Geçtiğimiz haftalarda oyuncuları Arena Modu ile mutlu eden League of Legends tarafında yeni bir güncelleme geldi. 1 Ağustos Salı gününün akşam saatlerinde League of Legends 13.15 Yama Notları yayınlandı.
League of Legends 13.15 Yama Notları
Zirve MMR Çiftli Sıra Kısıtlaması
- Zirve aşamalarındaki MMR’a bağlı çiftli sıra kısıtlaması 13.15 Yaması ile yeniden etkinleştirildi.
Şampiyonlar
Aatrox
- Q – Darkin Kılıcı
- İLK KULLANIM HASARI: 10/25/40/55/70 (+%60/70/80/90/100 SG) ⇒ 10/25/40/55/70 (+%60/67,5/75/82,5/90 SG) (Not: Q’nun ikinci kullanımı taban hasardan %25 daha fazla hasar verirken üçüncü kullanımı %50 daha fazla hasar vermeye devam ediyor.)
Caitlyn
- Pasif – Tam Kafadan
- KRİTİK VURUŞ ORANI KATSAYISI: 1,2 ⇒ 1,3 (Not: Bu düzenleme %100 Kritik Vuruş İhtimalinde taban hasarı 27 arttırıyor.)
- R – Son Koz
- KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNE BAĞLI OLARAK HASAR ARTIŞI: %10 Kritik Vuruş İhtimali başına fazladan %2,5 Hasar ⇒ %10 Kritik Vuruş İhtimali başına fazladan %3,5 Hasar
Camille
- Taban nitelikler
- SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 3,5 ⇒ 3,8
- R – Hextech Ültimatomu
- SALDIRI BAŞINA İLAVE BÜYÜ HASARI: 5/10/15 ⇒ 20/30/40
Gwen
- Taban nitelikler
- TABAN CAN YENİLENMESİ: Her 5 saniyede 8,5 ⇒ Her 5 saniyede 9
- W – Kutlu Sis
- İLAVE ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: 17/19/21/23/25 (+%7 YG) ⇒ 22/24/26/28/30 (+%7 YG)
Ivern
- Taban nitelikler
- BÜYÜ DİRENCİ: 32 (+ seviye başına +2,05) ⇒ 30 (+ seviye başına +1,3) (Not: Bu düzenleme menzilli şampiyonlara özel)
- W – Yeşert
- TAKIM ARKADAŞLARININ İSABET HALİNDE HASARI: 5/7,5/10/12,5/15 (+ Ivern’ün yetenek gücünün %10’u) ⇒ 10/15/20/25/30 (+ Ivern’ün yetenek gücünün %10’u)
- E – Patlartohum
- KALKAN GÜCÜ: 80/115/150/185/220 (+%75 YG) ⇒ 85/125/165/205/245 (+%50 YG) (Not: Bu düzenleme Ivern 20/40/60/80/100 YG kazanana dek güçlendirme görevi görecek.)
- R – Daisy!
- SÜRE: 60 saniye ⇒ 45 saniye
- ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: 20/50/100 (+%5 YG) ⇒ 6-18. seviyelerde 30-90
- CAN: 1300/2600/3900 (+%50 YG) ⇒ Sabit olarak artmayacak şekilde 6-18. seviyelerde 1000-4400 (+%50 YG) (Not: Bu düzenleme dayanıklılığı yaklaşık olarak %5 azaltıyor.)
- DAISY! SALDIRI GÜCÜ: 70/100/130 (+%30 YG) ⇒ 70/100/130 (+%15 YG) (Not: Son şok dalgasının hasarı değişmedi.)
Kai’Sa
- Taban nitelikler
- TABAN CAN: 670 ⇒ 640
- Q – Icathia Yaylımı
- FÜZE BAŞINA HASAR: 40/55/70/85/100 (+%50 İlave SG) (+%30 YG) ⇒ 40/55/70/85/100 (+%50 İlave SG) (+%20 YG)
- TEK HEDEFE YÖNELİK AZAMİ HASAR (GELİŞMEMİŞ): 90/123,75/157,5/191,25/225 (+%112,5 İlave SG) (+%67,5 YG) ⇒ 90/123,75/157,5/191,25/225 (+%112,5 İlave SG) (+%45 YG)
- TEK HEDEFE YÖNELİK AZAMİ HASAR (GELİŞMİŞ): 150/206,25/262,5/318,75/375 (+%187,5 İlave SG) (+%112,5 YG) ⇒ 150/206,25/262,5/318,75/375 (+%187,5 İlave SG) (+%75 YG)
- W – Hiçlik Topu
- GELİŞİM SONRASI BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA: %77 ⇒ %75 (Not: Bu düzenleme, isabet halinde bekleme süresinde %8,7’lik bir artış anlamına geliyor.)
Maokai
- Q – Diken Vuruşu
- CANAVARLARA YÖNELİK İLAVE HASAR: 100/120/140/160/180 ⇒ 80/100/120/140/160
Nami
- Pasif – Vahşi Dalgalar
- İLAVE HAREKET HIZI: 90 (+%20 YG) ⇒ 100 (+%25 YG)
- Q – Suya Hapis
- BÜYÜ HASARI: 75/130/185/240/295 (+%50 YG) ⇒ 90/145/200/255/310 (+%50 YG)
Rell
- Pasif – Kalıpları Kır
- İŞİN SIRRI TUTARLI OLMAK: Artık tüm yetenekler ve normal saldırılar önce hasar veriyor, SONRA pasifi uyguluyor. (Not: Eskiden Q, W2 ve R pasifi uyguladıktan sonra hasar verirken E ve normal saldırılar bunun tam tersini yapıyordu.)
- Q – Parçalayan Darbe
- Q’NUN SIÇRA ETKİLEŞİMİ: Q, Sıçra kullanıldıktan sonra hedeflenen ilk konumu korur ⇒ Q, Sıçra kullanıldıktan sonra mutlak doğrultuyu korur (Not: Bu düzenleme yeteneğin daha anlaşılır olmasını ve beklentileri daha iyi karşılamasını sağlamalı.)
- W – Demirbazlık: Binek Sırtı
- YAŞAM KALİTESİ İYİLEŞTİRMESİ: Artık Rell bir hedefe kilitlendikten sonra rakibini havaya savurmadan önce daha hızlı atılıyor. Bu düzenleme hem bazı hataları gidermeli hem de yeteneğin daha hızlı ve tutarlı hissettirmesini sağlamalı.
- CANAVAR AVI TALİMİ: W’nun (Binek Sırtı) destansı canavarlara hasar vermemesine yol açan hata giderildi.
Sejuani
- W – Kışın Gazabı
- İLK KULLANIM HASARI: 20/25/30/35/40 (+%20 YG) (+ azami canın %2’si) ⇒ 10/15/20/25/30 (+%20 YG) (+ azami canın %2’si)
- İKİNCİ KULLANIM HASARI: 30/70/110/150/190 (+%60 YG) (+ azami canın %6’sı) ⇒ 20/60/100/140/180 (+%60 YG) (+ azami canın %6’sı)
Shyvana
- Taban nitelikler
- SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: Seviye başına 3,4 ⇒ Seviye başına 3
- CAN BÜYÜME ORANI: Seviye başına 109 ⇒ Seviye başına 104
Taliyah
- Q – Taş Hasadı
- BÜYÜ HASARI: 45/65/85/105/125 (+%50 YG) ⇒ 50/70/90/110/130 (+%50 YG)
- E – Toprak Bozumu
- BEKLEME SÜRESİ: 18/17/16/15/14 saniye ⇒ 16/15,5/15/14,5/14 saniye
- CANAVARLARA YÖNELİK HASAR ÇARPANI: %150 ⇒ %175
Yasuo
- Pasif – Avarenin Yolu
- KALKAN GÜCÜ: Seviyeye bağlı olarak 125-600 ⇒ Taban nitelik artışını yansıtarak 125-600
Yone
- Q – Ölümcül Çelik
- KALKAN GÜCÜ: Seviyeye bağlı olarak 45-65 (+%65 İlave SG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 60-80(+%75 İlave SG)
League of Legends 13.15 Yama Notları Çarp ve Ulti Yoldaşları
Çarp
- KORİDOR MİNYONU OLMAYAN MİNYONLARA YÖNELİK HASAR: 600/900/1200 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 20-160 (Not: Orman canavarlarıyla koridor minyonlarına yönelik hasar değişmedi. Bu düzenleme yalnızca başka bir şampiyon tarafından çağrılan minyonları ilgilendiriyor.)
