Connect with us

Güncel

League of Legends 13.14 Yama Notları yayınlandı!

Merakla beklenen League of Legends 12.14 Yama Notları yayınlandı!

League of Legends 13.14 Yama Notları yayınlandı!

Geçtiğimiz günlerde yeni arena modu, 2023 Dereceli Sezonu’nun 2. mevsimi başlangıcı ve daha birçok detay ile gündemimize gelen ve merakla beklenen League of Legends 13.14 Yama Notları oyuncular ile buluştu.

19 Temmuz Çarşamba gününün ilk saatlerinde yayınlanan League of Legends 13.14 Yama Notları detaylarını hızlıca sizlere aktarıyoruz.

League of Legends 13.14 Yama Notları

Sezon Ortası Dereceli Sıfırlaması

Dereceli Ödülleri

  • 2023 Sezonu’nun ilk mevsiminin ödüllerini 13.14 Yaması’nda dağıtmaya başlayacağız ve ödül dağıtımını 13.15 Yaması’nın sona ereceği 14 Ağustos’a kadar tamamlayacağız.

LoL Dereceli Sezonunun Bitiş ve Başlangıç Tarihleri

  • 18 Temmuz 2023 Saat 03.00 (Tahmini): Dereceli sıraları yeniden etkinleştireceğiz ANCAK dereceli oyunlar ne ilk mevsimin ödülleri ne de ikinci mevsimin ödülleri için sayılacak. Bu oyunlarda ilk mevsimdeki derecenize göre eşleştirileceksiniz. O yüzden bu zaman aralığını biraz soluklanarak veya ikinci mevsime hazırlanmak amacıyla ısınma oyunları oynayarak geçirebilirsiniz.
  • 19-21 Temmuz 2023, Saatler Bölgeden Bölgeye Değişiklik Gösterir: Dereceniz sıfırlanacak ve ikinci mevsim başlayacak! İkinci mevsimin kendi bölgenizde ne zaman başlayacağını öğrenmek için aşağıdaki tabloya göz atın:
BÖLGE SAAT DİLİMİ YEREL SAAT
Okyanusya Avustralya Doğu Standart Saati (AEST) 19 Temmuz 2023 12.00.00
Japonya Japonya Standart Saati (JST) 19 Temmuz 2023 12.00.00
Kore Cumhuriyeti Kore Standart Saati (KST) 19 Temmuz 2023 12.00.00
Rusya Moskova Standart Saati (MSK) 19 Temmuz 2023 12.00.00
AB İskandinav ve Doğu Orta Avrupa Saati (CET) 19 Temmuz 2023 12.00.00
Türkiye İstanbul, Türkiye’deki saat dilimi (GMT+3) 19 Temmuz 2023 12.00.00
AB Batı İngiltere Yaz Saati (BST) 19 Temmuz 2023 12.00.00
Brezilya São Paulo, Brezilya’daki saat dilimi (GMT-3) 19 Temmuz 2023 12.00.00
Latin Amerika Güney Buenos Aires, Arjantin’deki saat dilimi (GMT-3) 19 Temmuz 2023 12.00.00
Latin Amerika Kuzey Merkezi Standart Saati (CST) 19 Temmuz 2023 12.00.00
Kuzey Amerika Pasifik Standart Saati (PST) 19 Temmuz 2023 12.00.00
Filipinler Filipin Standart Saati 20 Temmuz 2023 12.00.00
Vietnam Çinhindi Saati (GMT+7) 20 Temmuz 2023 12.00.00
Singapur, Malezya ve Endonezya Singapur Standart Saati (GMT+8) 20 Temmuz 2023 12.00.00
Tayland Çinhindi Saati (GMT+7) 20 Temmuz 2023 12.00.00
Tayvan Taipei Standart Saati (GMT+8) 20 Temmuz 2023 12.00.00
Çin Çin Standart Saati (GMT+8) 21 Temmuz 2023 17.00.00

İkinci Mevsimdeki Dereceli Değişiklikleri

  • Kümeler arasındaki terfi serilerini kaldırdık.
  • Yerleştirme oyunlarının sayısını 10’dan 5’e indirdik.
  • Ayrıca Platin ve Elmas Aşamaları arasına Zümrüt Aşaması’nı ekledik.

Ruh Dövüşçüsü

Yeni̇ Oyun Modu: Arena

  • Vakit geldi! Yeni oyun modumuz Arena bu yamada çıkıyor ve onu denemenizi dört gözle bekliyoruz! Bu modda ikişer oyuncudan oluşan dört takım dönüşümlü olarak birbirleriyle çarpışıyor. Her çatışma turundan sonra eşsiz eklentiler edinerek güçlenen takımlar, geriye tek bir takım kalana kadar savaşıyor. Çatışmalar boyut, yüzey şekilleri ve tema bakımından değişiklik gösteren dört farklı savaş alanında gerçekleşiyor. Oyuncular karşılaşmalar sırasında Ruh Dövüşçüsü evreninden misafir şampiyonlarla karşılaşabiliyor. Bu şampiyonlar oyunculara bazen yardımcı bazen de köstek oluyor.

Ruhlar Turnuvası

  • Ruhlar Turnuvası istemciden oynanan, stil notu odaklı ve kombo bazlı bir dövüş oyunu. Bu oyunda Samira rolünde oynuyorsunuz. LoL oynayarak Şöhret kazandıkça istemci içi dövüş oyununda yeni rakiplerle karşılaşıyor ve turnuvada ilerlemek için Samira’nın yeni yeteneklerini açabiliyorsunuz. Turnuvanın hedefi, on rakibi teker teker alt ederek şampiyon olmak. Her galibiyetten sonra ödülleri toplayabiliyor ve Hikâye ile Uzman zorluk seviyelerini açtıktan sonra yeni mücadelelere atılabiliyorsunuz.

League of Legends 13.14 Yama Notları Şampiyon Güncellemeleri

Naafiri

  • Uluduğumuzu duyduklarında ölümün geldiğini anlayacaklar. 20 Temmuz 2023’te Naafiri’yle ava çıkın.

Aatrox

  • Q – Darkin Kılıcı
    • İLK KULLANIM HASARI: 10/30/50/70/90 (+%60/65/70/75/80 SG) ⇒ 10/25/40/55/70 (+%60/70/80/90/100 SG) (Not: Bu değişiklik 0/100/100/100/100 Saldırı Gücüne yönelik bir güçlendirme. Q’nun ikinci kullanımı taban hasardan %25 daha fazla hasar verirken üçüncü kullanımı %50 daha fazla hasar vermeye devam ediyor.)
    • MİNYONLARA YÖNELİK HASAR ÇARPANI: %55 ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde %55/60/65/70

Diana

  • W – Solgun Kamer
    • KALKAN GÜCÜ: 40/55/70/85/100 (+%25 YG) (+%9 İlave Can) ⇒ 45/60/75/90/105 (+%30 YG) (+%9 İlave Can)
    • KÜRE BAŞINA BÜYÜ HASARI: 18/30/42/54/66 (+%15 YG) ⇒ 18/30/42/54/66 (+%18 YG)
  • E – Ay Koşusu
    • BÜYÜ HASARI: 50/70/90/110/130 (+%50) ⇒ 50/70/90/110/130 (+%60)

Hecarim

  • W – Dehşetin Ruhu
    • İLAVE ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: 15/20/25/30/35 ⇒ 5/10/15/20/25

Jax

  • E – Karşı Saldırı
    • BEKLEME SÜRESİ: 14/12,5/11/9,5/8 saniye ⇒ 15/13,5/12/10,5/9 saniye
  • R – Silah Ustası
    • MANA BEDELİ: 50 ⇒ 100

Karthus

  • Q – Hortlak Mayın
    • BÜYÜ HASARI: 45/62,5/80/97,5/115 (+%35 YG) ⇒ 43/61/79/97/115 (+%35 YG)
    • CANAVARLARA YÖNELİK HASAR ÇARPANI: %95 ⇒ %100
  • E- Çürüt
    • RAKİP ALT ETME BAŞINA YENİLENEN MANA: 15/25/35/45/55 ⇒ 10/20/30/40/50

Kindred

  • Taban nitelikler
    • TABAN CAN: 580 ⇒ 610
    • TABAN ZIRH: 26 ⇒ 29
  • Q – Okların Dansı
    • FİZİKSEL HASAR: 50/75/100/125/150 (+%75 İlave SG) ⇒ 40/65/90/115/140 (+%75 İlave SG)
    • BEKLEME SÜRESİ: 8 saniye ⇒ 9 saniye

