Fortnite v10.10 Yaması’na merhaba dedi. Peki bu yamada neler var? Epic Games her zaman olduğu gibi bu yamanın da detaylarını uzun uzadıya oyuncularla paylaştı.
NELER GELDİ?
Perakende Pazarı
Bir Yırtık Bölgesi, Ayrıcalıklı AVM’yi yeniden Perakende Pazarı’na dönüştürdü ve fiyatlar acayip düştü. Bu indirimlerin bedeliyse, bölgede artan tehlike oldu. Yırtık Bölgesi’nde, kafayı indirimlerle bozmuş ölücü Zebaniler türedi. Tüm pazar kendilerine ait olsun istiyorlar.
Kupa Koşusu SSM
Tehlikeli tuzaklardan ve lav çukurlarından kaçmak için tüm hünerlerinizi sergileyerek kendinizi koruyun ve dünyanın en hızlı koridor koşucusu olun. 16 oyuncu, pisti tamamlamak için yarışıyor. 30 parayı toplayan ilk takım kazanır!
SINIRLI SÜRELİ MODLAR
Kupa Koşusu SSM
Takım Türü: Ekipli | Yeniden Doğma: Açık
- 16 oyuncu.
- 4 takım.
- 30 parayı en hızlı şekilde toplayan takım kazanır!
- İki takımın aynı miktarda para topladığı durumlarda, paraları daha hızlı toplamış olan takım kazanacak.
SİLAHLAR VE EŞYALAR
- Sadece Kılıç Savaşı SSM’nin Ekipli ve Çiftli modları için mahzenden çıkarılanlar:
- Sonsuzluk Kılıcı
- Çevre hasarı 10.000’den 600’e düşürüldü.
- Sonsuzluk Kılıcı
- Eğik Eyalet’teki sandıkların içinden çıkan kaynak yığınları 1’den 3’e çıkartıldı.
- M.E.K.A.
- Oyuncular füzeleri yükleyip ateşlerken beliren bir nişan alma lazeri eklendi.
- M.E.K.A.’nın silahına ek olarak, lazer aynı zamanda rakipler ve takım arkadaşlarınız tarafından da görülebilecek.
- Bu değişikliği yapmaktaki amacımız, silahı kullananın nereye nişan aldığını, roketleri ateşlemeden önce tüm oyunculara net olarak göstermekti.
- M.E.K.A.’nın patlamadan önce kendini imha etme geri sayımı 4 saniyeden 5 saniyeye çıkarıldı.
- Kendini imha etmesi esnasındaki görsel ve işitsel öğeler geliştirildi.
- Bu zamanlama, ses ve görsel düzenlemelerin amacı, kendini imha etme aşamasının genel okunabilirliğiyle alakalı genel bir şikâyete yönelikti.
- M.E.K.A.lara artık planör modundayken de doğrudan girilebilecek.
- Büyük takımlı ve yeniden doğmalı modlarda M.E.K.A.’nın ortaya çıkma mantığını güncelledik.
- M.E.K.A.lar artık yeniden doğmalı modlarda da fırtına aşamalarının bitmesini beklemeyecek, bu esnada da aralıklı olarak çıkmaya devam edecekler.
- Fırtınada terk edilen M.E.K.A.lar 30 saniye sonra kendini imha edecek.
- İki koltuğunda da oyuncu bulunmayan M.E.K.A.lar, 15 saniye sonra mini haritada yeniden belirir.
- 10 Ağustos Cumartesi günü, Arena ve Turnuva modlarında fırtına çemberi başına çıkacak M.E.K.A. oranlarını düşürdük. Önümüzdeki haftanın Şampiyona etkinliği başlamadan önce, bu değişikliğin etkisini yakından takip etmeye devam edeceğiz.
- Maç Başlangıcı
- %21,5 ihtimalle 1 ila 3 M.E.K.A çıkacak.
- Daha önce, %100 ihtimalle 2 ila 4 M.E.K.A. çıkıyordu.
- %21,5 ihtimalle 1 ila 3 M.E.K.A çıkacak.
- 1. Fırtına
- %44 ihtimalle 1 ila 4 M.E.K.A. çıkacak.
- Daha önce, %100 ihtimalle 2 ila 4 M.E.K.A. çıkıyordu.
- %44 ihtimalle 1 ila 4 M.E.K.A. çıkacak.
- 2. Fırtına
- %40 ihtimalle 1 ila 2 M.E.K.A. çıkacak.
- Daha önce, %100 ihtimalle 1 ila 3 M.E.K.A. çıkıyordu.
- %40 ihtimalle 1 ila 2 M.E.K.A. çıkacak.
- 3. Fırtına
- %40 ihtimalle 1 ila 2 M.E.K.A. çıkacak.
- Daha önce, %66 ihtimalle 2 M.E.K.A. çıkıyordu.
- %40 ihtimalle 1 ila 2 M.E.K.A. çıkacak.
- 4. Fırtına
- %10 ihtimalle 1 M.E.K.A. çıkacak.
- Daha önce %50 ihtimalle 1 M.E.K.A. çıkıyordu.
- %10 ihtimalle 1 M.E.K.A. çıkacak.
- 5. Fırtına
- %3 ihtimalle 1 M.E.K.A. çıkacak.
- Daha önce %10 ihtimalle 1 M.E.K.A. çıkıyordu.
- %3 ihtimalle 1 M.E.K.A. çıkacak.
- Maç Başlangıcı
- Oyuncular füzeleri yükleyip ateşlerken beliren bir nişan alma lazeri eklendi.
Hata Düzeltmeleri
- Rakiplerin M.E.K.A.larının bazen görünmemesine sebep olan bir sorun giderildi.
- M.E.K.A.lar artık haritada olması gerekenden hızlı şekilde ilerleyemeyecek.
- M.E.K.A.’nın mitralyözünün dönüş hızı artık kare hızına bağlı olmayacak.
OYNANIŞ
- Perakende Pazarı
- Bir Yırtık Bölgesi, Ayrıcalıklı AVM bölgesini Perakende Pazarı’na dönüştürdü.
- Perakende Pazarı’nda artık oyunculara saldıran Zebaniler var.
- Zebaniler avlandıklarında bir silah, tek kullanımlık eşya veya cephane düşürebilirler.
- Zebaniler, Perakende Pazarı Yırtık Bölgesi’nin dışına çıkamazlar.
- Not: Zebaniler bazı modlarda gözükmecek.
- Perakende Pazarı’nda artık oyunculara saldıran Zebaniler var.
- Bir Yırtık Bölgesi, Ayrıcalıklı AVM bölgesini Perakende Pazarı’na dönüştürdü.
- Sandıklar ve cephane kutuları artık yok edildiklerinde açılacak.
- Bilinen Sorun: Üzerlerinde bulundukları nesneler yok edildiğinde sandık ve cephane kutuları artık açılmayacak.
