Connect with us

Taktik Savaşları

Teamfight Tactics 11.23 Yama Notları sizlerle!

TFT yeni yamasına kavuşuyor!

Teamfight Tactics 11.23 Yama

Riot Games’in strateji tabanlı mobil ve bilgisayar oyunu Teamfight Tactics 11.23 Yama Notları bugün paylaşıldı. Yeni setin oyuna eklenmesi ile oyunun online sayısı artarken güncellemeler ve yeni mekanikler de gelmeye devam ediyor.

Muhteşem İkili!

  • 1. Adım: Kendinize bir oyun arkadaşı seçin (bu kişi arkadaşınız veya tanımadığınız birisi olabilir).
  • 2. Adım: Ortağınızı kendi haline bırakın. İkiniz de aynı can havuzunu paylaştığınız için ortağınızın dikkatinin dağılmamasına ihtiyacınız var.
  • 3. Adım: Sakın kaybetmeyin. Sizin veya ortağınızın canı tükendiğinde, ikinizin de canı 1 olarak ayarlanır. Bunun ardından çatışma kaybetmeniz ikinizi de oyundan eler.
  • 4. Adım: Destek cephaneliğini kullanarak oyunun kilit anlarında ortağınıza bileşen eşyalar, altın ve diğer gerekli takviyeleri verin.
  • 5. Adım: Arkadaşlığınızın bir göstergesi olarak ortağınıza oyunun farklı noktalarında şampiyon ve o şampiyona ait eşyaları hediye etmek için Bağlılık Rünü’nü kullanın.
  • 6. Adım: Takviye birliklerini gönderin! Çatışmanızı ortağınızın çatışmasından önce kazanırsanız kısa bir bekleyişin ardından hayatta kalan şampiyonlarınız ortağınıza yardım etmek için onun tahtasına atlayacak.
  • 7. Adım: Birlikte kazanın! Siz ve ortağınız yama çıktıktan sonra kazanmaya başlayabilirsiniz!

Teamfight Tactics 11.23 Yama Notları Büyük Değişiklikler

Eklentiler

  • Kızgın Buhurdanlık (Efsuncu) Aşaması: Altın ⇒ Gümüş
  • Hayat Dersi (Âlim) Aşaması: Altın ⇒ Gümüş
  • Hayat Dersi (Âlim) artık 3. eklenti seçeneği olarak çıkmıyor.
  • Rün Kalkanı’nın (Sihir Üstadı) Kalkan Süresi: Süresiz ⇒ 8 saniye
  • Rün Kalkanı’nın (Sihir Üstadı) Kalkan Oranı (Gümüş/Altın/Prizmatik): %250/375/500 YG ⇒ %300/450/600 YG
  • İlgi Budalası’nın (Sosyetik) Paylaşımlı İlavesi: %75 ⇒ %100
  • Haşmetli Kuvvet’in Can Eşiği: 1300 ⇒ 1400
  • Haşmetli Kuvvet’in Azami Yüzdelik Canı İlave SG’ye Dönüştürme Oranı: %4 ⇒ %3
  • Peri Tılsımı Aşaması: Altın ⇒ Prizmatik
  • Peri Tılsımı’nın Kopya Canı: 1200 ⇒ 1500
  • Size Güvenim Tam’ın Saniye Başına Can Yenilemesi: Eksik canın %10’u ⇒ Eksik canın %12’si
  • Size Güvenim Tam’ın Saniye Başına Can Yenileme Sınırı: Sınırsız ⇒ Saniyede 200 Can
  • Taşınabilir Ocak Cephaneliği Seçeneği, Ölümün Dansı’nın Zırhı: 25 ⇒ 50
  • Taşınabilir Ocak Cephaneliği Seçeneği, 4 Saniyede Muramana’dan Kazanılan Mana: 100 ⇒ 200
  • Taşınabilir Ocak Cephaneliği Seçeneği, Obsidiyen Balta’nın Zırh Delme/Büyü Nüfuzu Oranı: %40 ⇒ %70
  • Taşınabilir Ocak Cephaneliği Seçeneği, Randuin’in Alameti’nin Paylaşılan Zırh ve Büyü Direnci: 40 ⇒ 50
  • Taşınabilir Ocak Cephaneliği Seçeneği, Roket Güçlü Yumruk’un Canı: 200 ⇒ 750
  • Taşınabilir Ocak Cephaneliği Seçeneği, Roket Güçlü Yumruk’un Manası: 15 ⇒ 30
  • Hedef Kuklası Canı: 600 ⇒ 500