Lissandra

  • Pasif – Buzdoğan İtaati
    • DONMUŞ KÖLELERİN DAVRANIŞI: Köleler patlamadan önceki son anlarda hareket etmeyi bırakır ⇒ Köleler patlayana dek hedeflerini takip etmeye devam eder
    • [YENİ] SAKLANAMAZSIN: Donmuş Köleler artık halihazırda takip ettikleri rakipler çalının içine girdiğinde onları takip etmeye devam ediyor.
    • [YENİ] SOĞUK HAVA DALGASI: Donmuş Köleler artık Savaş Sisi’nin içinden rakiplere görünüyor.
  • Q – Keskin Buz
    • YAVAŞLATMA: Q isabet ettiği ilk rakibi yavaşlatır ⇒ Q isabet ettiği tüm rakipleri yavaşlatır
    • KESKİN BUZ SALDIRISI: Q artık şampiyonun yetenek kullanımının başındaki konumundan değil, yetenek kullanımının sonundaki konumundan kullanılıyor.
  • R – Donmuş Mezar
    • İYİLEŞTİRME MİKTARI: 90/140/190 (+%25 YG) (Eksik cana bağlı olarak %0-100 artar.) ⇒ 100/150/200 (+%55 YG) (Eksik cana bağlı olarak %0-100 artar.) (Not: Azami iyileştirme miktarına artık can %0’dayken değil, %30 ve altındayken ulaşılıyor.)
    • HASAR VE YAVAŞLATMA SIKLIĞI: Saniyede 4 kez ⇒ Saniyede 16 kez
    • ATILMA ETKİLEŞİMLERİ: Atılmaları durdurmaya yönelik mantık bir miktar güncellendi.

Milio

  • Pasif – Ateş Parçası
    • YAKMA HASARI: Seviyeye bağlı olarak 25-80 (+%20 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 15-50 (+%20 YG)
  • E – Kor Kucak
    • İLAVE HAREKET HIZI: %15/17,5/20/22,5/25 ⇒ %12/14/16/18/20

Rek’Sai

  • W – Yüzeye Çık
    • FİZİKSEL HASAR: 55/70/85/100/115 (+%80 İlave SG) ⇒ 50/65/80/95/110 (+%80 İlave SG)
  • E – Hiddetli Isırık
    • FİZİKSEL HASAR: 55/60/65/70/75 (+%85 İlave SG) ⇒ 5/10/15/20/25 (+%70 Toplam SG)

Rell

  • Taban nitelikler
    • TABAN ZIRH: 39 ⇒ 36
  • Pasif – Kalıpları Kır
    • ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ ÇALMA: %3 ⇒ %2
    • ASGARİ ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ ÇALMA: Şampiyon seviyesine bağlı olarak 1,25-3 ⇒ Şampiyon seviyesine bağlı olarak 0,8-2
    • AZAMİ ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ ÇALMA: %15 ⇒ %10

Rengar

  • Taban nitelikler
    • TABAN CAN YENİLENMESİ: 7 ⇒ 6
  • Q – Yabani
    • KRİTİK VURUŞ HASARI DÖNÜŞÜMÜ: %95 ⇒ %75

Shaco

  • Q – Kandırmaca
    • İLAVE FİZİKSEL HASAR: 25/35/45/55/65 (+%50 İlave SG) ⇒ 25/35/45/55/65 (+%60 İlave SG)
    • ARKADAN VURMANIN İLAVE KRİTİK VURUŞ HASARI: %40 ⇒ %55
  • R – Halüsinasyon
    • GİDERİLEN SİNSİ PENÇE HATASI: Sinsi Pençe’nin pasifi artık Shaco’nun kopyasına uygulanıyor.
  • GİDERİLEN HATALAR
    • DUR BAKALIM EJDER: Hextech Ejderi’nin alan etkili yıldırım saldırısı artık Shaco’nun kutularını anında yok etmiyor.
    • ŞOK EDİCİ GELİŞME: Zeri’nin Q mermileri artık Shaco’nun kutularına doğru miktarda hasar veriyor.

