League of Legends 10.2 yama notları yayınlandı. Aphelios’un nerflendiği; Draven, Jinx ve Viktor’un güçlendiği güncellemede ayrıca Clash’ın geleceği de açıklandı.
Şampiyonlar
Aphelios
Calibrum’un normal saldırı işaret hasarı artık sabit; Calibrum Q’sunun bekleme süresi arttı. Crescendum’un oluşturduğu kopya çakramlar, ilkinin ardından daha az hasar veriyor. Severum’un Kıyım hasar oranı azaldı.
Nişancı Tüfeği, Calibrum
Normal Saldırı İşaret Hasarı: 1-9. seviyelerde 20/25/30/35/40 (+0,3 İlave Saldırı Gücü) ⇒ 15 (+0,2 İlave Saldırı Gücü)
Q Bekleme Süresi: 1-9. seviyelerde 9/8,25/7,5/6,75/6 saniye ⇒ 1-9. seviyelerde 10/9,5/9/8,5/8 saniye
Çakram, Crescendum
Normal Saldırı Hasarı: %130-264 Toplam Saldırı Gücü (1-10 kopya çakram) ⇒ %130-223 Toplam Saldırı Gücü (1-10 kopya çakram)
Tırpan Tabanca, Severum
Q Hasarı: 1-9. seviyelerde saldırı başına 10/15/20/25/30 (+0,35 İlave Saldırı Gücü) ⇒ 1-9. seviyelerde saldırı başına 10/15/20/25/30 (+0,3 İlave Saldırı Gücü)
Draven
R’nin hasar oranı artık sabit değil.
R – Ölüm Pervanesi
Hasar: 175/275/375 (+1,1 İlave Saldırı Gücü) ⇒ 175/275/375 (+1,1/1,3/1,5 İlave Saldırı Gücü)
Jinx
Pasifin ilave hareket hızı artık destansı canavarlar için de geçerli.
Pasif – Ay Çok Heyecanlı!
İlave Hareket Hızı: Jinx’in hasar verdiği rakip şampiyonlar, kuleler veya inhibitörler 3 saniye içinde katledilir veya yıkılırsa Jinx ilave hareket hızı kazanır ⇒ Jinx’in hasar verdiği rakip şampiyonlar, kuleler, inhibitörler veya destansı canavarlar 3 saniye içinde takımı tarafından katledilir, yıkılır veya kesilirse Jinx ilave hareket hızı kazanır
Q ve W’nun taban hasarı arttı.
Q – İçindeki Alev
Taban Hasar: 80/125/170/215/260 ⇒ 90/135/180/225/270
W – Değişmez Karar
Taban Hasar: 30/55/80/105/130 ⇒ 40/65/90/115/140
Taban zırh ve saldırı gücü yuvarlandı. E’nin bekleme süresi azaldı.
Taban nitelikler
Zırh: 28,22 ⇒ 29
Saldırı Gücü: 46,368 ⇒ 47
E – Yetiş, Pix!
Bekleme Süresi 10 saniye ⇒ 8 saniye
Q’nun taban hasarı azaldı.
Q – Demir At
Taban Hasarı 80/130/180/230/280 ⇒ 70/115/160/205/250
W’nun pasifinin saldırı hızı artık sabit değil.
W – Diyarın Hâkimi
Pasif Saldırı Hızı: %20 ⇒ %5/10/15/20/25
E’nin kendine sağladığı hareket hızı artık sabit ve arttı.
E – Sürat Şarkısı
Kendisine Sağladığı Hareket Hızı: %10/11/12/13/14% (100 Yetenek Gücü başına +0,03) ⇒ %25 (100 Yetenek Gücü başına +0,04)
10.1’de gelen görsel efekt güncellemesine ek değişiklikler.
Q – Ölüm Cezası
Görsel Efekt: Pulsefire Thresh ve Pulsefire Thresh Prestij Serisi kostümlerine Q genişlik göstergeleri eklendi.
Giderilen Hata: Pulsefire Thresh, yeni Q kullanım efektini artık doğru biçimde oynatıyor.
E – Derisini Yüz
Görsel Efekt: Tüm kostümlere yeni bir hızlı kullanım göstergesi eklendi.
Pulsefire Tresh Görsel Efekt: Pulsefire Thresh ve Pulsefire Thresh Prestij Serisi’nin E’sine diğer kostümleriyle uyumlu olması için halkalar eklendi.
W’nun hareket hızı arttı. E’nin yavaşlatması arttı.
W – Donmuş Krallık
Hareket Hızı: %20/25/30/35/40 ⇒ %30/35/40/45/50
E – Buzdan Sütun
Yavaşlatma: %15/25/35/45/55 ⇒ %20/30/40/50/60
Pasifinin mana hatası giderildi.
Pasif – Evrimin İhtişamı
Giderilen Hata: Viktor oyunun erken safhalarında Prototip Sihir Çekirdeği’ni geliştirdiğinde artık önemli miktarda mana kaybetmiyor.
Q’nun taban hasarı arttı. W artık rakipleri daha geriye savuruyor. E’nin yavaşlatması arttı.
Q – Seksek Bomba
Hasar: 75/120/165/210/255 ⇒ 85/130/175/220/265
W – Patlayıcı Lokumu
Geri Savurma Mesafesi: 400 ⇒ 500
E – Sihirmayın Tarlası
Yavaşlatma: %20/25/30/35/40 ⇒ %30/35/40/45/50
Eşyalar
Çeviklik Pelerini
Kritik Vuruş İhtimali: %25 ⇒ %20
Donmuş Yürek
Zırh: 100 ⇒ 110
Fırtınabiçen
Toplam Saldırı Gücü: 55 ⇒ 50
Giderilen Görsel Efekt Hatası: Fırtınabiçen’in Enerji Dolu görsel efekti, artık Savaş Sisi’nin içinde görünmüyor.
Vadi’nin Alameti
Vadi’nin Alameti
Taban nitelikler
Can: 5500 (6-12. seviyelerde 8250-16.500) ⇒ 4750 (6-12. seviyelerde 7125-14.250)
Espor yazarı, içerik üreticisi. Gazi Üniversitesinde, Elektrik-Elektronik Mühendisi olmaya çalışan acımasız bir defans oyuncusu. Şef Editör, he bir de Fenerbahçeli. DM atın ben size dönerim.