Connect with us

Espor

League of Legends 13.23 Yama Notları yayınlandı

League of Legends 13.23 Yama Notları paylaşıldı.

League of Legends 13.23 Yama Notları yayınlandı

Geride bıraktığımız hafta sonu gerçekleştirilen League of Legends Worlds 2023 turnuvasının ardından League of Legends 13.23 Yama Notları oyuncular ile buluştu.

Briar, Jarvan IV, K’sante, Naafiri ve Ziggs’in zayıfladığı güncellemede güçlenerek yüzü gülen şampiyonlar Draven, Janna, Riven, Trundle ve Vel’koz oldu. Ayrıca Azir de bir düzenleme ile bu LoL güncellemesinden nasibini aldı.

Şimdi hızlıca Kule altını sisteminde de değişikliklerin yapıldığı League of Legends 13.23 Yama Notları detaylarına göz atalım.

League of Legends 13.23 Yama Notları

Şampiyonlar

Azir

  • W – İleri!
    • BÜYÜ HASARI: 10-18. seviyelerde 2-92 (+50/67/84/101/118) (+%60 YG) ⇒ 10-18. seviyelerde 2-77 (+50/65/80/95/110) (+%55 YG)
    • BÜYÜ HASARI: Askerler artık isabet halinde etkilerini birincil hedefleri üzerinde (yani tıkladığınız hedef) hasarlarının %50’siyle (Arena’da %100) tetikliyor. Buna Guinsoo’nun Hiddeti, Runaan’ın Kasırgası ve Kraken Katili gibi saldırı halinde etkileri de dahil.

Briar

  • Taban nitelikler
    • TABAN CAN: 610 ⇒ 590
  • W – Hapur Hupur
    • İLAVE FİZİKSEL HASAR: 5/20/35/50/65 (+%5 Toplam SG) (+ hedefin eksik canının %10’u (+ 100 İlave SG başına %3,5)) ⇒ 5/20/35/50/65 (+%5 Toplam SG) (+ hedefin eksik canının %9’u (+ 100 İlave SG başına %2,5))

Draven

  • R – Ölüm Pervanesi
    • Artık Draven katledilmiş olsa bile R’si bir şampiyona isabet ettikten sonra geri dönüyor.

Janna

  • Pasif – Pupa Yeli
    • İLAVE HAREKET HIZI ARTIŞI: %20/25/30/35 ⇒ %30
  • W – Meltem
    • BEKLEME SÜRESİ: 9/8,5/8/7,5/7 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye
    • MENZİL: 650 Menzil, merkezden merkeze ⇒ 550 Menzil, uçtan uca (Not: Bu değişiklik W yeteneğini büyük hedeflere karşı daha iyi, küçük hedeflere karşı aşağı yukarı aynı yapmalı.)
  • R – Muson
    • BEKLEME SÜRESİ: 150/135/120 saniye ⇒ 130/115/100 saniye

Jarvan IV

  • Q – Ejderha Saldırısı
    • BEKLEME SÜRESİ: 10/9/8/7/6 saniye ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 saniye

K’Sante

  • Q – Ntofo Darbeleri
    • MANA BEDELİ: 15 Mana ⇒ 28/26/24/22/20 Mana
    • HASAR: 30/60/90/120/150 (+%40 SG) (+%30 İlave Zırh) (+%30 İlave Büyü Direnci) ⇒ 30/55/80/105/130 (+%40 SG) (+%30 İlave Zırh) (+%30 İlave Büyü Direnci)
  • W – Yolaçan
    • GİDERİLEN HATA: K’Sante’nin Yolaçan atılmasını erken başlatabilmesine yol açan hata giderildi. Artık Yolaçan’ın yoğunlaşması erkenden sonlandırılırsa yoğunlaşma sonunda bir atılma gerçekleşmeyecek.
  • E – Koşar Adım
    • KALKAN: 45/65/85/105/125 (+%15 İlave Can) ⇒ 50/90/130/170/210 (+%10 İlave Can)
  • R – Hodri Meydan
    • PASİFİN İLAVE HASARI: 6/11/16. seviyelerde %45/60/75 ⇒ 6-18. seviyelerde sabit artacak şekilde %30-78
    • İLAVE SALDIRI GÜCÜ: 15/30/45 (+%25 İlave Zırh) (+%25 İlave Büyü Direnci) ⇒ 10/25/40 (+%25 İlave Zırh) (+%25 İlave Büyü Direnci)

