Wild Rift, rün sisteminde yaptığı değişikliklerden sonra metayı tekrar gözden geçirerek yeni bir güncelleme yayınladı. Güncellemede bazı şampiyonlara güçlendirmeler getirilirken, bazıları zayıflatıldı. Şampiyonlara yapılan düzenlemelerin yanı sıra oyuna Meka kostüm serisi eklenecek. Aynı zamanda mevcut Wild Rift Kartına sahipseniz daha fazla ödül içeren yeni kartı almadan elinizdeki kartla ödülleri toplayabilirsiniz. Ödüle dahil olan Fırın Ahengi Yuumi kostümü, yakında Wild Rift Kartı’nda olacak.
Şimdi güncelleme notlarına göz atalım.
Wild Rift 4.3B yama notları
ETKİNLİKLER
PORO YUMAĞINA KATIL (GÖLGE ADALAR)
Pofuduk porolar yeni bir maceraya atılıyor! Harika bir eğlence için tüylü dostlarımıza katılın!
Poro Yumağına Katıl (Gölge Adalar) etkinliği 07 Eylül saat 03.01’de başlıyor.
ŞAMPİYON DEĞİŞİKLİKLERİ
AATROX
ÖLÜMÜN ULAĞI
- Minyonlardan Elde Edilen İyileştirme: %50 → %60
DARKİN KILICI
- Minyonlara Yönelik Hasar Oranı: %55 → %65
AKALI
SUİKASTÇININ DAMGASI
- Dışarıdan Enerji Halkasına Doğru Giderken Kazanılan İlave Hareket Hızı: %30 → %30/40/50/60
- Enerji Halkasından Çıkıp Rakip Şampiyonlara Doğru İlerlerken Kazanılan İlave Hareket Hızı: %30 → %30/40/50/60
BEŞ NOKTA SALDIRISI
- Enerji Tüketimi: 120/100/80/60 → 105/90/75/60
AKSHAN
TABAN NİTELİKLER
- Seviye Başına Saldırı Gücü: 4,55 → 5,5
KISASA KISAS
- Asgari Hasar: 20/25/30 + %10 Saldırı Gücü → 20/30/40 + %10 Saldırı Gücü
- Azami Hasar: 80/100/120 + %40 Saldırı Gücü → 80/120/160 + %40 Saldırı Gücü
FIORA
LUNGE
- [YENİ] Hamle artık kulelere hasar verebiliyor.
IRELIA
DİRENİŞ DANSI
- Hasar Azaltma: %50 (+ %7 Yetenek Gücü) → %60 (+ %7 Yetenek Gücü)
- Taban Hasar: 10/30/50/70 → 20/35/50/65
JARVAN IV
ORDU MARŞI
- Aynı Hedefe Yönelik Bekleme Süresi: 6 sn. → 5 sn.
ALTIN KALKAN
- Taban Kalkan: 80/120/160/200 → 80/120/160/200 + %4 Azami Can
AFET
- [YENİ]: Afet yeteneğinin içindeyken rakiplerden %12/16/20 daha az hasar alırsınız. Rakipler yüzey şeklinden çıktığında veya yüzey şekli çöktüğünde etki sona erer.
JAYCE
TABAN NİTELİKLER
- Taban Saldırı Gücü: 52 → 54
ŞİMŞEK SAHASI / HİPER YÜK
- [YENİ] Canavarlara Yönelik Hasar Oranı: %70
GÜRLEYEN DARBE / HIZLANDIRMA GEÇİDİ
- Hasar Oranı: Hedefin azami canının %8/11/14/17/20 kadarı + %100 İlave Saldırı Gücü → Hedefin azami canının %10/12,5/15/17,5/20 kadarı + %100 İlave Saldırı Gücü
- Canavarlara Yönelik Azami Hasar: 200/325/450/575/700 → 150/275/400/525/650
- Çekiç Halindeyken Sağladığı İlave Zırh ve Büyü Direnci: 3 + 2 × Seviye → 3 + 2 × Seviye + %9 İlave Saldırı Gücü
KARMA
İÇİNDEKİ ALEV
- Taban Hasar: 60/100/140/180 → 70/110/150/190
- Mantra’nın İlave Hasarı: 60/140/220/300 → 70/150/230/310
ESİN
- Kalkan: 60/90/120/150 + %50 Yetenek Gücü → 70/100/130/160 + %65 Yetenek Gücü
- Mantra’nın Sağladığı İlave Kalkan: 120/180/240/300 + %50 Yetenek Gücü → 140/200/260/320 + %65 Yetenek Gücü
MISS FORTUNE
TABAN NİTELİKLER
- Taban Zırh: 30 → 34
- Seviye Başına Zırh: 3,5 → 4
ÇİFTE VURUŞ
- Seken Merminin Kritik Vuruş Hasarı: %150 → %130/140/150/160
CAKA
- [ESKİ] Pasif: Miss Fortune 5 saniye boyunca hasar almazsa 25 İlave Hareket Hızı kazanır. 5 saniyenin ardından hareket hızı ilavesi artarak 60/70/80/90 olur. → [YENİ] Pasif: Miss Fortune 4 saniye boyunca hasar almazsa 25 İlave Hareket Hızı kazanır. 3 saniyenin ardından hareket hızı ilavesi artarak 80/85/90/95 olur.