- Bu sorunu v10.20 güncellemesinde çözmeyi planlıyoruz.
- Bilinen Sorun: Üzerlerinde bulundukları nesneler yok edildiğinde sandık ve cephane kutuları artık açılmayacak.
Hata Düzeltmeleri
- 1. ve 2. Haftanın Gizli Savaş Yıldızları artık toplanabilir.
- Oyuncu tarafından birden fazla kez etkinleştirilmeye çalışılması halinde, Çalı’nın görüntülenen kuşanılma zamanlayıcısının sıfırlanmasına sebep olan sorun giderildi. (Oyuncular Çalı’yı istenilen sürede kuşanabiliyordu; ancak görüntülenen zamanlayıcı yanlış oluyordu.)
- Kutu görüş açısında olmadığında, Mühimmat Desteği’nin dumanının çıkmaması sorunu giderildi.
- Ağaçlar artık hasar aldıklarında farklı ağaçlara dönüşmeyecekler.
- Buna hasar aldığında karsız ağaçlara dönüşen karlı ağaçlar da dahil.
- Sandıkların bazen maçın başlangıcından kırılmış veya açılmış olarak çıkmasına sebep olan bir sorun giderildi.
- “Eğik Eyalet’e Hoş Geldin” mesajı artık oyuncu Eğik Eyalet’e çıkıp geri girdiğinde bir kez daha gösterilmeyecek. Aynı şekilde, fırtına uyarılarıyla da üst üste gelmeyecek.
- Hareket halindeki Şişe/Şık Şişe oyuncaklarının üzerinden yürümek artık kamerayla ilgili bir soruna sebep olmayacak.
ETKİNLİKLER
- Oyuncuların istenenden çok daha geniş bir Coşku aralığında eşleştirilmesine sebep olan bir Arena sorununu çözmek için 5 Ağustos’ta bir düzeltme yayınlamıştık.
- Oyuncular artık daha dar bir Coşku aralığında eşleştirileceklerinden, bazı oyuncuların sırada bekleme süresi biraz daha uzayabilir. Fakat bu değişikliklerin esas amacı maç kalitesini yükseltmek.
OYUN ALANI
Hata Düzeltmeleri
- Eğik Eyalet’teki sandıkların açılamamasıyla ilgili bir sorun giderildi.
PERFORMANS
- Oyuncuların indikleri yerleri düşük detay seviyeli olarak görüntülemesi ihtimalini düşürmek için performans iyileştirmelerine yenileri eklendi.
ÇİZİM VE ANİMASYON
- Plastik Piyade Kıyafet Görünüm Güncellemesi
- Çamur lekeleri, yıpranmalar ve daha parlak çizgiler eklendi.
- Bu değişikliklerde amaç, haritanın belirli bölgelerinde görülmesi son derece güç olan bu kıyafetin oyunculara kamuflaj avantajı sağlamasının önüne geçilmesiydi.
- Bu kıyafeti satın alan tüm oyuncuların, kıyafeti bir İade Jetonu kullanmadan iade etme seçenekleri olacak.
- Not: Bu iade seçeneği 30 gün için geçerli olacak ve bu süre, oyuna bir sonraki girişinizde başlayacak.
- Çamur lekeleri, yıpranmalar ve daha parlak çizgiler eklendi.
- Meka Takım Lideri kıyafetinin bekleme animasyonu, orijinal haline güncellendi.
Hata Düzeltmeleri
- Çıkartmalı kaplamasının silahlar üzerindeki görselleri geliştirildi.
SES
- PlayStation 4 ve Xbox One’da yankı etkinleştirildi.
KULLANICI ARAYÜZÜ
- Oyuna Dair İpuçları Sistemi
- Battle Royale’e yeni başlayan oyunculara yol göstermek ve mekanikleri öğretmek için tasarlanmış bir ipucu sistemi.
- Bu sistem maç esnasında oyunculara ipuçları gösterecek. Her bir ipucu, en alakalı olduğu durumlarda görüntülenecek.
- Oyun Ayarları sekmesinden “Açık” veya “Kapalı” olarak ayarlanabilir.
- Varsayılan ayarı “Açık” şeklinde.
- İçerik mağazası arka planı güncellendi.
Hata Düzeltmeleri
- Tamamlanan görevlerin kareleri artık “%0” değeri göstermeyecek ve tik işaretleri de görünecek.
- Harita ekranındaki Önerilen Görevler artık tüm alanı kaplamayacak veya seviye atlamalı görevleri göstermeyecek.
- Sınırlı Süreli Görevlerin kareleri, artık kalan süre yerine “Yakında” yazısı göstermeyecek.
TEKRARLAR
- Savaş Haritası kamera modunda, izleme artık geniş adımlarla sıçramak yerine bir yolu pürüzsüz şekilde takip edecek.
- Savaş Haritası’nda fırtınanın post-processing işlemleri devre dışı bırakıldı.
- Tekrarlarda, kayıttan oynatma hızını değiştirecek klavye komutları eklendi. G tuşuna basmak artık kayıttan oynatma hızını arttırırken, Shift+G tuşlarına basmaksa oynatma hızını düşürecek.
Hata Düzeltmeleri
- Savaş Haritası kamera modunun seçeneklerini değiştirmek artık kamera yerleşimini sıfırlamayacak.
- Savaş Otobüsü yola çıktığında, Savaş Haritası artık üçüncü şahıs görüntüsüne geçmeyecek.
- Tekli bir maç izlenirken, Savaş Haritası’ndaki ekip görünürlüğü seçeneği devre dışı bırakıldı.
MOBİL
- Anlık Bildirim Sistemi
- Sistem, cihaz ayarları veya oyun içi ayarlardan “Açık” veya “Kapalı” olarak ayarlanabilir.
- iOS X cihazlarda, Savaş Bileti sayfasındaki güvenli bölge korunacak.
- Otomatik ateş etme özelliği artık Çalı kuşanan oyunculara da uygulanacak.
- Takım arkadaşları ve Kısayol Çubuğu Gösterge Panelleri, oyunu izlerken de görüntülenecek.
- “Çık” düğmesi, çıkış yap ekranından kaldırıldı.
- Harita, ekranın yukarısındaki “X” ile kapatıldıysa, açılması için artık tek bir dokunuş yeterli olacak.
- “Bas Konuş” düğmesi Savaş Otobüsü’nde de kullanılabilecek.
Hata Düzeltmeleri
- Android’de, bir maç tamamlandıktan sonra oyun arka planda çalışır halde bırakıldığında yaşanan bir çökme sorunu giderildi.
- iOS’ta, cihaz 10 saniyeden daha uzun süre uyku modunda kaldığında yaşanan bir çökme sorunu giderildi.
- M.E.K.A. tuşları artık düzgün şekilde isimlendirilecek.
- Oyuncular bir maç modu seçerken, ikincil bir seçim kenarlığı görünmeyecek.
- Gösterge Paneli Düzen Aracındaki “Reddet” butonu artık yapılan değişiklikleri düzgün şekilde geri alacak.
- “Yardımı Göster” butonu, Savaş Otobüsü’ne girildiğinde kaybolacak.
- İçerik mağazası sayfası, 4:3 çözünürlüklü cihazlarda ortalanacak.
- Savaş Bileti sayfa göstergesi kopyalanmayacak.
- “Hızlı İyileş” butonu, oyuncular yere devrildiğinde görüntülenmeyecek.
- Dürbünlü Altıpatlar’la otomatik ateş düzgün şekilde işleyecek.
- Haritayı kapatmak için “X” butonuna basmak, “Razer: Raiju” marka oyun kumandasında sağ çubuk fonksiyonunu devre dışı bırakmayacak.
- Klavyenin metin kutusu, Android’de bir hediye mesajı yazarken ekran kilitlenip yeniden açılırsa ekranda takılıp kalmayacak.
- Şu bölgelerde grafik geliştirmeleri yaptık:
- Savaş Bileti’ndeki Ödüllerin Hepsine Bak ekranı
- Grafitili Planör
- İkiz Cop toplama aleti
- DJ Lama kıyafeti çeşidi
- Atmosfer sırt süsü
- Düz Kontak kıyafetinin gözleri
- İntikamcı kıyafeti
- Diğer platformlarda göründüğü gibi görünecek şekilde güncellendi.
KREATİF
NELER GELDİ?
M.E.K.A.
Şimdi Kreatif’e de geldi! Oyunlarınızda mekanik dehşeti serbest bırakın.
Adalarınızı Yönetin
Yeni eserlerinizi inşa edecek yeriniz kalmadı mı? Artık istediğiniz gibi yeni adalar ekleyebilir veya kaldırabilirsiniz.
Kamera Filtresi
Oyuncuların ekranlarına oynarlarken bir post-processing efekti ekler.
ADALAR
- Ada Seç menüsü güncellendi.
- 50 taneye kadar ada oluşturabilirsiniz.
- Oluşturulabilecek adalar:
- Ilıman, Çayır, Kutup, Karlı Hisar, Buz Gölü, Kanyon, Çorak, Tropik, Nehir Kenarı, Volkan, Kumsal, Caldera, Kevin’ın Uçan Adası, Siyah Cam, Kareli ve Sergi Alanı.
- Ada seçim arayüzü güncellenerek kullanışlılığı arttırıldı.
- Silinmiş Adalar sekmesi eklendi:
- Adalar silindiğinde, sınırlı bir süre için bu sekmede görünürler ve geri alınabilirler.
- 50 adanız ve 5 silinmiş adanız varsa, yeni bir ada oluşturduğunuzda silinen en eski adanız kalıcı olarak kaldırılır.
- Adalar hâlâ Benim Adam menüsündeki Açıklama sekmesinden isimlendiriliyor.
- Var olan bir adayı yeniden yayınlamak, artık yeni bir kod yaratmaktansa orijinal ada kodunu güncelleyecek.
- Yayınlanan kodun sahibi ada kodunu kilitleyerek, oyuncuların yayınlanan adanın sadece belirli bir sürümüne ulaşmasını sağlayabilir. Bu işlem Epic Games sitesindeki kod linkine giderek aktif versiyon seçilerek yapılır.
OYNANIŞ
- Oyun ve Oyun Seçenekleri menülerine yeni seçenekler eklendi:
- Not: Aşağıdaki her şey v10.00 yamasıyla eklenmiş, ancak yama notlarında bahsedilmemişti.
- Tüm Takımlar Bitirmeli: Hayır, Evet (Varsayılan Ayar: Hayır).
- Zafer Şartı: En Çok Raunt, En Çok Puan (Varsayılan Ayar: En Çok Raunt).
- Nişan Alma Yardımına İzin Ver: Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
- Oyunculara Karşı Kazma Hasarı: Varsayılan, Hiç (Varsayılan Ayar: Varsayılan).
- Kreatif Merkezi’nde, World Cup Kreatif Finalleri Kupasını da ziyaret etmeyi unutmayın. Kazananların isimlerini de görebilirsiniz.
Hata Düzeltmeleri
- Avlanma durumunda oyuncuların takımını değiştiren oyunlarda yaşanan, oyunun azami oyuncu sayısı veya takım oranı ayarlarına uymamasına sebep olan bir sorun giderildi.
- Bir oyuncunun, devam eden bir maça seyirci olarak katıldığı durumlarda yaşanan, oyunun raundu değiştiğinde izleyicinin Kreatif Merkezi’ne döndürülmesine sebep olan sorun giderildi.
- Oyuncuların Uçuş modundayken “Sınırların Dışına Çıkılmasına İzin Ver” ayarlarını geçersiz kılmasına izin veren sorun giderildi.
- Sona Kalan seçeneğinin, son avlamadan sonra oyunu bitirmemesine yol açan sorun giderildi.
SİLAHLAR VE EŞYALAR
- Sonsuzluk Kılıcı’nın Yaratık Çıkma Yerleriyle kullanılabilmesi için, silahın çevre hasarı 10.000’den 600’e düşürüldü.
Hata Düzeltmeleri
- Nesnematik
- Oyuncuların Nesnematik’i kullandıkları anda çantalarından kaldırmaları halinde, Nesnematik’in bozulma durumuna girmesine sebep olan bir sorun giderildi.
- Nesnematik’in yanlış şekilde roket cephanesi simgesi kullanması durumu düzeltildi.
KREATİF ARAÇLAR VE TELEFON
- Oyun Seçenekleri menüsüne yeni bir seçenek eklendi:
- Kamera Filtresi: Artık haritanda olduklarında oyuncuların ekranlarına post-processing efektleri ekleyebileceksiniz.
- Varsayılan, Sepya, Retro (Varsayılan Ayar: Varsayılan).
- Kamera Filtresi: Artık haritanda olduklarında oyuncuların ekranlarına post-processing efektleri ekleyebileceksiniz.
Hata Düzeltmeleri
- Çoklu seçimle hızlı şekilde yapı parçaları seçmenin, adadaki diğer yapı parçalarının yeşile dönüp öyle kalmalarına sebep olan sorun giderildi.
HAZIR YAPILAR VE GALERİLER
- Sütun Galerisi eklendi. Nesne gibi hareket ettirilebiliyorlar.
- Parçacık Galerisi B eklendi, içlerinde kelebek ve martı parçacıkları da var.
- Engelli Pist Galerilerinin siyah, mavi, yeşil, tutunma bandı deseni, turuncu, mor, kırmızı ve beyaz bölümlerine, iki tarafının rengi aynı olan yeni parçalar eklendi.
