Yaklaşık 2 hafta önce yayınlanan son VALORANT güncellemesinin ardından oyunda yapılan değişikliklerin ve giderilen hataların yer aldığı VALORANT 4.10 Yama Notları yayınlandı.
24 Mayıs Salı gününün öğle saatlerinde yapılan paylaşıma göre Omen’in üçüncü şahıs gözünden görülen modeli güncellenirken, Haven haritasında bazı önemli değişiklikler yapıldı.
Hızlıca yeni VALORANT yama notlarına göz atalım.
VALORANT 4.10 Yama Notları
Ajan Güncellemeleri
- Ajanların ilerleme/yüklenme göstergeleri tutarlı bir konuma yerleştirildi ve diğerleriyle tutarlı olacak şekilde ölçeklendirildi. Bu düzenlemeye dahil olan ajanlar şunlar:
- Reyna
- Cypher
- Breach
- Fade
- Jett
- Omen
- Phoenix
- Raze
- Skye
- Yoru
Omen
- Detayları ve kaliteyi yükseltmek adına Omen’ın üçüncü şahıs gözünden görülen modeli güncellendi.
Harita Güncellemeleri
Haven
- Şu bölgelerdeki bazı piksellerin çarpışma etkisi kaldırıldı:
- Artık A Bölge siperinin önüne doğru yürüyemeyeceksiniz.
- Artık yardımcı olacak herhangi bir yetenek kullanmadan C Bölgesi siperinin üzerine zıplayamayacaksınız.
Oynanış Sistemleri
- İstemcide kısa süre önce işlenen atışların Ateş Etme Hatası değerlerini gösteren yeni bir performans grafiği eklendi. Bu, nişangâh hataları ayarlarında görünen bilginin aynısı olsa da oyuncuların bir çatışmadan sonra kendi performansını daha iyi ölçmesine yardımcı olacak.
Oynanış İstikrarı Güncellemeleri
- Ping ve kare hızındaki sıçramaları şişkin bir hamle işleme arabelleğinin oluşmasına ve dolayısıyla birkaç saniyelik kesintilere sebep oluyordu. Buna neden olan sorun düzeltildi. Bu durum yaşanırken şunları yaşamış olabilirsiniz:
- Sunucu tarafındaki girdi gecikme süresi artmış olabilir. Bu da sizin gönderdiğiniz girdilerin, ping değerinize oranla beklediğinizden daha uzun süre sonra işlendiği anlamına gelir.
- Sizin diğer oyuncuları görüşünüzde de ek bir gecikme olursa tepki verecek daha az vaktiniz olur.
- Bu iki durumda da ek gecikme süreleri mevcut “Ağ RTT’si Ort/Maks” grafiğine veya oyun içi liderlik tablosundaki ping değerlerine yansımıyordu.
- “Ağ RTT’si Gecikmesi” miktarını gösteren yeni bir performans grafiği ekledik. Bu grafik, Ağ RTT’si Ort/Maks değerlerine yansımayan ağ bağlantısı sorunlarını anlamanıza yardımcı olacaktır.
- Yeni bir “Ağ RTT’si + İşleme Gecikmesi” performans grafiği ekledik. Bu grafik Ağ Gidiş Geliş Süresi, sunucudaki hamle işlemesi ve istemcideki hamle işleme gecikmesi sebebiyle yaşayabileceğiniz gecikme süresini gösterecek.
Hatalar
Ajanlar
- Konuşlandırılabilen yeteneklerle tetiklenen “Yok Edildi” replikleri artık tüm takım arkadaşları tarafından duyulacak. Buna şunlar dahil:
- Chamber: Kartvizit ve Buluşma
- Killjoy: Taret ve Alarm Botu
- Cypher: Bubi Tuzağı ve Gizli Kamera
- Yoru: Çatkapı
- Neon’un Yüksek Devir yeteneğinin Hız Şeridi veya Elektro Ok kullandıktan sonra otomatik olarak durmasına sebep olan hata giderildi.
- Gözlemcilerin Viper’ın İni’nin yakınlarında bir yeri gözlemlerken Viper’ın düşmanlarını kırmızı renkte ve parıldarken görmesine sebep olan hata giderildi.
- Chamber’ın Buluşma yeteneğinin yarı çapının izleyici ve gözlemcilere görünmemesine sebep olan hata giderildi.
- Brimstone’un Yakıcı (Q) yeteneğinin oyundaki diğer alan hasarı veren yetenekler gibi düzenli olarak 1 hasar vermek yerine bekleyip toplam 15 hasar vermesine sebep olan hata giderildi.
Kozmetik
- Protokol silahlarındaki şeffaf çizginin inceleme ekranında, yakınlaştırarak nişan alındığı sırada, yeniden doldururken vb. durumlarda hafif de olsa titreşmesine sebep olan hata giderildi.
Oynanış Sistemleri
- Ajanlara özel tuş atamalarının ayarlar menüsünde güncel haliyle göründüğü halde bazen olması gerektiği gibi çalışmamasına sebep olan hata giderildi.
- Oyun boyunca çatışma raporunun nadiren görünmemesine sebep olan hata giderildi.
Sizler VALORANT 4.10 Yama Notları hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer yüzbinlerce okuyucu ile paylaşmayı unutmayın.
İlginizi Çekebilir:
VRL 2022 Türkiye: Birlik 2. Split 3. Hafta karşılaşmaları başlıyor