Connect with us

Espor

LoL Oynanış Gündemi: 9.1’den ‘Sinyaller’, Yetenek Bekletme, Açık Beta Değişiklikleri ve dahası

League of Legends’a 9.1 ile gelecek konulardan bahsedildi.

League of Legends’ta oynanış gündemi üzerine bilgiler verilmeye devam ediyor. Oyunun resmi forumu üzerinden paylaşılan metinde şu bilgilere yer verildi:

Açık Beta’ya gelecek 8.24b ve 9.1 değişiklikleri

Önümüzdeki birkaç hafta boyunca Açık Beta’ya bazı değişiklikler geldiğini göreceksiniz. Bunlardan bazılarını 8.24b’de (18 Aralık), bazılarınıysa 9.1’de (Ocak başları) oyuna getirmeyi düşünüyoruz. Şu anda 8.24b’de nelerin geleceğine ve nelerin daha fazla test edilmesi gerektiğine karar verme aşamasındayız. Ayrıca sadece sayısal olmayan, daha büyük değişikliklerden bazılarını (örn. ipuçlarında kullanılacak farklı kelimeler, değiştirilecek görsel efektler vs.) 8.24b’ye yetiştiremeyeceğiz; bu yüzden bunlar 9.1 ile eklenecek. Önümüzdeki haftanın sonlarına doğru nelerin bu ay, nelerinse daha sonra geleceğini daha iyi kestirebileceğiz.


9.1’de gelecek yaşam kalitesi çalışmaları

9.1’den söz açılmışken, birkaç farklı kategoride yürüttüğümüz iyileştirmelerden de bahsetmek istiyoruz.

1 – Bazı yeteneklere sinyal verildiğinde gösterilen bilgiler iyileştirildi.

Artık haritanın herhangi bir yerinden kullanılabilen yeteneklerin çoğunun menzilindeki hedefleri (Nocturne, Caitlyn ve Pantheon ultileri vs.), takım arkadaşlarınıza gösterebileceksiniz.

Heimerdinger’ın Q’sunun kalan cephane sayısı veya Soraka’nın yetersiz canı olduğu için W kullanamaması (sadece manasının yetmediğini değil) gibi faydalı bilgileri paylaşabileceksiniz.

Pasif yeteneklere sinyal vererek örneğin Draven’ın ne kadar yük biriktirdiği gibi bilgileri paylaşma özelliğini muhtemelen 9.1’de eklemeyeceğiz. Gelecekte bunu da oyuna dahil etmeyi planlıyoruz; ancak pasifler yeteneklerden daha farklı çalıştığı için öncesinde bazı teknik çalışmalar yürütmemiz gerekiyor.

2 – Zoe’nin Q’sunda olduğu gibi yetenek simgelerinin geri sayım çerçevelerini daha sık kullanarak yeteneğin etkisinin ne kadar süreceğini daha açık bir şekilde belirteceğiz.

Bunu uygulayabileceğimiz çok sayıda şampiyon var. Şu an test aşamasındaki örnekler arasında Braum’un E’si, Jax’in R’si, Karthus’un pasifi etkinken R’sini kullanabileceği aralık, Tryndamere’in R’si ve Yasuo’nun Q’sunun 3. kullanımı var.

3 – Biraz daha yetenek bekletme

Bu hafta yayınlanan bir önceki yazıda da bahsettiğimiz gibi Hextech Silahkılıç’ın aktifi artık Katarina’nın tüm yetenekleriyle birlikte bekletilebilecek. Yetenek bekletme özelliğini test ettiğimiz bazı diğer şampiyonlar arasında Zyra (QW ve EW) ve Jayce (QE) bulunuyor.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor