Draktharr’ın Gece Kılıcı Görünmez Avcı hasarı azaldı. Menzilli ve yakın dövüşçü şampiyonlar için eşit hale getirildi. Zed, Wukong ve birçok Gece Kılıcı kullanan şampiyonda güç dengelemesine gidildi. Dahası hemen aşağıda!
Draktharr’ın Gece Kılıcı
- Görünmez Avcı hasarı azaldı.
- Menzilli ve yakın dövüşçü şampiyonlar için eşit hale getirildi.
- Yakın dövüş normal saldırıları Gece Kılıcı tarafından devre dışı bırakılan totemleri tek seferde kırıyor.
- Göze Göz, Kırmızı Tarayıcı sırasında tetiklenmiyor.
GÖRÜNMEZ AVCI HASARI :
Yakın Dövüş : 1-18. seviyelerde 65-320 ⇒ 1-18. seviyelerde 30-200
Menzilli : 1-18. seviyelerde 45-300 ⇒ 1-18. seviyelerde 30-200
YENİ TEK ATAR : Yakın dövüş normal saldırıları, Göze Göz’ün devre dışı bıraktığı tuzak ve totemleri tek seferde kırar.
YENİ GEREK YOK : Eşyanın sahibi Arayıcı Mercek veya Kâhin Dönüşümü kullanırken Göze Göz tetiklenmez.
Draktharr’ın Gece Kılıcı eşyasının Görünmez Avcı pasif özelliği bu eşyayı kullanan şampiyonlar için vazgeçilmezdi. Eşyaya erken sahip olabilen şampiyonlar büyük bir güce kavuşurken, geç alındığında veya hiç alınmadığında şampiyonun gücüne pek bir katkısı olmuyordu. Bu sorunu çözmek isteyen Riot geliştirici ekibi, eşyanın hasar gücünün bir bölümünü, görüş kontrolüne kaydırdılar.
Peki eşyanın yok olan gücü ne olacak?
Merak etmeyin. Bu eşyanın bağımlısı haline gelen şampiyonları çok seviyorsanız ve sürekli oynuyorsanız korkmanıza gerek yok. Eşyanın gücü azaltılmış olsa da, bu eşyayı kullanan şampiyonların yetenek setleri güçlendirildi.
Draktharr’ın Gece Kılıcı Şampiyonları
Graves
- Saldırı Gücü Büyüme Oranı 2,41 ⇒ 3 olarak güçlendirildi.
- Büyü Direnci Büyüme Oranı: 0,5 ⇒ 1 olarak güçlendirildi.
- W – Sis Perdesi: Gerçekleşme Süresi 0,25 saniye’den 0,15 saniyeye düşürülerek Işıklar Söndü pasifi hızlandırıldı.
Kayn
- W – Kasvet Dalgası: Saldırı Gücü Oranı 1,5 ilave Saldırı Gücü ⇒ 1,75 ilave Saldırı Gücü olarak güçlendirildi.
Not: Rhaast’ın oranları değişmedi.
Kha’Zix
- 1: Q – Korkularından Beslen taban hasarı azaldı.
2: Takım arkadaşlarından ayrı düşen hedeflere verdiği ilave hasar arttı.
3: W – Hiçlik Dikenleri yeteneğinin canavarlara verdiği ilave hasar kalktı. - a: Q – Korkularından Beslen: Taban Hasar: 65/90/115/140/165 ⇒ 50/75/100/125/150 olarak gücü düşürüldü.
b: İlave Saldırı Gücü oranı 1,2 İlave Saldırı Gücü ⇒ 1,3 olarak güçlendirildi.
c: Yalnız Bırakma İlavesi: %65 İlave Hasar ⇒ %100 İlave Hasar olarak güçlendirildi.
d: Yalnız Bırakma Hasarı: 107,25/148,5/189,75/231/272,25 (+1,98 İlave Saldırı Gücü) ⇒ 100/150/200/250/300 (+2,6 İlave Saldırı Gücü) olarak oyunun erken bölümlerinde gücü düşürülürken, ilerleyen bölümlerinde güçlendirildi.
Miss Fortune
- Saldırı Gücü Büyüme Oranı: 1 ⇒ 2
Nocturne
- R – Paranoya
Taban Hasar: 150/250/350 ⇒ 150/275/400
Oran: 1,2 İlave Saldırı Gücü ⇒ 1,5 İlave Saldırı Gücü
Rengar
Rengar ve Gece Kılıcı ayrılmaz bir ikili halini almış olsa da, 8.6 yaması ile yapılan değişiklikler ve Q – Yabani yeteneğinin eski haline getirilmesi ile gücü düzenli bir hal almış oldu.
- Pasif – Görünmez Yırtıcı
Q ve E‘nin Vahşet ile devre dışı kalma süresi: 0,25 saniye ⇒ 0,1 saniye - Güçlendirilmiş bir yetenek kullanıldıktan sonra oluşan Vahşet devre dışı kalma süresi yalnızca kullanılan yeteneğe uygulanıyor.
Giderilen Hata: Rengar artık bir çalılıktan hex-sıçradıktan sonra hedefinin üzerine atlayamıyor.
Konuşkan Kedi: Rengar kemikdiş yükü kazandığında duyulacak 5 seslendirme daha eklendi. Q – Yabani
GÜÇLENDİRİLDİĞİNDE ORAN 1,3 Toplam Saldırı Gücü ⇒ 1,4 Toplam Saldırı Gücü
- Q – Yabani
Güçlendirildiğinde Oran: 1,3 Toplam Saldırı Gücü ⇒ 1,4 Toplam Saldırı Gücü - E – Bola Atışı
Oran 0,7 İlave Saldırı Gücü ⇒ 0,8 İlave Saldırı Gücü - R – Av Heyecanı
Atılma İlave Hasarı: 0,3 Toplam Saldırı Gücü ⇒ 0,5 Toplam Saldırı Gücü
Shaco
Q – Kandırmaca yeteneği artık Shaco’nun sonraki normal saldırısına ilave fiziksel hasar ekliyor!
- Q – Kandırmaca
Sürpriz Bıçak: Shaco’nun Kandırmaca kullandıktan sonraki ilk normal saldırısı ek olarak 10/20/30/40/50 (+0,7 İlave Saldırı Gücü) (+0,3 Yetenek Gücü) İlave Fiziksel Hasar verir.
Talon
- Pasif – Bıçak Sırtı
Taban Hasar 1-11. seviyelerde 75-175 ⇒ 1-18. seviyelerde 75-245 (1-11. seviyeler arasındaki hasar değişmedi) - R – Gölge Saldırısı
Hasar Oranı 0,8 İlave Saldırı Gücü ⇒ 1 İlave Saldırı Gücü
Wukong
Saldırı gücü büyüme oranı arttı.
- Q – Yıkıcı Vuruş
Oran 1,1 Toplam Saldırı Gücü ⇒ 1,1/1,2/1,3/1,4/1,5 Toplam Saldırı Gücü
Zed
Q – Keskin Shuriken yeteneğinin ilk hedeften sonrakilere verdiği hasar azaldı.
- Geçiş Hasarı: İlk hedeften sonrakilere %60 hasar ⇒ İlk hedeften sonrakilere %50 hasar.
- Kaldırıldı! – Çoklu Vuruş Cezası: Aynı hedefe birden fazla Shuriken isabet ettirmek artık birincinin ardından gelenlerin %75 hasar vermesine sebep olmuyor.
- R – Ölüm İşareti
Saklanan Hasar: Ölüm İşareti sırasında verilen hasarın %25/35/45’i ⇒ Ölüm İşareti sırasında verilen hasarın %25/40/55’i olarak değiştirildi.