VALORANT 1.02 yamasında oyuna gelen birçok değişikliğin arasında Spike’a Hücum modunun yeni küresi İzli Mermi Küresi dikkat çekiyor.
VALORANT’ın çıkışının ardından gelen ikinci yamada dikkat çeken özelliklerin arasında erken teslim olma ve Spike’a Hücum’daki değişiklikler var. Bu değişikliklerin kapsamında da bazı kürelerin aynı havuza çekilip bir oyunda en fazla bir kez gelebilmesi ve yeni bir küre var: İzli Mermi Küresi.
Oyundaki yeni küreyi aldığımızda duvar arasından vurma gücümüz iki katına çıkıyor ve isabet ettirdiğimiz her düşmanı 0.75 saniyeliğine açığa çıkarıyoruz. Böylece oyun opsiyonlarımız önemli ölçüde çoğalmış oluyor. Küreyi aldıktan sonra bütün tur güçlenmiş bir şekilde oyunumuza devam edebiliyoruz.
İlginizi Çekebilir: VALORANT 1.02 Yama Notları
Bunun dışında gelen küre güncellemelerinde Hız Takviyesi’nin Kuvvetli Savaş küresiyle değiştirilmesi var. Kuvvetli Savaş küresindeki değişiklikler ise aşağıdaki gibi:
- Hareket hızı artışı ve süreleri değişmedi.
- Doldurma süresi %30 kısaltıldı.
- Silah çekme süresi %30 kısaltıldı.
- Saçılma yenilenme süresi %30 kısaltıldı.
- Atış hızı %30 arttırıldı.
- Zıplama gücü %25 arttırıldı.
Hastalık Küresi, Paranoya Küresi ile ortak bir havuzdan seçilecek. Her oyunda bunlardan sadece bir tanesi seçilebilecek, tur başına ise yalnız bir tane Hastalık Küresi çıkabilecek. Hastalık Küresi’nin hasar etkisi de 90’dan 50’ye düşürüldü.
Aldatma Küresi artık Hastalık Küresi’yle ortak bir havuz kullanıyor. Oyun başı bir tanesi seçilebilecek olan kürelerden Aldatma Küresi, tur başına en fazla bir tane çıkabilecek. Kürenin etkisi sekiz saniyeye düşürülürken görüş açısı kısıtlama etkisi %20 oranında düşürüldü, artık Aldatma küresi etkisindeyken daha fazla şey görebileceğiz.