Connect with us

Taktik Savaşları

Teamfight Tactics 10.13 Yama Notları paylaşıldı

Teamfight Tactics 10.13 Yama Notları paylaşıldı

Riot Games’in sevilen strateji oyunu yeni yamasına kavuştu, karşınızda Teamfight Tactics 10.13 yama notları!

10.13 yaması, TFT’nin üçüncü setinin ikinci yarısı için getirilen ilk güncellemesidir. Bu hafta Orta Boy Efsaneler galaksisi kaldırıldı ve yerine Çift Yıldız galaksisi geliyor. Bu galakside şampiyonlar en fazla iki eşya kullanabiliyor. Riot Games geliştiriicileri, genel denge anlamında set ortası güncellemesinin mevcut durumundan epey memnun olduğunu söyledi. Fakat savaş makinesi şampiyonlarının istedikleri kadar güçlü olmadığını düşündüklerini söylediler. Dolayısıyla onlar için bazı güncellemeler ve güçlendirmeler geliyor.

Galaksiler

  • Yeni Galaksi: Çift Yıldız. Şampiyonlar yalnızca iki eşya kullanabilir.
  • Orta Boy Efsaneler Galaksisi oyundan kaldırıldı.
  • Çift Yıldız gelme ihtimali %10.

Denge ve Ayarlamalar

  • Savaş Makinelerinin Verdiği Hasar veya Kazandığı İyileşme: 70/160/325/600 ⇒ 80/180/480/880
  • Kılıç Ustalarının İlave Saldırı Gerçekleştirme İhtimali: 30/70/100 ⇒ 30/65/100
  • Tetikçilerin İlave Saldırıları: 3/5 ⇒ 3/6
  • Sibernetiklerin İlave Saldırı Gücü: 40/80 ⇒ 40/75
  • Sonsuz Karanlıkların İlave Saldırı ve Yetenek Gücü: 8/16/24/32 ⇒ 8/18/28/38
  • Casusların İlave Saldırı Hızı: 40/70/120 ⇒ 40/80/120
  • Mistiklerin Büyü Direnci: 50/125 ⇒ 50/120

1. Aşama Şampiyonlar

  • Illaoi’nin Canı: 650 ⇒ 700
  • Illaoi’nin Yeteneğinin Çaldığı Zırh ve Büyü Direnci: %20/30/50 ⇒ %30/40/60
  • Illaoi’nin Yeteneğinin Zırh ve Büyü Direnci Çalma Süresi: 4 saniye ⇒ 6 saniye
  • Nocturne’ün Saldırı Hızı: 0,7 ⇒ 0,75
  • Nocturne’ün Yetenek Hasarı: 200/250/350 ⇒ 200/250/400
  • Xayah’nın Toplam Manası: 70 ⇒ 60

2. Aşama Şampiyonlar

  • Darius’un Zırhı: 35 ⇒ 40
  • Darius’un Büyü Direnci: 20 ⇒ 30
  • Darius’un Yetenek Hasarı: 400/500/750 ⇒ 400/550/800
  • Kog’Maw’ın Canı: 500 ⇒ 550
  • Kog’Maw’ın Toplam Manası: 40 ⇒ 30
  • Kog’Maw’ın Yeteneğinin Yüzdelik Azami Can Hasarı: %2/4/7 ⇒ %2/4/8
  • Nautilus’un Yeteneğinin Sersemletme Süresi: 3/3,5/4 saniye ⇒ 3/3/5 saniye
  • Nautilus’un Manası: 60/120 ⇒ 50/120

3. Aşama Şampiyonlar

  • Bard’ın yeteneğini kullanma süresi önemli ölçüde azaldı.
  • Cassiopeia’nın Zehir Süresi: 12 saniye ⇒ 14 saniye
  • Jayce’in Canı: 850 ⇒ 800
  • Master Yi’nin Yeteneğinin Sağladığı Hasar: 75/100/200 ⇒ 75/100/175

4. Aşama Şampiyonlar

  • Fizz’in Başlangıç Manası: 60 ⇒ 50
  • Gnar’ın Dönüşüm Sonrası Canı: 750/1250/2500 ⇒ 750/1250/4000
  • Gnar’ın Dönüşüm Sonrası Saldırı Gücü: 100/175/400 ⇒ 100/175/550
  • Gnar’ın Yeteneğinin Sersemletme Süresi: 2 saniye ⇒ 1,5 saniye
  • Jinx’in Yeteneğinin Sağladığı İlave Saldırı Hızı: %60/75/100 ⇒ %50/70/100
  • Riven’ın Yeteneğinin Sağladığı Kalkan: 250/400/1000 ⇒ 225/375/1000
  • Teemo’nun Yetenek Hasarı: 125/175/600 ⇒ 125/175/550
  • Teemo’nun Yeteneğinin Yavaşlatma Süresi: 4 saniye ⇒ 3 saniye

5. Aşama Şampiyonlar

  • Ekko’nun Yetenek Hasarı: 100/200/2000 ⇒ 100/150/2000
  • Thresh’in Toplam Manası: 75 ⇒ 90

Geliştiricilerin Teamfight Tactics 10.13 yama notları ile birlikte genel olarak şampiyonları güçlendirmeye gittiklerini görüyoruz. Genel olarak TFT geliştiricileri bir şampiyonu zayıflatmak istemiyor. Onun yerine diğer şampiyonları güçlendirerek dengeyi sağlamaya çalışıyor. Özellikle set 3’ün ikinci bölümünde yeni gelen şampiyonların güçsüz kaldığını düşünüyorlar. Bu sebeple özellikle güçsüz olan yeni şampiyonların çoğu denge değişikliğinden etkilendi.

Eşyalar

  • Kanasusamış’ın İyileştirmesi: %40 ⇒ %45
  • Hextech Silahkılıç’ın İyileştirmesi: %40 ⇒ %45
  • Mücevherli Eldiven’in İlave Kritik Vuruş Hasarı: %20 ⇒ %30
  • Statikk Hançer’in Hasarı: 80 ⇒ 90
  • Zz’Rot Kapısı’nın Canı: 1000/2000/3000 ⇒ 1500/2250/3000

Riot Games ayrıca Teamfight Tactics 10.13 Yama Notları ile birlikte bazı hataları giderdiğini duyurdu. Bu hataların oyunda olması oyunun belli bir kısmını büyük bir şekilde etkiliyor. İyi giden bir savaşı kötü bitirebiliyor ya da kötü giden bir savaşı iyiye çevirebiliyor.

  • Bazı ipuçları, yüzdelerle uygun olacak şekilde temizlendi.
  • Malphite’ın Enerji Kalkanı yeteneğinin, Güç Kadehi’nin sağladığı yetenek gücünden etkilenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Dev Katili kullanan uzay korsanlarının nadiren ilave altın düşürmesine yol açan hata giderildi.
  • Kog’Maw’ın Salvo yeteneği sırasında gerçekleştirdiği saldırıların nadiren Kapan Pençe’yi tetiklemesine yol açan hata giderildi.
  • Ebedi Kılıç verilen birimlerin yakın dövüş silahlarının turuncu bir ışık saçmasına yol açan hata giderildi.
  • Karayel’le havaya uçurulan birimlerin, Teemo’nun Uydu Tuzağı gibi bazı alan etkili yeteneklerden isabet almasına yol açan hata giderildi

TFT baş tasarımcısı Riot Mort oyundaki en kötü 5 eşyayı açıkladı

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Taktik Savaşları