Özellikler

  • Akademi Şampiyonlarının Başlangıç Saldırı Gücü ve Yetenek Gücü: 20/40/60/80 ⇒ 18/35/50/70
  • Akademi Şampiyonlarının Yetenek Kullanımı Başına Yetenek Gücü ve Saldırı Gücü: 3/5/10/15 ⇒ 3/5/8/12
  • Koruma YENİ: Korumalar artık çatışma başladıktan kısa bir süre sonra rakiplerini kışkırtmalarının ardından kalkan kazanıyor.
  • Korumaların Kalkan Miktarı: 100/300/600/1000
  • Azmanların (2) Hasar Azaltması: %25 ⇒ %30
  • Fedailer artık kitle kontrolünden etkilenmeyen birimleri göz altına almıyor. Fedailer göz altına alınacak birimleri seçerken kitle kontrolünden etkilenmeyen birimleri es geçecek.
  • Fedai: Karayel artık fedai özelliğinden daha öncelikli. Fedailer göz altına alınacak birimleri seçerken Karayel tarafından çatışma dışı bırakılan birimleri es geçecek.
  • Seçkinlerin İlave Takım Hasarı: %0/40 ⇒ %0/50
  • Mucitlerin İcatlarının Taban Canı: 650/1100/1900 ⇒ 475/750/1250
  • Mucitlerin İcatlarının Taban Saldırı Gücü: 50/75/100 ⇒ 40/50/65
  • Mucitlerin İcatlarının Yıldız Seviyesi Çarpanı: %15 ⇒ %25
  • Mucitlerin Hextech Ejderi icadı artık kitle kontrolünden etkilenmiyor.
  • Mucitlerin Hextech Ejderi İcadının Saldırı Menzili: 4 Hücre ⇒ 2 Hücre
  • Mucitlerin Hextech Ejderi İcadının Elektrikli Kükreme Yeteneğinin Korkutma Menzili: 3 Hücre ⇒ 5 Hücre
  • Mucitlerin Hextech Ejderi İcadının Elektrikli Kükreme Yeteneğinin Korkutma Süresi: 4 ⇒ 3
  • Mucitlerin Hextech Ejderi İcadının 3. Saldırısının Büyü Hasarı: 750 ⇒ 500
  • Mucitlerin Hextech Ejderi icadının Elektrikli Kükreme yeteneği, güçlendirmenin süresi boyunca dost birimin boyutunu arttırıyor.
  • Paralı Asker: Atılan çeşitli zarların değerini biraz azaltarak paralı asker özelliğinin gücünü dizginliyoruz.
  • Mutantların Hiper Adrenal Bezler etkisinin adı Adrenalin Akışı olarak değiştirildi.
  • Mutantların Sibernetik Geliştirme Etkisinin Sağladığı İlave Can: 400/800 ⇒ 450/900
  • Mutantların Doyumsuz İştah Etkisinin Sağladığı SG ve YG: 30/50 ⇒ 25/40
  • Mutantların Metamorfoz Etkisinin Yük Başına Sağladığı SG ve YG: 10/20 ⇒ 5/10
  • Keskin Nişancı YENİ: Kesin nişancılar +1 Saldırı Menzili kazanıyor. Keskin Nişancı Amblemi’ne sahip birimler de bu ilaveden yararlanabilecek.
  • Özelliğin sunduğu ilave saldırı menziline karşılık olarak keskin nişancı birimlerinin (Jhin, Caitlyn, Tristana, Miss Fortune, Kog’Maw) saldırı menzilleri 1 hücre azaltıldı.