- İç Yerleşim Yeri Nesneleri Galerisi’ne doğum günü nesneleri de eklendi.
- Truck ‘N’ Oasis Galerisi’ne telefon direği, otoban işareti ve deve eklendi.
- Doğa Buz Tepesi Galerisi’ne donmuş meteor taşları eklendi.
Hata Düzeltmeleri
- Yol Kenarı Restoranı nesneleriyle artık etkileşime geçilemeyecek.
- Viking Vatanı Nesneleri Galerisi’ne ait parçalar artık yapıştırıldıktan sonra döndürülebilecek.
- Buz Gölü Adası’ndaki buz gölünün düşük görsel ayarlarda kaybolmasına sebep olan sorun giderildi.
- “Dik Üçgen Prizma Galerisi” parçaları Telefon kullanılarak alındığında, can göstergeleri kalıcı olarak görünür oluyordu. Bu sorun giderildi.
CİHAZLAR
- Mevcut tetikleyici kanalının sayısı 24’ten 32’ye, alıcı kanalının sayısıysa 30’dan 40’a çıkarıldı.
- Eşya Oluşturma Yeri’nin yeni bir sürümü eklendi.
- Yeni Eşya Oluşturma Yeri bir tuzak yerine bir nesne olarak yerleştirilebilir; böylece Telefon kullanılarak düzenlenebilir.
- NOT: Eski, tuzak formatlı Eşya Oluşturma Yeri bir süre daha oyunda kalacak ancak bir noktada çantadan kaldırılacak. Bu durum eski Eşya Oluşturma Yeri’ni kullanan haritaları etkilemeyecek, sadece eski versiyonu cihazlar menüsünden kaldıracak. Sosyal medya kanallarımızda yeni Eşya Oluşturma Yeri hakkındaki görüşlerinizi okumayı sabırsızlıkla bekliyoruz.
- Eşyaların Yeniden Çıkması: Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Açık).
- Rastgele Çıkmalar: Kapalı, Rastgele, Tekrar Yok (Varsayılan Ayar: Kapalı).
- Oyunlar Sırasında Görünür: Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Açık).
- İlk Kez Doğmadan Önce Geçecek Süre: Anında, 1 saniye, 2 saniye, 3 saniye, 4 saniye, 5 saniye, 10 saniye, 15 saniye, 20 saniye, 25 saniye, 30 saniye, 45 saniye, 1 dakika, 1,5 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 4 dakika, 5 dakika (Varsayılan Ayar: 10 saniye).
- Çıkışlar Arasındaki Süre: Anında, 1 saniye, 2 saniye, 3 saniye, 4 saniye, 5 saniye, 10 saniye, 15 saniye, 20 saniye, 25 saniye, 30 saniye, 45 saniye, 1 dakika, 1,5 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 4 dakika, 5 dakika (Varsayılan Ayar: Anında).
- Eşyanın Ahşap/Taş/Metal Bedeli: Eşya yalnızca oyuncu belirtilen malzemeden gereken miktara sahipse alınabilir.
- Bedelsiz, 5, 10-200 (10 ve katları olacak şekilde), 200-500 (20 ve katları olacak şekilde), 500-700 (50 ve katları olacak şekilde), 800, 900, 1000 (Varsayılan Ayar: Bedelsiz).
- Silahlara Bonus Cephane: Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Açık).
- Üstünden Geçerken Al: Kapalı, Açık (Varsayılan Ayar: Kapalı).
- Eşya Görünürlüğü: 1x, 2x, 3x, 4x, 5x (Varsayılan Ayar: 1x).
- Oyun Başlangıcında Etkin: Etkin, Devre Dışı (Varsayılan Ayar: Etkin).
- Şuradan Alındığında Etkinleştir: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alındığında Eşya Oluştur: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Sinyal Alırken Bir Sonraki Eşyaya Geçiş Yap: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Yeni Eşya Oluşturma Yeri bir tuzak yerine bir nesne olarak yerleştirilebilir; böylece Telefon kullanılarak düzenlenebilir.
- M.E.K.A. Çıkma Yeri eklendi.
- Çıkma Yeri Ayarları
- Etkin: Devre Dışı, Etkin, Isınma, Oyun Başlangıcı (Varsayılan Ayar: Etkin).
- Yeniden Çıkma Süresi: Asla, Anında, 1 saniye, 2 saniye, 3 saniye, 4 saniye, 5 saniye, 10 saniye, 15 saniye, 20 saniye, 25 saniye, 40 saniye, 45 saniye, 1 dakika, 1,5 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 4 dakika, 5 dakika (Varsayılan Ayar: Anında).
- Etkinleştirildiğinde Araç Yeniden Doğsun: Evet, Hayır, Sadece Gerektiğinde. (Varsayılan Ayar: Evet).
- Devre Dışı Bırakılınca Aracı Yok Et: Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
- Şuradan Alınca Araç Çıkar: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alınca Aracı Kaldır: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alındığında Etkinleştir: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Çıkma Yeri Ayarları
- Gelişmiş Fırtına Kumandası (v10.00 yamasında eklendi) – Haritalarınıza özelleştirilmiş, çok aşamalı Fırtınalar eklemenize izin verir. Gelişmiş Fırtına İşaretleriyle birlikte kullanarak, tamamen kendinize göre ayarladığınız Fırtınalar oluşturabilirsiniz. Bu cihaz hâlâ geliştiriliyor ve gelecekte daha iyi bir deneyim sağlamak için değişikliğe uğrayabilir.
- Gelişmiş Fırtına Kumandası Ayarları
- Oyun Başlangıcında Fırtına Oluştur: Fırtına oyun başlar başlamaz oluşsun mu?
- Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
- Fırtına Aşamaları: Fırtına standart Battle Royale aşamalarını mı izlesin, yoksa Gelişmiş Fırtına İşaretlerinden mi talimat alsın?
- Varsayılan, Özel (Varsayılan Ayar: Varsayılan).
- NOT: Özel fırtına aşamaları kullanıyorsanız, fırtınanızın birinci aşama da dahil olmak üzere her aşaması için bir Gelişmiş Fırtına İşareti bulundurmanızı şiddetle tavsiye ediyoruz. Mevcut düzenlemeyle birlikte aşamaları tanımsız bırakmak beklenmedik veya istenmeyen sonuçlar doğurabilir.
- Birinci Aşama Yarıçapı: Fırtınanın birinci aşamadaki başlangıç yarıçapını ayarlar.
- 5 m, 10 m, 20 m, 30 m, 40 m, 50 m, 75 m, 100 m, 200 m, 300 m, 400 m, 500 m, 1000 m, 2000 m, 3000 m, 4000 m, 5000 m (Varsayılan Ayar: 200 m)
- Gecikme Süresi: Fırtına, oyun başladıktan ne kadar sonra oluşsun?