Shyvana

  • Q – Çifte Isırık
    • İLAVE FİZİKSEL HASAR: %20/35/50/65/80 SG (+%25 YG) ⇒ %20/40/60/80/100 SG (+%25 YG)
    • [YENİ] SALDIRI HIZI ARTIŞI: Shyvana’nın sonraki 2 saldırısı %40/45/50/55/60 daha fazla saldırı hızına sahip olur.
    • BEKLEME SÜRESİ: 7/6,5/6/5,5/5 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye
  • E – Alevli Nefes
    • İŞARETLİ HEDEFLERE İSABET HALİNDE VERİLEN İLAVE BÜYÜ HASARI: Hedefin azami canının %3’ü ⇒ Hedefin azami canının %3’ü (100 İlave SG başına +%1)

Volibear

  • Pasif – Ebedi Fırtına
    • FIRTINA PENÇE’NİN BÜYÜ HASARI: Seviyeye bağlı olarak 11-60 (+%40 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 11-60 (+%50 YG)
  • Q – Şimşek Darbesi
    • YAŞAM KALİTESİ İYİLEŞTİRMESİ: Volibear yüksek saldırı hızına sahipken rakibi sersemlettikten sonra normal saldırılarında yaşanan aksama kaldırıldı.
  • W – Hırpalayan Vahşet
    • İYİLEŞTİRME: 20/35/50/65/80 (+ eksik canın %8/10/12/14/16’sı) ⇒ 20/35/50/65/80 (+ eksik canın %8/11/14/17/20’si)

Xerath

  • Taban nitelikler
    • TABAN MANA: 459 ⇒ 400
  • Pasif – Mana Akını
    • BEKLEME SÜRESİ: 12 saniye ⇒ 16 saniye
    • [YENİ] BİR TAŞLA İKİ KUŞ: Mana Akını’nın bekleme süresi artık bir birim katledildiğinde 2 saniye azalıyor.
    • [YENİ] KULE AKINI: Kulelere saldırmak artık Mana Akını’nı tetikliyor.
  • R – Sihir Ayini
    • ATIŞ SAYISI: 3/4/5 ⇒ 4/5/6
    • BÜYÜ HASARI: 200/250/300 (+%45 YG) ⇒ 180/230/280 (+%40 YG)
    • [YENİ] ART ARDA ATIŞLAR: Bir şampiyon bir atıştan isabet alırsa sonraki isabetli atışlar fazladan 20/25/30 (+%5 YG) Hasar verir. (Not: Bu durum bir atışın isabet ettiği şampiyon sayısından bağımsız olarak işliyor. Yani bir atışı ister bir ister beş rakibe isabet ettirin her halükârda atış başına yalnızca bir yük kazanırsınız.)

Zyra

  • Pasif – Diken Bahçesi
    • BİTKİLERİN ALAN ETKİLİ YETENEKLERDEN ALDIĞI HASAR: 4 ⇒ 3
    • BİTKİLERİN MENZİLLİ NORMAL SALDIRILARDAN ALDIĞI HASAR: 4 ⇒ 5
    • BİTKİLERİN CANAVARLARA YÖNELİK HASARI: Destansı olmayan canavarlara %150 Hasar verirler ⇒ Tüm canavarlara şampiyonun seviyesine bağlı olarak 40-100 İlave Büyü Hasarı verirler
  • W – Aşırı Büyüme
    • İLK SEVİYEDEKİ TOHUM SAYISI: 1 ⇒ 2
  • E – Kapan Kökler
    • SIÇRA ETKİLEŞİMİ: Zyra artık E’nin kullanımı sırasında Sıçra atabiliyor.
  • R – Boğardikenler
    • HASAR SIKLIĞI: Saniyede 4 kez ⇒ Saniyede 16 kez
    • KULLANIM MANTIĞI: Zyra, R’nin kullanıldığı konuma yürür ⇒ Zyra, R’yi azami menzilden hemen kullanır

Eşyalar

  • Aksiyom Akımı
    • İADE EDİLEN ULTİ BEKLEME SÜRESİ: Toplam bekleme süresinin %20’si ⇒ %5 (+ zırh deşmenin %40’ı) Not: Bu değişiklik ihtişamlı eşya + Aksiyom Akımı komboları için bir güçlendirme. Dizilim tamamlandığında iade edilen bekleme süresi aşağı yukarı %40 oluyor.)
  • Rüzgârın Hiddeti
    • BEKLEME SÜRESİ: 90 saniye ⇒ 120 saniye
  • Ebedi Kılıç
    • SALDIRI GÜCÜ: 70 ⇒ 65
    • KRİTİK VURUŞ HASARI: %35 ⇒ %45
  • Sinsi Pençe
    • ZIRH DEŞME: 15 ⇒ 18
  • Randuin’in Alameti
    • KRİTİK VURUŞ HASARI AZALTMA: %20 ⇒ %25
  • Shojin’in Mızrağı
    • TOPLAM BEDEL: 3400 Altın ⇒ 3300 Altın
    • CAN: 300 ⇒ 350
  • Ruh Gömleği
    • BÜYÜ DİRENCİ: 50 ⇒ 60
  • Statikk Hançer
    • SALDIRI HIZI: %25 ⇒ %30
    • MİNYONLARA YÖNELİK ELEKTROŞOK HASARI: Seviyeye bağlı olarak 250-450 (250 + 7. seviyeden itibaren seviye başına 25, 11. seviyeden itibaren seviye başına 12,5) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 250-350 (250 + 9. seviyeden itibaren seviye başına 10)
  • Sterak’ın Güvencesi
    • TOPLAM BEDEL: 3100 Altın ⇒ 3000 Altın
    • CAN: 400 ⇒ 450
  • Üçlü Kuvvet
    • SALDIRI HIZI: %35 ⇒ %33
    • YÜK BAŞINA SALDIRI GÜCÜ: %4 ⇒ %3 + %3 (Not: Toplamda %6, %3’lük artışın üstüne %3’lük artış değil.)
    • AZAMİ ÜÇLÜ DARBE YÜKÜ SAYISI: 5 ⇒ 3 (Not: Azami saldırı gücü %20’den %18’e düştü.)

Sihirdar Büyüleri

  • Hayalet
    • SÜRE: 10 saniye ⇒ 15 saniye
    • [KALDIRILDI] ALT ETME HALİNDE SÜRE ARTIŞI: Hayalet’in süresi artık alt etme halinde 4-7 saniye artmıyor.

Orman Güçlendirmesi Düzenlemeleri

  •  Bu yamada erken safhalardaki orman baskınlarının gücünü zayıflatıyoruz. Koridor oyuncularının koridorlarına uğrayabilecek davetsiz misafirlere karşı daima tetikte olmaları için ormancıların varlıklarıyla koridor oyuncularını tehdit etmesi önemli. Ancak an itibarıyla denge ormancıların lehine olacak şekilde şaşmış durumda. Ormancılar Savaş Sisi ve sayı avantajına sahip olmakla kalmıyor, aynı zamanda ilk baskınlarında çoğu zaman ilave yavaşlatma, hasar ve hatta yetenek kullanımı gibi birden fazla güçlendirmeye sahip oluyorlar. Haliyle erken safhalardaki orman baskınları istediğimizden çok daha başarılı oluyor. Bu nedenle bu güçlendirmelerin hepsini zayıflatıyoruz. Mavi Güçlendirme’de yaptığımız değişiklikle onu ileri safhalarda biraz daha değerli kılmayı hedefliyoruz çünkü şu anda ileri safhalarda yalnızca Kırmızı Güçlendirme öneme sahip.
  • Üst koridor oyuncuları için ilave not: An itibarıyla üst koridor deneyimini daha iyi kılacak anlık, etkili çözümlere sahip değiliz ancak bunu geliştirmek için kademeli çalışmalar yapmak istiyoruz. Ormancıların çoğu ilk baskını üst koridora yaptığı için erken safhalardaki orman baskınlarının başarısını azaltmamız üst koridor deneyimini iyileştirmek için atacağımız çok sayıdaki adımdan yalnızca biri.
  • KÖZDEN SORGUÇ
    • YAKMA GERÇEK HASARI: Seviyeye bağlı olarak sabit artacak şekilde 10-78 ⇒ 10-75 (1-5. seviyeler arasında 10, ardından seviye başına +5)
    • YAKIN DÖVÜŞTE YAVAŞLATMA: 1/6/11. seviyelerde %10/15/20 ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde %5/10/15/20
    • MENZİLLİ YAVAŞLATMA: 1/6/11. seviyelerde %5/7,5/10 (Not: Değişmedi.)
  • SEZGİ SORGUCU
    • YETENEK HIZI: 10 ⇒ 1/6/11/16. seviyelerde 5/10/15/20

