Connect with us

VALORANT

VALORANT 4.08 Yama Notları yayınlandı!

VALORANT oyuncularını heyecanlandıran Türk ajan Fade, hiç olmadığı kadar yaklaştı.

VALORANT 4.08 Yama Notları yayınlandı!

Son haftalarda VALORANT oyuncularının heyecanlandığı Türk ajan Fade, hiç olmadığı kadar yaklaştı. Yeni ajan Fade’i de içerisinde bulunduran VALORANT 4.08 Yama Notları, 27 Nisan Çarşamba gününün öğle saatlerinde yayınlandı.

VALORANT 4.08 Yama Notları içerisinde paylaşılan bilgilere göre Fade oyuna gelirken, Jett, Neon ve Sova’da düzeltmeler yapılıp, Jett, Raze ve Sova’yı etkileyen Ajan Yeteneği Cephanesi özelliği oyuna ekleniyor.

Ayrıca 5’li hazır grup yapılarına uygulanan kademe puanı kazanma/kaybetme kısıtlaması oranında da bir düzenleme yapılarak azaltıldı. Şimdi hızlıca VALORANT 4.08 Yama Notları detaylarına göz atalım.

VALORANT 4.08 Yama Notları

Ajan Güncellemeleri

Fade

  • Fade oyuna geliyor.

Jett

  • Rüzgar Gibi
    • E’ye basıldıktan sonra Jett’in bir Rüzgâr Gibi yükü harcanır ve 0,75 saniyelik bir gecikmeden sonra tuşa tekrar basıldığında Jett’in ileri atılabileceği 12 saniyelik zaman aralığı etkinleşir.
    • Jett 2 skor alarak Rüzgâr Gibi yeteneğinin yükünü yenileyebilir.
    • Jett’in ileri atılmasına yönelik değişikliklere ayak uydurmak adına Tırmanış modunda bıçak turlarındaki ileri atılma işlevi düzenlenecek.

Neon

  • Genel
    • Bir düşmanı öldürdükten sonra kazanılan enerji miktarı arttı: %25 >>> %100
  • Yüksek Devir
    • Kuşanma gecikmesi sırasında kayma yeteneği kullanılamaz.
    • Hız kısıtlaması kaldırıldı
    • Neon artık iki yana ve ileriye kayabiliyor. Kayabilmesi için sadece hareket halinde olması gerekiyor.
    • Enerji tüketimi arttı: 6,7/sn >>> 10/sn
  • Hız Şeridi
    • Duvar hasarı kaldırıldı.
      • Bu değişikliğin sebebi Hız Şeridi yeteneğini Neon veya silah arkadaşları için daha ilgi çekici bir seçenek haline getirmekti. Çünkü bu değişiklikle birlikte yeteneğin yanlışlıkla hasar verme ihtimalinden doğan yıkıcı sonuçlar önlenecek.

Sova

  • Baykuş Dron
    • Etki süresi azaldı: 10 sn >>> 7 sn
    • Canı azaldı: 125 >>> 100
    • İğnenin Ortaya Çıkarma Özelliği
      • Açığa çıkaran sinyallerin sayısı azaldı: 3 >>> 2
      • Açığa çıkaran ilk sinyalden önceki ilk gecikme süresi arttı: 1,2 sn >>> 1,6 sn*
        • *Birinci ve ikinci açığa çıkarma sinyali arasındaki gecikme süresi hâlâ 1,2 sn.
    • Yaşam Kalitesi
      • Nişangâh beyaz kullanıcı arayüzünde daha belirgin görünmesi için yeşil olarak değiştirildi.
      • [Hedef Vuruldu] doğrulama metnindeki gecikme kaldırıldı.
      • [Hedef Vuruldu] doğrulama metni artık Baykuş Dron’dan çıkarken de kullanıcı arayüzünde görünür olacak.
      • [Hedef Vuruldu] doğrulama metni artık ekranda 1 sn yerine 2 sn boyunca görünecek.
      • Dron iğnesinin doğrulamasını daha belirgin kılmak adına hem Sova’nın hem de vurulan oyuncunun duyduğu ses efekti düzenlendi.
    • İğnenin bekleme süresini gösteren kullanıcı arayüzü öğesinin bir rakibi işaretledikten sonra doğru şekilde güncellenmesine engel olan Baykuş Dron hatası giderildi.
  • Şok Dart
    • Maksimum hasarı azaldı: 90 >>> 75
      • Alan hasarı yeni maksimum hasarıyla uyumlu olacak şekilde düzenlendi.

Ajan Yeteneği Cephanesi

  • Jett’in Keskin Fırtına’sı, Raze’in Nefes Kesen’i ve Sova’nın Avcı’nın Hiddeti yeteneği artık kuşanıldığında ne kadar cephane kaldığını gösterecek.

Rekabet Güncellemeleri

5’li Hazır Gruplar ve Eşleştirme Sıraları

  • Farklı 5’li hazır grup yapılarına uygulanan kademe puanı kazanma/kaybetme kısıtlaması oranı azaldı.
    • Grubunuzdaki HERKES Demir-Elmas 2 arasındaysa:
      • Normal grup içinde KP kısıtlaması uygulanmaz.
      • Oyunculardan biri bile normal grup koşullarının dışında kalırsa tüm oyunculara %25 oranında KP kısıtlaması uygulanır.
    • Grubunuzdaki HERHANGİ BİRİ Elmas 3-Ölümsüzlük 3 arasındaysa (fakat grupta Radyant olan kimse yoksa):
      • Tüm oyunculara %25 oranında KP kısıtlaması uygulanır.
    • Grubunuzdaki HERHANGİ BİRİ Radyant’sa:
      • Tüm oyunculara %75 oranında KP kısıtlaması uygulanır
  • 5’li hazır grupların bekleme süresini azaltmak için eşleştirme sistemi düzenlendi.

Hatalar

Ajanlar

  • Keskin Fırtına hançerlerini tamamen tüketir tüketmez Rüzgâr Gibi’yi kullanan Jett’in yeteneklerini veya silahlarını kullanamaz hale gelmesine sebep olabilen hata giderildi.
  • Yoru’nun Çatkapı kullanarak harita sınırlarının dışına ışınlanabilmesine imkân tanıyan hata giderildi.
  • Yoru’nun ultisinin sonunda tamamen görünür olmadan önce silahlarını kullanabilmesini sağlayan çeşitli açıklar kapatıldı.

Performans

  • Poligon’da botların silahsız olarak yeniden doğmasına sebep olan hata giderildi.

VALORANT 4.08 Yama Notları hakkında sizler ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer yüzbinlerce okuyucu ile paylaşmayı unutmayın.


İlginizi Çekebilir:

“Revive me Jett” VALORANT 4. Bölüm 3. Kısım Savaş Bileti’nde anılacak

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


VALORANT