Naafiri

  • Pasif – Tazılar Sofrası
    • TAZILARIN SALDIRI GÜCÜ: Seviyeye bağlı olarak 6-29,8 (+%4,5 İlave SG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 5-25 (+%4,5 İlave SG)
  • E – Karnını Deş
    • ALAN ETKİLİ HASAR: 65/100/135/170/205 (+%80 İlave SG) ⇒ 60/90/120/150/180 (+%80 İlave SG)
    • AZAMİ KARNINI DEŞ HASARI: 100/150/200/250/300 (+%130 İlave SG) ⇒ 95/140/185/230/275 (+%130 İlave SG)

Riven

  • Q – Kırık Kanatlar
    • HASAR: 15/35/55/75/95 (+%45/50/55/60/65 SG) ⇒ 15/35/55/75/95 (+%50/55/60/65/70 SG)
  • R – Sürgün Kılıcı
    • İLAVE SALDIRI GÜCÜ: %20 ⇒ %25

Trundle

  • Taban nitelikler
    • SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 3 ⇒ 4
  • Q – Kopar
    • MANA BEDELİ: 30 ⇒ 20

Vel’Koz

  • Pasif – Organik Yapıbozum
    • HASAR: Seviyeye bağlı olarak 33-169 (+%50 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 35-180 (+%60 YG)

Ziggs

  • Taban nitelikler
    • TABAN SALDIRI GÜCÜ: 54 ⇒ 55
  • Q – Seksek Bomba
    • BÜYÜ HASARI: 95/145/195/245/295 (+%65 YG) ⇒ 85/135/185/235/285 (+%65 YG)
  • W – Patlayıcı Lokumu
    • BEKLEME SÜRESİ: 20/18/16/14/12 saniye ⇒ 24/21/18/15/12 saniye
    • MANA BEDELİ: 65 ⇒ 80

Kule Altını Düzenlemeleri

“Ayrık ittirmenin daha tatmin edici bir hale gelmesi için bu yamada kulelerin altın ödüllerini düzenliyoruz. İç kulelerin tüm takıma kazandırdığı altın 125 azalırken yerel altın ödülü 125 artıyor. Böylece rakip bölgesine saldırarak bu kuleleri yıkmaya cesaret edenlerin elde ettiği bireysel ödül artıyor. Çok daha değerli harita hedefleri olmaları için inhibitör kulelerinin de değerini arttırıyoruz. Ayrık ittirirken bir inhibitör kulesini yıkmak, şu an için alınan riske değmiyor. Dolayısıyla bu alması tehlikeli harita hedefini bu riskin hakkını verecek hale getiriyoruz.

İstatiksel olarak üst koridor oyuncuları, diğer rollere kıyasla tüm beceri düzeylerinde kulelerden en çok altını kazanan oyuncular. Haliyle yerel kule altınının biraz artması diğer rollere kıyasla üst koridor oyuncularının güçlerinden daha çok faydalanmalarını sağlayıp oyundaki etkilerini arttıracaktır.

Bu arada kulelerin çantalarında birtakım kuralları açıklayan eşyalar olduğunu biliyor muydunuz? Bu eşyaların daha net ve açıklayıcı olmaları için ipuçlarını güncelledik.”

İÇ KULELER

  • ORTA KORİDOR – YEREL ALTIN: 300 ⇒ 425
  • YAN KORİDOR – YEREL ALTIN: 550 ⇒ 675
  • GLOBAL ALTIN: 250 ⇒ 125
  • TOPLAM ALTIN DEĞERİ: 550/800 (Değişmedi.)

İNHİBİTÖR KULELERİ

  • YEREL ALTIN: 50 ⇒ 375
  • GLOBAL ALTIN: 250 ⇒ 125
  • TOPLAM ALTIN DEĞERİ: 300 ⇒ 500

İPUCU DEĞİŞİKLİKLERİ

  • Altın ödülü ipuçları hem yerel hem de global altın ödülünü belirtecek şekilde güncellendi.
  • Diğer kule eşyalarının ipuçlarının formatı güncellendi.

