Connect with us

Wild Rift

Wild Rift 4.0a Yama Notları yayınlandı!

Wild Rift 4.0a yaması ile birlikte beş farklı şampiyon güçlendirme alırken, dört farklı şampiyon ise zayıflatma aldı. İşte yama notları!

Wild Rift 4.0a Yama Notları yayınlandı!
Twitter: wildriftTR

Dün 2 Şubat ile 8 Şubat arasında geçerli olan ücretsiz şampiyon rotasyonunu duyuran Wild Rift ekibi, bugün yani 2 Şubat tarihinde resmi Twitter hesabı üzerinden yapmış olduğu yeni paylaşım ile oyuna 4.0a yaması ile gelen dengeleme değişikliklerini oyuncularıyla paylaştı.

https://twitter.com/wildriftTR/status/1621076161433567232

Wild Rift 4.0a Yama Notları

Şampiyon Değişiklikleri

AATROX Image

Aatrox

  • Ability Icon
    • Dünyaların Sonu
      • Arttırılmış İyileştirme: %30/45/60 → %25/35/45

Akshan Image

Akshan

  • Ability Icon
    • Görünmez Muhafız
      • Bekleme Süresi: 18/14/10/6 sn. →14/10/6/2 sn.
      • [YENİ]: Madrabazları kovalarken her saniye eksik mananızın %2 kadarını yenilersiniz.

ASHE Image

Ashe

  • Ability Icon
    • Pürdikkat
      • Taban Saldırı Hızı: %25/30/35/40 → %25/35/45/55
  • Ability Icon
    • Yaylım Ateşi
      • Bekleme Süresi: 13/10/7/4 sn. → 15/12/9/6 sn.

BLITZCRANK Image

Blitzcrank

  • Ability Icon
    • Gazla
      • İlk Hızlanma Düşüşünün Ardından Hareket Hızı: %10 →%25
      • İkinci Hızlanma Düşüşünün Ardından Hareket Hızı: %25 → %50

EKKO Image

Ekko

  • Ability Icon
    • Z-Kapsülü Rezonansı
      • Canavarlara Yönelik Hasar Çarpanı: %110 → %140

KAYN Image

Kayn

  • Ability Icon
    • Darkin Tırpan
      • Gölge Suikastçı Biçiminde Pasifin Sıfırlanma Süresi: 6 sn. →5 sn.
      • Gölge Suikastçı Biçiminde Pasifin İlave Hasarı: %14 ila %42 → %32 ila %46
      • Menzilli şampiyonlara hasar vererek elde edilen Gölge Suikastçı yüklerinin miktarı arttırıldı.
  • Ability Icon
    • Gölge Yolu
      • Gölge Suikastçı Biçiminde Bekleme Süresi: 8 sn. → 7 sn.
  • Ability Icon
    • Davetsiz Misafir
      • Gölge Suikastçı biçiminde menzili bir miktar arttırıldı.

LUCIAN Image

Lucian

  • Ability Icon
    • Işık Atışı
      • Taban Hasar: 95/140/185/230 → 110/150/190/230

LUX Image

Lux

  • Ability Icon
    • Prizmatik Bariyer
      • Kalkan: 40/70/100/130 + %15 Yetenek Gücü →40/75/110/145 + %10 Yetenek Gücü
      • Geri Dönüşte Sağladığı Kalkan: 80/140/200/260 + %30 Yetenek Gücü → 80/150/220/290 + %20 Yetenek Gücü
  • Ability Icon
    • Işık Patlaması
      • Hasar: 60/120/180/240 + %60 Yetenek Gücü → 65/130/195/260 + %55 Yetenek Gücü

NAUTILUS Image

Nautilus

  • Ability Icon
    • Demir At
      • Bekleme Süresi: 11/10/9/8 sn. →12/11/10/9 sn.
      • Taban Hasar: 70/130/190/250 → 60/120/180/240

RAKAN Image

Rakan

  • Ability Icon
    • Zarif Uçuş
      • Taban Hasar: 80/150/220/290 → 70/140/210/280
  • Ability Icon
    • Savaş Dansı
      • Bekleme Süresi: 18/16/14/12 sn. → 20/18/16/14 sn.

SETT Image

Sett

  • Taban Nitelikleri
    • Taban Saldırı Gücü: 52 →58
    • Seviye Başına Saldırı Hızı: %1,7 → %1,2

YONE Image

Yone

  • Ability Icon
    • Tayfbiçen
      • Minyonlara Yönelik Asgari Hasar: 50 ila 400 →60 ila 200
      • Canavarlara Yönelik Hasar Sınırı: 100 ila 380 → 80 ila 290
      • Taban Kalkan: 40 + %70 İlave Saldırı Gücü → 30 + %70 İlave Saldırı Gücü

ZOE Image

Zoe

  • Ability Icon
    • Büyü Hırsızı
      • [GİDERİLEN HATA]: Yeteneğin isabet etkilerini uygulamasını önleyen hata giderildi.

Eşyalar

  • Uyanmış Ruhyiyen
    • Özel Pasif:
      • Katletme Halinde İade Edilen Bekleme Süresi: %20 → %25
  • Ufukgetiren
    • Özel Pasif:
      • Hasar: 80 + %20 Yetenek Gücü → 90 + %25 Yetenek Gücü
  • Luden’in Feryadı
    • Özel Pasif
      • Yıldırım Hasarı: 100 + %10 Yetenek Gücü → 110 + %10 Yetenek Gücü

Sistem

Yanan Kuleler

  • Karşılaşmanın25. dakikasında tüm koridorların en dışındaki kuleler 25 Büyü Direnciyle 25 Zırh kaybeder ve her 3 saniyede bir azami canlarının %3 kadarına eşdeğer miktarda hasar alır.
  • İnhibitör kulelerinin canı %25‘in altına düştüğüne yanma hasarı sona erer.
  • Yanma mekaniği merkeze etki etmez.

Yeniden Devreye Giren İnhibitörler

  • Yıkılan inhibitörler karşılaşmada geçen süreye bağlı olarak yeniden devreye girer.
    • Karşılaşmanın13. dakikasına kadar yıkılan inhibitörler 4 dakika sonra yeniden devreye girer.
    • Karşılaşmanın 13-18. dakikaları arasında yıkılan inhibitörler 5 dakika sonra yeniden devreye girer.
    • Karşılaşmanın 18. dakikasından itibaren yıkılan inhibitörler 6 dakika sonra yeniden devreye girer.
  • Yeniden devreye giren inhibitörler saldıramaz.

İlginizi Çekebilir:

Entropiq, yeni CS:GO kadrosunu duyurdu

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Wild Rift