Şampiyonlar: 3. Aşama

  • Gangplank’in Canı: 800 ⇒ 750
  • Gangplank’in Zırhı ve Büyü Direnci: 45 ⇒ 40
  • Gangplank’in Saldırı Gücü: 80 ⇒ 75
  • Gangplank’in Çakaralmaz Yeteneğinin Taban Hasarı: 125/150/200 ⇒ 110/135/170
  • Miss Fortune’un Saldırı Hızı: 0,75 ⇒ 0,7
  • Miss Fortune’un Kurşun Yağmuru Hasarı: 300/400/600 ⇒ 275/375/550
  • Samira’nın Saldırı Gücü: 85 ⇒ 80
  • Samira’nın Gösteriş yeteneğinin menzilli kullanım süresi biraz azaltıldı.
  • Samira’nın Gösteriş Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %175/180/190 ⇒ %165/170/180
  • Samira’nın Gösteriş yeteneğinin zırh eksitmesi: 10/20/40 ⇒ 10/15/20

Şampiyonlar: 4. Aşama

  • Urgot’un Saldırı Gücü: 75 ⇒ 70
  • Urgot’un İmha yeteneğinin saldırı gücü oranı: %30 ⇒ %25

Şampiyonlar: 5. Aşama

  • Galio’nun Başlangıç Manası: 180/300 ⇒ 200/300
  • Galio’nun Azman Dalışı Hasarı: 125/250/2000 ⇒ 150/250/2000

Küçük Değişiklikler

Eklentiler

  • Katledilmeleri halinde takım arkadaşlarının Tiran’a verdikleri can yüzdesi : %40 ⇒ %33
  • Farklıyım İşte: Amblem eklentilerine ek olarak Yürek ve Ruh eklentilerinin birçoğu artık Farklıyım İşte seçildikten sonra çıkmayacak.
  • Farklıyım İşte artık 3. eklenti seçeneği olarak çıkmayacak.
  • Farklıyım İşte Canı (Gümüş/Altın/Prizmatik): 300/450/600 ⇒ 300/400/500
  • Farklıyım İşte Saldırı Hızı (Gümüş/Altın/Prizmatik): 50/65/80 ⇒ 50/60/70
  • Çifte Hava İkmali: Gümüş ⇒ Altın
  • Çifte Hava İkmali: Rasgele eşya özelliği artık şampiyonlara onlara uygun olmayan eşyalar vermeyecek (örn. Ziggs’e artık Zz’Rot Kapısı gelmeyecek, Blitzcrank’e artık Ölüm Kılıcı gelmeyecek).
  • Planlı Mağlubiyet artık 3. eklenti seçeneği olarak çıkmayacak.
  • Hâkimiyet artık 3. eklenti seçeneği olarak çıkmayacak.
  • Hurdalık (Hurdacı) artık 3. eklenti seçeneği olarak çıkmayacak.
  • Silahşor (Çifte Atış) Hasar Düşüşü: %40 ⇒ %45
  • Talih Kuşu artık eklenti başına doğru miktarda altın veriyor (25/30/30 Altın yerine, 20/25/30 Altın).

Özellikler

  • Kavgacıların İlave Canı: 125/250/400/700 ⇒ 125/225/350/700
  • Otomatik Şampiyonların Taban Saldırı Hızı: %10/25/50 ⇒ %10/30/55
  • Hurdacıların rasgele eşya özelliği artık şampiyonlara onlara uygun olmayan eşyalar vermeyecek (örn. Ziggs’e artık Zz’Rot Kapısı gelmeyecek, Blitzcrank’e artık Ölüm Kılıcı gelmeyecek).

Şampiyonlar: 1. Aşama

  • Ezreal’ın Gizemli Atış Yeteneğinin Hasarı: 30/60/90 ⇒ 25/50/100
  • Garen’in Azami Mana Zayıflatması: 40/80 ⇒ 50/90
  • Singed’in Tut Savur Yeteneğinin Ana Hedefi Sersemletme Süresi: 1,5/2/2,5 ⇒ 1,5/2/3
  • Ziggs’in Saldırı Gücü: 45 ⇒ 50
  • Twisted Fate’in Başlangıç Manası: 30/40 ⇒ 0/40

Şampiyonlar: 2. Aşama

  • Katarina’nın Shunpo Yeteneğinin Hasarı: 180/225/300 ⇒ 190/240/320
  • Kog’Maw’ın Saldırı Gücü: 30 ⇒ 35
  • Swain’in Ölümün Eli Yeteneğinin İyileştirmesi: 200/250/325 ⇒ 200/230/300
  • Trundle’ın Kopar Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %150 ⇒ %140

Şampiyonlar: 3. Aşama

  • Cho’Gath’ın Azami Manası: 100/160 ⇒ 100/150
  • Shaco’nun Kandırmaca Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %175 ⇒ %185