ARAM Düzenlemeleri

GÜÇLENDİRMELER

  • Kassadin: Alınan Hasar: %100 ⇒ %95
  • Nilah: Yapılan İyileştirme: %90 ⇒ %100
  • Xayah: Verilen Hasar: %100 ⇒ %105

ZAYIFLATMALAR

  • K’Sante: Alınan Hasar: %95 ⇒ %100
  • Rumble: Alınan Hasar: %95 ⇒ %100
  • Tahm Kench: Alınan Hasar: %95 ⇒ %100

DÜZENLEMELER

  • Ashe: W’nun Bekleme Süresi: 18/14,5/11/7,5/4 saniye ⇒ Bütün yetenek seviyelerinde 18 saniye; R’nin Bekleme Süresi: 100/80/60 saniye ⇒ 110/90/70 saniye; Yetenek Hızı: -30 ⇒ 0

Merkez Baskını Düzenlemeleri

ORMAN KAMPLARI

  • YAMPİRİ YENGEÇ’İN CANI: 3400-11560 ⇒ 3500-11900
  • ORTA BOY KAYACILLARIN CANI: 900-2115 ⇒ 750-1763
  • GROMP’UN CANI: 2400-5640 ⇒ 2600-6110
  • KIRMIZI KORKABUK’UN CANI: 4600-12420 ⇒ 5000-13500
  • MAVİ GÖZCÜ’NÜN CANI: 3500-9450 ⇒ 3750-10125
  • VADİ’NİN ALAMETİ’NİN CANI: 8400-16800 ⇒ 9000-18000

GÜÇLENDİRMELER

  • Corki: Verilen Hasar: %100 ⇒ %105
  • Hecarim: Alınan Hasar: %100 ⇒ %95
  • Riven: Verilen Hasar: %100 ⇒ %105
  • Pyke: Verilen Hasar: %100 ⇒ %105
  • Camille: Alınan Hasar: %100 ⇒ %95

ZAYIFLATMALAR

  • Singed: Verilen Hasar: %100 ⇒ %95
  • Maokai: Verilen Hasar: %100 ⇒ %95
  • Sett: Verilen Hasar: %100 ⇒ %95
  • Teemo: Verilen Hasar: %95 ⇒ %90

Sinyal Değişiklikleri

  • Bir takım arkadaşının skor tablosunda görünen eşya, ulti veya sihirdar büyüsü bekleme süresinin son %50’lik dilimine girdiğinde artık takıma sinyal gönderiliyor.

BİLİNEN SİNYAL DEĞİŞİKLİĞİ HATASI

  • Skor tablosu üzerinden bir takım arkadaşınıza bekleme süresinin son %50’lik dilimine girmiş bir eşya, ulti veya sihirdar büyüsünün sinyalini attığınızda bu sinyalin tüm takıma gönderilmesine rağmen önünde [Grup] yazmasına yol açan hata giderildi.

İhtişamlı Mağaza Rotasyonu

İHTİŞAMLI MAĞAZA’YA VEDA EDENLER

  • Ruhsömüren Vayne
  • Ruhsömüren Vayne (Onuncu Yıldönümü) Rengi + Simgesi

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

KARİYER İSTATİSTİKLERİ

  • İstemcideki Kariyer İstatistikleri sekmesini basitleştirerek güncelledik. Artık yalnızca bulunduğumuz yıl ve son yılın verileri görüntülenebiliyor. Yani yalnızca 2022 Sezonu, 2023 Sezonu – 1. Mevsim ve 2023 Sezonu 2. Mevsim görüntülenecek.

GİDERİLEN HATALAR

  • Lulu’nun Pix’iyle bir rakip katledildiğinde skorun yanlış oyuncuya verilmesine yol açan hata giderildi.
  • Rell’in W – Demirbazlık: Sert İniş ve R – Manyetik Fırtına kombosundan ötürü R – Manyetik Fırtına yeteneğinin bazen yoğunlaşmalı yetenekleri yarıda kesebilmesine yol açan hata giderildi.
  • K’Sante R – Hodri Meydan esnasında bazı yetenek kombolarını kullanırsa ortaya çıkan hatalar giderildi.
  • Kâhin Merceği tarafından taranırken süresi biten bir totemin görsel efektinin kalıcı olmasına yol açan hata giderildi.
  • Elise’in E – Örümcek İnişi/Koza yeteneğinin hasar artışını hesaplarken sersemletme süresi değerlerinin kullanmasına yol açan hata giderildi.
  • Kâhin Merceği’nin orman yoldaşlarını bazen kalıcı olarak açığa çıkarmasına yol açan hata giderildi.
  • K’Sante’nin W – Yolaçan yeteneğinin Hex-sıçra’yla eş zamanlı olarak kullanıldığında yoğunlaşmanın iptal edilmesine yol açan hata giderildi.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

  • Bızzcrank
  • Kral Vızzgar
  • Bal’Koz

İlginizi Çekebilir:

Steam’de Türk lirası dönemi sona erdi! İşte Steam yeni oyun fiyatları

VALORANT 7.10 Yama Notları yayınlandı

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor