları eklendi veya revize edildi.
    • Haritanın farklı bölgelerine siperler, patlama izleri, kamuflaj ağları ve terk edilmiş tanklar eklendi.

    • Bazı konumlarda kıyıya bariyerler eklendi.

Erangel’e Dinamik Hava Koşulları Eklendi

“Yağmurdan kaçan, doluya tutulur mu?”

  • ‘Bulutlu’ hava Erangel’e eklendi.
    • Erangel’deki bulutlu havalarda başlayan maçlar sırasında hava, maç boyunca bulutlu, rüzgarlı, dolu yağışlı, hafif yağmurlu, şiddetli yağmurlu (şimşek ve sağanak yağmur) ve sis arasında dinamik olarak değişir.

Erangel’deki Tahrip edilebilir nesneler

  •  Tahrip edilebilir trafik konileri ve barikatlar haritaya eklendi. Araçlar, silahlar ve patlamalar nedeniyle tahrip edilebilirler ama tahrip oluncaya dek sınırlı miktarda koruma sağlarlar.

Survivor Pass 4: Aftermath

“Battlegrounds’u daha önce hiç olmadığı gibi keşfet!”

Yeni Survivor Pass geldi! Çeşitli görevleri tamamlayarak elde edilen 100’den fazla ödülle Survivor Pass: Aftermath, Erangel’in geçmişini ve şu anki halini ortaya çıkarıyor. Sezonun en göze çarpan özelliklerinden biri de, tüm PUBG oyuncularının birlikte görevleri gerçekleştirmek ve ödüller almak için 12 hafta boyunca işbirliği yapabilecekleri yeni Co-Op görev sistemi. Görev değişim sistemi, oyuncuların daha az sayıda BP kullanarak öncekine göre daha fazla görev değiştirmelerini sağlayacak şekilde iyileştirildi.

Survivor Pass 4: AFTERMATH’e bugün atla ve Battlegrounds’u daha öncekinden bambaşka bir şekilde keşfet!

Survivor Pass Dönemi

  • Survivor Pass: AFTERMATH 27 Ağustos günü başlar ve 22 Ekim 2019 tarihindeki ana sunucu bakımı ile sona erer (toplam 8 hafta).

Premium Pass ve Seviye Yükseltme Eşyaları

  • Premium Pass ve Seviye Yükseltme Eşyaları toplam 8 hafta satışta olacak ve satışlar sezon sonu ile sona erecek.
    • Seviye yükseltme eşyaları 5, 20, 30, ve 50 seviye miktarlarında satın alınabilir. Oyun içi mağazadan alınabilirler.

Yeni Co-Op Görev Sistemi

    • Survivor Pass: AFTERMATH’te, premium pass satın alıp almadıklarına bakmadan, tüm PUBG oyuncularının görevleri tamamlamak için işbirliği yapabilecekleri Co-Op görevler vardır.
    • Co-Op görevi ilerleme ibresini görev sekmesinde görüntüleyebilir ve ilerleme çubuğu boyunca ilerlemenin her aşamasında bir ödül alabilirsin.
    • Toplamda 5 aşama vardır; eğer sezon boyunca ibreyi 5 defa doldurursan, 5 ödül alırsın.

Geliştirilmiş Görev Değiştirme Sistemi

  • Günde 3 günlük görevi ücretsiz değiştirme hakkınız vardır. Daha fazla görev seçeneği için günlük ve haftalık farketmeden BP kullanarak değişim gerçekleştirebilirsiniz.
  • 3 günlük görevi tamamlayan oyuncularımız 1,500 BP karşılığında yeni günlük görev setine sahip olabilir.
  • Artık yeni ödüllerin kilidini açarken, bir açılır penceredeki düğmeye tıklamak, doğrudan görünüm sekmesine gitmene imkan verecektir.

Geliştirilmiş XP Sistemi

    • Pass’in PC’ye kıyasla 4 hafta daha kısa olması sebebiyle, oynanıştan ve görevlerden kazanılan deneyim puanı arttırıldı.
      • XP Boost%50
        • Oyundan kazandığınız deneyim puanı %50 daha fazla olacak.
        • Oyuna giriş yaptığınızda aktif Pass dönemi boyunca etkindir.

      • Tüm görevler tamamlandığında 50% daha fazla XP verir.
  • Genel Görev Detayları
    • Görev güncelleme programı
      • Günlük Görevler: Günlük 12:00 (TSİ) sıfırlanır
      • Haftalık Görevler: Haftalık her salı 12:00 (TSİ) sıfırlanır.
      • Premium, Sezon, Zorlu Görevler: PUBG SEZON 4 boyunca mevcuttur.
    • Premium Görev: Bunlar Premium Pass’a sahip kişiler için ek görevlerdir. Ödüller, belirli bir görev sırasının tamamlanması üzerine verilir.
    • Sezon Görevleri: Bu görevler, oyuncuların yeni ödüller kazanmalarını sağlayan 5 sıralı görev seti (general pass için 2/premium pass için 3) ile birlikte, PUBG SEZON 4 boyunca kullanılabilir.

Survival Unvan Sistemi Sezon 4 (Sezon Öncesi)


Survival Unvan Sistmei Sezon 4 Sezon Öncesi dönemi başlıyor! Güncelleme numaralarını değiştirdik ve artık güncelleme Xbox #10 ya da PS4 #7 demek yerine, Güncelleme 4.2 diyoruz ve Sezon 3’ü es geçerek doğrudan Sezon 4’e atlıyoruz. Sezon 2 ödülleri, PC Sezon 3 ödülleri ile aynıydı. Bu şekilde, Sezon 4’e giriş yaparken PC’ye kıyasla hiç bir ödül arkada kalmamış oldu.

Sezon 4’te sezon öncesi 1 ay sürecek ve sezon öncesi kazanılan SP’ler doğrudan Sezon 4’e transfer edilecek. Aynı zamanda, 2 haftalık off-season dönemi için tüm oyuncularımıza teşekkür ediyoruz ve Sezon 4’ün daha kısa olması sebebiyle Sezon 4 Sezon-Öncesinde yer alan tüm oyuncularımıza 1,0000 SP hediye ediyoruz.

Season 4 Sezon-Öncesi Takvim

  • Başlangıç; 27 Ağustos ana sunucu bakımı tamamlandıktan sonra
  • Bitiş: Ekim başında ana sunucu bakımı başladıktan sonra

Survival Point (SP)

    • Sezon 4’te sezon öncesi 1 ay sürecek ve sezon öncesi kazanılan SP’ler doğrudan Sezon 4’e transfer edilecek.
    • Sezon 4’ün daha kısa olması sebebiyle Sezon 4 Sezon-Öncesinde yer alan tüm oyuncularımıza 1,0000 SP hediye edilecek.

Liderlik Tablosu ve dahası

    • Kariyer istatistikleri, Sezon 4 resmi olarak başladığında sıfırlanacaktır.
    • SP kazanımı, Erangel, Miramar ve Vikendi haritalarında, aynı oynayış süresinin doldurulması gereksinimi nedeniyle daha fazla olacaktır.

Oynanış

“Eşit yağmalama fırsatı.”

PUBG SEASON 4 ile oyundaki silahları ve araçları dengeledik. Bu güncelleme ile dengeleme unsurları sadece silahta ve eşyalarda değil, aynı zamanda ilk araç dengelemesine ev sahipliği yapıyor. Her zamanki gibi sizin geri dönüşleriniz doğrultusunda dengelemeleri gerçekleştirdik, lütfen nasıl bulduğunuzu bizlerle paylaşmayı unutmayın!

Bu güncellemede çok fazla değişiklik var, o yüzden lütfen hepsini dikkatlice incele. Çünkü bilgiye sahip olmak savaşın yaklaşık yüzde ellisi demektir.

Silah & Eşya Dengelemesi

Güçlendirildi (Buff)

  • Kar98K temel hasarı 75’ten 79’a artırıldı
  • S12K saçma başına temel hasarı 22’den 24’e artırıldı
  • Kesik-Namlu saçma başına temel hasarı 20’den 22’ye artırıldı
  • S686, S1897 saçma başına temel hasarı 24’ten 26’ya artırıldı
  • Tüm HMS’ler için etkili hasar mesafesi artırıldı
  • HMS’lerin hasar çarpanları biraz artırıldı: Gövde 1,05 (önceden 1,0), Uzuv 1,3 (önceden 1,25)
  • Arbalet hasar çarpanları biraz artırıldı:Gövde 1,4 (önceden 1,0), Uzuv 1,2 (önceden 0,9)
  • Varsayılan arbalet nişangahı için yakın bakış yakınlaştırma %3 artırıldı
  • Tabancalar için lazer görme saçılım çarpanı 0,5’ten 0,3’e düşürüldü (lazer görüşlü tabancalar ile yakın bakış kullanılmadan ateş edildiğinde artık hedef %70 daha iyi vurulacak)

Gücü Azaltıldı (Nerf)

  • M24 temel hasarı 79’dan 75’e azaltıldı
  • Beryl M762 temel hasarı 46’dan 45’e azaltıldı
  • AKM ve Groza temel hasarı 49’dan 47’ye azaltıldı
  • M416, G36, QBZ, SCAR-L ve AUG temel hasarı 43’ten 41’e azaltıldı
  • Tüm pompalıların maksimum mermi menzili 1000 m’den 150 m’ye azaltıldı

Değişiklikler

  • Ördek ağzı eklentisi artık mermileri yatay yerine dikey olarak dağıtıyor
  • Arbalet artık daha kolay nişan almak için okun gidişatını takip eden görünür bir ize sahip olacak
  • Kırmızı Lazer ve Holografik görüş eklentilerinin kullanılabilmesi için Uzi’ye üst ray eklendi

Araç Dengelemesi 

Güçlendirildi (Buff)

  • Arkadan çekişli araçların kullanımı iyileştirildi (Buggy, Mirado, Rony, Motosiklet, Kar Motoru, Kar Aracı, Scooter, Tukshai)
  • Normal ve üç kişilik motosiklet dengesi iyileştirildi
  • Scooter’ın maksimum hızı 90’dan 105 km/sa’e artırıldı
  • Buggy’nin kullanımı oldukça iyileştirildi ve Buggy’nin tekerleklerinin dayanıklılığı %50 artırıldı
  • Buggy’nin maksimum hızı 92/115’ten 100/125 km/sa’e artırıldı (tam gaz olmadan/tam gaz ile)
  • UAZ’nin sağlığı 900’den 1200’e artırıldı
  • Tukshai’nin sağlığı 500’den 1000’e artırıldı ve aynı zamanda Tukshai’nin maksimum hızı 70’ten 85’e artırıldı

Gücü Azaltıldı (Nerf)

  • Mirado’nun sağlığı 1000’den 900’e düşürüldü
  • Tüm motosikletler öncekine oranla yaklaşık %50 daha fazla benzin tüketecek
  • Dacia için hızlanma ve tam gaz çarpanı düşürüldü. Maksimum hız aynı kalacak.
  • Dacia ve Mirado araçlarının hızları kum, çamur, çimen, toprak gibi yüzeylerde sürerken yaklaşık %15 azalacak
  • Herhangi bir araçla taş zeminlerde sürerken sürtünme %10 azalacak ve kontrol daha zorlaşacak
  • Her oyun modu için BRDM-2’ye özel araç hasar çarpanları eklendi
    • Solo modda alınan hasar %80 artırıldı
    • Duo modda alınan hasar %40 artırıldı

Değişiklikler

  • Yeni Buggy ve Mirado sesleri eklendi
  • Tam gaz kullanılırken çıkan görsel efekt kaldırıldı, yerine daha yüksek devirli motor sesleri eklendi
  • Araçların içindeyken daha hareketsiz kalacak şekilde nişan alma iyileştirildi.
  • Çoğu aracın içindeki FPP kamerası görüşü iyileştirildi.