- Hiç, 5 saniye, 10 saniye, 15 saniye, 30 saniye, 1 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 4 dakika, 5 dakika, 10 dakika (Varsayılan Ayar: Hiç).
- Başlangıç Aşaması: Fırtına oluştuğunda, hangi aşamada olsun?
- 1 ila 50 (Varsayılan Ayar: 1)
- Son Aşamaların Hareketleri: Fırtınanın son aşamaları daha önceki aşamanın yarıçapı dışına çıkabilsin mi?
- Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
- NOT: Bu yalnızca varsayılan fırtına aşamaları kullanılırken etki gösterir. Özel Fırtına aşamaları belirlendiyse, fırtına hareket kurallarını yerleştirdiğiniz Gelişmiş Fırtına İşaretlerinden alır.
- Şuradan Alındığında Fırtına Oluştur: Seçilen kanaldan sinyal alınca fırtınayı oluşturur.
- Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alındığında Fırtınayı Kaldır: Seçili kanaldan sinyal aldığında fırtına kumandasını devre dışı bırakır ve fırtınayı anında kaldırır.
- Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Aşama Sona Erdiğinde Şuradan Aktar: Her bir fırtına aşaması sona erdiğinde seçili kanaldan bir sinyal gönderir.
- Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Oyun Başlangıcında Fırtına Oluştur: Fırtına oyun başlar başlamaz oluşsun mu?
- Gelişmiş Fırtına Kumandası Ayarları
- Gelişmiş Fırtına İşareti (v10.00 yamasında eklendi) – Varsayılan Battle Royale fırtınası davranışlarını geçersiz kurmak için kullanılabilir. Böylece tam olarak istediğiniz gibi hareket eden fırtınalar tasarlayabilirsiniz. Özel fırtına aşamaları kullanmak için ayarlandığında, bunları Gelişmiş Fırtına Kumandası’yla kullanın.
- Gelişmiş Fırtına İşareti Ayarları
- Aşama: İşaret hangi fırtına aşamasını kontrol etsin?
- 1 ila 50 (Varsayılan Ayar: 1).
- Son Yarıçap: Fırtınanın, seçilen aşamanın sonundaki yarıçapını ayarlar.
- Geçersiz Kılma, 5 m, 10 m, 20 m, 30 m, 40 m, 50 m, 75 m, 100 m, 200 m, 300 m, 400 m, 500 m, 1000 m, 2000 m, 3000 m, 4000 m, 5000 m (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma).
- Bekleme Süresi: Fırtına yeniden boyutlanmaya başlamadan önce ne kadar beklesin?
- Geçersiz Kılma, 5 saniye, 10 saniye, 15 saniye, 30 saniye, 1 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 4 dakika, 5 dakika, 10 dakika, 20 dakika (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma).
- Yeniden Boyutlandırma Süresi: Fırtına yeni yarıçapına ne kadar sürede ulaşsın?
- Geçersiz Kılma, 30 saniye, 1 dakika, 1,5 dakika, 2 dakika, 2,5 dakika, 3 dakika, 5 dakika, 10 dakika (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma).
- Hasar: Fırtına, kendisine yakalanan oyunculara saniyede ne kadar hasar versin?
- Geçersiz Kılma, %1, %2, %5, %7, %10, %15, %20, %25, %50, %75, Anında Avlama (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma).
- Hareket Şekli: Fırtına nasıl hareket etsin?
- Geçersiz Kılma, Rastgele Git, İşarete Git, Hiçbiri (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma).
- Fırtınanın Gideceği Minimum Uzaklık: Fırtınanın gideceği minimum uzaklık ne kadar olsun? (Sadece Hareket Davranışı “Rastgele Hareket Et” şeklinde ayarlandığında geçerlidir).
- Geçersiz Kılma, 0 m, 5 m, 10 m, 20 m, 30 m, 40 m, 50 m, 75 m, 100 m, 200 m, 300 m, 400 m, 500 m, 1000 m, 2000 m, 3000 m, 4000 m, 5000 m (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma).
- Fırtınanın Gideceği Maksimum Uzaklık: Fırtınanın gideceği maksimum uzaklık ne kadar olsun? (Sadece Hareket Davranışı “Rastgele Hareket Et” şeklinde ayarlandığında geçerlidir).
- Geçersiz Kılma, 0 m, 5 m, 10 m, 20 m, 30 m, 40 m, 50 m, 75 m, 100 m, 200 m, 300 m, 400 m, 500 m, 1000 m, 2000 m, 3000 m, 4000 m, 5000 m (Varsayılan Ayar: Geçersiz Kılma).
- Aşama: İşaret hangi fırtına aşamasını kontrol etsin?
- Gelişmiş Fırtına İşareti Ayarları
- Temel Fırtına Kumandası’na yeni seçenekler eklendi:
- Oyun Başlangıcında Fırtına Oluştur: Fırtına oyun başlar başlamaz oluşsun mu?
- Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
- Şuradan Alındığında Fırtına Oluştur: Seçilen kanaldan sinyal alınca fırtınayı oluşturur.
- Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Oyun Başlangıcında Fırtına Oluştur: Fırtına oyun başlar başlamaz oluşsun mu?
- Şuradan Alındığında Fırtınayı Kaldır: Seçili kanaldan sinyal aldığında fırtına kumandasını devre dışı bırakır ve fırtınayı anında kaldırır.
- Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Aşama Sona Erdiğinde Şuradan Aktar: Her bir fırtına aşaması sona erdiğinde seçili kanaldan bir sinyal gönderir.
- Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Tüm Araç Oluşturma Yeri cihazlarına seçenekler eklendi.
- Etkin: Çıkma yeri, araçları ne zaman oluşturmaya başlasın?
- Devre Dışı, Etkin, Isınma, Oyun Başlangıcı (Varsayılan Ayar: Etkin).
- Yeniden Çıkma Süresi: Çıkma Yeri, araç yok edildikten sonra yeni bir araç çıkarmak için ne kadar beklesin? (“Asla” ayarı seçilirse araçlar sadece tetikler aracılığıyla çıkartılır).
- Asla, Anında, 1 saniye, 2 saniye, 3 saniye, 4 saniye, 5 saniye, 10 saniye, 15 saniye, 20 saniye, 25 saniye, 40 saniye, 45 saniye, 1 dakika, 1,5 dakika, 2 dakika, 3 dakika, 4 dakika, 5 dakika (Varsayılan Ayar: Anında).
- Etkinleştirildiğinde Araç Yeniden Doğsun: Çıkma yeri devre dışı durumdayken etkinleşirse, yeni bir araç çıkarsın mı? “Evet” ayarı çıkma yerinin var olan bir aracı yok edip yeni bir tane çıkarmasını sağlar. “Sadece Gerektiğinde” ayarıysa bir araç yoksa yeni bir araç çıkarır.
- Evet, Hayır, Sadece Gerektiğinde. (Varsayılan Ayar: Evet).
- Devre Dışı Bırakılınca Aracı Yok Et: Devre dışı bırakıldığında, çıkma yeri var olan aracı yok etsin mi?
- Evet, Hayır (Varsayılan Ayar: Evet).
- Şuradan Alınca Araç Çıkar: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alınca Aracı Kaldır: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alındığında Etkinleştir: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alındığında Devre Dışı Bırak: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Etkin: Çıkma yeri, araçları ne zaman oluşturmaya başlasın?
- Hedef cihazına yeni seçenekler eklendi.
- Ses/Görsel Efekt Oynat: Açık, Kapalı (Varsayılan Ayar: Açık).
- Oyun Sırasında Çarpışma Açık, Kapalı, Görünürken (Varsayılan Ayar: Açık).
- Çarpışma Uygulanacaklar: Hepsi, Sadece Silahlar (Varsayılan Ayar: Hepsi).
- Puan: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 10, 15, 20, 25, 50, 75, 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 450, 500, 600, 700, 800, 900, 1000 (Varsayılan Ayar: 0).
- Şuradan Alındığında Görünürlüğü Aç: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Şuradan Alındığında Görünürlüğü Kapat: Kanal Yok, 1-32 (Varsayılan Ayar: Kanal Yok).
- Yaratık Çıkma Yeri’ne yeni seçenekler eklendi.
- Çıkma Yeri Türü: Çıkma Yeri’nin görünümünü ayarlar.
- Küp Çıkma Yeri, Buzlu Çıkarma Yeri (Varsayılan Ayar: Küp Çıkma Yeri).
- Yaratık Türü’ne ilave seçenekler eklendi.
- Rastgele Küp Canavarı, Buz Zebanisi, Büyük Buz Zebanisi, Buz Vahşisi, Büyük Buz Vahşisi, Buzlu Menzilli, Zehirli Zebani, Patlayan Vahşi, Rastgele Buz, Rastgele Hızlı, Hepsi Rastgele (Varsayılan Ayar: Rastgele Küp Canavarı).
- Çıkma Yeri Türü: Çıkma Yeri’nin görünümünü ayarlar.
- Tek Kullanımlık Eşya Galerisi’ne Pasta eklendi.
- Pasta yemek oyunculara 5 can veya kalkan verir.
- Aşağıdaki cihazların önizleme profilleri güncellendi:
- M.E.K.A., Market Arabası, AGA, Dört Teker, X-4 Fırtınakanat, Uçan Kaykay, Top, Vantuzlu Top, Süreölçer, Puan Tablosu, Takım Ayarları ve Çanta.
Hata Düzeltmeleri
- Oyun menüsündeki “Sona Kalan” seçeneğinin ismi, “Sona Kalan Kazanır” olarak değiştirildi ve ipucu daha anlaşılır hale getirildi.
- Tetikleyici cihazıyla ilgili bazı sorunlar giderildi:
- Tetikleyici artık kopyalanan tetiklerdeki görsel kanal numarasını doğru şekilde güncelleyecek.
- Tetikleyici, bir araçtan tetiklendiğinde, sinyali olması gerektiği şekilde oyuncuya atfedecek.
- Tetikler artık pompalı tüfeklerin atışı başına bir kez etkinleşecek (eskiden isabetli saçma başına bir kez etkinleşiyordu).
- Süreölçer cihazında, Bir Kere Tamamla seçeneğinin ipucu metni güncellendi.
- Silahsız Bölge ile alakalı bazı sorunlar çözüldü:
- Oyuncuların Silahsız Bölge’deyken kazmalarını savurmalarına ve hasar verebilmelerine izin veren bir sorun giderildi.
- Oyuncuların, bir Silahsız Bölge’den bir başka Silahsız Bölge’ye geçerken silahlarını kullanabilmelerine izin veren bir sorun giderildi.
- Gelişmiş Fırtına Cihazı’nın aşamalar arasındayken fırtınayı doğru işarete götürmemesi sorunu giderildi.
- Bayrak nesnesinin, Eşya Oluşturma Yeri ile Takım Ayarları ve Çantası cihazlarına yerleştirildiğinde düzgün şekilde görüntülenmemesi sorunu giderildi.
KULLANICI ARAYÜZÜ VE SOSYAL
- Gösterge Paneli’nin puan tablosu öğesinde oyuncuların birikmeli puanlarının gösterilebilmesi seçeneği eklendi.
Hata Düzeltmeleri
- Oyun içindeki Mücadele menüsünün, oyun kumandası kullanılarak ikinci kez incelenmesinin menünün kapanmasına ve bir daha açılmamasına sebep olan sorun giderildi.
- Detayları Göster/Gizle butonunun, ada açıklaması paneli ekrandayken yanlış şekilde görüntülenmesi sorunu giderildi.
- Menü kapatılsa dahi Kreatif çantasının ekranda görünür kalması sorunu giderildi.
- Oyun sürerken oyundan ayrılan fakat grubun üyesi olarak kalmaya devam eden grup liderlerinin, devam eden oyuna katılmasına engel olan bir sorun giderildi.
PERFORMANS
- PC’de takılmalara sebep olan bir sorun hakkında yeni geliştirmeler yapıldı.
- iOS’ta, oyunun daha dengeli çalışması için bellek optimizasyonları yapıldı.
- Switch’te takılmalara sebep olan bir dizi sorun çözüldü.
MOBİL
Hata Düzeltmeleri
- Hava Saldırısı sis efektleri artık belirli mesafelerden görülebilecek.
- Benim Adam ayarlarındaki metin, artık seçenekler arasında dolaşılırken diğer öğelerle karışmayacak.
- Film Seti Nesneleri Galerisi’ndeki Yönetmen Koltuğu artık Telefon cihazı kullanılırken vurgulanacak.
DÜNYAYI KURTAR
NELER GELDİ?
Penny Yola Çıkıyor!
Bu hafta, Penny’nin Radyo İstasyonu’na ulaşmasına ve sevdiği yaz şarkısını herkesle paylaşmasına yardımcı olacaksınız. Yeni haftalık görev için kamyonu yükleyin, grubunuzu toplayın. Şimdi Yola Çık-ma zamanı!
Yıldırım Thora
Gök mü gürlüyor? Yok yok, Thora gelmiş.
GÖREVLER VE SİSTEMLER
En son yayınladığımız Yol Haritası makalesinde bahsettiğimiz gibi, özellikle Dikiz Tepeler’in son aşamalarına ağırlık vermek üzere, oyunun genelinde ödüllere bazı ayarlamalar yapacağız. Değişiklikleri aşağıda bulabilirsiniz:
- Dikiz Tepelere Pek Titizleniyoruz
- Görev Uyarılarının verdiği Geliştirme Malzemeleri ve Altın miktarını arttırdık.