ARAM Düzenlemeleri

  • GÜÇLENDİRMELER
    • Aphelios: %100 Verilen Hasar ⇒ %105 Verilen Hasar
    • Ashe: %85 Verilen Hasar ⇒ %90 Verilen Hasar
    • Vi: 0 Yetenek Hızı ⇒ 10 Yetenek Hızı
    • Quinn: %0 Sıvışma ⇒ %20 Sıvışma
  • ZAYIFLATMALAR
    • Ezreal: %100 Verilen Hasar ⇒ %95 Verilen Hasar
    • Nautilus: %108 Alınan Hasar ⇒ %110 Alınan Hasar
    • Rek’Sai: %85 Alınan Hasar ⇒ %90 Alınan Hasar
    • Renekton: %105 Verilen Hasar ⇒ %100 Verilen Hasar
    • Ryze: %90 Alınan Hasar ⇒ %95 Alınan Hasar
    • Sona: %90 İyileştirme Gücü ⇒ %85 İyileştirme Gücü, %90 Kalkan Gücü ⇒ %85 Kalkan Gücü

Temalı Clash

  • Kayıtların Başlangıcı: 17 Temmuz saat 11.00
  • Turnuva Tarihleri: 22-23 Temmuz saat 16.00 – 19.00 (Sunucudan sunucuya değişiklik gösterir.)
  • Bu mevsimde Clash’te çok sayıda değişiklik yaptığımızı belirtelim. Değişiklikler şu şekilde:
    • Clash turnuvaları artık ayda iki kez değil, bir kez gerçekleşiyor ve turnuvalar 2 gün sürüyor.
    • Clash Kapsülü ve Küresi artık takımların turnuvayı tamamladığı sıraya göre değil, turnuva boyunca elde ettiği toplam galibiyet sayısına göre dağıtılıyor.
    • Oyuncular artık aldıkları her galibiyetten iki katı ZP kazanıyor (Ödüller için gereken ZP miktarı değişmedi.).
    • Her yıl Sihirdar Vadisi dışında en az bir Clash turnuvası düzenlemeye karar verdik.
    • 2023 Sezonu’nun 2. mevsimi için Clash programı yayınlandı.
    • Clash’le ilgili iddialar için gereken ZP miktarları gereğince düzenlendi.

İhtişamlı Mağaza Rotasyonu

  • İhtişamlı Mağaza’ya Merhaba Diyenler
    • Prestij Cesur Kılıç Riven
    • Prestij Ay Canavarı Fiora
    • Prestij Yıldız Muhafızı Soraka
    • Prestij Gecenin Yumruğu Lee Sin
    • Potanın Kralı Darius İhtişamlı Rengi
    • Bölüm Sonu Canavarı Veigar İhtişamlı Rengi
  • İhtişamlı Mağaza’ya Veda Edenler
    • Prestij True Damage Qiyana
    • Prestij Obsidiyen Ejder Sett
    • Prestij Kazanova Brand
    • Prestij K/DA Akali
    • Vahşi Batılı Lucian İhtişamlı Rengi

Arena Eklentilerine Yönelik Veri Politikası

  • Eklentilerin kazanma oranları
  • Eklentilerin oyunlardaki ortalama sırası
  • Popülerlik ve seçilme oranları hariç olmak üzere eklentilere yönelik verilere dayanan sayısal değerler

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Yaşam Kalitesi Düzenlemeleri

  • Skor tablosunda sustur düğmesini basılı tutmak artık ilgili oyuncu için tüm iletişim metotlarını susturuyor.
  • Sihirdar Vadisi için açılan özel oyun lobileri artık oyuncuların yalnızca en yüksek Sihirdar Vadisi derecesini gösteriyor, ilaveten TFT derecesini göstermiyor.
  • Dereceliyle ilgili iddialar yeni mevsim yapısına uygun olacak şekilde düzenlendi. Artık dereceliyle ilgili “Derecelide Altın Aşaması’na ulaş,” gibi iddialarda yılda iki kez ilerleme kaydedilebilecek.