Şampiyonlar: 4. Aşama

  • Dr. Mundo’nun Akım Dozu Yeteneğinin Büyü Hasarı Tetiklenmesi: 100/150/300 ⇒ 80/125/300
  • Dr. Mundo’nun Akım Dozu Yeteneğinin Mevcut Can Patlaması Oranı: %20/25/50 ⇒ %15/20/50
  • Dr. Mundo’nun Akım Dozu Yeteneğinin Anlık İyileştirmesinin Azami Can Oranı: %40 ⇒ %35
  • Dr. Mundo’nun Akım Dozu Yeteneğinin Zamanla İyileşme Miktarının Azami Can Oranı: %20/30/100 ⇒ %25/35/100
  • Fiora’nın Kılıç Valsi yeteneğinin başlangıçtaki gecikmesi biraz azaltıldı.
  • Yone’nin Saldırı Hızı: 0,85 ⇒ 0,8

Şampiyonlar: 5. Aşama

  • Jayce’in Yakın Dövüşçü Biçiminin İlave Zırh ve Büyü Direnci: 50 ⇒ 40
  • Jinx’in Saldırı Hızı: 1,1 ⇒ 1,05
  • Tahm Kench’in Ham Yap Yeteneğinin Hasarı: 1000/1600/30000 ⇒ 900/1450/30000
  • Yuumi’nin Canı: 850 ⇒ 800

Eşyalar

  • İyon Kıvılcımı’nın Yıldırım Hasarı: %250 ⇒ %225

Teamfight Tactics 11.23 Yama Notları Hiper Yenileme

  • Yordle’lar: Artık oyunculara karşı her bir çatışmanın ardından bir yordle veriyor.
  • Yordle’lar: Oyunculara karşı her bir çatışmanın ardından fazladan bir yordle daha verebiliyor. Her aşamayla birlikte bu ihtimal de artar.

Teamfight Tactics 11.23 Yama Notları Giderilen Hatalar

  • İyi atış: Silahşor (Çifte Atış) eklentisi artık keskin nişancı saldırılarıyla birlikte çalışmıyor.
  • Zaman kimseyi beklemez: Kırık Kronometre (Otomatik) eklentisi artık kitle kontrolünden etkilenmeyen birimleri olması gerektiği gibi donduruyor (örn. azman, Cıva).
  • Hâlâ çalışıyor: Çifte Hava İkmali eklentisinin oluşturduğu eşyaların çatışma evresi başı etkileri artık olması gerektiği gibi tetikleniyor (örn. Karayel, Zeke’nin Sancağı vb.).
  • Biraz da biz vuralım: Blitzcrank’in takım arkadaşları eğer menzildelerse Roket El tarafından çekilen rakipleri düzgün bir şekilde hedef alıyorlar.
  • Yedek kulübesi baloncukları: Rün Kalkanı (Sihir Üstadı) eklentisi artık yedek kulübesindeki birimlere kalkan sağlamıyor.
  • Hedef kuklalarının da canı var: Hedef kuklaları artık oyun sonu ve karşılaşma geçmişi ekranlarında görünmeyecek.
  • Küre avcısı: Paralı asker küreleri, sihir çekirdeğinden görünmediği için sağa kaydırıldı.
  • Bir yordle’ın nesi var, iki yordle’ın sesi var: Yordle geçidinden çıkan yordle’ların birleşmesini ve yıldız seviyelerinin artmasını engelleyen bir hata giderildi. Bu durum çoğunlukla Hiper Yineleme’de 2 yordle alındığında gerçekleşiyordu. Bu hatanın daha nadir görülen ve giderilemeyen bir versiyonunun da bulunduğunu düşünüyoruz. Bağımsızlığını ilan eden yordle’lar için gözümüzü dört açacağız.
  • Minyon turlarında bile: Altın Toplayıcı artık canavarlara karşı savaşılan turlarda altın vermiyor.
  • Anca beraber, kanca beraber: Taric iyileştirme yeteneğini kullandığı sırada ana iyileştirme hedefi katledilirse kendini iyileştiremiyordu. Buna sebep olan hata giderildi Teamfight Tactics 11.23 Yama Notları ile giderildi.

VALORANT 3.10 Yama Notları yayınlandı

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Taktik Savaşları