- [YENİ] 2 SANİYELİĞİNE %20 YAVAŞLATMA: Dizginsiz Çarp’ın ilk geliştirmesinde açılır ⇒ Yabani Çarp’ın ikinci geliştirmesinde açılır
Annie
- R – Çağır: Tibbers
- ZIRH VE BÜYÜ DİRENCİ: 30/60/90 (+%5 YG) ⇒ 6-18. seviyelerde 30-90
- CAN: 1300/2200/3100 (+%75 YG) ⇒ Sabit olarak artmayacak şekilde 6-18. seviyelerde 1150-3500 (+%50 YG) (Not: Bu düzenleme dayanıklılığı yaklaşık olarak %5 ila %10 azaltıyor.)
Heimerdinger
- R – H-28Q Doruk Tareti
- TARETİN CANI: Seviyeye bağlı olarak 850-1450 (+ seviyeye bağlı olarak %25-200 YG) ⇒ Seviyeye bağlı olarak 725-1525 (+%50 YG)
- TARETİN ZIRHI: Seviyeye bağlı olarak 10-80 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-90
- TARETİN BÜYÜ DİRENCİ: Seviyeye bağlı olarak 25-65 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-90
Yorick
- R – Adaların Ağıdı
- [YENİ] HANIMA SORMAK LAZIM: Sis’in Hanımı artık her saniye 2,5 Can yeniliyor.
- [YENİ] SİS’İN HANIMI’NIN ZIRHI VE BÜYÜ DİRENCİ: 0 ⇒ Sabit olarak artmayacak şekilde 6-18. seviyelerde 10-50
- CAN: 350/1100/3300 (+ Yorick’in azami canının %75’i) ⇒ Sabit olarak artmayacak şekilde 6-18. seviyelerde 400-1950 (+ Yorick’in azami canının %60’ı)
Eşyalar
Gece Tırpanı
- RUHSÖKEN’İ ETKİNLEŞTİRME KOŞULU: Bir rakip şampiyona hasar vermek ⇒ Bir rakip şampiyona normal saldırı, yetenek veya yoldaşla hasar vermek (Not: Eşyalar artık Gece Tırpanı’nı tetiklemiyor.)
Rünler
Buzul Takviyesi
- DONMUŞ ALAN YAVAŞLATMASI: %30 (100 YG başına +%3) (100 İlave SG başına +%4) (%10 İyileştirme ve Kalkan Gücü başına +%9) ⇒ %20 (100 YG başına +%6) (100 İlave SG başına +%7) (%10 İyileştirme ve Kalkan Gücü başına +%9)
Arena Denge Düzenlemeleri
“Arena denge düzenlemelerine hoş geldiniz! 13.14 Yaması’nda gelen minik güncellemelerle yeni yeni oluşmaya başlayan metayı yıkmaya ve fazla güçlü olan nişancı hiper taşıyıcıların gücünü kısmaya odaklanmıştık. 13.15 Yaması’ndakilerle de düşük performanslı bazı şampiyonları güçlendiriyor ve arenanın en iyilerini sınıfa göre değerlendirmektense şampiyon olarak ayrı ayrı gözden geçiriyoruz. İlerleyen zamanlarda pek çok durumda zorlanan tankları ve suikastçıları da mercek altına alacağız ancak bundan önce 13.15 Yaması’ndaki değişikliklerin sonuçlarını görmemiz gerek. Herkese Arena’da iyi eğlenceler!
Denge düzenlemelerine geçmeden önce bu yamada yeni Ruh Dövüşçülerinin de aramıza katıldığını söylemek isteriz. Yani artık aşağıdaki dövüşçüleri de yakınlarınızdaki bir arenada görebilirsiniz!”
- Evelynn: Tüm oyuncular kamuflaja bürünür.
- Gwen: Ara sıra en düşük cana sahip oyuncuyu W (Kutlu Sis) yeteneğiyle korur.
- Jhin: Ultisi olan Son Perde’yi kullanır ve her atıştan sonra yeni bir hedef seçer.
- Shaco: Sürekli Arena’nın çeşitli bölgelerine Soytarı Kutuları yerleştirir.
- Viego: Katledilen ilk oyuncu kısa süreliğine Viego’ya dönüşür
Güçlendirmeler
- Akshan
- Q’nun Hasarı: 5-85 (+%80 Toplam SG) ⇒ 15-135 (+%100 Toplam SG)
- W Diriltmesinin Can Yüzdesi: %33 ⇒ %60
- E’nin Saldırı Hızı Artışı: %100 İlave Saldırı Hızı Başına 0,3 ⇒ %100 İlave Saldırı Hızı Başına 0,45
- R’nin SG Oranı: %10 ⇒ %20
- Bard
- Pasifin Aşama Geliştirmesi İçin Gereken Tını: 5 ⇒ 2
- Pasifin Micin Hasarının YG Oranı: %30 ⇒ %60
- W’nun Yük Yenileme Süresi: 10 saniye ⇒ 8 saniye
- W’nun Yetenek Hızı: 0 ⇒ +70
- W’yla Ortaya Çıkarılabilir Azami Mabet Sayısı: 3 ⇒ 33
- W’nun İyileştirmesi: İyileştirme gücü iki kat arttı.
- E’nin Yetenek Hızı: 0 ⇒ +70
- Blitzcrank
- Pasifin Mana – Kalkan Oranı: 1-1 ⇒ 1-2
- Pasifin Bekleme Süresi: 90 saniye ⇒ 30 saniye
- Q’nun YG Oranı: %120 ⇒ %150
- Q’nun Yetenek Hızı: 0 ⇒ +40
- R’nin Pasifinin Taban Hasarı: 50/100/150 + (%30/40/50 YG) ⇒ 60/110/160 + (%40/50/60 YG)
- R’nin Aktifinin YG Oranı: %100 ⇒ %300
- Kassadin
- Q’nun Taban Hasarı: 65/95/125/155/185 ⇒ 100/130/160/190/210
- W’nun Taban Hasarı: 50/75/100/125/150 ⇒ 75/100/125/150/175/220
- R’nin Taban Hasarı: 70/90/110 ⇒ 100/120/140
- R’nin Yük Başına İlave Taban Hasarı: 35/45/55 ⇒ 45/55/65
- Katarina
- Pasif Hasarının SG Oranı: +%60 İlave SG ⇒ +%80 İlave SG
- Pasifin Katletme Halinde Bekleme Süresi Azaltması: 15 saniye ⇒ 20 saniye
- Q’nun Hasarı: 80/110/140/170/200 (+%35 YG) ⇒ 80/110/140/170/200 (+%50 YG)
- E’nin Hasarı: 20/35/50/65/80 (+%40 SG) (+%25 YG) ⇒ 50/65/80/95/110 (+%50 SG) (+%35 YG)
- R’nin Bıçak Başına Hasarı: 25/37,5/50 (+%19 YG) (+%16 İlave SG) ⇒ 50/62,5/75 (+%22 YG) (+%16 İlave SG)
- K’Sante
- Q’nun Taban Bekleme Süresi: 3,5 saniye ⇒ 2,75 saniye
- E’nin Yetenek Hızı: 0 ⇒ +20
- Rammus
- Q’nun İlave Hareket Hızı: Seviyeye bağlı olarak %25-39 ⇒ Seviyeye bağlı olarak %50-78
- Q’nun YG Oranı: %100 ⇒ %125
- W’nun İlave Zırhı: 35 (+%40/50/60/70/80 Toplam Zırh) ⇒ 35 (+%60/70/80/90/100 Toplam Zırh)
- W’nun İlave Büyü Direnci: 10 (+%30/35/40/45/50 Toplam Büyü Direnci) ⇒ 10 (+%40/45/50/55/60 Toplam Büyü Direnci)
- E’nin Kışkırtma Süresi: 1,2/1,4/1,6/1,8/2 saniye ⇒ 1,6/1,8/2/2,2/2,4 saniye
- E’nin İlave Saldırı Hızı Süresi: 1,2/1,4/1,6/1,8/2 saniye ⇒ 1,6/1,8/2/2,2/2,4 saniye
- R’nin YG Oranı: %60 ⇒ %100
- Xerath
- Pasifin Bitkilere Yönelik Hasarı: 1 ⇒ 2
- W’nun Taban Yavaşlatması: 25% ⇒ 40% (Not: Güçlendirilmiş yavaşlatma miktarı değişmedi.)
- R’nin Yük Başına İlave Taban Hasarı: 20/25/30 ⇒ 30/35/40
- Ziggs
- Q’nun Taban Hasarı: 70/110/150/190/230 ⇒ 100/140/180/220/260
- E’nin Yetenek Hızı: 0 ⇒ +30
- E’nin YG Oranı: %30 ⇒ %40
- E’nin Yavaşlatması: %10/20/30/40/50 ⇒ %30/40/50/60/70
- Helia’nın Yankıları
- Parçacık Başına İyileştirme: 20-80 ⇒ 40-160
- Parçacık Başına Hasar: 30-180 ⇒ 45-270
- Muhafızın Kaması
- Zırh Deşme: 10 ⇒ 15
- Hextech Silahkılıç
- Yetenek Gücü: 70 ⇒ 80
- Mutlak Sömürü %15 ⇒ %20
- Sinsi Pençe
- SG Oranı: Menzilli şampiyonlar için 20, yakın dövüşçüler için 15 ⇒ Menzilli şampiyonlar için 45, yakın dövüşçüler için 30
- Akan Su Asası
- Hareket Hızı: %10 ⇒ %15
- Pasifin Tetiklendiğinde Kazandırdığı YG: 45-70 ⇒ 60-90
- Pasifin Tetiklendiğinde Kazandırdığı Yetenek Hızı: 30 ⇒ 35
- Toprağın Uyanışı
- Taban Patlama Süresi: 1 saniye ⇒ 0,75 saniye
- Metanet
- Taban Can Yenilenmesi: %500 ⇒ %600
- Güçlendirilmiş Yenilenme: %1000 ⇒ %1200
Zayıflatmalar
- Alistar
- W’nun Yetenek Hızı: 0 ⇒ -30
- R’nin Yetenek Hızı: 0 ⇒ -50
- Annie
- Tibbers’ın Taban Canı: %50 azaldı.
- Corki
- Paket Süresi: 60 saniye ⇒ 15 saniye
- E’nin Yetenek Hızı: 0 ⇒ -30
- Heimerdinger
- Q’nun Taret Canı: %30 azaldı.
- E’nin Yetenek Hızı: 0 ⇒ -30
- Jax
- E’nin Yetenek Hızı: 0 ⇒ -30
- R’nin Pasifinin Her Üçüncü Vuruştaki Taban Hasarı: 60-160 ⇒ 40-120
- Kayle
- R’nin Yetenek Hızı: -50 ⇒ -100
- R’nin Taban Hasarı: 200-400 ⇒ 50-150
- Kennen
- W’nun Büyü Hasarı: 70/95/120/145/170 (+%80 YG) ⇒ 70/90/110/130/150 (+%60 YG)
- R’nin İlave Zırhı ve Büyü Direnci: 20/40/60 ⇒ 20/30/40
- R’nin Yıldırım Başına Büyü Hasarı: 40/75/110 (+%22,5 YG) ⇒ 30/55/80 (+%18 YG)
- Poppy
- W’nun Yetenek Hızı: 0 ⇒ -30
- E’nin Yetenek Hızı: 0 ⇒ -30
- Wukong
- Q’nun Taban Hasarı 20-120 ⇒ 10-90
- W’nun Yetenek Hızı: 0 ⇒ -30
- R’nin Saniye Başına Taban Azami Can Hasarı: %4-8 ⇒ %3-6
- Yorick
- Pasifin Mezar Oluşturma Süresi: 6 saniye ⇒ 8 saniye
- Sis Gezginlerinin Canı: %30 azaldı.
- Rüzgâra Fısıldayan’ın Lütfu
- Zırh ve Büyü Direnci: Seviyeye bağlı olarak 45-105 ⇒ Seviyeye bağlı olarak 30-90
- Naafiri (Misafir Dövüşçü)
- Yüzdelik Azami Can Hasarı: %20-60 ⇒ %10-20
Arena Yaşam Kalitesi Değişiklikleri ve Giderilen Hatalar
Güncellemeler
- Ateş çemberi artık giderek artan miktarda Ağır Yara uyguluyor.
- Oyuncu Çerçevesi arayüzüne ilave nitelik paneli olarak bir Eklenti Paneli eklendi.
- Eşya dükkânı sırayla başlangıç, destansı, ihtişamlı ve efsanevi eşyalar olarak yeniden düzenlendi.
Giderilen Hatalar
- Üçlü Kuvvet’in ihtişamlı ilavesinin belirli koşullarda doğru miktarda hareket hızı kazandırmamasına yol açan hata giderildi.
- Dürbünlü Silahlar eklentisinin hatalı miktarda saldırı menzili kazandırmasına yol açan hata giderildi.
- Yükleme ekranında TFT ipuçlarının görünmesine yol açan hata giderildi.
- Oyun sonu ekranında oyun süresinin ve ID’sinin görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Erkenden oyundan ayrılan şampiyonların açılış görsellerinin görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Bugün De Ölmedik eklentisini kullandıktan sonra Karma’nın Q yeteneğinin çalışmamasına yol açan hata giderildi.
- Oyuncuların bir çatışmayı izlerken başka bir şampiyonun üstüne tıklayarak onu inceleyememesine yol açan hata giderildi.
- Fiddlesticks’in Korkuluk yeteneğinin simgesinin görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Camille’in pasifinin bir SG şampiyonuna saldırırken büyü kalkanı kazandırmasına yol açan hata giderildi.
- Ses Patlaması eklentisinin planlama evresindeyken hedef kuklalarına verilen hasarı hesaba katmasına yol açan hata giderildi.
- Özel Şoför eklentisine sahip oyuncunun takım arkadaşı hareket ettiğinde eklentinin hedef alma kontrollerini etkilemesine yol açan hata giderildi.
- Mordekaiser R yeteneğiyle son rakibi katlettiğinde ekranın tamamen yeşil olmasına yol açan hata giderildi.
- Neeko’nun W yeteneğiyle çıkardığı kopyasına hareket komutu verildiğinde hareket etmeyip ardından ışınlanmasına yol açan hata giderildi.
- Neeko şekil değiştirmişken R yeteneğinin görsel efektinin görünmesine yol açan hata giderildi.
- Kha’Zix’in R yeteneğinin önceki planlama evresinde kullanıldığında bekleme süresinde kalmasına yol açan hata giderildi.
- Saldırı hareketinin şampiyonlar yerine bitkilere öncelik vermesine yol açan hata giderildi.
- Şampiyonların Can Yadigârı’na isabet etkilerini uygulayabilmesine yol açan hata giderildi.
- Bir oyunu kazanınca ya da kaybedince hatalı Zafer/Bozgun ekranının görünmesine yol açan hata giderildi.
- Gwen’in W’sunun hasar engelleyememesine yol açan hata giderildi.
- Toprağın Uyanışı eklentisinin Maokai’nin W’sunu kullandıktan sonra yalnızca vardığı konumda patlamasına yol açan hata giderildi.
