Riot Games son açıklaması ile birlikte, LoL’ün davranış sistemlerini iyileştirmek için Onur sistemini geliştireceğini tüm oyunculara duyurdu.
League of Legends’ın toksisite ile devam eden mücadelesi, oyuncuları oyun için ödüllendirmek isteyen çeşitli girişimlere rağmen başarılı sonuç verememişti. Riot Games, iyi davranışları daha da teşvik etmek için bu yıl Onur 2.0 projesini temel alan yeni bir yaklaşımı oyuna getiriyor.
Riot’taki davranış sistemleri için yeni ürün lideri TimTamMonster, bu yıl LoL’ün Onur sistemine yapılacak büyük değişiklikleri ayrıntılı olarak anlattı ve dahili ceza sistemlerinin fark ettiği trendler hakkında güncellemeler sağladı. Bu davranış değişikliklerinin birçoğunun yıl ilerledikçe ve sezonun sonuna kadar yayınlanması bekleniyor.
Bu geliştirici blog gönderisine göre, LoL’ün oyuncu tabanındaki oyuncuların yalnızca yüzde beşi, kasıtlı besleme, kazanma ticareti veya oyunu başkaları için mahvetmeyi amaçlayan diğer oyun yöntemleri yoluyla olsun, “sürekli olarak yıkıcı” olarak belirtilmektedir.