Giderilen Hatalar

  • Oyun sonu ekranındaki dereceli oyun sayısının dereceli sıfırlamasıyla birlikte sıfırlanmamasına yol açan hata giderildi. Bu, 2. mevsim başlayınca devreye girecek.
  • Ivern’ün W’sunun isabet halinde verdiği hasarın yapıların üstünde tetiklenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Skor tablosunda oyuncuların minyon skorlarında yaşanan senkronizasyon hatası giderildi.
  • Samira’nın Q’sunu bekleme süresinde olmasına rağmen pasif saldırısından hemen sonra yeniden kullanabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Ivern’le ilgili birkaç görsel efekt hatası giderildi.
  • Şahbaz Jak’Sho’nun kullanıcısı katledilmişken Hiçlikdoğan Direnci yükü kazanmasına yol açan hata giderildi.
  • Varus’un seslendirme güncellemesinin düzgün oynatılmamasına yol açan birkaç hata giderildi.
  • Kindred’ın av zamanlayıcısının bekleme süresi sona ermeden hedeflerini yeniden damgalayabilmesine yol açan hata giderildi.
  • Rakiplerin Bard’ın tınılarını görememesine yol açan hata giderildi.
  • Hiddetbıçağı’nın Yasuo ve Yone’nin pasiflerini devre dışı bırakmasına yol açan hata giderildi.
  • Aphelios’un Gravitum silahının yavaşlatma görsel efektinin hedefin etrafında düzgün bir biçimde dönmemesine yol açan hata giderildi.
  • Samira’nın kışkırtma animasyonunun bir rakibe isabet etmesine rağmen Samira’ya stil notu kazandırmamasına yol açan hata giderildi.
  • Rek’Sai’nin R’sinin Pırıltı’yı etkinleştirmemesine yol açan hata giderildi.
  • Sylas’ın bazen E’sinin 2. kullanımıyla hedeflenmeyen bir konuma atılmasına yol açan hata giderildi.
  • Ornn’un Kavruk saldırısının Irelia’nın W’sunu iptal edebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Teemo’nun pasifinin etkinleştiğini ve devre dışı kaldığını gösteren görsel efektin düzgün görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Canavarların havaya savrulduklarında animasyonları tekrarlamasına yol açan hata giderildi.
  • Shojin’in Mızrağı’nın bazı şampiyonların ultilerine yetenek hızı kazandırmasına yol açan hata giderildi.
  • Jhin’in W görsel efektinin hedef önce sabitlenip sonra yeri değiştiğinde düzgün görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • Orman yoldaşlarının bazen normalde biçmeleri gereken minyonları biçmemelerine yol açan hata giderildi.
  • Sona, Dinçleştirici Aytaşı aldıktan sonra W’sunun pasifinin Accelerando etkisinden bir yük kazandırmasına yol açan hata giderildi.
  • Milio’nun W’sunun Muhafız rününü hedeflenen menzilin ötesinden tetikleyebilmesine yol açan hata giderildi.
  • Udyr’in E’sinin güçlendirilmiş ilk saldırısıyla Keskin Sağanak rününü tetikleyememesine yol açan hata giderildi.
  • Sarı ziynetin bekleme süresinin yanlış görünmesine yol açan hata giderildi.

Giderilen Kostüm Hataları

  • Kozmik Karanlık Lux ve Kozmik Lux’ın “Ctrl + 2” kısayoluyla etkinleştirilen kışkırtma animasyonundaki döngü geçişi sırasında asanın konumunun sıfırlanmasına yol açan hata giderildi.
  • Elementalist Lux’ın Prizmatik Bariyer (W) görsel efekt izinin çevredeki nesnelerin arkasından görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Elementalist Lux’ın Işık Bağı (Q) küresinin kulenin arkasından görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Kumların Hayaleti Pyke’ın Hayalet Sular (W) yeteneğinin temel kostümün görsel efektini kullanmasına yol açan hata giderildi.
  • Meka Krallıkları Sett’in isabet halindeki kritik vuruşlarda temel kritik vuruş görsel efektini kullanmasına yol açan hata giderildi.
  • Obsidiyen Ejder Sett’in üsse dönüş (B) görsel efektinin aşılamayan yüzey şekillerinin önünde görünmesine yol açan hata giderildi.
  • Potanın Kralı Darius’un 2. saldırı animasyonunun isabet halinde temel kostümün görsel efektini kullanmasına yol açan hata giderildi.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

  • Ruh Dövüşçüsü Sett
  • Ruh Dövüşçüsü Samira
  • Ruh Dövüşçüsü Lux
  • Ruh Dövüşçüsü Naafiri
  • Ruh Dövüşçüsü Pyke
  • Prestij Ruh Dövüşçüsü Pyke
  • Yıldız Muhafızı Senna

League of Legends 13.14 Yama Notları hakkında sizler ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer okurlar ile paylaşmayı unutmayın!


İlginizi Çekebilir:

League of Legends Arena Modu hakkında önemli açıklama geldi!

VALORANT Alaz Kapsülü satışa açıldı! Alaz Yelpaze’yi kaçırmayın

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Güncel