- Miniboss Görev Uyarılarının verdiği silah ve felaketzedelerin nadirliğini arttırdık ve karşınıza Dönüşüm Anahtarı olarak çıkma ihtimallerini azalttık.
- Görev Uyarılarının, Geliştirme ve Avantaj malzemeleri verme ihtimalini arttırdık.
- Görevler ve Grup Görevlerinin verdiği Yağmur Damlaları, DEĞİŞTİRİCİ, Destansı YÜKSELTİCİ ve Efsanevi YÜKSELTİCİ sayısı arttırıldı.
- Görevler ve Grup Görevlerinin Avantaj malzemeleri verme ihtimalini arttırdık, TP verme ihtimalini de azalttık.
- Grup Görevlerinin Geliştirme Malzemeleri verme ihtimalini arttırdık.
- Görevlerin Yağmur Damlası verme ihtimalini arttırdık.
- Görevlerin Güç Hücresi yerine son seviye Cevher ve Kristal verme ihtimalini arttırdık.
- Görevlerin Felaketzede TP’si yerine Kahraman TP’si veya Şema TP’si verme ihtimalini arttırdık.
- Görev Uyarılarının yüksek Tekinli Vadi ve Dikiz Tepeler görevlerinde verdiği Avantaj malzemeleri miktarını arttırdık.
- Oyunun her tarafında Mutant Fırtınası ve Mini-Boss Görev Uyarıları sayısını arttırdık.
- Bu artış Kalaslıevler ve Tekinli Vadi’de diğer bölgelerden gözle görülür ölçüde daha yüksek.
- Tuzak Geri Dönüşümü ve Tuzak Puanlaması hakkında güncellemeler yaptık:
- Azami dayanıklılıkta geri dönüştürülen tuzaklar artık üretimlerinde harcanan tüm malzemeleri geri verecek.
- Tuzaklar artık Yerleştirme Puanı ve Üretim Puanı vermeyecek fakat Etkinleşme Puanı, bu değişikliği dengelemek için arttırıldı.
- Kilitli Yola Çık bölgeleri artık dünya haritasında görünür olmayacak.
Hata Düzeltmeleri
- Tüm Fırtına Kalkanlarındaki düzenleme izinleri, yakın zamanda yaşanan bir sorunun etkilerinin kaldırılabilmesi için sıfırlandı. Oyuncuların izinleri yeniden eklemesi gerekecek.
- Bazı görev uyarılarının haritada belirmemesi sorunları çözüldü. Bu yüzden, artık tüm Grup Görevleri bir Mega Alarm çıkmasına sebep olacak.
- İkmal görevleri başarılı olarak tamamlandığında, Üretim Malzemeleri artık verilecek.
- Oyunun ilk açılışından önce, Yeniden Dene penceresinin görünmesine sebep olan eğitim akışı sorunu giderildi.
- 5. Dikiz Tepeler Fırtına Kalkanı Savunması’nın üçüncü dalgası artık bir avlama dalgası değil, süreli dalga olacak.
- Yola Çık’taki Sıhhiye Görevi ödülü artık doğru şekilde iyileşme sağlayacak.
- Yola Çık’taki Plak Koşusu tamamlandığında verilen silahların artık avantajları olacak.
- Yola Çık’ta, aracın üzerinde oynatılan ifadeler artık yarıda kesilmeyecek.
- Kamyon yükseltmelerinde çalan müzikler artık oyuncular kamyondan uzaktayken çalınmayacak.
- Kamyon Müziği ve Bölge Müziği, Yola Çık görevlerinin sonunda doğru şekilde susturulacak.
- Lars’ın Yola Çık görevlerindeki konuşmaları artık zafer ve yenilgi ekranlarında da devam etmeyecek.
- Köprüyü Yıkmışlar ikincil görevindeki metal simgesi artık hedef metninin içinde görüntülenecek.
- Roketi Fırlat görevinde pozisyon değiştiren kameranın yaşadığı çarpışma sorunu giderildi.
- Oyuncular artık görevin temel gereksinimlerini tamamladıkları için doğru madalyayı alacak.
- Sinyal Takviyesi’nin ödül sandıkları artık oyunculara daha yakın noktalarda çıkacak.
- Yola Çık’ın Sinyal Takviyesi görevi artık doğru sayıda ödül sandığı verecek.
KULLANICI ARAYÜZÜ
- Bir oyuncu Yola Çık’ta avlandığında, mini harita artık boş görüntülenmeyecek.
- Yola Çık görevindeki hedef işaretleri artık haritada kalıcı şekilde görüntülenmeyecek.
Hata Düzeltmeleri
- İfade müzikleri artık lobide bir ifadenin önizlemesi yapılırken başka bir sekmeye geçildiğinde çalmaya devam etmeyecek.
- Gölgeler kapatıldığında, spreyler artık düzgün şekilde görüntülenecek.
- Dünya haritasında yakınlaştırmayı kontrol eden buton düzeltildi.
- Görev uyarısı ödülleri artık görev esnasında da düzgün şekilde görüntülenebilecek.
- Gösterge Paneli’ndeki cephane miktarı artık oyuncu avlandığında büyük sayılar göstermeyecek.
- Yükleme ekranındaki ipucu metinleri artık kesintiye uğramayacak.
- Koleksiyon Kitabı kareleri artık bir eşya araştırılırken düzgün şekilde güncellenecek.
- Boş Bonuslar sekmesi, felaketzedeler etkinlik mağazası veya haftalık mağazada görüntülenirken, düzgün şekilde gizlenecek.
- Dikiz Tepeler’deki özel Savaş Oyunları artık doğru ödül eşya isimleri gösterecek.
- Oyuncular lama paketlerini açarken, Oyunu Kapat sekmesindeki girişlerini artık kaybetmeyecekler.
- Yardım Bekleniyor durumundayken Fırtına Kalkanı’ndan çıkmaya çalışmak oyuncunun artık oyunda sıkışmasına sebep olmayacak.
- Eski film içerikleri oynatılmaya çalışıldığında PC’de yaşanan bir çökme durumu çözüldü.
- Pelerinli Yıldız artık çantada yer kaplayacak.
- Yola Çık’ta, izlenen oyuncunun can ve kalkan çubukları doğru değerleri gösterecek.
- Ödül Bilgisi menüsü artık 1. Fırtına Kalkanı Savunması tamamlandığında verilecek ödülleri de doğru şekilde görüntüleyecek.
- Dayanıklılık Fırtına Kalkanı Savunması tamamlandığında, tamamlanan dalga sayısı Sonuç ekranında doğru şekilde görüntülenecek.
PERFORMANS
- Önyüzde performans güncellemeleri yapıldı.
KAHRAMANLAR
- Yıldırım Thora etkinlik mağazasına gümbür gümbür geri dönüyor!
