Connect with us

Espor

VALORANT 5.12 Yaması ile gelecek Chamber değişiklikleri açıklandı

Chamber oyuncularını üzen güncelleme detayları paylaşıldı!

VALORANT 5.12 Yaması ile gelecek Chamber değişiklikleri açıklandı

Geride bıraktığımız kasım ayının son gününde Riot Games’in iletişim yöneticilerinden Jeff Landa, kısa başlıklar ile oyuncuları aralık ayında bekleyen önemli VALORANT güncellemelerini açıklamıştı. Landa’nın paylaştığı başlıklar arasında yer alan Chamber güncellemesi detayları oyuncular ile paylaşıldı.

Oyunun resmi web sayfası üzerinden 1 Aralık Perşembe günü yayınlanan blog yazısında ajan ve oyun tasarımcıları Jay Watford ve Kevin Meier, sevilen VALORANT ajanları arasında yer alan Chamber’da yaptıkları değişiklikleri ve bu değişiklikleri hangi amaçlar ile aldıklarını açıkladılar.

Yayınlanan yazıda ajanın yeteneklerinde yapılan değişikliklerin amacı “Chamber’ın kimliğini daha isabet odaklı ve alan korumak için ön hatlarda vücudunu siper eden bir Gözcü olacak şekilde değiştiriyor ve etki alanını zayıflatarak rakiplerinin karşı oyun olasılıklarını arttırmayı hedefliyoruz.” şeklinde açıklandı.

VALORANT 5.12 Yaması ile gelecek Chamber değişiklikleri

Kelle Avcısı (Q)

  • Sekme eğrisi değişti.
    • Arka arkaya atışlarda ikinci mermiden sonraki saçılma arttı. Daha düşük isabetlilik gerektirdiği için rakibin gövdesine arka arkaya ateş etme yönteminin verimli bir çatışma seçeneği olarak kullanılmasının önüne geçmek adına bu değişikliğe gidildi.

Buluşma (E)

  • Chamber artık menzili içerisindeyken ışınlanabildiği tek bir ışınlayıcı yerleştiriyor.
    • Menzili arttı: 15 metre >>> 26 metre
  • Işınlanmanın yükseklik kısıtlaması kaldırıldı.
    • Işınlayıcıya menzili içerisinde olduğunuz sürece aranızda yükseklik farkı olsa da ışınlanabilirsiniz.
  • Işınlandıktan sonraki silah kuşanma gecikmesi arttı: 0,4 sn. >>> 0,7 sn.
    • Kelle Avcısı bu değişiklikten etkilenmeyecek.
  • Buluşma yeteneğiyle yerleştirilen ışınlayıcı yok edildiğinde artık bekleme süresine girmek yerine turun kalanı boyunca devre dışı kalıyor.
  • Chamber ışınlandıktan sonra ışınlayıcıyı geri çağırdığında bekleme süresi artık uzamıyor.

Kartvizit (C)

  • Tuzağın maksimum menzili artık kısıtlı.
    • Kartvizit, Chamber menzilinden çıktığında devre dışı kalıyor ve alana tekrar girdiğinde yeniden aktifleşiyor.
  • Artık turun ortasında geri çağrılabiliyor.
    • Görüş alanı içerisinde olmasına gerek yok.
  • Geri çağrıldığında 30 saniye bekleme süresine giriyor.
    • Yok edilirse tur sonuna kadar devre dışı kalıyor.
  • Tuzak etkinleşme süresi arttı: 2 sn. >>> 4 sn.
  • Can miktarı arttı: 1 >>> 20

Keskin Tarz (X)

  • Atış hızı %57,5 azaldı.

Yavaşlatma

  • Bu değişiklik hem Kartvizit hem de Keskin Tarz için geçerli.
    • Yavaşlatma etkisi azaldı: %50 >>> %40
    • Yavaşlatma süresi azaldı: 6 sn. >>> 4 sn.
    • Alan boyutu %30 azaldı.

Sizler Chamber’da yapılan değişiklikler hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlar bölümünden bizler ve diğer okurlarımız ile paylaşmayı unutmayın!


İlginizi Çekebilir:

Aralık ayında VALORANT’a gelecek önemli güncellemeler duyuruldu

Şef Editör - Espor ve gazetecilik işlerini kovalıyorum. - yusufcan@playerbros.com

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Espor