Yeni Özellikler

  • Araçlara otomatik hızlanma eklendi (otomatik koşma ile aynı özellik)
    • Otomatik Hızlanma tıpkı otomatik koşma gibi RT(Xbox)/R2(PS4) tuşu ile aktive edilebilir.
  • BRDM-2’ye “kilitleme” mekanizması eklendi
    • Sadece aynı takımdakiler BRDM-2’ye binebilir.
    • Tüm takım BRDM-2’den indikten sonra kilidi açılacak ve herhangi bir oyuncunun binmesine imkan sağlayacaktır.
  • Bir arabanın içindeyken önceden ayarlanmış müziği çalmak için Araba Sesi özelliği eklendi.
    • Müziği durdurmak için F5’e, Değiştirmek için F6’ya bas. Fare tekerleği müzik seviyesini kontrol etmek için kullanılabilir.
      • Bu özelliği sadece sürücü tarafından kontrol edebilir.
      • Müzik oyuncular araçtan indikten sonra da çalmaya devam eder.
      • Araç içindeyken ses kapatılıp açıldığında her seferinde rastgele bir müzik çalar.
    • Müzik otomatik olarak tam bir şarkıyı çalmayı durduracaktır.

İyileşme ve Enerji Eşyalarının Güncellenmesi

  • İyileşme ve enerji eşyaları artık yürüme hızında hareket ederken kullanılabilir.
  • Bandajlar artık oyuncu maksimum %75 sağlığa tam olarak iyileşinceye veya bandajları bitene kadar birden fazla kez manuel olarak kullanmak zorunda kalmadan sürekli olarak kullanılacaktır.
    • İyileşmeyi/enerjiyi iptal etmek için “kullan” veya “koş/zıpla” tuşuna bas.
  • İlk Yardım Kitleri artık kullanım zamanlayıcısının sona erdiği andaki sağlık ve %75 sağlık arasındaki toplam farkı iyileştiriyor.
    • Bu, iyileşme başladıktan sonra alınan herhangi bir hasarın, toplam maksimum iyileşme miktarını etkilemeyeceği anlamına geliyor.
    • Önceden, 2 saniyelik iyileşme süresi başladıktan sonra hasar alınırsa, toplam iyileşme miktarı hala %75 veya daha az olsaydı, alınan ek hasarlar iyileşirdi.
  • Med Kit ve Adrenalin Şırıngası artık envanterlerde yığınlanabilecek.

Görsel Efekt İyileştirmeleri

  • Molotof Kokteyli görselleri optimize edildi ve yeniden düzenlendi
  • Silah ve araç gölgelendiricileri optimize edildi ve iyileştirildi
  • El Bombası patlama efektleri optimize edildi ve iyileştirildi
    • El Bombasının patladığı zemine göre farklı efektler kullanılacak.
  • Her silah için namlu alevi efektleri optimize edildi ve farklılaştırıldı.

Araç motorunu açma/kapama

  • Araç motorları artık sol tuşa (D-Pad) ile kapatılıp açılabilir.
    • Motor, sürüş sırasında, momentum kazandıktan sonra kapatılabilir ve sessiz, taktiksel manevralar için kullanılabilir.
    • Motor kapandıktan sonra, hızlanmak için RT(Xbox)/R2(PS4)’ veya sol tuşa (D-Pad)basmak motoru tekrar çalıştırır.
    • Araç 8 saniye hareketsiz durursa veya sürücü indikten 2 saniye sonra araç motorları otomatik olarak kapanır.

Fırlatılabilir silahların sürtünme ayarı

  • Yuvarlama hareketini daha tutarlı ve öngörülebilir hale getirmek için fırlatılabilirlerin sürtünme kuvveti ayarlandı.
    • Sis bombaları
      • Sürtünme kuvveti, yavaş yuvarlama hızı için yükseltildi, bu sayede fırlatılabilirler bir yüzeye çarptıktan sonra daha yakına yuvarlanırlar.
    • Sersemletme bombaları ve El bombaları
      • Sürtünme kuvveti, yuvarlama hızının artırılması için azaltıldı, bu sayede fırlatılabilirler bir yüzeye çarptıktan sonra daha uzağa yuvarlanırlar.

Parlak arka plana karşı geliştirilmiş nişangah görüş netliği

  • Tüm görüş alanlarının ve dürbün nişangahlarının parlak arka planlara (Vikendi karlı toprakları gibi) karşı görüş netliği kısmen geliştirildi.

Erangel Mavi Alan Denge Değişiklikleri

En son Erangel yeniden dengelemesinden bu yana artan çatışmalar gibi oyuncu geri bildirimleri ve oynanıştaki değişiklikler sayesinde Erangel’deki Mavi Bölgede değişiklikler yapıyoruz. Deneysel Mavi Bölge, Erangel Görsel Güncellemesi sırasında test sunucusunda test edildi ve oyuncuların geri bildirimlerine dayanarak, birkaç ayarlama daha yaptık.

  • Erken aşamalardaki güvenli bölgenin büyüklüğü azaltılmıştır.
  • Mavi Alan bekleme süresi erken ve orta oyun aşamalarında kısaldı.
  • Mavi Bölgenin bazı orta ve geç aşamalardaki hareket hızı düşmüştür.
  • Mavi alan bekleme süresi son oyun aşamasında kısaldı.

Erangel’e Pikap Eklendi

  • Erangel’de bulabileceğiniz oynatılabilir bir Pikap eklendi.
    • Pikap, Erangel’de rastgele belirir. Müziği açmak/kapatmak için “kullan” tuşunu kullanın.
    • Pikap yok edilebilir.
    • Pikaptan çalan müzik yakınlardaki tüm oyuncular tarafından duyulabilir.
    • Müzik, bir şarkı çaldıktan sonra otomatik olarak duracaktır.

Öne Çıkan Harita (Değişiklik Yok)

  • Öne Çıkan Harita “Erangel” olarak kalmaya devam edecektir bu şekilde oyuncularımız Erangel iyileştirmelerini deneyimleyebilir.

Dünya

“Fırtınanın Gözü”

Vikendi ortam gürültüsü ayarı

  • Vikendi’nin ortam rüzgar gürültüsünün ses seviyesi azaltıldı.

Arayüz/Kullanıcı Deneyimi

“Kusursuz sağlık düşü.”

Uçak Arayüzü İyileştirildi

  • Haritaya zoomlandığınızda arayüz dinamik olarak değişiklik gösterecek.

Silah Ustalığı Arayüzü İyileştirmeleri

  • Ustalık sekmesindeki simgeler ve diğer düzen unsurları gibi Kullanıcı Arayüzü elemanları iyileştirildi.
  • Lobinin sağ üst kısmında beliren Son Maç Raporu bildirimi, eğer o maçta hiç Silah Ustalığı XP’si kazanılmadıysa artık belirmeyecek.
  • Toplam XP miktarını hesaplama ile ilgili bir sorun yoktu. Ancak maç sonucu ekranında yanlış zaman bonusu değerlerinin gösterilmesi düzeltildi.

Menu ve Karakter Yüklenme İyileştirmesi 

  • Efektlerin arka plana daha iyi uyum sağlaması için, efektler iyileştirildi.

Oyun içi arayüz iyileştirmeleri

  • Kask ve yelek sağlığı, Sırt Çantası kapasitesiyle artık Kullanıcı Arayüzünde görsel olarak daha iyi gözüküyor.
  • Silah atış modu, metin yerine artık görsel simgelerle yansıtılıyor.

  • Gereksiz karışıklığın azaltılması için maçın başlamasını beklerken beliren bazı arayüz ve kullanıcı arayüzü öğeleri artık görüntülenmiyor.
  • Oyun sürüm numarası, sunucu tanımlayıcısı ve diğer bilgiler, artık HP çubuğu yerine mini haritanın altında bulunuyor.

Emote Arayüz İyileştirmesi 

  • Tekerlek boyutu küçültüldü, konumu ekranın ortasından sağ tarafa alındı.
  • Tekerin yanıt sistemi iyileştirildi.
  • Tekerin etrafında oluşturduğu ekran bulanıklığı kaldırıldı.
  • Tekerleğin 12 seçeneği, 8’e indirildi.

Performans

  • Harita yüklenme hızı iyileştirildi.
  • Bazı durumlarda takılma/donma sorunlarının azaltılması için performans iyileştirmeleri yapıldı.
  • Karakter hareketi daha iyi bir performans için optimize edildi.

Özel Maç (Xbox, Ana Sunucu)

  • İzleme seçeneği tekrar etkinleştirildi ve odayı kuran oyuncu artık özel maçları izleyebilecek.
    • Lütfen bu sürecin iyileştirilmeye devam ettiğini ve gelecek güncellemeler ile daha stabil bir duruma evrileceğini not edin.

Kostümler ve Eşyaar (Ana Sunucu)

  • Survivor Pass 4
    • Premium Pass
    • Seviye Atlama Kuponları
    • Survivor Pass 4 Kupon Eşyaları
  • PUBG – Aftermath Pack
    • Survivor Pass 4: AFTERMATH
    • 5 Seviye
    • Punk Destruction kostüm seti (4 parça)
    • Punk Spaulder deri ceket (kırmızı)
    • Metallic Punk pantalon (gümüş)
    • Collar Bone Jet Fighter – kask (Seviye 1)
    • Metallic pantalon (gümüş)
  • PUBG – Supply Pack: Season 4
    • 1,600 G-coin
    • Cheerleasder kostüm seti (4 parça)
    • Shako Cheerleader Şapka
    • Cheerleader Üst
    • Cheerleader Etek
    • Cheerleader Ayakkabı
  • BP Ayakkabı x 6
  • Rabbit Sezon Seti
  • BattleStat silah kozmetiği eklendi

  • Silahınıza BattleStat kostümü eklendiğinde, o silah ile aldığınız öldürmeler kaydedilecek ve silah üzerinde görüntülenecektir.
    • Sol tuşa (D-Pad) basılı tutun ve o silah ile yaptığınız toplam öldürmelerinizi oyun içinde anında görüntüleyin.
  • [BATTLESTAT] etiketi, eşya adının önünde yer alır ve o silah ile yapılan toplam öldürmeler ön izleme ekranında da görüntülenir.
  • Sadece, Silahın gerçek sahibinin öldürmeleri sayılır.
    • Silahı yerden alan oyuncu, silahın gerçek sahibinin öldürmelerini görüntüler ve yeni öldürmeler kayıt edilmez.

Bilinen Hatalar

  • Oyun kolu preset A ve B’de, telsiz mesajları R-Stick(XBOX)/R3(PS4) tuşlarına iki kere basıldığında etkinleşiyor.(PTS)
    • Bu hata, güncelleme 27 Ağustos’ta ana sunucuya iniş yaptığında giderilecektir.

Hata Düzeltmeleri

  • Tılsımların bazı durumda oyunu çökertmesi hatası giderildi. (Ana Sunucu)
  • Bazı durumlarda harita sınırına çarpa esnasında paraşütün açılmasını engelleyen hata giderildi.
  • Sis bombasının bazı durumlarda uçuyor gibi görülmesi hatası giderildi.
  • Müfreze Modu özel maçlarında takım arkadaşı arayüzünün doğru şekilde gösterilmemesine yol açan hata giderildi. (XBox)
  • Yardım Paketinin oynanabilen alanın dışına düşmesine yol açan hata giderildi.
  • Yardım Paketi daha havadayken yerlerinin Telsiz Mesajı ile tam olarak belirlenmesine imkan veren hata giderildi.
  • Oyuncuların planlanan hızdan daha yüksek hızlarda BRDM-2’ye hasar almadan binmelerini sağlayan hata giderildi.
  • Oyuncuların suda bir araçtan çıkarken istemeden hasar almasına yol açan hata giderildi.
  • FPP’de belirli durumlarda R1895 animasyonunun başka silahlarda kullanılmasına yol açan hata giderildi.
  • Hızlı çekim şarjörüne sahip Tommy Gun’ın ve Vector’un şarjör değiştirme süresinin hızlanmamasına yol açan hata giderildi.
  • Belirli durumlarda duvarın arkasında oyunculara araçların hasar vermesine yol açan hata giderildi.
  • Şarjör değiştirme animasyonu iptal edilmesine rağmen kullanılan diğer silahlar atıldığında bütün bir şarjör değişimine imkan veren hata giderildi.
  • İzleme modundayken ve izlenen takım arkadaşını değiştirirken farklı oyunculardan belirli seslerin duyulmasına yol açan hata giderildi.
  • AWM ve M24’nin boş mermi ile tekrar doldurulması hatası giderildi.
  • Scorpion ve Deagle’ın reload sesinin diğer tabancalara kıyasla daha yüksek olması hatası giderildi.
  • Vikendi’de bazı binaların grafiğinde yaşanan hata giderildi.
  • Hacienda del Patron’da bazı binaların engellerinin görüntülenmemesi hatası giderildi.
  • Paradise Resort ‘ta bazı binaların engellerinin görüntülenmemesi hatası giderildi.
  • Bağlantısı zayıf olan bir oyuncunun paraşüt ile yere indikten sonra yerin altına girme hatası giderildi.
  • Köşelerden dönerken ve geri geri giderken oyuncunun ayak seslerinin duyulmaması hatası giderildi.
  • Ağ bağlantısı zayıfladığında, fırlatılabilir eşyaların sallanmasına ve titremesine neden olan hata giderildi.
  • Fırlatılabilirlerin normalden daha fazla yerde yuvarlanmasına neden olan hata giderildi.
  • Aqua Rail’in geri dönüş hızının ileri doğru giderken neredeyse aynı olduğu hata giderildi.
  • Bir araç bir nesneye veya araziye sabit dururken sürekli çarpışma seslerinin duyulması sorunu düzeltildi.
  • İzleyici modunda, İlk yardım kiti, Adrenalin Şırınga ve Enerji içeceğini kullanırken bazı durumlarda bu eşyaların kullanım sesinin duyulmaması hatası giderildi.
  • Araçların titremesi ve yokuşta park ederken yavaşça ilerlemesine neden olan hata giderildi.
  • Özel eylemler gerçekleştirdikten sonra silah dürbününde yaşanan hata giderildi.
  • Molotof etkinleştirildiğinde bir emote kullanırken karakter animasyonlarının bozulduğu hata giderildi.
  • Silahı yere atma animasyon sesinin, sadece silahı düşüren oyuncu tarafından duyulması hatası giderildi.
  • Holografik dürbününde maksimum parlaklığa ayarlandığında hafif çapraz şekilli bir çizginin göründüğü hata giderildi.
  • Bazı durumlarda BRDM-2’nin batabileceği hata giderildi.
  • UI devre dışı bırakıldığında artış göstergesinin görüntülmesine neden olan hata giderildi.
  • Harita ve envanteri sırayla açtıktan sonra bazı durumlarda yerleştirilmiş bir işaretleyicinin konumunun pusulada doğru görüntülenmemesine neden olan hata giderildi.
  • Bağlantısı kopan oyuncunun, izleyici modunda isminin farklı görülmesi hatası giderildi.
  • Bazı araçlarda yağmur damlalarının aracın içine girmesi hatası giderildi.
  • Bazı durumlarda ölü oyuncuların ayak seslerinin duyulmasına neden olan hata giderildi.
  • Oyun kolu rehberine ait metinin bir squad maçta öldükten sonra ekranda belirmesi hatası giderildi.
Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


PUBG