- Gangplank’in R’sinin Gümüş Yılan geliştirmelerinde simgelerin doğru görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Misafir dövüşçülerin Skarner’ın Kristal İğnelerini ele geçirebilmelerine yol açan hata giderildi.
- Skor tablosunda Wukong’un adının MonkeyKing olarak görünmesine yol açan hata giderildi. Böyle şebekliklere dur demenin vakti geldi.
League of Legends 13.15 Yama Notları ARAM Düzenlemeleri
Güçlendirmeler
- Hecarim: %95 Alınan Hasar ⇒ %90 Alınan Hasar
- Darius: %100 Verilen Hasar ⇒ %105 Verilen Hasar
- Lucian: 0 Yetenek Hızı ⇒ 10 Yetenek Hızı
- Amumu: %105 Alınan Hasar ⇒ %100 Alınan Hasar
- Corki: 0 Yetenek Hızı ⇒ 10 Yetenek Hızı
- Pantheon: %100 Verilen Hasar ⇒ %105 Verilen Hasar
Zayıflatmalar
- Lissandra: %100 Alınan Hasar ⇒ %105 Alınan Hasar
- Aatrox: %95 Alınan Hasar ⇒ %100 Alınan Hasar
- Singed: %105 Alınan Hasar ⇒ %110 Alınan Hasar
- Teemo: %90 Verilen Hasar ⇒ %85 Verilen Hasar
- Zyra: 0 Yetenek Hızı ⇒ -20 Yetenek Hızı
- Nasus: %95 Verilen Hasar ⇒ %90 Verilen Hasar
- Lillia: %105 Alınan Hasar ⇒ %110 Alınan Hasar
- Swain: %90 İyileştirme Gücü ⇒ %80 İyileştirme Gücü
- Pyke: %90 Alınan Hasar ⇒ %95 Alınan Hasar
Giderilen Hatalar
- Gangplank’in pasif olarak Gümüş Yılan kazanamamasına yol açan hata giderildi.
Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
- Artık Hediye Merkezi’nden etkinlik kartları hediye edebilirsiniz! Bunu “Arkadaşına Hextech Zanaatkârlığı hediyesi gönder” seçeneğinden yapabilirsiniz.
- Etkinlik kartının Arena’daki görev ilerlemelerinde galibiyetler için dakika başına 6 puan ve bozgunlar için dakika başına 4 puan kazandıran sisteme elveda diyor ve onun yerine artık sıralama tabanlı bir sisteme geçiş yapıyoruz. Yani bundan böyle 1.’lik için 6 puan, 2.’lik için 4 puan, 3.’lük için 3 puan ve 4.’lük içinse 2 puan
- kazanacaksınız.
Giderilen Hatalar
- Tibbers ve Shaco’nun kopyaları gibi yoldaşların ya da çağrılan birimlerin inhibitörlere ve merkeze saldıramamalarına yol açan hata giderildi.
- Singed’in Q’su Zehirli İz yeteneğinin Baron’a hasar vermemesine yol açan hata giderildi.
- Yaşam Kaynağı rününün Helia’nın Yankıları’nın pasifini tetiklemesine yol açan hata giderildi.
- Üçlü Kuvvet’in ihtişamlı ilavesinin belirli koşullarda doğru miktarda hareket hızı kazandırmamasına yol açan hata giderildi.
- Naafiri’nin W’sunun hedefin arkasındaki yetenekler ve tuzaklarla hatalı bir şekilde temas etmesine yol açan hata giderildi.
- Naafiri’nin W’sunun hedefi, hedef alınamaz olduğunda tazıların onu takip etmemesine yol açan hata giderildi.
- Naafiri’nin animasyonlarının bazı yetenekleri kullanırken akıcı bir şekilde oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
- Rell’in W2’sinin Yampiri Yengeç’e saldırırken bazen ıskalamasına yol açan hata giderildi.
- Rell’in W2’sinin güçlendirilmiş saldırılarının destansı canavarlara hasar vermemesine yol açan hata giderildi.
