Connect with us

LoL

League of Legends 10.12 Yama Notları

Legaue of Legends 10.12 Yama Notları açıklandı!

League of legends 10.25 yama notları

League of Legends 10.12 Yama Notları incelememize hoş geldiniz!

Bu yamada şampiyonlardan ziyade gelen rün ve sihirdar büyüsü değişiklikleri göze çarpıyor. Her yama olduğu gibi bu yama da revaçta olan güçlü şampiyonlar dengelenirken seçilme oranı düşük şampiyonlar da güçlendiriliyor.

Şimdi detaylara geçme zamanı! Gelin şampiyon değişikliklerine göz atalım:

Güçlendirmeler

  • Akali: Q’nun hasarı arttı.
  • Brand: Alev almış rakipleri katlettiğinde yenilediği mana arttı.
  • Senna: Saldırı hazırlanma süresi hatası giderildi. Pasifin Sis Hayaleti düşürme ihtimali arttı.
  • Viktor: Q’nun deşarj hasar oranı arttı; kalkan oranı arttı.
  • Volibear: Oynanış netliği iyileştirmeleri yapıldı. Taban mana büyüme oranı ve can büyüme oranı azaldı. Q hataları giderildi ve yaşam kalitesi değişiklikleri yapıldı. W hataları giderildi. R’nin kuleleri devre dışı bırakma süresi arttı, etki alanının merkezi büyüdü ve taban hasarı arttı; hatalar giderildi.
  • Xayah:  R’nin taban hasarı arttı.

Şu ana kadar en fazla dengeleme alan şampiyonların arasına giren Akali bu yama bir kez daha notlara dahil oldu. Uzun süredir vadide göremediğimiz Brand ise ufak bir güçlendirme aldı. Yenilendikten sonra istenileni bir türlü veremeyen Volibear da bu yama kapsamlı bir güçlendirme almış durumda.

yama akali

Zayıflatmalar

  • Cassiopea: Taban canı ve zırhı azaldı; büyü direnci arttı.
  • Fiddlesticks: W’nun minyon hasar azaltması arttı.
  • Trundle: Taban can, mana ve mana yenilenmesi yuvarlandı. W’nun ilave hareket hızı azaldı.
  • Varus: Taban saldırı gücü büyüme oranı azaldı. Q’nun hasar oranı azaldı.
  • Yasuo: Taban canı azaldı. Pasifinin kalkanı arttı. W’nun bekleme süresi arttı.

Aldığı güçlendirmeden sonra farklı koridorlarda kazanma oranı artan Fiddle, bu yama tekli koridorlarda oynanması biraz zorlaşacak şekilde bir dengeleme aldı. Çoğu ormancının önüne geçen Trundle da zayıflatma oklarından kaçamadı. Alt koridorun vazgeçilmezlerinden olan Varus, zırh deşme eşya dizilimi ile rakiplerin canını çok sıkıyordu. Bu dengeleme onu biraz daha diğer rakipleri ile eşitleyecektir.

varus yama

Rünler ve Sihirdar Büyüleri

  • Hızını Al: Hızını Al ve Gözü Kara rünlerinin seçilme oranları epey düşük ve işlevleri net değil. Hedefimiz etkilerini genişleterek daha fazla şampiyon tarafından kullanılabilmelerini sağlamanın yanı sıra, aynı zamanda daha kolay anlaşılabilmeleri için onları basitleştirmek.
  • Muhafız: Muhafız bazı şampiyonlar için Aery’yi Çağır veya Artçı Şok gibi diğer anahtar rünlerden daha iyi bir performans sergilemesine rağmen, çoğu zaman tercih edilmeyen ve yok sayılan bir anahtar rün. Oyunculara rünün ne zaman tetikleneceğine dair daha fazla kontrol veriyor ve hareket hızı güçlendirmesini kaldırıp kalkanını güçlendirerek hedeflenen savunma etkilerini arttırıyoruz. Böylece rünü daha etkili hale getiriyoruz. Bunlarla birlikte anahtar rünün, değişikliklere rağmen benzer bir güç seviyesine sahip olmasını hedefliyoruz. Fakat artık daha az can sıkıcı ve daha güvenilir olacak. Artık takım arkadaşlarınızı daha iyi koruyabileceksiniz.
  • Yırtıcı: Her ne kadar kusursuz bir etki vaat etse de Yırtıcı çoğu zaman zor kullanımı ve net olmayan işlevi yüzünden avının izini kaybediyor. Sadece birkaç ormancıda tercih edilen işlevselliğini genişleterek rünü daha standart bir savaş başlatma seçeneği haline getirmeye çalışıyoruz.
  • Kan Tadı: Bekleme süresi göstergesinde yaşam kalitesi değişikliği yapıldı.
  • Gözü Kara: Gözü Kara ve Hızını Al rünlerinin seçilme oranları epey düşük ve işlevleri net değil. Hedefimiz etkilerini genişleterek daha fazla şampiyon tarafından kullanılabilmelerini sağlamanın yanı sıra, aynı zamanda daha kolay anlaşılabilmeleri için onları basitleştirmek.
  • Hayalet: Hayalet uzun zamandır pek çok şampiyon için etkili bir sihirdar büyüsü değil. Diğer sihirdar büyülerine kıyasla kuvvetli olan yönlerini öne çıkarmak için gücünü arttırıyor ve büyüyü agresif kullanmayı sevenler için sürekli bir hareketlilik etkisi ekliyoruz.

Elemental Yüzey Şekilleri

Alev Vadisi Yüzey Şekilleri

  • Gromp’un yakınındaki her üçlü çalının yakınlarına Saçartohumlar eklendi.
  • Kurt kampının yanına Saçartohumlar eklendi.
  • Üslerin kapılarının önüne Saçartohumlar eklendi.
  • Girintilere Saçartohumlar eklendi.

Bulut Vadisi Yüzey Şekilleri

  • Üslerin kapılarının önüne Keşif Çiçekleri eklendi.
  • Nehirdeki üçlü çalıların önlerine Keşif Çiçekleri eklendi.
  • Bulut Vadisi’nin hız bölgeleri artık şampiyonlarla çatışmıyorken %35 Hareket Hızı sağlıyor (eskiden her zaman %20 Hareket Hızı sağlıyordu).

Yeni gelecek kostümler, giderilen hatalar gibi detaylar için buraya tıklayıp yazının orijinal haline ulaşabilirsiniz!


VALORANT’ta Phoenix’i ultiden sonra görünmez yapan bir hata bulundu

yazmayı sever.

Yorum yapmak için tıklayın

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


LoL