- Aktifin İlave Saldırı Hızı: %30/50/70/90 → %45/60/75/90
PYKE
TABAN NİTELİKLER
- Seviye Başına Saldırı Gücü: 2,65 → 3,5
KEMİK ZIPKIN
- Taban Hasar: 120/185/250/315 → 130/195/260/325
- Minyonlara Yönelik Hasar Oranı: %80 → %50
- Canavarlara Yönelik Hasar Oranı: %90 → %50
KARANLIK GELGİT
- Taban Hasar: 110/160/210/260 → 120/170/220/270
- Taban Sersemletme Süresi: 1,25 sn. → 1,5 sn.
- Canavarlara Yönelik Hasar Oranı: %100 → %50
RIVEN
RÜNLÜ KILIÇ
- [YENİ] Canavarlara Yönelik Hasar Oranı: %50
KIRIK KANATLAR
- Hasar: 15/40/65/90 + %50/55/60/65 Saldırı Gücü → 20/45/70/95 + %55/60/65/70 Saldırı Gücü
YİĞİTLİK
- Bekleme Süresi: 10/9/8/7 sn. → 9/8/7/6 sn.
SION
İNFAZCININ KÜKREMESİ
- Taban Hasar: 65/110/155/200 → 75/120/165/210
- Mana Tüketimi: 40/45/50/55 → 35/40/45/50
ZED
CANLI GÖLGE
- Bekleme Süresi: 20/18/16/14 sn. → 17/16/15/14 sn.
OYNANIŞ DEĞİŞİKLİKLERİ
RÜN DEĞİŞİKLİKLERİHÂKİMİYET: ZAYIFLIK İŞARETİZayıflatılmış rakiplere daha sık ilave hasar verebilmeniz için rünün bekleme süresini azaltıyoruz.
- Bekleme Süresi: 20 sn. → 15 sn.
HÂKİMİYET: KALKAN DARBESİKalkan Darbesi’nin yeteri kadar güç sağlamadığını fark ettik ve erken safhalarda daha etkili olabilmesi adına hasarını düzenlemeye karar verdik.
- Taban Hasar: 5 – 30 → 15 – 50
- İlave Saldırı Gücü Oranı: %20 → %15
İLHAM: BUZUL TAKVİYESİ
Birçok desteğin olmazsa olmaz rün tercihi olan Buzul Takviyesi’nin karşısında oynamak oldukça sinir bozucu. Bu nedenle yavaşlatma ve hasar azaltma etkilerini zayıflatıyoruz.
- Buzul Alanın Yavaşlatma Etkisi: %20 (+ eşya sahibinin ilave canının %2’si) → %20 (+ eşya sahibinin ilave canının %1,5’i)
- Hasar Azaltma Etkisi: %15 → %12
İLHAM: AKINCI
Takım arkadaşlarınıza yardım etmek üzere nehirden geçerken daha hızlı hareket edebilmeniz için Akıncı’nın sağladığı hareket hızını ve canla mana yenilenmesini arttırıyoruz.
- [ESKİ]: Nehirdeyken 30 İlave Hareket Hızı kazanırsınız. Nehirde çatışma dışındayken her saniye eksik canınızın %1,5 kadarını veya eksik mananızın %1,5 kadarını yenilersiniz ve 20 İlave Hareket Hızı kazanırsınız. → [YENİ]: Nehirdeyken 50 İlave Hareket Hızı kazanırsınız. Nehirde çatışma dışındayken her saniye eksik canınızın %2 kadarını veya eksik mananızın %2 kadarını yenilersiniz.
SİSTEMLER
VADİ’NİN ALAMETİ
Oyunun temposunu çok fazla etkilememesi için Vadi’nin Alameti’nin kulelere yönelik hasarını düzenliyoruz.
- İlk Vuruşun Hasarı: Kulenin azami canının %80’i
- İkinci Vuruşun Hasarı: Kulenin azami canının %40’ı
İlginizi Çekebilir:
Annie yenilemesi yolda! Wild Rift başka hangi değişikliklere hazırlanıyor?