- Rell’in E’sinin hedefe verdiği hasar hesaplanırken pasifin bir yükünün yok sayılmasına yol açan hata giderildi.
- Akademi Müdiresi ve Gönül Avcısı Yuumi’nin Q ve R’sindeki görsel efektlerin Yuumi’nin yapıştığı şampiyonun boyutuna uymamasına yol açan hata giderildi.
- Aksiyom Akımı’nın açıklamasında oyuncunun ultisi için iade edilen bekleme süresinin %0 olarak görünmesine yol açan hata giderildi.
- Ivern’ün yetenek görsel efektlerinin düzgün görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Xerath’ın R’si, yeniden kullanımlar bitmeden önce sona ererse Sihrin Kusursuzluğu etkisinin güçlendirme çubuğunda görünmeye devam etmesine yol açan hata giderildi.
- Akshan’ın pasifinin ikinci atışının Hiçlik Haşerelerine ya da Sis Gezginlerine vurmamasına yol açan hata giderildi.
- Katarina’nın E’sini kullandıktan sonra Draktharr’ın Gece Kılıcı’nın Görünmez Avcı pasifini kaybetmesine yol açan hata giderildi.
- Naafiri’nin tazılarının Antrenman Modu’nda onunla birlikle ışınlanmamasına yol açan hata giderildi.
- Rengar’ın ultisinin rakiplerin ekranlarındaki uyarı efektlerinin görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Ruh Dövüşçüsü Naafiri’nin renklerinde tazıların isabet görsel efektlerinin görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Arındır’ın sıvışma güçlendirmesinin olması gerekenden daha uzun sürmesine yol açan hata giderildi.
- Fazladan iksir almanın görsel olarak mevcut bir iksirin bekleme süresini sıfırlamasına yol açan hata giderildi. (Not: Bu yalnızca görsel bir hataydı.)
- Aurelion Sol’ün R’si kullanılırken geliştirilirse ulti durumu göstergesinin yeteneğin bekleme süresinde olduğunu belirtmemesine yol açan hata giderildi.
- Ryze’ın ultisinin görsel efekt arayüzünün düzgün bir şekilde görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Ryze’ın E’sinin görsel efekt arayüzünün düzgün bir şekilde görünmemesine yol açan hata giderildi.
- Meka Krallıkları Jax’in E’sine ait halka görsel efektinin bu yetenekle birden fazla saldırıyı savuşturduktan sonra takılı kalmasına yol açan hata giderildi.
- Shaco’nun Q’suyla gizlenmişken R’siyle oluşturduğu kopyanın Q yeteneğindeki yürüme animasyonuna sahip olmasına yol açan hata giderildi.
- Ivern’ün E’sinin İmparatorun Fermanı’nı, Yaşam Kaynağı’nı ve yavaşlatmalarla tetiklenen diğer etkileri uygulamamasına yol açan hata giderildi.
- Pasifini kullanarak bir minyonun şekline bürünen Neeko’nun, Nocturne’ün R’sinin görüş mesafesini azaltma zayıflatmasına maruz kalmasına yol açan hata giderildi.
- Evelynn pasifi ya da R’sinin sağladığı görünmezlikten çıktığında bir görsel efekt sorununun meydana gelmesine yol açan hata giderildi.
- Vayne’in ultisi etkinken Q’sunu kullandığında anında görünmez olamamasına yol açan hata giderildi.
Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
- Prestij Ruh Dövüşçüsü Shaco
- Ruh Dövüşçüsü Evelynn
- Ruh Dövüşçüsü Gwen
- Ruh Dövüşçüsü Jhin
- Ruh Dövüşçüsü Shaco
- Ruh Dövüşçüsü Viego
Sizler League of Legends 13.15 Yama Notları hakkında neler düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizler ve diğer okurlar ile paylaşmayı unutmayın!
İlginizi Çekebilir:
LoL itibar nedir? League of Legends itibar ne işe yarar?
League of Legends Arena Modu hakkında önemli açıklama geldi!