- Standart Avantaj: Elektrikli Zemin
- M.E.R.K.E.Z. etkisindeki yapıların üzerinde duran düşmanlar 5 saniyede bir 12,7 taban enerji hasarı alır.
- Komutan Avantajı: Elektrikli Zemin +
- M.E.R.K.E.Z. etkisindeki yapıların üzerinde duran düşmanlar 5 saniyede bir 38,1 taban enerji hasarı alır.
- 15 Ağustos saat 03.00 itibarıyla etkinlik mağazasında bulunabilir.
- Standart Avantaj: Elektrikli Zemin
- Aşağıdaki kahraman avantajları artık orijinal silah türlerine ek olarak, hafif makineli tüfeklerle de birlikte çalışacak:
- Taarruz Cephanesi Geri Kazanımı
- Taarruz Kritik Hasarı
- Taarruz Hasarı
- Zafer Parıltısı
- İlk Taarruz
- Sollu Nerede?
- Aşağıdaki avantajlar hafif makineli tüfeklerle birlikte çalışabilecek şekilde GÜNCELLENMEDİLER. Bu avantajlar sıfırlanmaya uygun hale getirildi:
- Boşa Gitmesin
- Toplu Tabanca
- Kovboy Gibi
- Çalkantı
- Korsan Tekniği
- İlk Taarruz avantajı artık şarjörler yerine ısı üretimi kullanan silahlarda, aşırı ısınma sonrasında da işe yarayacak.
Hata Düzeltmeleri
- Oyuncular artık Hayalet Kılıç’la bir Kum Hortumu’nun içine doğru ağır saldırı kullandıklarında havaya fırlatılmayacaklar.
- Ninja’nın Şuriken becerisi artık ifadeleri iptal edecek.
- Süper Yüklü Tuzaklar avantajı etkinken bir M.E.R.K.E.Z. yok etmek, tuzaklardaki M.E.R.K.E.Z. bonusunu silmeyecek.
SİLAHLAR VE EŞYALAR
- Aşağıdaki Efsanevi silahlar ve daha düşük nadirlikleri Hafif Makineli Tüfek olarak yeniden sınıflandırıldı ve sıfırlamaya uygun hale getirildi:
- Patlatırtron Mini
- Karakulak
- Kurucunun Hızlıtetiği
- Baldıran
- Yıldırım Tabancası
- Muson
- Dıkşın Dıkşın
- Girdap Dalgası
- Susturuculu Hortlak
- Kırandöken
- Gangster Tüfeği
- Vindertech Işın Tabancası
- Engerek
- Hafif Makineli Tüfek silah kategorisine yeni Dönüşüm Anahtarları eklendi.
- Görev Uyarıları, Hafif Makineli Tüfek Dönüşüm Anahtarları düşürebilecek şekilde güncellendi.
- Lama seçimli ödüller artık Hafif Makineli Tüfek şemaları verebilecek şekilde güncellendi.
- Taarruz tüfeklerini ve tabancaları güçlendiren savunmacı avantajları, artık hafif makineli tüfekleri de güçlendirecek.
- Tabanca ve taarruz tüfeği kullanan savunmacılar da artık ana silah türlerinin dışında Hafif Makineli Tüfek kullanabilecek.
- Çantanızdaki bir tuzağı geri dönüştürdüğünüzde, tuzağın kalan dayanıklılığına bağlı olarak üretirken kullandığınız malzemenin tümünü geri alabilirsiniz.
Hata Düzeltmeleri
- Savunmacılar artık mızrakları doğru şekilde tutacak.
OYNANIŞ
Hata Düzeltmeleri
- Boyaya Toz Bile Değmedi görevi artık Görev Günlüğü’nün Görev Ödülleri bölümünde sancağını düzgün şekilde gösterecek.
- Suratsızların, M.E.R.K.E.Z. çevresinde yol bulma mekanizmaları düzeltildi.
- Güç Derecelendirmesi Oyuncu Bağlantı Kopmaları: Artık maç sona erdikten sonra, güç derecelendirmesi fazla düşük oyuncuların bağlantısını kesmeyeceğiz.
- Bu değişiklik aynı zamanda oyun sona erdiğinde oyuncuların oturuma kaydedilmemesi ve güç seviyeleri görüntülenemediğinden, oyun bitişindeki podyum kısmını göremeden oyundan atılmaları hatasını da düzeltmiş oluyor.
DÜŞMANLAR
Hata Düzeltmeleri
- Suratsızlar, artık M.E.R.K.E.Z. üzerinde oyuncular dururken yapılara hasar verecek.
ÇİZİM VE ANİMASYON
Hata Düzeltmeleri
- İnşa edilmiş yapılar yükseltildiklerinde artık saydam görünmeyecek.
SES
Hata Düzeltmeleri
- Zaman zaman yaşanan, ganimet toplama ses efektlerinin bazı durumlarda çalınmaması hatası giderildi.
GENEL
Hata Düzeltmeleri
- Oyuncular artık başka bir cihazdan bağlandıklarında ve böylece çıkış yaptıklarında, oyun sunucularına yeniden bağlanabilecekler.
- PlayStation 4’ü Dinlenme Modu’ndan başlatmak artık “Grup Oluşturma Başarısız Oldu” hatasına sebep olmayacak.
- Sancak menüsü açıkken boşluk tuşuna basmak artık başka bir menü açmayacak.
KULLANICI ARAYÜZÜ
- Ebeveyn kontrollerine yazılı sohbeti etkinleştirme/devre dışı bırakma seçeneği eklendi.
- Yazılı sohbet devre dışıyken bu özelliği kullanmaya çalıştığınızda bir hata mesajıyla karşılaşacaksınız.
Hata Düzeltmeleri
- Dükkân teklifleri artık oyuncular dil ayarını değiştirdikten sonra kaybolmayacak.
- Dürbünlü bir silahtan dürbünsüz bir silaha geçildiğinde nişan noktaları artık kaybolmayacak.
SOSYAL
- Sosyal paneldeki Sesli Sohbet sekmesine, bir gruba katılmış fakat sesli sohbeti devre dışı durumdaki oyuncular için bir “Sesli Sohbeti Etkinleştir” butonu eklendi.
- Bir gruba katılmış fakat sesli sohbeti devre dışı durumdaki oyuncular için oyun oturumu boyunca bir kez görüntülenecek bir “Sesli Sohbeti Etkinleştir” bildirimi eklendi.
- Oyuncular susturulduğunda, ses durumu göstergesinin doğru durumu göstermemesiyle ilgili bir sorun giderildi.
- Bir oyuncu, bir grup davetini reddettikten veya kabul ettikten sonra, grup daveti bildirimleri artık ekranda belirmeye devam etmeyecek.
PERFORMANS
- Switch’te işlemciyle görüntü oluşturma performansı optimize edildi. Bu değişiklikle, çok sayıda nesne görünür durumdayken daha iyi kare hızları alacaksınız.